abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2018 @ 18:48:26 #1
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178583533
Mensen met zoveel geld doen dat altijd over de rug van anderen. Ze maken mij niet wijs dat ze zelf al dat geld verzameld hebben door een gewone baan, zeker niet in Nederland. Werkgevers worden rijker over de rug van werknemers, banken, hypotheekverstrekkers e.d. door geld uit te lenen tegen belachelijke voorwaarden, en zo komen rijkeren aan hun geld.

De vreselijke verschillen in dit land zijn natuurlijk gewoon misdadig! Maar het ergste is nog, dat het rijke schoelje, ongegeneerd misbruik maakt van de hypotheekrenteaftrek, die door mensen wordt opgebracht, die hun zorgpremie niet of nauwelijks kan betalen, en hun eten bij de voedselbank moeten halen!!!

En ik heb nog meer goede nieuws voor de Ned. Miljonairs: Met de Rechtse Kabinet, gaan jullie nog rijker worden. En verder moeten de ‘Rechtse kiezers’ zoals Henk en Ingrid, maar aan de zijlijn staan kijken, hoe de Ned. Miljonairs hun “vingers bij aflikken.

De respectloze reacties van mensen die bijvoorbeeld zeggen 'dat je dan zelf maar hard moet gaan werken of terug naar je huurkrot' zijn te walgelijk. Er zijn hele volksstammen die keihard buffelen, maar toch steeds net op of onder de armoedegrens hangen. Hoe durf je dit soort dingen te zeggen? Hoe asociaal en onwetend ben je dan? Nou, in gigantische mate.

Lang leve de rechtse regering. De tweedeling in het land is al enorm en groeit door in recordtempo, maar het is ongetwijfeld nog niet genoeg voor de aso's die het nu voor het zeggen hebben. Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken. Wat kan mij het schelen dat er talloze gezinnen onder de armoedegrens leven en er talloze werkende armen zijn? Zolang ik het maar goed heb maakt het me allemaal niets uit. Dát is de mentaliteit van de mensen die dure huizen blijven financieren ten koste van het cultureel erfgoed.

klacht: Iedereen die denkt dat die mensen rijk geworden zijn van hard werken hebben een plank voor de kop. Denk je nu echt miljoenen te verdienen door nog wat harder te gaan werken bv. 42 uur ipv 40 uur. De arbeidsproductiviteit in NL is per hoofd van de bevolking de laatste 40 jaar alleen maar gestegen ! Echter om de zelfde levenstandaard te halen dien je nu met z'n tweeen te werken.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 17 april 2018 @ 18:50:38 #2
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178583569
Vent, de armoede is wereldwijd gedurende de afgelopen honderd jaar alleen maar gedaald, wat piep je.
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 18:50:41 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178583570
Huilen joh.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178583597
Terechte klacht.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178583625
:')
  dinsdag 17 april 2018 @ 18:54:33 #6
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178583664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:50 schreef Bias het volgende:
Vent, de armoede is wereldwijd gedurende de afgelopen honderd jaar alleen maar gedaald, wat piep je.
We hebben het dan ook niet over armoede
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 17 april 2018 @ 18:58:19 #7
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178583742
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:54 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

We hebben het dan ook niet over armoede
Wat is dan je probleem? De rijken worden rijker, klopt, maar de armen worden ook minder arm. Heb je liever dat of dat beide inkomsten omhoog, of omlaag gaan?
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:11:52 #8
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178584036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:58 schreef Bias het volgende:

[..]

Wat is dan je probleem? De rijken worden rijker, klopt, maar de armen worden ook minder arm. Heb je liever dat of dat beide inkomsten omhoog, of omlaag gaan?
Mensen die in nederland rijk zijn geworden hebben dat niet eerlijk gedaan het bestaat niet dat je met hard werken hier rijk wordt maar de boel op grote schaal belazeren over de rug van jan doedel die iedere winstcent duur naar de belasting kan brengen van 14 tot (nu) 65 en daarna het liefst er kapot bij neer kan vallen kost hij ook niets meer maar heeft hij zijn hele leven betaald en betaald en stom gehouden :(
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178584058
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:11 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Mensen die in nederland rijk zijn geworden hebben dat niet eerlijk gedaan het bestaat niet dat je met hard werken hier rijk wordt maar de boel op grote schaal belazeren over de rug van jan doedel die iedere winstcent duur naar de belasting kan brengen van 14 tot (nu) 65 en daarna het liefst er kapot bij neer kan vallen kost hij ook niets meer maar heeft hij zijn hele leven betaald en betaald en stom gehouden :(
Nou ja, je hebt ook hardwerkende mensen gehad zoals Albert Heijn en de Vrooms en Dreesmans.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:14:06 #10
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178584079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:13 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt ook hardwerkende mensen gehad zoals Albert Heijn en de Vrooms en Dreesmans.
Ze hebben het ongetwijfeld op enige manier verdiend. Ik weet echter zeker dat via mazen in de belastingwetten en allerlei trucjes, deze mensen flink wat geld achterhouden of opslurpen van de belastingcenten van de middenklasse.

Daarom lijkt het me schappeljk dat deze rijksten gewoon de staatsschuld die we tekort komen voor hun rekening nemen. Hoeven wij nergens om te staken/klagen/krom te liggen. Zij zullen er geen biefstukje minder om eten. Daarna de banken even goed doorlichten en kijken hoeveel geld zij hebben "gestolen" van ons, de middenklasse, dan kunnen we allemaal lekker verder gaan zonder te zeuren. :(
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:15:27 #11
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178584106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:11 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Mensen die in nederland rijk zijn geworden hebben dat niet eerlijk gedaan het bestaat niet dat je met hard werken hier rijk wordt
Met zo'n instelling word je inderdaad nooit rijk. :)
pi_178584108
Ga toch in de Sovjet Unie wonen TS, daar voel jij je wel thuis denk ik. :')
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
pi_178584120
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef greyfacenospace het volgende:
Ga toch in de Sovjet Unie wonen TS, daar voel jij je wel thuis denk ik. :')
Daar zitten meer miljonairs dan hier hoor.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:16:37 #14
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178584140
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef Bias het volgende:

[..]

Met zo'n instelling word je inderdaad nooit rijk. :)
En de Breninkmeijertjes ? Worden die nog steeds rijk door de arme mensen en hun kinderen uit te buiten in de derde wereld voor hun C&A kleren ? VOC- mentaliteit!

Nogal dom om te denken dat deze rijke stinkerds 52% belasting of meer betalen..als ze effectief 1% betalen mag je blij zijn.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:19:05 #15
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178584194
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:16 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

En de Breninkmeijertjes ? Worden die nog steeds rijk door de arme mensen en hun kinderen uit te buiten in de derde wereld voor hun C&A kleren ? VOC- mentaliteit!

Nogal dom om te denken dat deze rijke stinkerds 52% belasting of meer betalen..als ze effectief 1% betalen mag je blij zijn.
Als je nou even hard zou werken als dat je deze cijfers uit je reet trekt had je een dikbelegde boterham verdiend
pi_178584823
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:48 schreef BlauweHoofd het volgende:
Maar het ergste is nog, dat het rijke schoelje, ongegeneerd misbruik maakt van de hypotheekrenteaftrek, die door mensen wordt opgebracht, die hun zorgpremie niet of nauwelijks kan betalen, en hun eten bij de voedselbank moeten halen!!!
Haha wat een domme loonslaaf is TS :') wij betalen kk ziek veel belasting, meer dan jij in 10 jaar aan inkomsten verdient :r dus die hypotheekrenteaftrek betalen we gewoon zelf, samen met jouw arbeidskorting die wij niet meer krijgen _O- sukkel
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:10:23 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178585616
In Nederland hoef je niet eens slim te zijn of veel eigen geld te hebben om miljonair te worden. Begin gewoon een friettent die goede friet verkoopt. 25 jaar lang altijd open zijn, 6 dagen per week tot 10 uur 's avonds. Frieten bakken, frieten bakken en frikandellen verkopen. Softijs is bijna 90% marge. Ben je miljonair. Met hard werken, zonder studie en zonder iemand te benadelen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178585647
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:10 schreef LXIV het volgende:
In Nederland hoef je niet eens slim te zijn of veel eigen geld te hebben om miljonair te worden. Begin gewoon een friettent die goede friet verkoopt. 25 jaar lang altijd open zijn, 6 dagen per week tot 10 uur 's avonds. Frieten bakken, frieten bakken en frikandellen verkopen. Softijs is bijna 90% marge. Ben je miljonair. Met hard werken, zonder studie en zonder iemand te benadelen.
En ondertussen de inkomsten van je wietkwekerij witwassen ^O^
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:14:52 #19
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178585718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:10 schreef LXIV het volgende:
In Nederland hoef je niet eens slim te zijn of veel eigen geld te hebben om miljonair te worden. Begin gewoon een friettent die goede friet verkoopt. 25 jaar lang altijd open zijn, 6 dagen per week tot 10 uur 's avonds. Frieten bakken, frieten bakken en frikandellen verkopen. Softijs is bijna 90% marge. Ben je miljonair. Met hard werken, zonder studie en zonder iemand te benadelen.
Een beetje erg kort door de bocht... het is inderdaad simpel maar niet makkelijk hoe je het stelt :)
Echter geloof ik dat de meeste mensen rijk zijn door:
- geluk te hebben in het leven
- op de juiste plek op aarde geboren te zijn
- het geluk hebben gehad om een goede opleiding te hebben kunnen volgen
- een bepaald talent hebben meegekregen van Moeder Natuur of een bepaalde mentaliteit(en dat laatste is meestal niet de meest fijne mentaliteit t.o.v. de medemens ;( )
- zich soms zich met zaken bezighouden die het daglicht niet kunnen verdragen
en als laatste de combinatie met 1 of meerdere hierboven dat ze veel uren willen draaien per week voor hun werk. Helaas is hard werken alleen niet een garantie is voor veel geld verdienen want er zijn genoeg mensen die verschrikkelijk hard werken en vele uren maken en toch nooit miljonair zullen worden.

De meeste rijke mensen die ik ken (en dan bedoel ik écht rijke mensen, niet de directeur van een of ander bedrijfje), die zijn inderdaad alleen rijk omdat hun ouders rijk waren. Je ziet in dat soort families ook de gekste dingen gebeuren. Ik ken zo'n zoon uit een rijke familie die uiteindelijk anarchist is geworden en zijn dagen al blowend op de zetel voor de tv doorbrengt en af en toe gaat rellen met de politie. :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:18:56 #20
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178585834
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:14 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Een beetje erg kort door de bocht... het is inderdaad simpel maar niet makkelijk hoe je het stelt :)
Echter geloof ik dat de meeste mensen rijk zijn door:
- geluk te hebben in het leven
- op de juiste plek op aarde geboren te zijn
- het geluk hebben gehad om een goede opleiding te hebben kunnen volgen
- een bepaald talent hebben meegekregen van Moeder Natuur of een bepaalde mentaliteit(en dat laatste is meestal niet de meest fijne mentaliteit t.o.v. de medemens ;( )
- zich soms zich met zaken bezighouden die het daglicht niet kunnen verdragen
en als laatste de combinatie met 1 of meerdere hierboven dat ze veel uren willen draaien per week voor hun werk. Helaas is hard werken alleen niet een garantie is voor veel geld verdienen want er zijn genoeg mensen die verschrikkelijk hard werken en vele uren maken en toch nooit miljonair zullen worden.

De meeste rijke mensen die ik ken (en dan bedoel ik écht rijke mensen, niet de directeur van een of ander bedrijfje), die zijn inderdaad alleen rijk omdat hun ouders rijk waren. Je ziet in dat soort families ook de gekste dingen gebeuren. Ik ken zo'n zoon uit een rijke familie die uiteindelijk anarchist is geworden en zijn dagen al blowend op de zetel voor de tv doorbrengt en af en toe gaat rellen met de politie. :')
Dit zijn echt allemaal aannames en geen feiten.
pi_178585900
Niet rijk zijn :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_178586042
Mensen die bij de voedselbank lopen betalen de hypotheekrenteaftrek van miljonairs ja? En ik maar denken dat dat de netto ontvangers zijn.
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:46:17 #23
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178586499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mensen die bij de voedselbank lopen betalen de hypotheekrenteaftrek van miljonairs ja? En ik maar denken dat dat de netto ontvangers zijn.
Bijvoorbeeld al die uitbuiters van de werkende mens, die hun werknemers laten werken aan overlevingslonen om dan met de winst op dat event geld te kunnen gaan wegsmijten aan puur overbodige prullen.

Naar die dekadente Miljonairs Beurs gaan om als man and woman off the world op de eerste rij op de TV-te komen en hun Rolexhorloge en hun schandalig hoog geprijst lapje stof te showen, te schudden met hun neptieten en hun botox te laten renderen.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:54:27 #24
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_178586688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:14 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

- op de juiste plek op aarde geboren te zijn
Dat geldt dus ook voor jou. De armste mensen in Nederland hebben het nog altijd beter dan ca. 5 miljard Afrikanen, Aziërs en Zuid-Amerikanen.
Je hebt het zo goed hier in Nederland en toch loop je te klagen over de mensen die niet te lui, te dom of te schijterig zijn om hard te werken en/of risico te nemen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:00:33 #25
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178586852
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:54 schreef serkot het volgende:

[..]

Dat geldt dus ook voor jou. De armste mensen in Nederland hebben het nog altijd beter dan ca. 5 miljard Afrikanen, Aziërs en Zuid-Amerikanen.
Je hebt het zo goed hier in Nederland en toch loop je te klagen over de mensen die niet te lui, te dom of te schijterig zijn om hard te werken en/of risico te nemen.
Ik heb het zelf best goed :)

Echter, onze oudjes moeten straks in de zorginstellingen 50 eurootjes gaan betalen voor een uurtje begeleid te gaan wandelen ....
45 euro betalen om een extra douche te krijgen ... anders maar weer een weekje wachten.
Dit alles om o.a. het loontje van 350 000 euro en meer te betalen van de zorgdirecteur en waar gaat die wel naar toe ? - juist naar de Miljonairs Beurs ...

Omdat bepaalde media/politieke partijen de illusie wekken dat het Fake News is dat elke miljonair ons enorm veel geld kost, wij massaal betalen voor zijn HRA (contradictio in terminis) en hij met een slimme bv-constructie onnoemelijk veel eerlijke belastingcentjes (contradictio in terminis) wegsnoept bij vadertje Staat.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178587261
Simpele zielen zoals TS die niet doorhebben dat de rijken juist 8000+ uur per week werken terwijl ze zelf op de bank voor hun rijtjeshuis halve liters liggen te klappen. :')
Play hard, go pro.
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:19:47 #27
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_178587297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:00 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

wij massaal betalen voor zijn HRA (contradictio in terminis) en hij met een slimme bv-constructie onnoemelijk veel eerlijke belastingcentjes (contradictio in terminis) wegsnoept bij vadertje Staat.
Een miljonair betaald nog steeds veel meer belasting dan Jan Modaal. Van dat geld worden o.a. uitkeringen, zorgtoeslag, huurtoeslag en subsidies voor allerlei onnodige zaken betaald.
Miljonairs betalen heel veel voor de luie onderlaag van onze bevolking en niet andersom.
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:22:20 #28
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178587349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:19 schreef serkot het volgende:

[..]

Een miljonair betaald nog steeds veel meer belasting dan Jan Modaal. Van dat geld worden o.a. uitkeringen, zorgtoeslag, huurtoeslag en subsidies voor allerlei onnodige zaken betaald.
Miljonairs betalen heel veel voor de luie onderlaag van onze bevolking en niet andersom.
Wel eens beseft hoeveel echt rijken er zijn en hoeveel ze dus voor maatschappelijk nut hebben? Het maatschappelijk nut van de middenklasse ondernemer lijkt me in ieder geval een stuk groter maar ook die hoef ik niet dankbaar te zijn. Zonder werknemers worden die rijken of middenklassers overigens niet welgesteld, het werkt nog altijd twee kanten op.

Je zou zelfs kunnen stellen dat zonder alle armen, middenklassers en welgestelden er geen rijken zouden zijn, dus vergeet die dankbaarheid vooral maar. Dankbaarheid toon ik wel aan mensen die me echt helpen, de rest kan me rug op en buik weer af. Wat overigens voor velen geldt, waarom zou je dankbaar moeten zijn als je toch niet je hand ophoudt voor alle shit die de overheid faciliteert of uitdeelt?
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:42:59 #29
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_178587844
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:22 schreef BlauweHoofd het volgende:

Wel eens beseft hoeveel echt rijken er zijn?
Nee, dat interesseert mij niet. Ik kijk niet jaloers naar mensen die het beter hebben dan ik. Ik kijk wel met afschuw naar werkschuw volk dat op mijn kosten heel de dag op de bank voor de TV zit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:22 schreef BlauweHoofd het volgende:

Het maatschappelijk nut van de middenklasse ondernemer lijkt me in ieder geval een stuk groter maar ook die hoef ik niet dankbaar te zijn. Zonder werknemers worden die rijken of middenklassers overigens niet welgesteld, het werkt nog altijd twee kanten op.
Je zou zelfs kunnen stellen dat zonder alle armen, middenklassers en welgestelden er geen rijken zouden zijn
Zonder ondernemers geen banen en geen sociaal vangnet.
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:43:13 #30
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_178587848
Die grote verschillen tussen arm en rijk zullen nooit veranderen, want mensen blijven altijd mensen.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:45:14 #31
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178587880
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:42 schreef serkot het volgende:

[..]

Nee, dat interesseert mij niet. Ik kijk niet jaloers naar mensen die het beter hebben dan ik. Ik kijk wel met afschuw naar werkschuw volk dat op mijn kosten heel de dag op de bank voor de TV zit.

Makkelijk, bezuinigen op onderwijs en cultuur en aan de andere kant voor 6,3 miljard investeren in een kutvliegtuig, banken redden met belastinggeld (waar blijft die 30 miljard payback?), megalomane en onrendabele infrastructuur projecten (waar bouwfraude onbestraft blijft en fout op fout gestapeld wordt) de belastingbetaler betaald wel.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178588875
Rijk wordt je vaak niet over de rug van een ander maar door juist iemand te helpen. Door een probleem op te lossen, een service te bieden of iemand te vermaken.

Dat het in Nederland idioot geregeld is met dingen zoals HRA ben ik het wel mee eens ja. Eigenlijk is er een best oneerlijk systeem gecreëerd.

Het belangrijkste is om een hoop toeslagen en gezijk af te schaffen en een basisinkomen te regelen of een negatieve belasting (dat je dus direct geld toekrijgt onder een bepaald niveau). Zoals Milton Friedman al eens aangaf.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:54:50 #33
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178589341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:29 schreef ITrade het volgende:
Rijk wordt je vaak niet over de rug van een ander maar door juist iemand te helpen. Door een probleem op te lossen, een service te bieden of iemand te vermaken.

Dat het in Nederland idioot geregeld is met dingen zoals HRA ben ik het wel mee eens ja. Eigenlijk is er een best oneerlijk systeem gecreëerd.

Het belangrijkste is om een hoop toeslagen en gezijk af te schaffen en een basisinkomen te regelen of een negatieve belasting (dat je dus direct geld toekrijgt onder een bepaald niveau). Zoals Milton Friedman al eens aangaf.
Je zegt het heel goed, evenredige verdeling. Dat betekend dat de maatschappij in verhouding tot de geleverde prestatie moet belonen. Daar hij niet werkt, geen prestatie levert, dient hij niets te ontvangen en geeft hij toe dat hij over de ruggen van anderen een inkomen heeft.

Nou, je hoeft in een socialistische of communistische samenleving niet je volle capaciteiten te benutten, sterker nog, het is helemaal niet zo gemakkelijk iemand wegens "parasitair gedrag" (een ander woord voor het vervullen van een simpel baantje om zo tijd vrij te houden voor publicitair werk), te veroordelen, zeker niet in de moderne samenleving. Iedereen kan vage psychische of fysieke klachten veinzen en iemand met geweldige capaciteiten kan prima fabriekswerk doen - zie daar een van de kernpunten van het failliet van de Sovjet-Unie.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178589363
Weer zo'n kansloze sloeber die tot de conclusie is gekomen dat hij hopeloos faalt in het leven en deze frustratie moet botvieren op hen die wel iets van hun leven weten te maken.

Dit soort stukken lees ik altijd met veel (leed)vermaak _O_
pi_178589433
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:54 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Je zegt het heel goed, evenredige verdeling. Dat betekend dat de maatschappij in verhouding tot de geleverde prestatie moet belonen. Daar hij niet werkt, geen prestatie levert, dient hij niets te ontvangen en geeft hij toe dat hij over de ruggen van anderen een inkomen heeft.

Nou, je hoeft in een socialistische of communistische samenleving niet je volle capaciteiten te benutten, sterker nog, het is helemaal niet zo gemakkelijk iemand wegens "parasitair gedrag" (een ander woord voor het vervullen van een simpel baantje om zo tijd vrij te houden voor publicitair werk), te veroordelen, zeker niet in de moderne samenleving. Iedereen kan vage psychische of fysieke klachten veinzen en iemand met geweldige capaciteiten kan prima fabriekswerk doen - zie daar een van de kernpunten van het failliet van de Sovjet-Unie.
Nee dat zeg ik niet.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178589726
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:48 schreef BlauweHoofd het volgende:
Werkgevers worden rijker over de rug van werknemers
:')

Ga dan zelf lekker werk geven ipv nemen en huilen, sloeber.
People assume too much.
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:19:58 #37
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178589789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:15 schreef very het volgende:

[..]

:')

Ga dan zelf lekker werk geven ipv nemen en huilen, sloeber.
Alsof iedereen die hard werkt ook overeenkomstig evenveel geld verdient. Dat is natuurlijk niet waar, sommige mensen zitten niet in een bepaald milieu waarin ze een gemakkelijk baantje toegeschoven krijgen, hebben geen toegang tot het old boys network (oud geld) of hebben gewoon pech. Want uiteindelijk komt het erop neer dat eigenaren van een bedrijf slechts een paar jaar werken om iets van de grond te krijgen, waarna hun personeel het werk van hen overneemt en de eigenaren lekker kunnen gaan rentenieren. Dus kom me niet aankakken met ownership en wat kan je zelf doen, want zo werkt het voor 95% van de mensen gewoon niet.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178589861
Wanneer ben je in Nederland rijk?
En wanneer ben je in Nederland arm?
Interessant he ?
pi_178589868
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:19 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Alsof iedereen die hard werkt ook overeenkomstig evenveel geld verdient.
Want dat is de strekking van mijn verhaal ofzo? :?
Als je als harde werker vind dat je niet genoeg betaald krijgt, dan ga je verder zoeken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:19 schreef BlauweHoofd het volgende:
Dat is natuurlijk niet waar, sommige mensen zitten niet in een bepaald milieu waarin ze een gemakkelijk baantje toegeschoven krijgen, hebben geen toegang tot het old boys network (oud geld) of hebben gewoon pech. Want uiteindelijk komt het erop neer dat eigenaren van een bedrijf slechts een paar jaar werken om iets van de grond te krijgen, waarna hun personeel het werk van hen overneemt en de eigenaren lekker kunnen gaan rentenieren. Dus kom me niet aankakken met ownership en wat kan je zelf doen, want zo werkt het voor 95% van de mensen gewoon niet.
Met zo'n instelling niet nee :')
Grappig, altijd maar gemekker en dingen roepen als gebrek aan kansen of in een bepaalde kliek moeten zitten. Fucking bullshit. Gewoon voor 100% durven gaan voor wat je wilt. Is een sprong in het diepe die niet iedereen durft te maken, maar meer is het niet. Ergens in vastbijten en niet meer loslaten. Ook niet als je een paar klappen krijgt.

Tuurlijk zijn er ook mensen bij wie het net even makkelijker gaat. Maar wanneer je alleen al denkt dat het buiten bereik is, dan is het ook buiten bereik voor je.
People assume too much.
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:27:23 #40
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178589897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:25 schreef very het volgende:

[..]

Want dat is de strekking van mijn verhaal ofzo? :?
Als je als harde werker vind dat je niet genoeg betaald krijgt, dan ga je verder zoeken.

[..]

Met zo'n instelling niet nee :')
Grappig, altijd maar gemekker en dingen roepen als gebrek aan kansen of in een bepaalde kliek moeten zitten. Fucking bullshit. Gewoon voor 100% durven gaan voor wat je wilt. Is een sprong in het diepe die niet iedereen durft te maken, maar meer is het niet. Ergens in vastbijten en niet meer loslaten. Ook niet als je een paar klappen krijgt.

Tuurlijk zijn er ook mensen bij wie het net even makkelijker gaat. Maar wanneer je alleen al denkt dat het buiten bereik is, dan is het ook buiten bereik voor je.
Sorry, ik heb ook nog zoiets als een leven. En zoals ik het Nederlandse bedrijfsleven heb leren kennen (en geloof me maar - dat ken ik inmiddels door en door) is dat door en door verrot. Alles voor een euro. De menselijke maat is compleet verdwenen. Daar ga ik echt geen stap harder voor zetten. Dat is kiezen voor mezelf, en dat heeft niets met ownership of attitude te maken. Dat is het gevolg van hoe bedrijven hun personeel jarenlang behandeld hebben.

Laat ik je eens een voorbeeld geven. In Nederland staan nog steeds een half miljoen mensen aan de zijlijn. Werkzoekend en gemotiveerd. Bereid tot hard werken en zich om te scholen. Toch klaagt het bedrijfsleven liever dat ze geen mensen kunnen vinden in plaats van die mensen aan te nemen, waarmee ze zichzelf bij naderende arbeidsmarktkrapte een moreel mandaat verschaffen om uiteindelijk massaal roemenen en bulgaren hiernaartoe kunnen halen.

Hoe krom is dat? Eerst mensen van boven de 45 er massaal uitschoppen, puur vanwege de leeftijd, en als die eenmaal in de WW zitten roepen dat er geen mensen te krijgen zijn. In plaats daarvan massaal die spotgoedkope oostblokkers binnenhalen en Nederland met het volgende maatschappelijke probleem opzadelen. Allemaal vanwege een paar rot euro. Bah!
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178590054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:27 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Sorry, ik heb ook nog zoiets als een leven. En zoals ik het Nederlandse bedrijfsleven heb leren kennen (en geloof me maar - dat ken ik inmiddels door en door) is dat door en door verrot. Alles voor een euro. De menselijke maat is compleet verdwenen. Daar ga ik echt geen stap harder voor zetten. Dat is kiezen voor mezelf, en dat heeft niets met ownership of attitude te maken. Dat is het gevolg van hoe bedrijven hun personeel jarenlang behandeld hebben.

Laat ik je eens een voorbeeld geven. In Nederland staan nog steeds een half miljoen mensen aan de zijlijn. Werkzoekend en gemotiveerd. Bereid tot hard werken en zich om te scholen. Toch klaagt het bedrijfsleven liever dat ze geen mensen kunnen vinden in plaats van die mensen aan te nemen, waarmee ze zichzelf bij naderende arbeidsmarktkrapte een moreel mandaat verschaffen om uiteindelijk massaal roemenen en bulgaren hiernaartoe kunnen halen.

Hoe krom is dat? Eerst mensen van boven de 45 er massaal uitschoppen, puur vanwege de leeftijd, en als die eenmaal in de WW zitten roepen dat er geen mensen te krijgen zijn. In plaats daarvan massaal die spotgoedkope oostblokkers binnenhalen en Nederland met het volgende maatschappelijke probleem opzadelen. Allemaal vanwege een paar rot euro. Bah!
Uitbuiters hou je altijd.
Misschien dat je als klusjesman of vrachtwagenchauffeur hier meer risico op hebt, maar echt niemand in mijn (behoorlijk grote) kennissenkring heeft ooit maar druk gevoeld van oostblokkers die hun baan in gevaar brengen.
People assume too much.
pi_178590234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:27 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Sorry, ik heb ook nog zoiets als een leven. En zoals ik het Nederlandse bedrijfsleven heb leren kennen (en geloof me maar - dat ken ik inmiddels door en door) is dat door en door verrot. Alles voor een euro. De menselijke maat is compleet verdwenen. Daar ga ik echt geen stap harder voor zetten. Dat is kiezen voor mezelf, en dat heeft niets met ownership of attitude te maken. Dat is het gevolg van hoe bedrijven hun personeel jarenlang behandeld hebben.

Laat ik je eens een voorbeeld geven. In Nederland staan nog steeds een half miljoen mensen aan de zijlijn. Werkzoekend en gemotiveerd. Bereid tot hard werken en zich om te scholen. Toch klaagt het bedrijfsleven liever dat ze geen mensen kunnen vinden in plaats van die mensen aan te nemen, waarmee ze zichzelf bij naderende arbeidsmarktkrapte een moreel mandaat verschaffen om uiteindelijk massaal roemenen en bulgaren hiernaartoe kunnen halen.

Hoe krom is dat? Eerst mensen van boven de 45 er massaal uitschoppen, puur vanwege de leeftijd, en als die eenmaal in de WW zitten roepen dat er geen mensen te krijgen zijn. In plaats daarvan massaal die spotgoedkope oostblokkers binnenhalen en Nederland met het volgende maatschappelijke probleem opzadelen. Allemaal vanwege een paar rot euro. Bah!
Logisch toch we leven in een kapitalistische wereld en bedrijven zijn nu eenmaal geen sociale werkplek die eeuwig met geld kan strooien.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:50:53 #43
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_178590240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:45 schreef BlauweHoofd het volgende:
Makkelijk, bezuinigen op onderwijs en cultuur
Prima! Met een goede opleiding kun je later een goede baan krijgen en meer verdienen, dus mogen ouders en studenten daar wat mij betreft zelf voor betalen. Als dat niet kan, is een leenstelsel prima. Waarom moet ik bijdragen aan de carrièrekansen van anderen?
Voor cultuur mag wat mij betreft de geldkraan helemaal dicht. Als een theater, artiest, orkest of museum niet kan rondkomen van de kaartverkoop, is er blijkbaar niet genoeg behoefte aan. Mijn hobby's worden ook niet gesubsidieerd, dus laat liefhebbers van cultuur er gewoon zelf voor betalen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:45 schreef BlauweHoofd het volgende:
...en aan de andere kant voor 6,3 miljard investeren in een kutvliegtuig, banken redden met belastinggeld (waar blijft die 30 miljard payback?), megalomane en onrendabele infrastructuur projecten (waar bouwfraude onbestraft blijft en fout op fout gestapeld wordt) de belastingbetaler betaald wel.
Wat heeft dit te maken met rijk en arm?

Banken laten klappen kost overigens meer dan ze redden. De leningen (want dat waren het) aan o.a. de ING zijn inmiddels met rente terugbetaald. De ABN-Amro is genationaliseerd. Een deel van die aandelen is inmiddels weer verkocht, maar de staat heeft nog steeds een meerderheidsbelang. Daarvoor ontvangt de staat dividend. Als de staat die aandelen nu tegen de huidige koers zou verkopen, zal er al winst gemaakt worden. Als ze nog een paar jaar wachten, zal de koers nog hoger zijn en ontvangen ze ondertussen ook nog wat dividend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:19 schreef BlauweHoofd het volgende:

sommige mensen zitten niet in een bepaald milieu waarin ze een gemakkelijk baantje toegeschoven krijgen, hebben geen toegang tot het old boys network (oud geld) of hebben gewoon pech. Want uiteindelijk komt het erop neer dat eigenaren van een bedrijf slechts een paar jaar werken om iets van de grond te krijgen, waarna hun personeel het werk van hen overneemt en de eigenaren lekker kunnen gaan rentenieren. Dus kom me niet aankakken met ownership en wat kan je zelf doen, want zo werkt het voor 95% van de mensen gewoon niet.
Ik kom ook niet uit een "bepaald milieu" maar ik heb er voor gekozen om hard te werken en in eerste instantie in loondienst mij op te werken binnen een bepaalde bedrijfstak. Daarna heb ik er voor gekozen om een eigen bedrijf te beginnen. Dat ging gepaard met hard werken en de nodige financiële risico's, maar heeft er voor gezorgd dat ik nu inderdaad niet meer zo hard hoef te werken. Dat jij dat niet wil, durft of kan is jouw eigen keuze.
pi_178590659
En de SNS dan :') verbaasd me dat ze de naam nog durven te gebruiken, alleen REAAL weghalen en doorgaan.
Interessant he ?
  woensdag 18 april 2018 @ 04:13:20 #45
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178591560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:50 schreef serkot het volgende:

[..]

Prima! Met een goede opleiding kun je later een goede baan krijgen en meer verdienen, dus mogen ouders en studenten daar wat mij betreft zelf voor betalen. Als dat niet kan, is een leenstelsel prima. Waarom moet ik bijdragen aan de carrièrekansen van anderen?
Voor cultuur mag wat mij betreft de geldkraan helemaal dicht. Als een theater, artiest, orkest of museum niet kan rondkomen van de kaartverkoop, is er blijkbaar niet genoeg behoefte aan. Mijn hobby's worden ook niet gesubsidieerd, dus laat liefhebbers van cultuur er gewoon zelf voor betalen.

En laat dat nou geen fuck uitmaken. We hebben het toch gezien met de Polen? Je weet wel, die mensen die ineens alles beter konden dan de Nederlanders. En ervaring en diploma's hadden ze niet nodig. Nee, het enige argument om een pool aan te nemen was: spotgoedkoop. En nu de polen hun zakken gevuld hebben en terugkeren naar hun thuisland, probeert het bedrijfsleven andere gebieden aan te boren.

Overigens is het gelul dat die mensen alleen maar voor specifieke beroepsgroepen ingezet zouden kunnen gaan worden. Ik ben de oproepen van het bedrijsleven tegengekomen waarin bedrijven werden opgeroepen om zich te melden als ze arbeidskrachten nodig hadden, want die werden dan voor ieder niveau uit zuid-Afrika en India hier naartoe gehaald.

Alles om maar vooral die Nederlandse arbeider te onderbetalen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:50 schreef serkot het volgende:

Wat heeft dit te maken met rijk en arm?

Banken laten klappen kost overigens meer dan ze redden. De leningen (want dat waren het) aan o.a. de ING zijn inmiddels met rente terugbetaald. De ABN-Amro is genationaliseerd. Een deel van die aandelen is inmiddels weer verkocht, maar de staat heeft nog steeds een meerderheidsbelang. Daarvoor ontvangt de staat dividend. Als de staat die aandelen nu tegen de huidige koers zou verkopen, zal er al winst gemaakt worden. Als ze nog een paar jaar wachten, zal de koers nog hoger zijn en ontvangen ze ondertussen ook nog wat dividend.

Is dat zo? Of geef je het bedrijfsleven daarmee nog meer stokken om de zwakkeren van de arbeidsmarkt weg te slaan? Want als je de keuze hebt tussen een gezonde kerel en iemand die uit de WIA komt, om maar eens een zijstraat te noemen, dan zal je echt van verdomd fijne huize moeten komen om zo sociaal te zijn om de WIA gast aan te nemen.

Een ander voorbeeldje: er gaan stemmen op om mensen met een bijstandsuitkering verplicht te laten werken voor hun geld. Leuk, alleen vergeet de overheid daarbij even dat die mensen daarmee dus echt nooit meer aan een fatsoenlijke baan komen. Het bedrijfsleven heeft veel te graag gratis werknemers of vangt daar veel te graag subsidie voor. En als het moment dan daar is om de afspraken in te lossen en die mensen werkelijk perspectief te bieden, dan worden die mensen geloosd en weer in hun cirkeltje terug gesmeten waarna de werkgever opnieuw bij de gemeente aanklopt voor weer een nieuw blik gratis werknemers of subsidie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:50 schreef serkot het volgende:

Ik kom ook niet uit een "bepaald milieu" maar ik heb er voor gekozen om hard te werken en in eerste instantie in loondienst mij op te werken binnen een bepaalde bedrijfstak. Daarna heb ik er voor gekozen om een eigen bedrijf te beginnen. Dat ging gepaard met hard werken en de nodige financiële risico's, maar heeft er voor gezorgd dat ik nu inderdaad niet meer zo hard hoef te werken. Dat jij dat niet wil, durft of kan is jouw eigen keuze.
Ja duh. Je bent een ondernemer dus logisch dat je geen stok in je eigen wielen steekt, laat staan dat je toegeeft dat er wat mis zou zijn met het bedrijfsleven (en ja, er is veel, heel veel mis met het bedrijfsleven).

Natuurlijk ben ik betrokken bij een bedrijf, wat het doet en wat ik doe. En ik snap ook dat daar overlap tussen hoort te zitten. Je snapt alleen niet waar ik tegen ageer. Dat is tegen de bedrijven die mensen alleen maar zien als werkvee, als hopen stront met een verkeerde instelling als ze niet 2 uur per dag gratis overwerken en vrijwillig hun pauze overslaan. Dat is tegen de parasiterende laag die geen fuck meer doet dan keihard cashen en constant rondlopen met een gezicht of ze moeilijk moeten poepen. En van wat er op de werkvloer gebeurt weten ze geen ene rotte fuck af. Sterker nog, mensen worden uitgedrukt in geld en bij het minste zuchtje tegenwind op straat gesodemieterd. Kijk naar de uitzendburo's van deze wereld (om maar een paar voorbeelden te noemen).
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  woensdag 18 april 2018 @ 04:16:42 #46
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178591569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:50 schreef ITrade het volgende:

[..]

Logisch toch we leven in een kapitalistische wereld en bedrijven zijn nu eenmaal geen sociale werkplek die eeuwig met geld kan strooien.
Weet je wat logisch is? Bedrijven die 50+ massaal ontslaan, daarna klagen dat ze geen personeel kunnen vinden en zich verenigen in organisaties om zodoende de overheid onder druk te zetten om de grenzen weer open te zetten voor spotgoedkoop personeel uit het buitenland aan te trekken. En oudere werknemers dan ook nog letterlijk "oud vuil" durven noemen. DAT is 'logisch'.

Ik beweer nergens dat het makkelijk is om een bedrijf te beginnen. Ik beweer wel dat de "top" van dergelijke bedrijven werkelijk geen fuck hoeft te doen dan een stropdas dragen en moeilijk uit zijn nek hoeft te lullen bij vergaderingen. Dat zijn de miljonairs waar het topic over gaat.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178592587
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 04:16 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Weet je wat logisch is? Bedrijven die 50+ massaal ontslaan, daarna klagen dat ze geen personeel kunnen vinden en zich verenigen in organisaties om zodoende de overheid onder druk te zetten om de grenzen weer open te zetten voor spotgoedkoop personeel uit het buitenland aan te trekken.
Oh ja, gebeurt dit massaal? Noem eens wat voorbeelden.
pi_178592619
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:03 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Op kamers gaan als student in Amsterdam terwijl je in hartje centurm woont in een halve penthouse :')
Kamer van 6 bij 6 hebben :')
600e per maand betalen voor een gedeelde toilet :')
Tussen kots en bierflessen slapen zien als ' zelfontwikkeling' :')
Je had toch een penthouse in centrum Amsterdam? Wat loop je dan te haten op rijke Nederlanders?
pi_178592825
Ik ben miljonair :7

Jij waarschijnlijk ook tel je zaadcellen maar na een zaadlozing ^O^

*O*


"Een zaadlozing of ejaculatie gaat doorgaans gepaard met een orgasme, maar een orgasme en een zaadlozing zijn verschillende verschijnselen. Per ejaculatie wordt ongeveer 3 tot 5 ml sperma geloosd (een vingerhoedje vol), dat normaal gesproken tussen 100 en 200 miljoen zaadcellen bevat. Per milliliter zijn er dat er zo'n 20 tot 50 miljoen. "

Bron; https://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma
pi_178593011
waarom happen mensen op deze idioot?
pi_178596629
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 04:16 schreef BlauweHoofd het volgende:
Weet je wat logisch is? Bedrijven die 50+ massaal ontslaan, daarna klagen dat ze geen personeel kunnen vinden en zich verenigen in organisaties om zodoende de overheid onder druk te zetten om de grenzen weer open te zetten voor spotgoedkoop personeel uit het buitenland aan te trekken.
Wat heb je liever een 25 jarige pool die hard werkt voor elk geld wat je hem geeft, of een Henk/Ingrid van 55+ uit Nederland (ik laat het maar aan je verbeelding over verder). Iedereen die een beetje zakelijk hiernaar kijkt weet de slimste beslissing wel natuurlijk.

Overigens zouden die 50+ mensen prima in een nieuw te creëren vangnet kunnen vallen.
quote:
Dat betekend dat de maatschappij in verhouding tot de geleverde prestatie moet belonen. Daar hij niet werkt, geen prestatie levert, dient hij niets te ontvangen en geeft hij toe dat hij over de ruggen van anderen een inkomen heeft.
Maar je geeft zelf ook aan dat de maatschappij prestatiegericht is. En iets anders moet je niet willen. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 18 april 2018 @ 11:53:22 #52
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178596736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 06:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je had toch een penthouse in centrum Amsterdam? Wat loop je dan te haten op rijke Nederlanders?
Het punt is dat degene die geld heeft zich daarmee de middelen kan verschaffen om meer geld te verdienen over de rug van zijn medewerkers.

Miljonair word je door hard te werken maar geldt niet voor 95% van de mensen. De overige 5% heeft geluk of een kruiwagen gehad.


Hoe kan het dat er in Nederland steeds meer miljonairs bijkomen en mensen die werkelijk arm zijn?

Waarom moet een kleine elite steeds rijker worden ten koste van een steeds groter wordende groep armen? Die lui die van gekkigheid niet meer weten waar ze hun geld aan moeten uitgeven. Die al vijf huizen hebben en een garage vol met auto's en drie keer per jaar op vakantie gaan naar een verre bestemming. Waarom hebben die mensen nooit genoeg?
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  woensdag 18 april 2018 @ 11:56:19 #53
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178596791
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 06:48 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Oh ja, gebeurt dit massaal? Noem eens wat voorbeelden.
Omdat bedrijven iemand van boven de 50 niet meer willen hebben. Ja als gesubsidieerde spotgoedkope werknemer ja, dan ben je welkom. Voor zolang als de subsidie duurt. Daarna is hij niet meer welkom en wordt hij weer in de grote bijstandspool gesmeten van waaruit werkgevers voordelig personeel kunnen uitzoeken. Tot de volgende keer dat zo'n vuilak van een baas weer subsidie voor hem kan vangen. Door de voor een dubbeltje op de eerste rij mentaliteit van veel werkgevers komt hij nooit meer aan een baan. Hij wordt gewoon in dat bijstandspooltje gehouden door het systeem, omdat dat zo lekker voordelig is voor het bedrijfsleven.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178596975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:56 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Omdat bedrijven iemand van boven de 50 niet meer willen hebben. Ja als gesubsidieerde spotgoedkope werknemer ja, dan ben je welkom. Voor zolang als de subsidie duurt. Daarna is hij niet meer welkom en wordt hij weer in de grote bijstandspool gesmeten van waaruit werkgevers voordelig personeel kunnen uitzoeken. Tot de volgende keer dat zo'n vuilak van een baas weer subsidie voor hem kan vangen. Door de voor een dubbeltje op de eerste rij mentaliteit van veel werkgevers komt hij nooit meer aan een baan. Hij wordt gewoon in dat bijstandspooltje gehouden door het systeem, omdat dat zo lekker voordelig is voor het bedrijfsleven.
Beantwoord de vraag nou gewoon als je de vraag quote. Geef eens voorbeelden waaruit blijkt dat dit op grote schaal gebeurt.
  woensdag 18 april 2018 @ 12:12:16 #55
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178597061
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:08 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag nou gewoon als je de vraag quote. Geef eens voorbeelden waaruit blijkt dat dit op grote schaal gebeurt.
Je zou ervan staan te kijken, maar inderdaad. Het is nog net dat we wetgeving in Nederland hebben die de werknemer beschermt, anders zouden veel werkgevers inderdaad hun personeel onbetaald laten overwerken voor veel te weinig beloning. Lees de opmerkingen maar can werkgevers, die ook alleen maar pleiten voor "meer flexibilisering" (hetgeen in de praktijk niets meer of minder neerkomt op ordinair "je bek houden en doen wat ik je zeg of anders vlieg je eruit").

Want die baas zit wel te zeiken over te duur personeel, over dat het zo slecht gaat, dat hij gesubsidieerd personeel moet aannemen. En aan de andere kant vliegt het geld met bakken aan allerlei onzin het bedrijf uit.

Van wat die baas maandelijks aan allerlei onzin verspilt, kunnen denk ik drie gezinnen te vreten hebben. Of kan hij mensen een echte baan geven ipv een gesubsidieerde waarbij ze voor bijstandsniveau moeten komen opdraven. Of kan hij geld opzij zetten voor als het weer even wat minder gaat.

Maar nee, niks daarvan, meneer leeft bij de waan van de dag en doet als een klein verwend kind lekker waar hij zelf zin in heeft, zonder zich om de consequenties te bekommeren. Want die zijn voor zijn personeel, niet voor hem. Hij merkt daar toch niets van. Want de overheid beschermt hem.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 12:27:38 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178597251
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:08 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag nou gewoon als je de vraag quote. Geef eens voorbeelden waaruit blijkt dat dit op grote schaal gebeurt.
Is dit een kloon van Corehype ofzo?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178597360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:12 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Je zou ervan staan te kijken, maar inderdaad. Het is nog net dat we wetgeving in Nederland hebben die de werknemer beschermt, anders zouden veel werkgevers inderdaad hun personeel onbetaald laten overwerken voor veel te weinig beloning. Lees de opmerkingen maar can werkgevers, die ook alleen maar pleiten voor "meer flexibilisering" (hetgeen in de praktijk niets meer of minder neerkomt op ordinair "je bek houden en doen wat ik je zeg of anders vlieg je eruit").

Want die baas zit wel te zeiken over te duur personeel, over dat het zo slecht gaat, dat hij gesubsidieerd personeel moet aannemen. En aan de andere kant vliegt het geld met bakken aan allerlei onzin het bedrijf uit.

Van wat die baas maandelijks aan allerlei onzin verspilt, kunnen denk ik drie gezinnen te vreten hebben. Of kan hij mensen een echte baan geven ipv een gesubsidieerde waarbij ze voor bijstandsniveau moeten komen opdraven. Of kan hij geld opzij zetten voor als het weer even wat minder gaat.

Maar nee, niks daarvan, meneer leeft bij de waan van de dag en doet als een klein verwend kind lekker waar hij zelf zin in heeft, zonder zich om de consequenties te bekommeren. Want die zijn voor zijn personeel, niet voor hem. Hij merkt daar toch niets van. Want de overheid beschermt hem.
Noem eens man en paard.

Het komt zo vaak voor....noem eens minimaal 1 bedrijf!
pi_178597395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:12 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Je zou ervan staan te kijken, maar inderdaad. Het is nog net dat we wetgeving in Nederland hebben die de werknemer beschermt, anders zouden veel werkgevers inderdaad hun personeel onbetaald laten overwerken voor veel te weinig beloning. Lees de opmerkingen maar can werkgevers, die ook alleen maar pleiten voor "meer flexibilisering" (hetgeen in de praktijk niets meer of minder neerkomt op ordinair "je bek houden en doen wat ik je zeg of anders vlieg je eruit").

Want die baas zit wel te zeiken over te duur personeel, over dat het zo slecht gaat, dat hij gesubsidieerd personeel moet aannemen. En aan de andere kant vliegt het geld met bakken aan allerlei onzin het bedrijf uit.

Van wat die baas maandelijks aan allerlei onzin verspilt, kunnen denk ik drie gezinnen te vreten hebben. Of kan hij mensen een echte baan geven ipv een gesubsidieerde waarbij ze voor bijstandsniveau moeten komen opdraven. Of kan hij geld opzij zetten voor als het weer even wat minder gaat.

Maar nee, niks daarvan, meneer leeft bij de waan van de dag en doet als een klein verwend kind lekker waar hij zelf zin in heeft, zonder zich om de consequenties te bekommeren. Want die zijn voor zijn personeel, niet voor hem. Hij merkt daar toch niets van. Want de overheid beschermt hem.
Flikker toch op idioot als je mijn vraag niet eens wil beantwoorden.

Geen wonder dat je uitgekotst wordt (of moet ik zeggen werd) op je werk.
pi_178597407
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Noem eens paard en wagen.

Het komt zo vaak voor....noem eens minimaal 1 bedrijf!
Je bedoelt waarschijnlijk man en paard :D
pi_178597416
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Flikker toch op idioot als je mijn vraag niet eens wil beantwoorden.

Geen wonder dat je uitgekotst wordt (of moet ik zeggen werd) op je werk.
Gezelligheid kent geen tijd.
wooblabalurg
pi_178597441
quote:
17s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gezelligheid kent geen tijd.
Ik word altijd wat recalcitrant als mensen reageren op een vraag zonder een antwoord te geven.
pi_178597461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is dit een kloon van Corehype ofzo?
Ik weet het niet, het is wel iemand die veel klaagt maar weinig oplossingen heeft. Met vooral veel haat richting bedrijven en rijke mensen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178597470
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:37 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk man en paard :D
Je hebt mij verkeerd gequote :@
pi_178597488
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:38 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik word altijd wat recalcitrant als mensen reageren op een vraag zonder een antwoord te geven.
Ik moet dat constant onderdrukken anders kom je de dag niet door.
wooblabalurg
pi_178597515
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:38 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik word altijd wat recalcitrant als mensen reageren op een vraag zonder een antwoord te geven.
Blauwehoofd houdt een flinke tirade.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178597556
Jaloezietopique :')
pi_178597610
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:42 schreef ITrade het volgende:

[..]

Blauwehoofd houdt een flinke tirade.
Dat mag, maar het is nogal kansloos als je blijkt dat je tirade nergens op gebaseerd is.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 12:48:44 #68
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178597639
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Geen wonder dat je uitgekotst wordt (of moet ik zeggen werd) op je werk.
Wat..?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178597727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat..?
WGR / Oneens met Vaststellingsovereenkomst

Hij loopt te janken dat zijn groeimogelijkheden beperkt zijn. Wat mij betreft sluiten zijn groeimogelijkheden volledig aan bij zijn verstandelijk vermogen.
pi_178597745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:50 schreef Bias het volgende:
Vent, de armoede is wereldwijd gedurende de afgelopen honderd jaar alleen maar gedaald, wat piep je.
Dat wil een "gutmensch" niet horen. Die gaat zo op in zijn riedel en "harakrishna" gedachtengoed , dat elk redelijk argument automatisch verloren gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2018 12:54:32 ]
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 12:56:27 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178597793
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:53 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

WGR / Oneens met Vaststellingsovereenkomst

Hij loopt te janken dat zijn groeimogelijkheden beperkt zijn. Wat mij betreft sluiten zijn groeimogelijkheden volledig aan bij zijn verstandelijk vermogen.
Hm, het past allemaal wel met elkaar..
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178599698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:53 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Het punt is dat degene die geld heeft zich daarmee de middelen kan verschaffen om meer geld te verdienen over de rug van zijn medewerkers.

Miljonair word je door hard te werken maar geldt niet voor 95% van de mensen. De overige 5% heeft geluk of een kruiwagen gehad.


Hoe kan het dat er in Nederland steeds meer miljonairs bijkomen en mensen die werkelijk arm zijn?

Waarom moet een kleine elite steeds rijker worden ten koste van een steeds groter wordende groep armen? Die lui die van gekkigheid niet meer weten waar ze hun geld aan moeten uitgeven. Die al vijf huizen hebben en een garage vol met auto's en drie keer per jaar op vakantie gaan naar een verre bestemming. Waarom hebben die mensen nooit genoeg?
Die lui? Daar hoor je toch zelf bij, met je penthouse in centrum Amsterdam? Of heb je in het andere topic gelogen?
  woensdag 18 april 2018 @ 14:21:35 #73
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178599725
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Flikker toch op idioot als je mijn vraag niet eens wil beantwoorden.

Geen wonder dat je uitgekotst wordt (of moet ik zeggen werd) op je werk.
Kijk even de afleveringen van Undercover Boss. Vrijwel iedere CEO daar zit in zn ivoren toren, en snapt niet wat hard werken is. Het enige positieve eraan is dat ze de moeite nemen om wel op de vloer te kijken hoe het écht is, maar das ook pure marketing natuurlijk.

Een goed voorbeeld van hoe het ook kan is Virgin (Richard Branson) of Google. Werknemers die zich extreem gewaardeerd voelen, zonder daar perse veel geld voor te krijgen.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  woensdag 18 april 2018 @ 14:22:02 #74
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178599745
ik haat miljonairs.
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 18 april 2018 @ 14:22:50 #75
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178599758
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Die lui? Daar hoor je toch zelf bij, met je penthouse in centrum Amsterdam? Of heb je in het andere topic gelogen?
Pronken met geld van papa :') Doe ik niet aan.

Ik heb geen hekel aan rijke mensen die door hardwerken er gekomen zijn. Heb wel een hekel aan mensen die zich verheven voelen boven de normale mens door geld wat zij gekregen hebben van pappie en mammie. Dat zijn de ergste lui die er zijn :r
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  woensdag 18 april 2018 @ 14:23:35 #76
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178599773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:21 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Kijk even de afleveringen van Undercover Boss. Vrijwel iedere CEO daar zit in zn ivoren toren, en snapt niet wat hard werken is. Het enige positieve eraan is dat ze de moeite nemen om wel op de vloer te kijken hoe het écht is, maar das ook pure marketing natuurlijk.

Een goed voorbeeld van hoe het ook kan is Virgin (Richard Branson) of Google. Werknemers die zich extreem gewaardeerd voelen, zonder daar perse veel geld voor te krijgen.
Reality TV in plaats van feiten :')
pi_178599892
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:21 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Kijk even de afleveringen van Undercover Boss. Vrijwel iedere CEO daar zit in zn ivoren toren, en snapt niet wat hard werken is. Het enige positieve eraan is dat ze de moeite nemen om wel op de vloer te kijken hoe het écht is, maar das ook pure marketing natuurlijk.

Een goed voorbeeld van hoe het ook kan is Virgin (Richard Branson) of Google. Werknemers die zich extreem gewaardeerd voelen, zonder daar perse veel geld voor te krijgen.
Wederom geen concrete voorbeelden, maar weer een ontwijkend gedrag. Je bent wel hardleers.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 14:43:05 #78
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178600148
CTOU
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 18 april 2018 @ 14:48:32 #79
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178600249
Plompzakker.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 14:49:32 #80
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178600262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:48 schreef Samuel24 het volgende:
Plompzakker.
Anthonie
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 18 april 2018 @ 15:19:45 #81
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178600852
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:49 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Anthonie
Plompzakker.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 15:25:52 #82
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178600979
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Plompzakker.
Samuel
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178601145
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:21 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Kijk even de afleveringen van Undercover Boss. Vrijwel iedere CEO daar zit in zn ivoren toren, en snapt niet wat hard werken is. Het enige positieve eraan is dat ze de moeite nemen om wel op de vloer te kijken hoe het écht is, maar das ook pure marketing natuurlijk.

Een goed voorbeeld van hoe het ook kan is Virgin (Richard Branson) of Google. Werknemers die zich extreem gewaardeerd voelen, zonder daar perse veel geld voor te krijgen.
Stop alstjeblieft, je zet jezelf nogal voor schut nu.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 18 april 2018 @ 15:33:09 #84
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178601154
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:25 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Samuel
Plompzakker baas. _O_
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178601306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:11 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Mensen die in nederland rijk zijn geworden hebben dat niet eerlijk gedaan het bestaat niet dat je met hard werken hier rijk wordt maar de boel op grote schaal belazeren over de rug van jan doedel die iedere winstcent duur naar de belasting kan brengen van 14 tot (nu) 65 en daarna het liefst er kapot bij neer kan vallen kost hij ook niets meer maar heeft hij zijn hele leven betaald en betaald en stom gehouden :(
Met puur en alleen hard werken en extra uren draaien op een loon wat net boven het minimum zit zul je inderdaad niet rijk worden. Met een combinatie van hard werken, geld opzij zetten, (in jezelf) investeren, opklimmen of voor jezelf iets ondernemen kun je wel rijk(er) worden. Dit allemaal hoeft niet op een oneerlijke manier of over de rug van anderen.

De ongelijkheid in Nederland valt relatief heel erg mee en er zijn genoeg mogelijkheden om op te klimmen. Als je uit een (relatief) arm gezin komt, dan hoeft dat zeker in Nederland niet te beteken dat je zelf ook arm zult blijven.

Grote onzin dit topic dus.
pi_183729191
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:22 schreef Samuel24 het volgende:
ik haat miljonairs.
Waarom?
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 17:35:27 #87
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183729250
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:32 schreef kastenmakersboy2 het volgende:

[..]

Waarom?
Goeie topickick.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 17:42:39 #88
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183729344
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:33 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Plompzakker baas. _O_
Matthias
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:51:08 #89
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183729466
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:32 schreef kastenmakersboy2 het volgende:

[..]

Waarom?
Daarom.
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 14 december 2018 @ 17:51:45 #90
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183729473
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 17:42 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Matthias
Plompzakker.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183854209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef greyfacenospace het volgende:
Ga toch in de Sovjet Unie wonen TS, daar voel jij je wel thuis denk ik. :')
Zal huilend terugkomen :')
pi_183930120
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:42 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Met een combinatie van hard werken, geld opzij zetten, (in jezelf) investeren, opklimmen of voor jezelf iets ondernemen kun je wel rijk(er) worden. Dit allemaal hoeft niet op een oneerlijke manier of over de rug van anderen.
Jij gelooft zeker ook nog in de sprookjes van Mark Rutte? :') Beste luitjes, blijf vooral als mak schaap achter de kudde aanlopen, lekker loonslaven, bijna je gehele inkomen aan belastingen betalen, dan gaat het u vanzelf goed.. yeah right!

Als je zoals ik voor een paar stuivers geboren bent, dan heb je maar 1 manier om rijk te worden. Die bestaat uit het parasiteren op andermans kennis en kunde en/of op bezittingen. Hard werken? _O-
pi_183930355
Persoonlijk vind ik het sociale vangnet in Nederland goed geregeld. Dat is iets links. Wat ik jammer vind aan links is dat ze iedereen wel willen helpen. Dit terwijl een uitkering niet aangemoedigd moet worden. En vluchtelingen die hier binnenkomen en ook lekkere uitkeringen krijgen stoor ik mij behoorlijk aan.

Van mij mag rechts de overhand krijgen. Immigratie stoppen, en de werkende mensen voordeeltjes krijgen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_183930492
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:57 schreef spierbal het volgende:
Persoonlijk vind ik het sociale vangnet in Nederland goed geregeld. Dat is iets links. Wat ik jammer vind aan links is dat ze iedereen wel willen helpen. Dit terwijl een uitkering niet aangemoedigd moet worden. En vluchtelingen die hier binnenkomen en ook lekkere uitkeringen krijgen stoor ik mij behoorlijk aan.

Van mij mag rechts de overhand krijgen. Immigratie stoppen, en de werkende mensen voordeeltjes krijgen.
we zitten nu al jaren aan een rechtse overheid en wat je ziet is dat de werkende onderklasse steeds meer uitgekleed wordt
verder is het sociale vangnet ook enorm aangepast

in de 'gouden jaren' kreeg je een uitkering zonder enige goede vorm van controle, laat staan tegenprestatie.
nu wordt je in verschillende gemeentes in de gaten gehouden als een crimineel en moet je werken voor je bijstand, vaak werkjes die ook mensen met een taakstraf moeten uitvoeren
en dat dus ruim onder minimumloon
  zondag 23 december 2018 @ 23:25:27 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183932711
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:01 schreef Adames het volgende:

[..]

we zitten nu al jaren aan een rechtse overheid en wat je ziet is dat de werkende onderklasse steeds meer uitgekleed wordt
verder is het sociale vangnet ook enorm aangepast

in de 'gouden jaren' kreeg je een uitkering zonder enige goede vorm van controle, laat staan tegenprestatie.
nu wordt je in verschillende gemeentes in de gaten gehouden als een crimineel en moet je werken voor je bijstand, vaak werkjes die ook mensen met een taakstraf moeten uitvoeren
en dat dus ruim onder minimumloon
En als je een grote bek hebt staat er een pool klaar Pm ke werk over toenemen.
Voor de werkenden dan
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_183935503
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:22 schreef Samuel24 het volgende:
ik haat miljonairs.
Afgunstig mannetje
pi_183935589
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:01 schreef Adames het volgende:

[..]

we zitten nu al jaren aan een rechtse overheid en wat je ziet is dat de werkende onderklasse steeds meer uitgekleed wordt
verder is het sociale vangnet ook enorm aangepast

in de 'gouden jaren' kreeg je een uitkering zonder enige goede vorm van controle, laat staan tegenprestatie.
nu wordt je in verschillende gemeentes in de gaten gehouden als een crimineel en moet je werken voor je bijstand, vaak werkjes die ook mensen met een taakstraf moeten uitvoeren
en dat dus ruim onder minimumloon
M’n ma werkt al bijna een half jaar 3 dagen per week met behoud van uitkering. Nu gaan ze dit opschroeven naar 40 uur, als dat d’r lukt, zou ze naar een ‘echte’ baan kunnen.
Met 4 dagen in de week werken, zou ze er financieel op vooruit gaan, maar dan zou ze in dat bedrijf in elk geval niet kunnen werken.

Ik vond het goed dat die gemeente er achteraan zit om mensen te activeren, maar dit vind ik buiten proportie.
pi_183936359
Sneu jaloezie topique
pi_183937313
TS is jelly :')
  maandag 24 december 2018 @ 11:45:58 #100
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183937642
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 08:54 schreef Drizzy_ het volgende:

[..]

Afgunstig mannetje
Klopt ik ben jaloers. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 11:48:01 #101
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183937694
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:45 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Klopt ik ben jaloers. :')
HAAAAAA!
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 24 december 2018 @ 11:48:46 #102
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183937709
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 11:48 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

HAAAAAA!
Daaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183938163
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:22 schreef Samuel24 het volgende:
ik haat miljonairs.
Al het vermogen boven 1 miljoen zou de staat moeten afpakken inderdaad
  maandag 24 december 2018 @ 12:12:53 #104
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183938195
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:11 schreef locoG het volgende:

[..]

Al het vermogen boven 1 miljoen zou de staat moeten afpakken inderdaad
Mee eens. _O_ Anders is het gewoon oneerlijk vind ik.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183940033
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:48 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Jij gelooft zeker ook nog in de sprookjes van Mark Rutte? :') Beste luitjes, blijf vooral als mak schaap achter de kudde aanlopen, lekker loonslaven, bijna je gehele inkomen aan belastingen betalen, dan gaat het u vanzelf goed.. yeah right!

Als je zoals ik voor een paar stuivers geboren bent, dan heb je maar 1 manier om rijk te worden. Die bestaat uit het parasiteren op andermans kennis en kunde en/of op bezittingen. Hard werken? _O-
Lezen blijft lastig... met alleen maar (dom) hard werken zul je inderdaad niet rijk worden, maar dat heb ik ook niet gezegd. Als je slim genoeg bent, kun je echter wil in jezelf investeren, opklimmen en/of zelf ondernemen, zonder per se over de rug van anderen rijk te worden. Maar je moet daar wel de wil/kennis/kwaliteiten voor hebben, als je voor een paar stuivers geboren bent en niet slim/ondernemend genoeg, dan zal er inderdaad vrij weinig opzitten.

Sorry, maar je eigen falen op anderen afschuiven is nog triester dan de sprookjes die Rutte vaak (maar niet in dit geval) vertelt.
pi_183940101
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:11 schreef locoG het volgende:

[..]

Al het vermogen boven 1 miljoen zou de staat moeten afpakken inderdaad
Van mij mogen ze alles boven de 30k bruto afpakken en herverdelen onder het volk dat het zat is om te werken
pi_183940102
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:11 schreef locoG het volgende:

[..]

Al het vermogen boven 1 miljoen zou de staat moeten afpakken inderdaad
Gevolg: iedereen met een vermogen boven dat bedrag zal het land uitvluchten, bedrijven zullen hier weggaan en Nederland blijft in armoede achter. De grote verliezers? De mensen die het nu al minder hebben.
pi_183940135
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:07 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Lezen blijft lastig... met alleen maar (dom) hard werken zul je inderdaad niet rijk worden, maar dat heb ik ook niet gezegd. Als je slim genoeg bent, kun je echter wil in jezelf investeren, opklimmen en/of zelf ondernemen, zonder per se over de rug van anderen rijk te worden. Maar je moet daar wel de wil/kennis/kwaliteiten voor hebben, als je voor een paar stuivers geboren bent en niet slim/ondernemend genoeg, dan zal er inderdaad vrij weinig opzitten.

Sorry, maar je eigen falen op anderen afschuiven is nog triester dan de sprookjes die Rutte vaak (maar niet in dit geval) vertelt.
Vriend, het idee is juist dat je niet op een eerlijke manier rijk kunt worden.
pi_183940154
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:13 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Vriend, het idee is juist dat je niet op een eerlijke manier rijk kunt worden.
Ook prima als je dat wilt geloven :)
pi_183940187
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ook prima als je dat wilt geloven :)
Het kan misschien wel legaal, maar echt ethisch verantwoord zal het niet zijn. Het komt altijd neer op parasiteren op andermans kennis, kunde (personeel) of speculeren met bezittingen.
pi_183940219
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:17 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Het kan misschien wel legaal, maar echt ethisch verantwoord zal het niet zijn. Het komt altijd neer op parasiteren op andermans kennis, kunde (personeel) of speculeren met bezittingen.
Prima als je dat gelooft en als je vindt dat het grootste deel van het vermogen van mensen afnemen wel ethisch vindt :)
pi_183940240
Rijke mensen zijn rijk geworden door een goede baan, goed investeren, en geen onnodige uitgaves doen en zelfs krenterig zijn op bepaalde vlakken, overal waar je kán besparen besparen.

Tuurlijk heb je ook de mensen die rijk zijn geworden door dat familie dat al was, maar dat is valsspelen natuurlijk :D

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2018 14:24:03 ]
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 24 december 2018 @ 14:26:15 #113
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183940296
1) Een tijdje hard werken
2) Inkomsten - uitgaven >0

Dan kom je er vanzelf. Misschien niet iedereen maar voor een heel groot deel van de bevolking is dat gewoon bereikbaar. Alleen kiest bijna niemand daarvoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 24 december 2018 @ 14:28:46 #114
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_183940345
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:10 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Van mij mogen ze alles boven de 30k bruto afpakken en herverdelen onder het volk dat het zat is om te werken
En iedereen moet in een Volvo 340 met Variomatic rijden. Waarom zou je naar iets beters streven? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_183940417
Ultra terechte klacht. Mensen die dit ontkennen denken dat ze zelf bij deze doelgroep horen terwijl dit sowieso niet van toepassing is maar dit wordt aangepraat zodat ze zelf zakken kunnen vullen.

Of, men geloofd wat rechtse populisten zeggen zodat ze zelf zakken kunnen vullen en van hun vriendjes. Hoe populisten het volk kunnen aansturen is dmv andere onderwerpen wat atm populair is (vluchtelingenpolitiek, zeggen dat er zoveel problemen zijn en dat zij de enige zijn die het kunnen oplossen etc.). Eeuwenoude techniek.

Klimaatverandering - hoax want grootheren kunnen dan niet meer zoveel verdienen zoals ze nu doen..... Zulke mensen denken dat ze veilig zijn als ze op hun private island zitten tussen orkanen en noodweer.... :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2018 14:35:00 ]
pi_183940803
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:48 schreef BlauweHoofd het volgende:
Mensen met zoveel geld doen dat altijd over de rug van anderen. Ze maken mij niet wijs dat ze zelf al dat geld verzameld hebben door een gewone baan, zeker niet in Nederland. Werkgevers worden rijker over de rug van werknemers, banken, hypotheekverstrekkers e.d. door geld uit te lenen tegen belachelijke voorwaarden, en zo komen rijkeren aan hun geld.

De vreselijke verschillen in dit land zijn natuurlijk gewoon misdadig! Maar het ergste is nog, dat het rijke schoelje, ongegeneerd misbruik maakt van de hypotheekrenteaftrek, die door mensen wordt opgebracht, die hun zorgpremie niet of nauwelijks kan betalen, en hun eten bij de voedselbank moeten halen!!!

En ik heb nog meer goede nieuws voor de Ned. Miljonairs: Met de Rechtse Kabinet, gaan jullie nog rijker worden. En verder moeten de ‘Rechtse kiezers’ zoals Henk en Ingrid, maar aan de zijlijn staan kijken, hoe de Ned. Miljonairs hun “vingers bij aflikken.

De respectloze reacties van mensen die bijvoorbeeld zeggen 'dat je dan zelf maar hard moet gaan werken of terug naar je huurkrot' zijn te walgelijk. Er zijn hele volksstammen die keihard buffelen, maar toch steeds net op of onder de armoedegrens hangen. Hoe durf je dit soort dingen te zeggen? Hoe asociaal en onwetend ben je dan? Nou, in gigantische mate.

Lang leve de rechtse regering. De tweedeling in het land is al enorm en groeit door in recordtempo, maar het is ongetwijfeld nog niet genoeg voor de aso's die het nu voor het zeggen hebben. Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken. Wat kan mij het schelen dat er talloze gezinnen onder de armoedegrens leven en er talloze werkende armen zijn? Zolang ik het maar goed heb maakt het me allemaal niets uit. Dát is de mentaliteit van de mensen die dure huizen blijven financieren ten koste van het cultureel erfgoed.

klacht: Iedereen die denkt dat die mensen rijk geworden zijn van hard werken hebben een plank voor de kop. Denk je nu echt miljoenen te verdienen door nog wat harder te gaan werken bv. 42 uur ipv 40 uur. De arbeidsproductiviteit in NL is per hoofd van de bevolking de laatste 40 jaar alleen maar gestegen ! Echter om de zelfde levenstandaard te halen dien je nu met z'n tweeen te werken.
Helemaal waar. :7
pi_183941041
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 14:28 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

En iedereen moet in een Volvo 340 met Variomatic rijden. Waarom zou je naar iets beters streven? :P
Nee man, een Daihatsu Charade natuurlijk.
pi_183963912
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:11 schreef locoG het volgende:

[..]

Al het vermogen boven 1 miljoen zou de staat moeten afpakken inderdaad
pi_183963936
Je moet gewoon zorgen dat je aan de goede kant van de balans zit
pi_183963957
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:11 schreef locoG het volgende:

[..]

Al het vermogen boven 1 miljoen zou de staat moeten afpakken inderdaad
Lol ja, houden we lekker alleen maar eenmanszaakjes over, heel slim
  woensdag 26 december 2018 @ 01:29:17 #121
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_183972732
Geen 100k op de bank hebben staan :').
TS is pauper :')
pi_183972898
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 14:28 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

En iedereen moet in een Volvo 340 met Variomatic rijden. Waarom zou je naar iets beters streven? :P
Wat denk je van de fiets?

Gelijk alle files opgelost en dan gaat het weer vriezen als ik de klimaatmaffia moet geloven :')
pi_183973521
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 01:38 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Wat denk je van de fiets?

Gelijk alle files opgelost en dan gaat het weer vriezen als ik de klimaatmaffia moet geloven :')
_O-
pi_183976043
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:26 schreef SeLang het volgende:
1) Een tijdje hard werken
2) Inkomsten - uitgaven >0

Dan kom je er vanzelf. Misschien niet iedereen maar voor een heel groot deel van de bevolking is dat gewoon bereikbaar. Alleen kiest bijna niemand daarvoor]
Wat? :D

https://www.onetime.nl/ge(...)de-salaris-nederland
De gemiddelde persoon verdient 2855 bruto per maand, ongeveer 2160 netto per maand
1 miljoen / 2160 / 12 = 38,5 jaar werken voor de gemiddelde persoon zonder ook maar 1 enkele uitgave om een miljoen te krijgen.
pi_183978037
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 10:26 schreef familymatters het volgende:

[..]

Wat? :D

https://www.onetime.nl/ge(...)de-salaris-nederland
De gemiddelde persoon verdient 2855 bruto per maand, ongeveer 2160 netto per maand
1 miljoen / 2160 / 12 = 38,5 jaar werken voor de gemiddelde persoon zonder ook maar 1 enkele uitgave om een miljoen te krijgen.
harder werken dus
pi_183992873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 10:26 schreef familymatters het volgende:

[..]

Wat? :D

https://www.onetime.nl/ge(...)de-salaris-nederland
De gemiddelde persoon verdient 2855 bruto per maand, ongeveer 2160 netto per maand
1 miljoen / 2160 / 12 = 38,5 jaar werken voor de gemiddelde persoon zonder ook maar 1 enkele uitgave om een miljoen te krijgen.
Als de gemiddelde persoon miljonair kan worden, heb je er per definitie niks meer aan....(prijspeilzou zich daar aan aanpassen).

Als je het heel veel beter wilt hebben dan jan de behanger moet je of veel harder werken, of slimmer zijn, of meer risico nemen (zelf iets ondernemen),of geluk hebben of gewoon centjes van papa/mama krijgen....
pi_183993013
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 00:11 schreef HenkDeP het volgende:

[..]

meer risico nemen (zelf iets ondernemen)
Zoiets dus?

pi_184062727
Tijd voor plan (b)itcoin.
pi_184063486
TS stemt SP :')
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:16:06 #130
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184176130
Hervomen ho maar want straks wordt Diederik-Jan met zijn huis van 16 miljoen boos dat hij niet 52% kan aftrekken van de belasting over de hypotheek van zijn huis. Dat valt niet uit te leggen op de poloclub onder het genot van een single malt en een Cubaans rokertje. Dus naaien we de studenten ook maar en het liefst zo snel mogelijk.
pi_184176197
quote:
13s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:16 schreef dagobertE6 het volgende:
Hervomen ho maar want straks wordt Diederik-Jan met zijn huis van 16 miljoen boos dat hij niet 52% kan aftrekken van de belasting over de hypotheek van zijn huis. Dat valt niet uit te leggen op de poloclub onder het genot van een single malt en een Cubaans rokertje. Dus naaien we de studenten ook maar en het liefst zo snel mogelijk.
Wat lul je nou dom? De hypotheekrenteaftrek wordt versneld afgebouwd :')
pi_184177201
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:20 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom? De hypotheekrenteaftrek wordt versneld afgebouwd :')
Plus ik vraag me af hoeveel mensen er überhaupt zijn met een hypotheek van 16 miljoen :D
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:45:43 #133
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184179696
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:20 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom? De hypotheekrenteaftrek wordt versneld afgebouwd :')
Wat lul JIJ nou?!

Een betere vraag is: Hoe asociaal moet iemand zijn om VVD te stemmen? VVD is gewoon partij van de rijken, is het altijd al geweest. Verder stemmen middenstanders en studenten die denken na Ayn Rand te hebben gelezen en binnen 5 jaar miljonair te worden (wat schattig) veel op deze partij. Regeldruk enzovoort verminderen. De hypotheekrenteaftrek is het voorbeeld dat aangeeft dat de VVD de partij van de rijken is, ze willen er niet vanaf. Nou hoeft het ook niet een communistisch gebeuren hier te worden, maar de VVD (en PVV) is tuig van de eerste riggel. Sowieso is politiek tuig van de eerste riggel, met name omdat men er niet voor ONS zit, maar voor zichzelf. :r
pi_184179980
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:45 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Wat lul JIJ nou?!

Een betere vraag is: Hoe asociaal moet iemand zijn om VVD te stemmen? VVD is gewoon partij van de rijken, is het altijd al geweest. Verder stemmen middenstanders en studenten die denken na Ayn Rand te hebben gelezen en binnen 5 jaar miljonair te worden (wat schattig) veel op deze partij. Regeldruk enzovoort verminderen. De hypotheekrenteaftrek is het voorbeeld dat aangeeft dat de VVD de partij van de rijken is, ze willen er niet vanaf. Nou hoeft het ook niet een communistisch gebeuren hier te worden, maar de VVD (en PVV) is tuig van de eerste riggel. Sowieso is politiek tuig van de eerste riggel, met name omdat men er niet voor ONS zit, maar voor zichzelf. :r
Je oogt nogal mad. De januari-dip hakt er nogal in?
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:29:56 #135
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_184181575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:45 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Wat lul JIJ nou?!
... De hypotheekrenteaftrek is het voorbeeld dat aangeeft dat de VVD de partij van de rijken is, ze willen er niet vanaf. ...


In 5 jaar ongeveer 25% daling max. tarief.
Als er net zo gekort zou worden op huurtoeslagen was er geen geel hesje meer te krijgen. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:42:45 #136
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_184181849
Dit is het engste topic van 2018. TS is een heel enge linkse rakker
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:52:14 #137
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184182066
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:42 schreef VarkensHart het volgende:
Dit is het engste topic van 2018. TS is een heel enge linkse rakker
Wat is er mis met links?
Wat IS uberhaupt links?

Wat ik wel weet is dat rechts pakweg 15-20 jaar aan de macht is en het land naar de klote helpt.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:55:31 #138
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_184182133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:52 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Wat is er mis met links?
Wat IS uberhaupt links?

Wat ik wel weet is dat rechts pakweg 15-20 jaar aan de macht is en het land naar de klote helpt.
Naar de klote helpt zegt ie :D man het gaat hartstikke goed met dit land.
  donderdag 3 januari 2019 @ 16:01:40 #139
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184182243
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:55 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Naar de klote helpt zegt ie :D man het gaat hartstikke goed met dit land.
Toen links aan de macht was een stuk meer.
pi_184182656
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:01 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Toen links aan de macht was een stuk meer.
Had je toen meer gratis geld?
  donderdag 3 januari 2019 @ 16:38:47 #141
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184182892
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:25 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Had je toen meer gratis geld?
Alles was een stuk goedkoper.
pi_184183287
Geen Marxist zijn :')

Niemand wil werken iedereen wil geld. Werk is denk ik zo'n erg iets vanwege de invulling en vormgeving. We maken geen product vaak en als je een maakt maak je enkel een deel van het product. Je hebt geen invloed op het product dat je maakt.

En ja als je op kantoor zit doe je fuck all. Je krijgt echt niet het idee dat je wat nuttigs doet.

Karl Marx _O_ fuck de bourgeoisie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')