quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Modellen zien er vaak zo buitenaards uit.
Dat de ogen ver uit elkaar staan, of dat ze een klein mondje hebben maar met hele grote lippen, etc.
In R&P mag het niet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
O ik dacht dat het in bepaalde subfora wel mocht. Geen idee of R&P daar onder valt
Ja, moet lekker apart uiterlijk zijnquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Dat de ogen ver uit elkaar staan, of dat ze een klein mondje hebben maar met hele grote lippen, etc.
Ligt aan het model denk ik. Ik vind modellen die op de catwalk ingezet worden vaak niet mooi.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Zeker, probeer zelf ook (geklede) uitdagende afbeeldingen te maken, maar is wel lastig om daar de goede sfeer aan te geven!quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
Erotische tekeningen vatten vaak wel beter de ervaring van seksualiteit dan een foto.
Ja dat lukt vaak wel, ze zijn meestal prachtig, maar wel op een aparte manier.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, moet lekker apart uiterlijk zijn
Ik niet. Als je denkt aan lelijk, dan zie je mij voor je.quote:
Ja, precies, apartquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik niet. Als je denkt aan lelijk, dan zie je mij voor je.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:28 schreef MissMSX het volgende:
Curvy Supermodel ook echt. Wie verzint dat soort wanstaltelijkheden?
Ooit stond curvy voor rondingen ipv rollen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dacht vroeger altijd dat ik wel curvy was. Dat was voordat ik leerde dat het dik betekent.
Ik ben rollyquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ooit stond curvy voor rondingen ipv rollen.
Ik houd de termen allemaal niet meer bij. Ik zeg gewoon dik, kweek ik ook geen verwachtingen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dacht vroeger altijd dat ik wel curvy was. Dat was voordat ik leerde dat het dik betekent.
Ik vind het vooral een nogal breed spectrum. Zie slanke modellen die curvy genoemd worden, maar ook echt wel stevige modellen die zo genoemd worden. Gaat nergens overquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Curvy was idd voorheen "normaal" nu staat het voor net ff te stevig.
Dikke Samzzquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd de termen allemaal niet meer bij. Ik zeg gewoon dik, kweek ik ook geen verwachtingen.
Alles vanaf maat 38 noemen ze volgens mij plus size of curvyquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een nogal breed spectrum. Zie slanke modellen die curvy genoemd worden, maar ook echt wel stevige modellen die zo genoemd worden. Gaat nergens over
Ja ok, echt helemaal vast staat het niet. Maar ik ben wel meer fan van curvy dan van gratenpakhuisquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een nogal breed spectrum. Zie slanke modellen die curvy genoemd worden, maar ook echt wel stevige modellen die zo genoemd worden. Gaat nergens over
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsof maten van vrouwen mannen iets zegtquote:
Ja, ik ook. Maar iik vind het nog steeds bizar dat maat 34 dus 'normaal' is.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, echt helemaal vast staat het niet. Maar ik ben wel meer fan van curvy dan van gratenpakhuis.
Pussy is pussy, je weet tog.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof maten van vrouwen mannen iets zegt
Ik ben 38. Dus.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof maten van vrouwen mannen iets zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |