Goed feest gehad afgelopen 2 dagen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste deel van mijn interieur komt uit de jaren 50-60
Nee maar alles wat ik mooi vind is duurquote:
Beter zoeken helpt ook niet om het goedkoper te vinden?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee maar alles wat ik mooi vind is duur
quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed feest gehad afgelopen 2 dagen?
Voor de wedstrijd op de Markt zitten bieren. In het stadion uiteraard uitermate vermaakt. Na de wedstrijd niet bijster laat meer gemaakt. Gisteren nog even langs de route van de platte kar gestaan en nog wat pilseners genuttigd.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Zondagnacht was een nacht die ik niet snel vergeet, en de kater op maandag viel reuze mee. Gisteren niet zo laat gemaakt, eerst met vrienden BBQ gehad en daarna nog even de stad in geweest.
Jij je ook goed vermaakt?
Coolquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste deel van mijn interieur komt uit de jaren 50-60
Maar laat dan eens zien wat je mooi vindtquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meer gaan verdienenquote:
Gewoon kringlopen afstruinenquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:05 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dat is idd een oplossing.
Maar daar vroeg ik niet naar.
Meubels zijn de nieuwe tetten?quote:
Kun je een foto van jezelf posten?quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar laat dan eens zien wat je mooi vindt.
Ik heb momenteel geen meubels die niet vol liggen met zooi, dus nu even nietquote:
Heeft ze je dr uitgegooid johquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:09 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Op straat gezet worden door ex - leef enzo
Als hij smaak heeft wel.quote:
Hier ga ik later deze week mijn versterker inzetten. Luidsprekers er naast. Eigenlijk voel ik me verplicht een platenspeler te kopen voor erbij, maar die ga ik nog even uitstellenquote:
Gaafquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga ik later deze week mijn versterker inzetten. Luidsprekers er naast. Eigenlijk voel ik me verplicht een platenspeler te kopen voor erbij, maar die ga ik nog even uitstellen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga ik later deze week mijn versterker inzetten. Luidsprekers er naast. Eigenlijk voel ik me verplicht een platenspeler te kopen voor erbij, maar die ga ik nog even uitstellen
[ afbeelding ]
Hoeveel mediameuk heb je?quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil zelf iets maken van beton voor m'n mediameuk maar ik moet nog even kijken hoe ik dat aan ga pakken.
En ik heb nog een kast en vensterbank te doen eerst.
In die kamer valt het mee. Versterker, Laserdisc/CD speler, platenspeler, en een Xbox 360.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel mediameuk heb je?
Ik wil nog wat dingen voor planten gaan halen binnenkort. Heb wat grote kamerplanten staan maar wil ook nog wat kleinere dingen hebben.
Verder is het daarna wel weer even goed denk ik.
Ik kom nog vaak bij Ikea uit, die zijn wel OK.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe pot voor mijn sanseveria. Kan niks moois vinden.
Ik ga dit weekend bij de tuinwinkel kijken, de vorige keer hadden ze niet veel potten, nu hopelijk wel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom nog vaak bij Ikea uit, die zijn wel OK.
ik heb daar de ouderwetse versie van. Met ingebouwde speler. Ik gok jaren 50quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo mooi. Vind sowieso dat mensen heel snel spullen weggooien, terwijl er vroeger zo'n mooie en goede dingen gemaakt worden die 50-70 jaar daarna nog steeds mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:33 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb daar de ouderwetse versie van. Met ingebouwde speler. Ik gok jaren 50
Mwa, ligt wel echt aan de stijl hoor...quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo mooi. Vind sowieso dat mensen heel snel spullen weggooien, terwijl er vroeger zo'n mooie en goede dingen gemaakt worden die 50-70 jaar daarna nog steeds mooi zijn.
Nou, die is wel mooi hoorquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ligt wel echt aan de stijl hoor...
Die zou ik dan weer niet weggooien.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ligt wel echt aan de stijl hoor...
Ligt eraan he. Ik vind bijvoorbeeld niet alle meubels uit die tijd mooi. Neem de fluwelen banken uit de jaren 70, bijvoorbeeld. Kwalitatief uitstekend, maar kakjepoepjelelijk.quote:
Kringloopquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe pot voor mijn sanseveria. Kan niks moois vinden.
Ik wel. Of aan jou geven.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zou ik dan weer niet weggooien.
[ afbeelding ]
Een originele is niet goedkoop.quote:
Ze hebben geen standaard assortiment nee.quote:
Dat laatste ga ik doen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben geen standaard assortiment nee.
Of marktplaats. Of Google. Of alle tuincentra in de regio afgaan.
daarom gewoon meteen gaan liggenquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een originele is niet goedkoop.
Ik hoef er zelf niet in te zitten. Rietveld vond dat zitten werken moest zijn, gekkie.
Wiet?quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:04 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godsamme ik weet niet waarom ik dit nou zo hilarisch vind
Omdat Riker.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:04 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godsamme ik weet niet waarom ik dit nou zo hilarisch vind
Same here, alleen wat geUPC en Ziggo.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Hier in de buurt alleen maar fantasieloze wifi-namen
Dat krijg je in dit topic. Waardering.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:33 schreef Weissmania het volgende:
Nu zit ik op de bankVoel me gewaardeerd.
Geen Janeway en Chakotay?quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kirk en Spock zijn dezelfde router alleen dan 2.4 en 5 ghz, zelfde voor Picard en Riker.
Mijn ouders hadden diequote:Op dinsdag 17 april 2018 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Ik vind bijvoorbeeld niet alle meubels uit die tijd mooi. Neem de fluwelen banken uit de jaren 70, bijvoorbeeld. Kwalitatief uitstekend, maar kakjepoepjelelijk.
Hoi CLquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:38 schreef Allures het volgende:
Godver Godver ik stoot mijn knie kei hard aan de kraan
Zelfs in bad liggen kan ik niet meer zonder het moeilijk te maken
quote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:38 schreef Allures het volgende:
Godver Godver ik stoot mijn knie kei hard aan de kraan
Zelfs in bad liggen kan ik niet meer zonder het moeilijk te maken
Niet bewust zijn van je omgeving.quote:
Klinkt goed.quote:
Well that escalated quicklyquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... dat heet toch dissociatie of een psychose?
Of gewoon een slecht proprioceptief zintuig.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedkope coke.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:38 schreef Barbusse het volgende:
Er zit een Colombiaanse salsa bar hier om de hoek
quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik ook eensquote:
Ook nog een optie inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of gewoon een slecht proprioceptief zintuig.
Dit is Palermo. Ik reken dan meer op goedkope heroine en vrouwen eigenlijk.quote:
Almere verklaart wel veelquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Barb woont eigenlijk gewoon in Almere, maar zit al jaren in een psychose te posten op fok.
Hij eet niet, werkt niet. Drinkt alleen maar whiskey en neukt premium expatsquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Barb woont eigenlijk gewoon in Almere, maar zit al jaren in een psychose te posten op fok.
Almalta.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Almere verklaart wel veel
Maar nee. Sorry Dino. Ik weet dat ik je teleur stel nu.
Palermoquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Palermo. Ik reken dan meer op goedkope heroine en vrouwen eigenlijk.
Fixedquote:Op dinsdag 17 april 2018 21:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hij eet niet, werkt niet. Drinkt alleen maar whiskey en neukt premium expats![]()
Zelfs ik kom geloofwaardiger en consistenter over
Het is whisky. En je let niet op. Quelle surprise.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:57 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hij eet niet, werkt niet. Drinkt alleen maar whiskey en neukt premium expats![]()
Zelfs Braddie kwam geloofwaardiger en consistenter over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |