SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet hij ook niet wagen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie Cemal nooit een andere vrouw aaien
[ afbeelding ]
Ik kon haar stem domweg niet aanquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:54 schreef renevanlaaren het volgende:
zie het positief in ,geen geknaag van crackers meer
Nietquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:55 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Moet hij ook niet wagen.
Dan is het terrein te klein.
Ben benieuw hoe lang hij dit buiten vol gaat houden.
Ze is wegquote:
Passende schoenen bij de auto.quote:
Blokhutstunter Hoogeveen,Marco Boeren.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
blijft vaagh
firma van die Hut
wie waren dat?
Heel even.quote:
maar wat is er voor bijzonders aan om bij de laatste 6 te horen...zeg dan 'ik hoorde bij de laatste 10 of 3' maar 6quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dat is ook precies wat ze wil, ze weet heus wel dat ze nooit kan winnen en blijft er alleen in om te kunnen zeggen dat ze bij de laatste 6 was![]()
Ondertussen vangt ze lekker geld op haar rekening en viert ze nog even vakantie in utopia
Ja, maar ook wel bijna elke week uitgekotst worden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:56 schreef goldback het volgende:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:52 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Brain kwam ook overal mee weg, maar kwam toch bij de eindstreep. Net als Huub.
Het verhaal herhaalt zich.
En dat is ook precies wat ze wil, ze weet heus wel dat ze nooit kan winnen en blijft er alleen in om te kunnen zeggen dat ze bij de laatste 6 was![]()
Ondertussen vangt ze lekker geld op haar rekening en viert ze nog even vakantie in Utopia
Elke maand toch weer 1500 euro verdienen
Heeft ooit een gast die daar werkt in de COS gepost, hij had haar aan de telefoon.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
blijft vaagh
firma van die Hut
wie waren dat?
en eruit gestemd worden ook niet, gaat ze lekker op vakantie met de familie. Maar ja, ze kan wel heel goed toneelspelen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel bijna elke week uitgekotst worden.
Het lijkt haar niet te deren.
Ik had het al gepost;Blokhutstunter Hoogeveen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ooit een gast die daar werkt in de COS gepost, hij had haar aan de telefoon.
quote:
die heeft een schild gekweektquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel bijna elke week uitgekotst worden.
Het lijkt haar niet te deren.
Geforceerd ja.quote:
thnxsquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blokhutstunter Hoogeveen,Marco Boeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het skattie. Maar ik hing nog ergens in het vorige topic.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had het al gepost;Blokhutstunter Hoogeveen.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag het skattie. Maar ik hing nog ergens in het vorige topic.
Die zal de voering er wel uit hebben liggen denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2018 18:57 schreef goldback het volgende:
[..]
zou ze al kapot geneukt zijn inmiddels ?
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
thnxs
vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker up to date.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Da kopegspigaal bedoel ja?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:04 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die zal de voering er wel uit hebben liggen denk ik
Ben verliefd, wat een leuk dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT
BBQ praat
beugelbekkies , slotjes kapoete lippen
jet en linda hebben ervaring
geen aanval maar vanwaar deze discussie?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ooit een gast die daar werkt in de COS gepost, hij had haar aan de telefoon.
Goedkoopste variant van die hut is 2695 zo te zien: https://www.blokhut-stunt(...)-pod-35mm-3000x3000/quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had het al gepost;Blokhutstunter Hoogeveen.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben verliefd, wat een leuk ding
Die is echt mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
wil graag alles wetenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
geen aanval maar vanwaar deze discussie?
ben grAAG op de hoogte
Ik denk eerder dat ze geen beugel had en dat heeft ze volgens mij ook wel eens verteldquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef Gladiolio het volgende:
Bil had een bril en een beugel en was vroeger vaak de lul
Mehmet: Vaak knap je wel op na een beugel, maar dat is nu niet het geval.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wil graag alles weten
voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
dol op korting is
liefst graties
StruiszZomerkriebels
Geweldig hé, zou je bijna gewoon je huis voor opgevenquote:
De cos gaat hem bellen als Demon en Fayquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ben grAAG op de hoogte
Ze zei net, dat ze vroeger ook een beugel had.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze geen beugel had en dat heeft ze volgens mij ook wel eens verteld
filmpjuh voor bull crab fokquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De cos gaat hem bellen als Demon en Fay
Ja snap ikquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:10 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze zei net, dat ze vroeger ook een beugel had.
Ze bedoelen denk ik die houten stoeltjes die kunnen schommelenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:11 schreef Charmian het volgende:
dat van die schommel snap ik niet...zijn er 2 schommels dan?
had je nou ook filmpjes gemaakt van de gesprekken gisteren tussen een bewoner met familielid? Kan ze niet vinden. Zo ja dan zou ik graag de link willen ontvangen. Keep up the good work!quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het nog terug wil zien, weinig spannends .....![]()
[ afbeelding ]
BV vergadering deel 1 - 17 april 2018.
x6hysxa
[ afbeelding ]
BV vergadering deel 2 - 17 april 2018.
x6hyt2p
Die kop lijkt nergens op, hoe het zo gekomen is... Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Bij haar weet je het nooit.
Niets is (bij haar) wat het lijkt
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De cos gaat hem bellen als Demon en Fay
Ik zoek m op, weet waar ie (ong) staatquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
al die tijd zit ik weer....hoe ziet het terrein eruit. Maar is er iemand die nu van de huidige situatie een plattegrond heeft, wat er nu ook is afgezet en zo. Hebben ze nu alleen de loods nog en die rotonde zeg maar?
haha kom er ook niet uit.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Na al die tijd zit ik weer....hoe ziet het terrein eruit. Maar is er iemand die nu van de huidige situatie een plattegrond heeft, wat er nu ook is afgezet en zo. Hebben ze nu alleen de loods nog en die rotonde zeg maar?
Verdomd. Dat is waar.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die kop lijkt nergens op, hoe het zo gekomen is... Wat maakt het uit![]()
Slomy en Cemal-show![]()
Cemal zal wel blij zijn, die heeft nog nooit zoveel aandacht van zijn vriendin gehad
Thanksquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik zoek m op, weet waar ie (ong) staat
Ja ik dus net zo , gelukkig niet de enige dus, wilde het steeds vragen maar dacht dan, sjee weet je nu nog niet hoe het zit, laat maar hahaha.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:16 schreef DeKenau het volgende:
Is van de week wel langs gekomen hier wat het nieuwe stuk gaat worden
ik denk dat het komt dat we er nog nooit live geweest zijnquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik dus net zo , gelukkig niet de enige dus, wilde het steeds vragen maar dacht dan, sjee weet je nu nog niet hoe het zit, laat maar hahaha.
Maar heb inmiddels echt geen idee meer hoe of wat
Misschien is het terrein ook wel 'gegroeid" zonder dat wij daar erg in hadden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik dus net zo , gelukkig niet de enige dus, wilde het steeds vragen maar dacht dan, sjee weet je nu nog niet hoe het zit, laat maar hahaha.
Maar heb inmiddels echt geen idee meer hoe of wat
Silves ..d8 ik die dat postehquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Na al die tijd zit ik weer....hoe ziet het terrein eruit. Maar is er iemand die nu van de huidige situatie een plattegrond heeft, wat er nu ook is afgezet en zo. Hebben ze nu alleen de loods nog en die rotonde zeg maar?
Ja daar zou je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Op de een of andere manier wilt het gewoon nu niet blijven hangen in mijn hersensquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:17 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik denk dat het komt dat we er nog nooit live geweest zijn
ja dat vroeg ik mij ook al af, of we dat ergens kunnen zienquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:17 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Misschien is het terrein ook wel 'gegroeid" zonder dat wij daar erg in hadden.
Foto's van het begin tot het eind van het hele terrein zouden idd leuk zijn.
Omdat we niet weten hoe het nu zit met die blokhut, wie het betaald heeft en zo. Is 'ie nu van Tiet of niet?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ben grAAG op de hoogte
Dat stuk bij de loods waar geen kleurtje bij staat, dat is hetgeen wat ze nu dus nog hebben?quote:
En dat rijmt dan weerquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat we niet weten hoe het nu zit met die blokhut, wie het betaald heeft en zo. Is 'ie nu van Tiet of niet?
Ik dacht dat er een topic was hierquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Ja kon ik ook niet meer vindenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat stuk bij de loods waar geen kleurtje bij staat, dat is hetgeen wat ze nu dus nog hebben?
Kan je dat dan ook in het juiste topic plaatsen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Komt daar de busbaan niet langs dan het is er precies naast snap het niet, dat dit wel akkoord is...quote:
Ze kunnen er gewoon heen wandelen zo te zienquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat stuk bij de loods waar geen kleurtje bij staat, dat is hetgeen wat ze nu dus nog hebben?
UTO / [COS #18672] We houden van Utopia 1.0quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja dat gaat langzaam steeds kleiner dus worden , nu nog een brief naar binnen dat ze alleen nog in de loods mogen zijn en de rest een nogo is gewordenquote:
volgens mij wel en heeft ze het met flinke korting met eigen zakgeld kunnen kopen. Ze is er daarna altijd duidelijk over geweest dat ze de hut mee naar huis wilde nemen omdat ze het zelf betaald had. Vanmiddag zat ze er ook over te smoezen met de twins en ze wil er minimaal 750,00 voor krijgen (in eigen handen).quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat we niet weten hoe het nu zit met die blokhut, wie het betaald heeft en zo. Is 'ie nu van Tiet of niet?
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
die stonden altijd voor het cordwood toch? komt ervan als je je rotzooi niet opruimtquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze bedoelen denk ik die houten stoeltjes die kunnen schommelen
Nee busbaan komt elders in een stuk groen en daarvoor in ruil wordt het huidige Utopia weer een stukje groen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Komt daar de busbaan niet langs dan het is er precies naast snap het niet, dat dit wel akkoord is...
Dat is nog niet eens de helft van wat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zou uto 2.0. gaan worden
zegt men
Is ook al in beeld geweest, vorige COS.quote:
Begreep juist dat ze het wilde kopen voor die prijs maar het geld niet had ook voor het vervoer en zoquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij wel en heeft ze het met flinke korting met eigen zakgeld kunnen kopen. Ze is er daarna altijd duidelijk over geweest dat ze de hut mee naar huis wilde nemen omdat ze het zelf betaald had. Vanmiddag zat ze er ook over te smoezen met de twins en ze wil er minimaal 750,00 voor krijgen (in eigen handen).
Ach ben benieuwd hoe dat gaat als ze vrijdag misschien een zwarte envelop krijgen dat alle huisjes weggaan
Ohhh nah ja slaat nergens op...was leuker geweest een hele vreemde locatiequote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee busbaan komt elders in een stuk groen en daarvoor in ruil wordt het huidige Utopia weer een stukje groen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
plek zatquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens de helft van wat ze nu hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |