Gegen die Judenquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hebben we met Schwaab een mooie Duitse verteidigung.
Unnerstall vind ik eerlijk gezegd niveautje Room. Een keeper die punten pakt voor een degradatieclub, leuk, maar niet als vervanger voor de beste keeper van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LOL wat zeg jij nou..... meen je dit serieus?
Ik heb van bronnen binnen VVV begrepen dat Unnerstall al aantal keren met PSV heeft gesproken over een contract...... maar dat is ook alweer nieuws van vorige week en het blijft nog angstvallig stil.......
Ik denk dat Unnerstall het wel kan redden, Room niet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Unnerstall vind ik eerlijk gezegd niveautje Room. Een keeper die punten pakt voor een degradatieclub, leuk, maar niet als vervanger voor de beste keeper van de Eredivisie.
Waarom moet ik iemand in gedachte hebben?quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik denk dat Unnerstall het wel kan redden, Room niet.
Maar wie heb jij dan in gedachten?
Moet niet hoor, ik was gewoon nieuwsgierig lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom moet ik iemand in gedachte hebben?
Toen Zoet de kans kreeg als eerste keeper was hij ook veel minder dan hij nu isquote:Op dinsdag 17 april 2018 16:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Room is echt wel een hele slag minder dan Zoet. Dat verschil mag je niet zomaar accepteren, daar moet iemand bij die in een concurrentieslag van Room kan winnen.
Hetzelfde geldt op rechts. Ik heb Brenet op rechts nog nooit een goede pot zien spelen. Minimaal iemand er bij waar hij mee moet knokken.
Haha wat?quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze zouden die struikelstenen in de stad tot kniehoogte moeten brengen.
Zie liever Twente er uit vliegen. Door hun fraude zijn we een titel misgelopen. Die verdienen het.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Mag toch hopen dat morgen gewoon gewonnen wordt en dat dat roda eruit vliegt. Maar ik zie het somber in.
Inderdaad, Roda boeit mij echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Mag toch hopen dat morgen gewoon gewonnen wordt en dat dat roda eruit vliegt. Maar ik zie het somber in.
zie liever beide eruit vliegenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zie liever Twente er uit vliegen. Door hun fraude zijn we een titel misgelopen. Die verdienen het.
Natuurlijk. Vraag me echt af hoe belabberd ze er aan toe zullen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie liever beide eruit vliegen
en nog liever zie ik PSV gewoon nog drie keer winnen, 89 punten
door de fraude van FCT is PSV minimaal 2 titels misgelopenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zie liever Twente er uit vliegen. Door hun fraude zijn we een titel misgelopen. Die verdienen het.
Moet je je voorstellen, dan waren we 12 keer kampioen geworden in 18 jaar tijd, was ook wel een beetje saai geworden toch. Bedankt Twente, voor de spanningquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
door de fraude van FCT is PSV minimaal 2 titels misgelopen
Alsof we zonder die fraude ineens boven Ajax waren geëindigd toenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik las vandaag in Dagblad de Limburger dat Jurjus zelf heeft aangegeven nog graag een seizoen bij Roda te blijven.... dus dat gaat ‘m niet worden... nu niet en nooit niet.quote:
hoedanquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Morgen winnen bij Roda zou ik echt een hele prestatie vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie liever beide eruit vliegen
en nog liever zie ik PSV gewoon nog drie keer winnen, 89 punten
Omdat we van Twente verloren. Spelers gekocht met fraude.quote:
Ik denk zelfs 4!quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ok manquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat we van Twente verloren. Spelers gekocht met fraude.
ik ook welquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen winnen bij Roda zou ik echt een hele prestatie vinden.
En hoogstens zo veel voor Feyenoord de komende 100 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
net zo veel als Feyenoord in de afgelopen 45 jaar
quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*40-45quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
Max Huiberts dus op weg naar PSV om Brands op te volgenRot eens op met alles van AZ te halen. Word er schijtziek van. Gaan we ook weer spelers van AZ kopen deze zomer. En de komende 10 jaar.
Klopt. Maar die was toen jonger en heeft een ontwikkeling doorgemaakt die te verwachten was.quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Zoet de kans kreeg als eerste keeper was hij ook veel minder dan hij nu is
Waar kwam Brands ook alweer vandaan?quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
Max Huiberts dus op weg naar PSV om Brands op te volgenRot eens op met alles van AZ te halen. Word er schijtziek van. Gaan we ook weer spelers van AZ kopen deze zomer. En de komende 10 jaar.
Ach, in het Ajax-topic klagen ze ook steeds over 'de jaarlijkse AZ-aankoop'.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
Word er serieus schijtziek van. Typisch om weer bij AZ aan te kloppen. T lijkt wel alsof AZ onze sattelietclub is onderhand.
Op basis van wat is Max Huiberts een volwaardige opvolger van Brands dan. Teert nog steeds op zn miljoenenverkoop van Janssen. Verder niks bijzonders gedaan tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, in het Ajax-topic klagen ze ook steeds over 'de jaarlijkse AZ-aankoop'.
AZ is gewoon een stabiele subtopper met een goede jeugdopleiding en ze voeren keurig beleid.
Niets meer dan logisch dat de topclubs daar regelmatig spelers en beleidsvolk vandaan halen. Dat het niet altijd een succes wordt is een tweede, maar ik zie het in dit geval niet als een slechte keuze.
Ik zag (zie) alleen een gebroken link. Dacht dat de plaatjes gewoon kapot waren. Blijkt aan de imageupload te liggen. Zal morgen terugzetten.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom heb je deze uit de OP gehaald LBM
[ afbeelding ]
Volwaardig is natuurlijk een onmogelijke typering. Prima vervanger is het wel. Selectie AZ is, voor de middelen die de club heeft, uitstekend.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op basis van wat is Max Huiberts een volwaardige opvolger van Brands dan. Teert nog steeds op zn miljoenenverkoop van Janssen. Verder niks bijzonders gedaan tot nu toe.
de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het isquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ook liever een betere rechtsback maar hij is er minder gehandicapt dan op links, dus dan geef ik eerst de voorkeur aan een nieuwe LB
Viergever natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2018 07:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het is
Dat denk ik niet. Die opmerking van Brands over een LB waren al van voor de 4giver geruchten.quote:
Misschien wel, maar dan kan Brands het gewoon zeggen omdat het contract van Viergever over 2 maanden afgelopen isquote:
die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige backquote:Op woensdag 18 april 2018 08:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die opmerking van Brands over een LB waren al van voor de 4giver geruchten.
Maar dat is ook een beetje hoop tegen beter weten in.
Die gast heeft zo'n slaanbaar gezicht! Echt, de rattigheid straalt er van afquote:Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
Erbij ja.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
Maar niet als eerste keuze, voor welke positie dan ook.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ondanks z'n slaanbare gezicht zit er een goeie kop op mentaal gezien dan
Tagliafico.. Ooh, die gast. Schijnt dat hij nog steeds op zoek is naar Lozano, arme ziel.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had het over Tagliafico, Viergever ziet er uit als een nette jongen.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ondanks z'n slaanbare gezicht zit er een goeie kop op mentaal gezien dan
Je hoeft er alleen maar dit topic op na te slaan.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar dit topic op na te slaan.
Geen haat richting Amsterdam (mooiste stad van het land) maar alleen ‘haat’ tegen Ajax maar gewoon puur vanwege rivaliteit.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee.![]()
Maar ik denk zelfs niet dat zij zich "inferieur" voelen, maar gewoon een ongezonde haat hebben tegen Ajax/randstad/Amsterdam. Net als dat Johan dit heeft tegen de randstad, volgens mij deelt een groot deel van Nederland deze aversie, maar niet omdat ze zich inferieur voelen, ik denk veel eerder het tegenovergestelde (wat ook niet goed is overigens)
http://psv.netwerk.to/nie(...)20is%20binnen%27.phpquote:Op woensdag 18 april 2018 07:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het is
Woordkeuze "inferieur" vind ik ook raar.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee.![]()
Maar ik denk zelfs niet dat zij zich "inferieur" voelen, maar gewoon een ongezonde haat hebben tegen Ajax/randstad/Amsterdam. Net als dat Johan dit heeft tegen de randstad, volgens mij deelt een groot deel van Nederland deze aversie, maar niet omdat ze zich inferieur voelen, ik denk veel eerder het tegenovergestelde (wat ook niet goed is overigens)
Het is de typische manier van omdraaien. Het is niet ons minderwaardigheidscomplex, maar een afkeer van het superioriteitsgevoel dat vanuit Amsterdam keer op keer wordt geuit. Dat WZAWZDB, die ééntjes op de stropdas, die grootspraak, dat elk talent met Messi vergelijken, dat constante belangrijk doen over stromingen in de club. En natuurlijk de afgelopen weken de arrogante grootspraak over de wedstrijd tegen PSV.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
Mijn aversie jegens Ajax is gebaseerd op 2 dingen: het is de grote rivaal en ze hebben er een te grote bek.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Topfilmpje, gaaf!quote:
Heb jij het nou weer over Ajax/Amsterdam? Wat is dat toch hahahaquote:Op woensdag 18 april 2018 12:28 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens zegt dit meer over de gemiddelde Amerikaan. Maar als men mij hier vraagt waar ik vandaan kom en zeg Netherlands hebben ze geen flauw idee wat dat is. Dus vaak zeg ik dan gewoon Holland tot mn spijt omdat dat bekender is hoewel Brabant daar niet toe behoort.
En dan is 9 vd 10x de reactie oooooh Amsterdam?!!! Wat ze uitspreken als EmsterdemBlijkbaar is dat een land waar Denen wonen. Youre Danish right?
Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Stinkstad met kotsende toeristen. Meurende grachten. Alles is duur. Overal heroine junks. Er is gewoon helemaal niks mooi aan Amsterdam. 0,0 niks. Maar blijkbaar vind iedereen het geweldig.
Als ik een Amsterdammer al hoor praten met die vieze harde G alsof ze hun lunch uit kotsen word ik al agressief. Mn zus en ik waren een paar jaar geleden in Amsterdam toen een negerin zei ga eens aan de kant Limburgers. Toen heb ik dr voor 2 centen meegegeven. Trotse Brabander hier.
quote:Op woensdag 18 april 2018 12:28 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens zegt dit meer over de gemiddelde Amerikaan. Maar als men mij hier vraagt waar ik vandaan kom en zeg Netherlands hebben ze geen flauw idee wat dat is. Dus vaak zeg ik dan gewoon Holland tot mn spijt omdat dat bekender is hoewel Brabant daar niet toe behoort.
En dan is 9 vd 10x de reactie oooooh Amsterdam?!!! Wat ze uitspreken als EmsterdemBlijkbaar is dat een land waar Denen wonen. Youre Danish right?
Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Stinkstad met kotsende toeristen. Meurende grachten. Alles is duur. Overal heroine junks. Er is gewoon helemaal niks mooi aan Amsterdam. 0,0 niks. Maar blijkbaar vind iedereen het geweldig.
Als ik een Amsterdammer al hoor praten met die vieze harde G alsof ze hun lunch uit kotsen word ik al agressief. Mn zus en ik waren een paar jaar geleden in Amsterdam toen een negerin zei ga eens aan de kant Limburgers. Toen heb ik dr voor 2 centen meegegeven. Trotse Brabander hier.
Utrecht binnenstad en Haarlem zijn veel mooier.quote:Op woensdag 18 april 2018 12:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]![]()
Ik vind Ajax op vrijwel alle punten een teringstad, ook die je noemde - behalve dat van die zachte G, dat kan me echt niets boeien- alleen is Amsterdam wel met afstand de mooiste stad van Nederland, esthetisch gezien. Jammer van al dat andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |