SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Godverquote:
Ga naar buiten en maak een wandelingquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lief dagboek,
Liefdesverdriet is kut en ik wil me niet zo voelen
Doei
Eens.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lief dagboek,
Doei
Ja klote is hetquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lief dagboek,
Doei
Is dat dan nu een curvy been, of een slank been?quote:
Hollandse kuitquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat dan nu een curvy been, of een slank been?
Ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat dan nu een curvy been, of een slank been?
Als jij het ook niet meer weet zijn we ver heenquote:
Zo'n begroeting krijg ik nooitquote:
Hoi.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n begroeting krijg ik nooit/jaloers.
Is gewoon dementie bij mij hoorquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij het ook niet meer weet zijn we ver heen.
Mwah, voel me meestal 16, dus zit wel goedquote:
Dus eigenlijk wilt hij gewoon niet in jouw broekje?quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n begroeting krijg ik nooit/jaloers.
quote:Zo'n 36 procent van de huiseigenaren met een aflossingsvrije hypotheek denkt de lening na dertig jaar waarschijnlijk niet te kunnen terugbetalen, terwijl dit wel de bedoeling is.
quote:Bovendien stelt zo'n 85 procent het niet op prijs als de bank contact opneemt over de aflossing van de schuld.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga naar buiten en maak een wandeling
quote:
Ik ben maar een deskplanner in allerlei vrolijke kleurtjes aan het schilderen... Even wachten op een pakje en dan de hort opquote:
Pro-tip wel. Hoewel, je zou ook lenzen kunnen nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bleeeeeeeeeeeeeeh en mijn mama zegt altijd "jank niet om een vent, dan word je bril vies"
Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben maar een deskplanner in allerlei vrolijke kleurtjes aan het schilderen... Even wachten op een pakje en dan de hort op
Dank jullie![]()
Bleeeeeeeeeeeeeeh en mijn mama zegt altijd "jank niet om een vent, dan word je bril vies"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |