abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 18 april 2018 @ 07:58:06 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178592890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het is :')
Viergever natuurlijk
  woensdag 18 april 2018 @ 08:00:13 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178592907
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Viergever natuurlijk
Dat denk ik niet. Die opmerking van Brands over een LB waren al van voor de 4giver geruchten.

Maar dat is ook een beetje hoop tegen beter weten in.
pi_178592918
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Viergever natuurlijk
Misschien wel, maar dan kan Brands het gewoon zeggen omdat het contract van Viergever over 2 maanden afgelopen is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 18 april 2018 @ 08:07:33 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178592963
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Die opmerking van Brands over een LB waren al van voor de 4giver geruchten.

Maar dat is ook een beetje hoop tegen beter weten in.
die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
pi_178592990
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
Die gast heeft zo'n slaanbaar gezicht! Echt, de rattigheid straalt er van af
  woensdag 18 april 2018 @ 08:12:36 #206
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178593004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
Erbij ja.
  woensdag 18 april 2018 @ 08:13:48 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178593016
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Erbij ja.
inderdaad, ondanks z'n slaanbare gezicht zit er een goeie kop op mentaal gezien dan
  woensdag 18 april 2018 @ 08:34:56 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178593241
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

inderdaad, ondanks z'n slaanbare gezicht zit er een goeie kop op mentaal gezien dan
Maar niet als eerste keuze, voor welke positie dan ook.
pi_178594263
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
Tagliafico.. Ooh, die gast. Schijnt dat hij nog steeds op zoek is naar Lozano, arme ziel.
pi_178594387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

inderdaad, ondanks z'n slaanbare gezicht zit er een goeie kop op mentaal gezien dan
ik had het over Tagliafico, Viergever ziet er uit als een nette jongen.
pi_178594694
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
  woensdag 18 april 2018 @ 10:18:25 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178594844
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
Je hoeft er alleen maar dit topic op na te slaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178595030
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hoeft er alleen maar dit topic op na te slaan.
Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee. :')
Maar ik denk zelfs niet dat zij zich "inferieur" voelen, maar gewoon een ongezonde haat hebben tegen Ajax/randstad/Amsterdam. Net als dat Johan dit heeft tegen de randstad, volgens mij deelt een groot deel van Nederland deze aversie, maar niet omdat ze zich inferieur voelen, ik denk veel eerder het tegenovergestelde (wat ook niet goed is overigens)
pi_178595977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee. :')
Maar ik denk zelfs niet dat zij zich "inferieur" voelen, maar gewoon een ongezonde haat hebben tegen Ajax/randstad/Amsterdam. Net als dat Johan dit heeft tegen de randstad, volgens mij deelt een groot deel van Nederland deze aversie, maar niet omdat ze zich inferieur voelen, ik denk veel eerder het tegenovergestelde (wat ook niet goed is overigens)
Geen haat richting Amsterdam (mooiste stad van het land) maar alleen ‘haat’ tegen Ajax maar gewoon puur vanwege rivaliteit.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178596004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het is :')
http://psv.netwerk.to/nie(...)20is%20binnen%27.php

En Brenet dus op rechts volgend seizoen.. hopelijk komt die Suarez of Neymar tegen. 6-0 dan.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178596023
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee. :')
Maar ik denk zelfs niet dat zij zich "inferieur" voelen, maar gewoon een ongezonde haat hebben tegen Ajax/randstad/Amsterdam. Net als dat Johan dit heeft tegen de randstad, volgens mij deelt een groot deel van Nederland deze aversie, maar niet omdat ze zich inferieur voelen, ik denk veel eerder het tegenovergestelde (wat ook niet goed is overigens)
Woordkeuze "inferieur" vind ik ook raar.
Ajax is gewoon al jaren de grootste concurrent, bovendien zijn ze niet vies van arrogantie.
Zo'n uitzending van Studio Voetbal twee jaar geleden werkt ook niet echt mee.
  woensdag 18 april 2018 @ 11:16:23 #217
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178596105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
Het is de typische manier van omdraaien. Het is niet ons minderwaardigheidscomplex, maar een afkeer van het superioriteitsgevoel dat vanuit Amsterdam keer op keer wordt geuit. Dat WZAWZDB, die ééntjes op de stropdas, die grootspraak, dat elk talent met Messi vergelijken, dat constante belangrijk doen over stromingen in de club. En natuurlijk de afgelopen weken de arrogante grootspraak over de wedstrijd tegen PSV.

Dat is wat ik haat aan Ajax, al is het extra vermakelijk als ze op hun bek gaan daardoor.

Maar qua voetbalfilosofie, historie en betekenis voor het Nederlandse voetbal, is er niks mis met de club.

En Amsterdam is een Hoerenstad, maar dat staat volledig los van Ajax.
pi_178596260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
Mijn aversie jegens Ajax is gebaseerd op 2 dingen: het is de grote rivaal en ze hebben er een te grote bek.

Een grote bek mag je van mij trouwens best hebben maar dan moet je hem ook waarmaken :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178597069
Amsterdam is kut. Ajax is vreselijk kut.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178597270
Overigens zegt dit meer over de gemiddelde Amerikaan. Maar als men mij hier vraagt waar ik vandaan kom en zeg Netherlands hebben ze geen flauw idee wat dat is. Dus vaak zeg ik dan gewoon Holland tot mn spijt omdat dat bekender is hoewel Brabant daar niet toe behoort.

En dan is 9 vd 10x de reactie oooooh Amsterdam?!!! Wat ze uitspreken als Emsterdem :') Blijkbaar is dat een land waar Denen wonen. Youre Danish right? :')

Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Stinkstad met kotsende toeristen. Meurende grachten. Alles is duur. Overal heroine junks. Er is gewoon helemaal niks mooi aan Amsterdam. 0,0 niks. Maar blijkbaar vind iedereen het geweldig.

Als ik een Amsterdammer al hoor praten met die vieze harde G alsof ze hun lunch uit kotsen word ik al agressief. Mn zus en ik waren een paar jaar geleden in Amsterdam toen een negerin zei ga eens aan de kant Limburgers. Toen heb ik dr voor 2 centen meegegeven. Trotse Brabander hier.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178597284
Kut Amsterdam!!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_178597356
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:16 schreef PSVCL het volgende:

1 van de beste filmpjes op het psv kanaal _O_
Topfilmpje, gaaf!
pi_178597385
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:28 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens zegt dit meer over de gemiddelde Amerikaan. Maar als men mij hier vraagt waar ik vandaan kom en zeg Netherlands hebben ze geen flauw idee wat dat is. Dus vaak zeg ik dan gewoon Holland tot mn spijt omdat dat bekender is hoewel Brabant daar niet toe behoort.

En dan is 9 vd 10x de reactie oooooh Amsterdam?!!! Wat ze uitspreken als Emsterdem :') Blijkbaar is dat een land waar Denen wonen. Youre Danish right? :')

Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Stinkstad met kotsende toeristen. Meurende grachten. Alles is duur. Overal heroine junks. Er is gewoon helemaal niks mooi aan Amsterdam. 0,0 niks. Maar blijkbaar vind iedereen het geweldig.

Als ik een Amsterdammer al hoor praten met die vieze harde G alsof ze hun lunch uit kotsen word ik al agressief. Mn zus en ik waren een paar jaar geleden in Amsterdam toen een negerin zei ga eens aan de kant Limburgers. Toen heb ik dr voor 2 centen meegegeven. Trotse Brabander hier.
Heb jij het nou weer over Ajax/Amsterdam? Wat is dat toch hahaha
pi_178597389
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:28 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens zegt dit meer over de gemiddelde Amerikaan. Maar als men mij hier vraagt waar ik vandaan kom en zeg Netherlands hebben ze geen flauw idee wat dat is. Dus vaak zeg ik dan gewoon Holland tot mn spijt omdat dat bekender is hoewel Brabant daar niet toe behoort.

En dan is 9 vd 10x de reactie oooooh Amsterdam?!!! Wat ze uitspreken als Emsterdem :') Blijkbaar is dat een land waar Denen wonen. Youre Danish right? :')

Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Stinkstad met kotsende toeristen. Meurende grachten. Alles is duur. Overal heroine junks. Er is gewoon helemaal niks mooi aan Amsterdam. 0,0 niks. Maar blijkbaar vind iedereen het geweldig.

Als ik een Amsterdammer al hoor praten met die vieze harde G alsof ze hun lunch uit kotsen word ik al agressief. Mn zus en ik waren een paar jaar geleden in Amsterdam toen een negerin zei ga eens aan de kant Limburgers. Toen heb ik dr voor 2 centen meegegeven. Trotse Brabander hier.
_O-

Ik vind Ajax op vrijwel alle punten een teringstad, ook die je noemde - behalve dat van die zachte G, dat kan me echt niets boeien _O- - alleen is Amsterdam wel met afstand de mooiste stad van Nederland, esthetisch gezien. Jammer van al dat andere.
pi_178597433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

_O-

Ik vind Ajax op vrijwel alle punten een teringstad, ook die je noemde - behalve dat van die zachte G, dat kan me echt niets boeien _O- - alleen is Amsterdam wel met afstand de mooiste stad van Nederland, esthetisch gezien. Jammer van al dat andere.
Utrecht binnenstad en Haarlem zijn veel mooier.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')