SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet hij ook niet wagen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie Cemal nooit een andere vrouw aaien
[ afbeelding ]
Ik kon haar stem domweg niet aanquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:54 schreef renevanlaaren het volgende:
zie het positief in ,geen geknaag van crackers meer
Nietquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:55 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Moet hij ook niet wagen.
Dan is het terrein te klein.
Ben benieuw hoe lang hij dit buiten vol gaat houden.
Ze is wegquote:
Passende schoenen bij de auto.quote:
Blokhutstunter Hoogeveen,Marco Boeren.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
blijft vaagh
firma van die Hut
wie waren dat?
Heel even.quote:
maar wat is er voor bijzonders aan om bij de laatste 6 te horen...zeg dan 'ik hoorde bij de laatste 10 of 3' maar 6quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dat is ook precies wat ze wil, ze weet heus wel dat ze nooit kan winnen en blijft er alleen in om te kunnen zeggen dat ze bij de laatste 6 was![]()
Ondertussen vangt ze lekker geld op haar rekening en viert ze nog even vakantie in utopia
Ja, maar ook wel bijna elke week uitgekotst worden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:56 schreef goldback het volgende:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:52 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Brain kwam ook overal mee weg, maar kwam toch bij de eindstreep. Net als Huub.
Het verhaal herhaalt zich.
En dat is ook precies wat ze wil, ze weet heus wel dat ze nooit kan winnen en blijft er alleen in om te kunnen zeggen dat ze bij de laatste 6 was![]()
Ondertussen vangt ze lekker geld op haar rekening en viert ze nog even vakantie in Utopia
Elke maand toch weer 1500 euro verdienen
Heeft ooit een gast die daar werkt in de COS gepost, hij had haar aan de telefoon.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
blijft vaagh
firma van die Hut
wie waren dat?
en eruit gestemd worden ook niet, gaat ze lekker op vakantie met de familie. Maar ja, ze kan wel heel goed toneelspelen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel bijna elke week uitgekotst worden.
Het lijkt haar niet te deren.
Ik had het al gepost;Blokhutstunter Hoogeveen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ooit een gast die daar werkt in de COS gepost, hij had haar aan de telefoon.
quote:
die heeft een schild gekweektquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel bijna elke week uitgekotst worden.
Het lijkt haar niet te deren.
Geforceerd ja.quote:
thnxsquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blokhutstunter Hoogeveen,Marco Boeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het skattie. Maar ik hing nog ergens in het vorige topic.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had het al gepost;Blokhutstunter Hoogeveen.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag het skattie. Maar ik hing nog ergens in het vorige topic.
Die zal de voering er wel uit hebben liggen denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:57 schreef goldback het volgende:
[..]
zou ze al kapot geneukt zijn inmiddels ?
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
thnxs
vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker up to date.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Da kopegspigaal bedoel ja?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:04 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die zal de voering er wel uit hebben liggen denk ik
Ben verliefd, wat een leuk dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT
BBQ praat
beugelbekkies , slotjes kapoete lippen
jet en linda hebben ervaring
geen aanval maar vanwaar deze discussie?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ooit een gast die daar werkt in de COS gepost, hij had haar aan de telefoon.
Goedkoopste variant van die hut is 2695 zo te zien: https://www.blokhut-stunt(...)-pod-35mm-3000x3000/quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had het al gepost;Blokhutstunter Hoogeveen.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben verliefd, wat een leuk ding
Die is echt mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
wil graag alles wetenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
geen aanval maar vanwaar deze discussie?
ben grAAG op de hoogte
Ik denk eerder dat ze geen beugel had en dat heeft ze volgens mij ook wel eens verteldquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef Gladiolio het volgende:
Bil had een bril en een beugel en was vroeger vaak de lul
Mehmet: Vaak knap je wel op na een beugel, maar dat is nu niet het geval.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wil graag alles weten
voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
dol op korting is
liefst graties
StruiszZomerkriebels
Geweldig hé, zou je bijna gewoon je huis voor opgevenquote:
De cos gaat hem bellen als Demon en Fayquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ben grAAG op de hoogte
Ze zei net, dat ze vroeger ook een beugel had.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze geen beugel had en dat heeft ze volgens mij ook wel eens verteld
filmpjuh voor bull crab fokquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De cos gaat hem bellen als Demon en Fay
Ja snap ikquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:10 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze zei net, dat ze vroeger ook een beugel had.
Ze bedoelen denk ik die houten stoeltjes die kunnen schommelenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:11 schreef Charmian het volgende:
dat van die schommel snap ik niet...zijn er 2 schommels dan?
had je nou ook filmpjes gemaakt van de gesprekken gisteren tussen een bewoner met familielid? Kan ze niet vinden. Zo ja dan zou ik graag de link willen ontvangen. Keep up the good work!quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het nog terug wil zien, weinig spannends .....![]()
[ afbeelding ]
BV vergadering deel 1 - 17 april 2018.
x6hysxa
[ afbeelding ]
BV vergadering deel 2 - 17 april 2018.
x6hyt2p
Die kop lijkt nergens op, hoe het zo gekomen is... Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bij haar weet je het nooit.
Niets is (bij haar) wat het lijkt
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De cos gaat hem bellen als Demon en Fay
Ik zoek m op, weet waar ie (ong) staatquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
al die tijd zit ik weer....hoe ziet het terrein eruit. Maar is er iemand die nu van de huidige situatie een plattegrond heeft, wat er nu ook is afgezet en zo. Hebben ze nu alleen de loods nog en die rotonde zeg maar?
haha kom er ook niet uit.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Na al die tijd zit ik weer....hoe ziet het terrein eruit. Maar is er iemand die nu van de huidige situatie een plattegrond heeft, wat er nu ook is afgezet en zo. Hebben ze nu alleen de loods nog en die rotonde zeg maar?
Verdomd. Dat is waar.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die kop lijkt nergens op, hoe het zo gekomen is... Wat maakt het uit![]()
Slomy en Cemal-show![]()
Cemal zal wel blij zijn, die heeft nog nooit zoveel aandacht van zijn vriendin gehad
Thanksquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik zoek m op, weet waar ie (ong) staat
Ja ik dus net zo , gelukkig niet de enige dus, wilde het steeds vragen maar dacht dan, sjee weet je nu nog niet hoe het zit, laat maar hahaha.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:16 schreef DeKenau het volgende:
Is van de week wel langs gekomen hier wat het nieuwe stuk gaat worden
ik denk dat het komt dat we er nog nooit live geweest zijnquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik dus net zo , gelukkig niet de enige dus, wilde het steeds vragen maar dacht dan, sjee weet je nu nog niet hoe het zit, laat maar hahaha.
Maar heb inmiddels echt geen idee meer hoe of wat
Misschien is het terrein ook wel 'gegroeid" zonder dat wij daar erg in hadden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik dus net zo , gelukkig niet de enige dus, wilde het steeds vragen maar dacht dan, sjee weet je nu nog niet hoe het zit, laat maar hahaha.
Maar heb inmiddels echt geen idee meer hoe of wat
Silves ..d8 ik die dat postehquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Na al die tijd zit ik weer....hoe ziet het terrein eruit. Maar is er iemand die nu van de huidige situatie een plattegrond heeft, wat er nu ook is afgezet en zo. Hebben ze nu alleen de loods nog en die rotonde zeg maar?
Ja daar zou je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Op de een of andere manier wilt het gewoon nu niet blijven hangen in mijn hersensquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:17 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik denk dat het komt dat we er nog nooit live geweest zijn
ja dat vroeg ik mij ook al af, of we dat ergens kunnen zienquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:17 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Misschien is het terrein ook wel 'gegroeid" zonder dat wij daar erg in hadden.
Foto's van het begin tot het eind van het hele terrein zouden idd leuk zijn.
Omdat we niet weten hoe het nu zit met die blokhut, wie het betaald heeft en zo. Is 'ie nu van Tiet of niet?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ben grAAG op de hoogte
Dat stuk bij de loods waar geen kleurtje bij staat, dat is hetgeen wat ze nu dus nog hebben?quote:
En dat rijmt dan weerquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat we niet weten hoe het nu zit met die blokhut, wie het betaald heeft en zo. Is 'ie nu van Tiet of niet?
Ik dacht dat er een topic was hierquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Ja kon ik ook niet meer vindenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat stuk bij de loods waar geen kleurtje bij staat, dat is hetgeen wat ze nu dus nog hebben?
Kan je dat dan ook in het juiste topic plaatsen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Komt daar de busbaan niet langs dan het is er precies naast snap het niet, dat dit wel akkoord is...quote:
Ze kunnen er gewoon heen wandelen zo te zienquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat stuk bij de loods waar geen kleurtje bij staat, dat is hetgeen wat ze nu dus nog hebben?
UTO / [COS #18672] We houden van Utopia 1.0quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja dat gaat langzaam steeds kleiner dus worden , nu nog een brief naar binnen dat ze alleen nog in de loods mogen zijn en de rest een nogo is gewordenquote:
volgens mij wel en heeft ze het met flinke korting met eigen zakgeld kunnen kopen. Ze is er daarna altijd duidelijk over geweest dat ze de hut mee naar huis wilde nemen omdat ze het zelf betaald had. Vanmiddag zat ze er ook over te smoezen met de twins en ze wil er minimaal 750,00 voor krijgen (in eigen handen).quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat we niet weten hoe het nu zit met die blokhut, wie het betaald heeft en zo. Is 'ie nu van Tiet of niet?
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
die stonden altijd voor het cordwood toch? komt ervan als je je rotzooi niet opruimtquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze bedoelen denk ik die houten stoeltjes die kunnen schommelen
Nee busbaan komt elders in een stuk groen en daarvoor in ruil wordt het huidige Utopia weer een stukje groen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Komt daar de busbaan niet langs dan het is er precies naast snap het niet, dat dit wel akkoord is...
Dat is nog niet eens de helft van wat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zou uto 2.0. gaan worden
zegt men
Is ook al in beeld geweest, vorige COS.quote:
Begreep juist dat ze het wilde kopen voor die prijs maar het geld niet had ook voor het vervoer en zoquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij wel en heeft ze het met flinke korting met eigen zakgeld kunnen kopen. Ze is er daarna altijd duidelijk over geweest dat ze de hut mee naar huis wilde nemen omdat ze het zelf betaald had. Vanmiddag zat ze er ook over te smoezen met de twins en ze wil er minimaal 750,00 voor krijgen (in eigen handen).
Ach ben benieuwd hoe dat gaat als ze vrijdag misschien een zwarte envelop krijgen dat alle huisjes weggaan
Ohhh nah ja slaat nergens op...was leuker geweest een hele vreemde locatiequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee busbaan komt elders in een stuk groen en daarvoor in ruil wordt het huidige Utopia weer een stukje groen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
plek zatquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens de helft van wat ze nu hebben.
O, daar wordt nu hard gewerkt?quote:
Aha, dus Geldwolf Tiet wil monopolygeld inwisselen voor echte knaken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij wel en heeft ze het met flinke korting met eigen zakgeld kunnen kopen. Ze is er daarna altijd duidelijk over geweest dat ze de hut mee naar huis wilde nemen omdat ze het zelf betaald had. Vanmiddag zat ze er ook over te smoezen met de twins en ze wil er minimaal 750,00 voor krijgen (in eigen handen).
Ach ben benieuwd hoe dat gaat als ze vrijdag misschien een zwarte envelop krijgen dat alle huisjes weggaan
oh ok had het anders begrepenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Begreep juist dat ze het wilde kopen voor die prijs maar het geld niet had ook voor het vervoer en zo
Wat zijn ze aan het doen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is ook al in beeld geweest, vorige COS.
Wat jammer dat men dat niet post in een subtopic hier. Dan krijg je ook geen vragenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is ook al in beeld geweest, vorige COS.
Ja, en nadat ze weggestemd was ging ze eerst nog snel achter de pc zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Begreep juist dat ze het wilde kopen voor die prijs maar het geld niet had ook voor het vervoer en zo
Ja maar er gaat ook al gezegd worden dat het op een andere plek komt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En ik moet nog zien of die loods echt verdwijnt.
Het staat tegen de nieuwe locatie aan, en met een paar planken kunnen ze niets.
Zal wel de grote verrassing worden na 1 nacht buiten slapen.
Een envelop op dag 2.
volgens mij wel, maar het is blijkbaar onduidelijk of ze die 750 zelf wil hebben ervoor of dat ze dat er weer voor wil betalen. Het was smoezen dus niet helemaal duidelijk te verstaan. Twins weten het en zouden het regelen, dus we gaan er vast achterkomenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, dus Geldwolf Tiet wil monopolygeld inwisselen voor echte knaken.
de broer van Ron verplaatsenquote:
Dat weet ik niet, er was een graafmachine te zien.quote:
Dacht dat Bladr daar voor ook het geld kreegquote:
haha ik ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je het stuk wat nu utopia is terug geeft aan de natuur, en een ander stuk, wat eraan grenst weer utopia maakt.
Zie er geen enkele logica in.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Slopen van gebouwen zei Romy vanochtend.
Het komt voor in het filmpje dat ze vanaf de grond moeten beginnen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar er gaat ook al gezegd worden dat het op een andere plek komt.
Das niet te hopen dat ze zo de loods ook weer tot hun beschikking hebben![]()
Dat kan misschien ook verklaren waarom Beau nog niets hoorde van haar huisje? misschien dan ook hergebruiken of zo?
Eigenlijk hoop ik wel dat het cordwood blijft staan, dat past wel in een natuurlijke omgeving
denk het niet, ze hebben al zoveel reclame gemaakt dat het om een leeg terrein zonder loods gaat. Maar ja het is Utopia. niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat kan misschien ook verklaren waarom Beau nog niets hoorde van haar huisje? misschien dan ook hergebruiken of zo?
Eigenlijk hoop ik wel dat het cordwood blijft staan, dat past wel in een natuurlijke omgeving
Ja Romy weet het idd beterquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dacht dat Bladr daar voor ook het geld kreeg
Het was in ieder geval een beetje raar verhaal , het blijft voorlopig gissen
Je moet het groter zien.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je het stuk wat nu utopia is terug geeft aan de natuur, en een ander stuk, wat eraan grenst weer utopia maakt.
Zie er geen enkele logica in.
Chufi volgens mij,weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
UTO / [COS #18672] We houden van Utopia 1.0
Ik dacht eigenlijk dat er een andere plattegrond stond, maar niet dus.
Intentie was goed!!![]()
Ik weet niet meer wie hem plaatste, die had alleen het huidige (kleine) stuk erop staan. Sjamp was toen ook in de COS. Meer aanwijzingen heb ik niet.
Dit was een dank voor het antwoord.quote:
Dat ze voordat ze echt de poort uit liep nog even melde dat er geen aggutjuskutkeek gemaakt mocht worden. Te sneu!quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en nadat ze weggestemd was ging ze eerst nog snel achter de pc zitten.
Overleg met de redactie, bedelen bij Kees?
zei ze dat echt???quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ze voordat ze echt de poort uit liep nog even melde dat er geen aggutjuskutkeek gemaakt mocht worden. Te sneu!
leuk huisje inddquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Al die camera's en ondergrondse kabels van het afgesloten gebied moeten naar dat nieuwe stuk grond.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dit was een dank voor het antwoord.
Niet voor wat Romy verteld.
Maar ze zijn dus voor de bewoners zichtbaar bezig. Voor of achter het hek.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuk huisje indd
zou leuk zijn als dat kan blijven
met een of andere functie![]()
. Jet dr in
bordje niett voeren op even dagen
Middag!quote:
Romy en Beau of Billy hadden het er vanochtend over dat alles kaal gemaakt werd en afgebroken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die camera's en ondergrondse kabels van het afgesloten gebied moeten naar dat nieuwe stuk grond.
Ja iddquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chufi volgens mij,weet het niet zeker.
De 6 plankenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Het komt voor in het filmpje dat ze vanaf de grond moeten beginnen.
Met niets dus.
Misschien ligt er wat materiaal daar. Net als bij deze Uto.
Deze bizarre keuze overleefd, die gaat nergens meer heen... haar enige tegenstander is Baldy nog, die al eerder 97 bewoners heeft overleefd met nixdoenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef DKUp het volgende:
Vlinder weer met beide pootjes op de grond.
Kaal is meestal wel handig, voor een busbaan.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy en Beau of Billy hadden het er vanochtend over dat alles kaal gemaakt werd en afgebroken.
das al een tijdje volgens mij. deden alles samen of samen met beau. een eigen utopia binnen utopia.... tijd om te gaan lijkt mij...quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef Gooddeal het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het dat de twins weinig spraakzaam zijn tegen de anderen.
Als ze een paar borrels op heeft, anders weet ik het niet. Ze houdt van teasen en ze heeft hem niet voor niets aan het lijntje gehouden. Er zijn vast ook andere liefhebber. Emiel, waar ben je?quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:57 schreef goldback het volgende:
[..]
zou ze al kapot geneukt zijn inmiddels ?
Ja gejat van Calve Delftquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ze voordat ze echt de poort uit liep nog even melde dat er geen aggutjuskutkeek gemaakt mocht worden. Te sneu!
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stuk 'bos' is er nu toch niet meer?
Die kunnen ze natuurlijk alles wijsmaken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Romy en Beau of Billy hadden het er vanochtend over dat alles kaal gemaakt werd en afgebroken.
Daar komt geen busbaan. Die busbaan ligt elders en dit terrein wordt ter compensatie een natuurgebied.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kaal is meestal wel handig, voor een busbaan.
Baggerzooiquote:
Ze beginnen hem te voelen denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef Gooddeal het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het dat de twins weinig spraakzaam zijn tegen de anderen.
En genoemd werden door "de stem"quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:34 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, die in het filmpje te zien zijn
Oké....quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Daar komt geen busbaan. Die busbaan ligt elders en dit terrein wordt ter compensatie een natuurgebied.
Nope, de cams zijn weg, geen enkele reden om die Geile Show door te zetten en zéker niet met een druiloor als Johan.. geen eer aan te behalenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze een paar borrels op heeft, anders weet ik het niet. Ze houdt van teasen en ze heeft hem niet voor niets aan het lijntje gehouden. Er zijn vast ook andere liefhebber. Emiel, waar ben je?
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuk huisje indd
zou leuk zijn als dat kan blijven
met een of andere functie![]()
. Jet dr in
bordje niett voeren op even dagen
Alleen Bladr weet wat er mee gaat gebeurenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Linda en Memet dat het zakgeld van Tiet naar Baldr is gegaan.
Ja, je ziet nu al verandering van camera setting af en toe.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die camera's en ondergrondse kabels van het afgesloten gebied moeten naar dat nieuwe stuk grond.
niemand kan wat aan haar /zijn eigen accent doenquote:
Die bomen zouden dan strak tegen de stal aan moeten hebben gestaan, maar daar stond op een gegeven moment het kippenhok. En die zonnepanelen stonden er ook ineens na een tijd. Volgens mij ook op die ruimte waar je nu die bomen ziet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Ze liepen er soms doorheen naar hun kasteel op het akkerland.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef lorrie03 het volgende:
Nou volgens Linda wil beau het huisje kopen.
Lin: nou ze weet wat we er voor betaald hebben
Dus ook daar zijn we mee voor de gek gehouden. Of getracht voor gek te houden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef lorrie03 het volgende:
Huh? Dus ze heeft het een soort op afbetaling gekocht?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef IkFok het volgende:
Huis van beau kost 6000 en Beau heeft er 1400 voor betaald tot nu toe
Het is echt raar hè?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Huh? Dus ze heeft het een soort op afbetaling gekocht?
Waar komt het bedrag van 700 en nog wat vandaan dat Bo ervoor wilde hebben??quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef IkFok het volgende:
Ah kijk , nu komt er al een beetje aap uit de mouwquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef lorrie03 het volgende:
De B.V. lijkt dan 6000 betaald te hebben en Beau zou dat moeten terugbetalen , als ik het goed begrijp.quote:
't Is een geldwolf. En je denkt toch niet dat ze voor niks, letter en figuurlijk, met die tieten en reet liep te showen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar komt het bedrag van 700 en nog wat vandaan dat Bo ervoor wilde hebben??
Of zit ik nu helemaal fout.....
beau heeft vanmiddag nog met haar gepraat over de bohut, dus linda moet niet denken , maar zeggen dat ze het gehoord heeftquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Linda zegt het nu, Linda denkt dat Tiet de hut wil kopen.
Toch heb ik het idee, dat dat ding ter promotie is geschonken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:39 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ah kijk , nu komt er al een beetje aap uit de mouw
Dat was volgens mij om het te kopenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
sorry verkeerd verstaan. ze wil het blijkbaar nu kopen voor 750 van de Utopianenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja natuurlijk , zo gaat hetquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:41 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee, dat dat ding ter promotie is geschonken.
Misschien moesten ze een deel betalen.
10 seconden reclame op TV kost 10.000 euro.
Dat heeft ze net gedaan tegen Mehmet en Bill. Dat Bo dat vertelt heeft tegen haar......quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
beau heeft vanmiddag nog met haar gepraat over de bohut, dus linda moet niet denken , maar zeggen dat ze het gehoord heeft
Dat is het bos bij de akker, en niet bij de stal.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Die bomen zouden dan strak tegen de stal aan moeten hebben gestaan, maar daar stond op een gegeven moment het kippenhok. En die zonnepanelen stonden er ook ineens na een tijd. Volgens mij ook op die ruimte waar je nu die bomen ziet.
Linda zei, volgens mij dat Bo met haar 'salarisstrookje' naar haar toekwam en dat Bald'r op haar geld past en dat hij weet wat zei wil dat er mee gebeurt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
beau heeft vanmiddag nog met haar gepraat over de bohut, dus linda moet niet denken , maar zeggen dat ze het gehoord heeft
ze is een geldwolf. het laatste uur voor de stemming was ze alleen met het hutje en geldzaken bezigquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
't Is een geldwolf. En je denkt toch niet dat ze voor niks, letter en figuurlijk, met die tieten en reet liep te showen?
oh , ik hoor het niet goed , heb geen koptelefoon opquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze net gedaan tegen Mehmet en Bill. Dat Bo dat vertelt heeft tegen haar......
Ik heb het vanmiddag dat stukje waar ze samen aan het praten gezien en is precies gegaan zoals Linda het aan Mehmet en Bill vertelt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Linda zei, volgens mij dat Bo met haar 'salarisstrookje' naar haar toekwam en dat Bald'r op haar geld past en dat hij weet wat zei wil dat er mee gebeurt.
Ik heb vanmiddag zelf niet naar die Lambagse Bgaakbal geluisterd, dus je kunt gelijk hebben.
beau zei wel ooit dat ze het met flinke korting heeft kunnen kopen met het geld dat ze gewonnen had dankzij basquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:41 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het vanmiddag dat stukje waar ze samen aan het praten gezien en is precies gegaan zoals Linda het aan Mehmet en Bill vertelt.
ik heb dat gezien. kloptquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Linda zei, volgens mij dat Bo met haar 'salarisstrookje' naar haar toekwam en dat Bald'r op haar geld past en dat hij weet wat zei wil dat er mee gebeurt.
Ik heb vanmiddag zelf niet naar die Lambagse Bgaakbal geluisterd, dus je kunt gelijk hebben.
zeker welquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
niemand kan wat aan haar /zijn eigen accent doen
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef IkFok het volgende:
Welnee. hooguit ¤2800 nieuw maar vanwege dat ze een Demo model kreeg, maar ¤1500 naar wat nu blijkt ook die niet betaald te hebben.. de Fa. Tuinhuis heeft dus "betaald" gekregen via TV-content , vervoer, plaatsing, waterdicht maken.. all for nothingquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:38 schreef IkFok het volgende:
laat ik het anders zeggen , het is niet nodig , om wat aan je accent te doen, als het buiten werktijd isquote:
nou, dat vind ik een goed ideequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:46 schreef DKUp het volgende:
Goodwill twinnies willen iets doneren......
heb gekeken en het e.a. getiktquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
oh ik zie nu gelijk hoe de boel tot nu toe is afgesloten...maar geen idee over de nieuwe plekquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
GA
Heeft iemand van jullie nog iets gehoord over verhalen dat het dit stuk grond zou gaan worden in plaats van die 'betonnen plaat' achter de loods ?????
[ afbeelding ]
Omdat dit stuk terrein veel meer overeen zou komen met de beelden die in het promofilmpje getoond zijnquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ik zie nu gelijk hoe de boel tot nu toe is afgesloten...maar geen idee over de nieuwe plek
Dan weten anderen daar ook van.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:41 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
in de loods was ze 'aan het werk' 24/7quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen , het is niet nodig , om wat aan je accent te doen, als het buiten werktijd is
Ik zou me kapot lachen als ze het UTO 2 terrein nú aan het egaliseren zijn...100m terug waar de koeien stondenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ik zie nu gelijk hoe de boel tot nu toe is afgesloten...maar geen idee over de nieuwe plek
ze is gecast als limburgs,sprekendequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
in de loods was ze 'aan het werk' 24/7
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze is gecast als limburgs,sprekende
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou me kapot lachen als ze het UTO 2 terrein nú aan het egaliseren zijn...100m terug waar de koeien stonden
Dit is dat andere terrein, iets dichterbij
Dat is idd een keuzequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen , het is niet nodig , om wat aan je accent te doen, als het buiten werktijd is
De Media bespelen.. heel goed, ze voelen de Publieksstem-Bui al hangenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
Twinnies hebben ¤10.000,-
Ze gaan ¤3.000,- geven aan een goed doel en ¤7.000,- voor de pot van winnaars pot.
Dit heeft Beau ze vanmorgen ingefluisterd. Komt niet van hun zelf uit.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ze gaan ¤3.000,- geven aan een goed doel en ¤7.000,- voor de pot van winnaars pot.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:52 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dit heeft Beau ze vanmorgen ingefluisterd. Komt niet van hun zelf uit.
Die beelden zou ik persoonlijk niet al te serieus nemenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat dit stuk terrein veel meer overeen zou komen met de beelden die in het promofilmpje getoond zijn
Wat een vreemde keuzequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Demi wilt Johnny de Mol of Jandino uitnodigen
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:46 schreef DKUp het volgende:
Goodwill twinnies willen iets doneren......
quote:
Kijk ze eens in de camera kijken ze kunnen hun lach niet inhouden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ze gaan ¤3.000,- geven aan een goed doel en ¤7.000,- voor de winnaars pot.
johnny dan niet zo...waarom jandino is me een raadselquote:
gratis struisvogelveren plukken om waaiers te maken om mij koelte toe te wuivenquote:
Met andere woorden, ze gaan dus ook niets meer verdienen. Want er zat ongeveer 10.000 in hun bvquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kijk ze eens in de camera kijken ze kunnen hun lach niet inhouden.
kindjes zonder schoenenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ze gaan ¤3.000,- geven aan een goed doel en ¤7.000,- voor de winnaars pot.
wat denk jezelf?quote:
Johnny vind ik wel leuk maar Jandino maakt me bloednerveus. Dat geschreeuw en drukke gedoe.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
johnny dan niet zo...waarom jandino is me een raadsel
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Johnny vind ik wel leuk maar Jandino maakt me bloednerveus. Dat geschreeuw en drukke gedoe.
Omdat het hutje aan Utopia (deels?) is geschonken, wil zij het misschien daarom wel kopen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:44 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
beau zei wel ooit dat ze het met flinke korting heeft kunnen kopen met het geld dat ze gewonnen had dankzij bas
OH!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
gratis struisvogelveren plukken om waaiers te maken om mij koelte toe te wuiven![]()
![]()
Het boeit hen voor geen meter waar het geld terecht komt .quote:
Zichzelf niet trots maken?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
Heerlijk gesmoes....
Beau trots maken
Mama trots maken
Chipp trots maken
Senna trots maken
Papa trots maken
maar het worden hele mooie waaiersquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik speel even Beau.
Mmm jaaaa uhhhh hmmmm uhmmmmm jaaaaa uh mmmmmm.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik speel even Beau.
Mmm jaaaa uhhhh hmmmm uhmmmmm jaaaaa uh mmmmmm.
dat stemmetjequote:Op dinsdag 17 april 2018 20:00 schreef DKUp het volgende:
Feeks over het bellen: Het is wel acht uur.
Tja, joepie de poepie je hebt net een dag gewerkt en krijg je dit....
Hoe kun je iets dat je zelf huurt doneren aan een goed doel?quote:
En we doen het ook om de bewoners een hak te zetten die alleen maar aan geld denken. Valse meisjes......quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:58 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Het boeit hen voor geen meter waar het geld terecht komt .
Als wij maar weten dat ze goede intentie`s hebben , de lieve schatjes
Van alles mis mee, ze woonde in dat huisje omdat ze het gekocht had was het verhaal, deels met geld van Bas deels met de PaalFaalWedstrijdWinst.. tot nu blijkt dat ze helemaal geen eigenaar blijkt te zijn maar die scam hooghield om daar te kunnen blijven slapen zonder kommentaarquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:57 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Omdat het hutje aan Utopia (deels?) is geschonken, wil zij het misschien daarom wel kopen.
Net als Romy het rokersbankje wil kopen.
Niks mis mee.
nee dit gaat over geld van hun bv...voor die hut hebben ze denk ik nog niet gebeldquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kun je iets dat je zelf huurt doneren aan een goed doel?
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou bij Utopia zou het ook best kunnen zijn dat je een schadevergoeding krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:41 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat is hun eerste gedachtequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:
Heerlijk gesmoes....
Beau trots maken
Mama trots maken
Chipp trots maken
Senna trots maken
Papa trots maken
ik wil die koppen van mehmet en ivan zienquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En. Eerst gaan kijken of ze er zelf iets voor kan kopen en als dat niet lukt... Dan mag het naar een goed doel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:03 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En. Eerst gaan kijken of ze er zelf iets voor kan kopen en als dat niet lukt... Dan mag het naar een goed doel.
Zeau maatschappelijk betrokken, de docent zorg en welzijn![]()
Centenneuker x 1000
Ik ben op zoek naar een multifooooooooocaaaaaaaaaaale.......quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hOtel Happy u weet wel
am Froger deed ook al mee
..
tip ..Kotsen mag niet in de Cos vanaaf
dit is weer echte beau slimheidquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:03 schreef zodeju het volgende:
Nu even zeggen dat het idee van hun drietjes is?????Fay, Demi en BO.........
![]()
![]()
Dat stuk ging toch over die stinkhut van stinkTiet?quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dit gaat over geld van hun bv...voor die hut hebben ze denk ik nog niet gebeld
Jullie halen het artikel en het telefoontje van de twins door de warquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat stuk ging toch over die stinkhut van stinkTiet?
quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:06 schreef Hagenesie het volgende:
Hebben de twins ooit geholpen met die sjaals?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:06 schreef Hagenesie het volgende:
tis 1 algendrekquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jullie halen het artikel en het telefoontje van de twins door de war
Toch?
Ik heb het over het stukje dat reporter FF uit de utopiakrant liet zien.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jullie halen het artikel en het telefoontje van de twins door de war
Toch?
SLquote:
Ze zijn ¤10.000 waard reken ik net uit... dat lukt niet met zinloos sociale werkplaatswerkquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:06 schreef Hagenesie het volgende:
Imago schadevergoeding zekerquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou bij Utopia zou het ook best kunnen zijn dat je een schadevergoeding krijgt.
Loeder tip..quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lulverhaal van die valse meisjes, idee kwam van hun moeder ....
Volgens mij kwam het echt van de twins en wilde Bo erbij betrekken........die willen hun eigen bv leeg trekken. Primaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
LInda heeft heel veel genaaid
Jose ook
.. de rest naaide em dr tussenuit
je weet togh
Dit noem ik een Terror Jaap propaganda aktie. Eerst vond ik het een goed idee nu ik lees dat het van hun moeder komt denk ik is het tactiek.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lulverhaal van die valse meisjes, idee kwam van hun moeder ....
Eentje probeerde het nog maar ze konden het niet......miscchien drie sjaals aan elkaar.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:06 schreef Hagenesie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |