Nee nee. EDIT: oeps, ik las morgen.quote:Op maandag 16 april 2018 20:04 schreef rubbereend het volgende:
En dit elftal moet overmorgen om 18.30 uur alweer spelen
Ik ben zo benieuwd naar die opstelling. Kan toch niet dat Cocu gewoon zijn vaste 11 minus de blessures gaat opstellen? Van de andere kant; als hij jong PSV opstelt krijgt hij straks het verwijt van competitievervalsing.quote:Op maandag 16 april 2018 20:04 schreef rubbereend het volgende:
En dit elftal moet overmorgen om 18.30 uur alweer spelen
Na de titel drie jaar geleden speelde Cocu gewoon door met de basis. 89 punten halen zou wel mooi zijnquote:Op maandag 16 april 2018 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar die opstelling. Kan toch niet dat Cocu gewoon zijn vaste 11 minus de blessures gaat opstellen? Van de andere kant; als hij jong PSV opstelt krijgt hij straks het verwijt van competitievervalsing.
Van mij.quote:Op maandag 16 april 2018 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Van wie was die lekkere blonde stoot met dikke tieten toen de spelersvrouwen in beeld kwamen?
Is dat niet de vriendin van Gudmondsson?quote:Op maandag 16 april 2018 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Van wie was die lekkere blonde stoot met dikke tieten toen de spelersvrouwen in beeld kwamen?
Mwaaa, fakenews.quote:Op maandag 16 april 2018 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ik kreeg net een filmpje doorgestuurd van een familielid via whatsapp. T was flink knokken bij t stadion met de ME. Bebloede gezichten enz. Gezellig feestje.
Dit zijn eigenlijk Ajax supporters. Fake nieuws, Partijkartel, dit dat.quote:Op maandag 16 april 2018 20:29 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/cornehendriks/status/985905910672392194?s=21
Wtf doet die stille op 18 seconden, wat een debiel
Of Helmonders.quote:Op maandag 16 april 2018 20:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit zijn eigenlijk Ajax supporters. Fake nieuws, Partijkartel, dit dat.
Denk eerder Geldrop. Daar woont me toch een hoop tuig zeg. Die zijn Helmond al lang voorbijgestreefd.quote:
Allemaal overdreven in het zwart gekleed. Hebben op hun groepsappje waarschijnlijk de instructie gekregen om vooral geen clubkleding aan te trekken, want dat is niet cool en stoer. Sneu groepje droeftoeters zeg. Verbaasd me niets als het hier hetzelfde kansloze groepje jeugdige criminelen is die in het uitvak sinds een seizoen of twee overmatig irritant aanwezig zijn en waar de politie al een tijdje druk mee is.quote:Op maandag 16 april 2018 20:29 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/cornehendriks/status/985905910672392194?s=21
Wtf doet die stille op 18 seconden, wat een debiel
MONGOLEN KOEKOEK. Johan altijd gelijk.quote:
LOUIS GOD.quote:Op maandag 16 april 2018 21:18 schreef KingRoland het volgende:
wat zijn ze snel moe in Eindhoven. Dit is echt geen kampioensfeest. Neem een voorbeeld aan hoe Louis dat deed
Deze is mooier,quote:Op maandag 16 april 2018 21:18 schreef KingRoland het volgende:
wat zijn ze snel moe in Eindhoven. Dit is echt geen kampioensfeest. Neem een voorbeeld aan hoe Louis dat deed
Is dit Truus van Gaal met die snor?quote:
Ja, dit is een feit.quote:Op maandag 16 april 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk eerder Geldrop. Daar woont me toch een hoop tuig zeg. Die zijn Helmond al lang voorbijgestreefd.
veldhovenquote:Op maandag 16 april 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk eerder Geldrop. Daar woont me toch een hoop tuig zeg. Die zijn Helmond al lang voorbijgestreefd.
Guõlaug Elísa?quote:Op maandag 16 april 2018 21:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie was die blonde spelers vrouw nou...godsamme
Ach joh.. volledig expat ASML tegenwoordig.quote:
Pics?quote:Op maandag 16 april 2018 22:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ze is lekker maar is niet diegene met de dikke tieten.
Was helaas te laat met screenshot. Straks eens kijken of ik t bij Omroep Brabant terug kan zien.quote:
Is over het algemeen wel een net en gezellig "dorp" ,nog een paar jaartjes gewoondquote:Op maandag 16 april 2018 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach joh.. volledig expat ASML tegenwoordig.![]()
Verder is Veldhoven nogal een nette VVD gemeente, geen mongolen.
Die foto’s, wat een aandachtshoerquote:Op maandag 16 april 2018 23:06 schreef Tallie1982 het volgende:
https://www.instagram.com/lisavancuijk/?hl=nl
Vriendin Eloy Room
Voorafgaand aan die video’s krijg ik nu reclame over landskampioenschap van PSV (Bavaria) te zienquote:Op maandag 16 april 2018 21:00 schreef Scarface88 het volgende:
Hier nogmaals deze parels voor wie t gemist heeft.
Denk dat zij het was die bedoeld wordt.quote:Op maandag 16 april 2018 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die foto’s, wat een aandachtshoer
Wel lekker overigens
Vrouwen van tegenwoordig.....quote:Op maandag 16 april 2018 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
🙄 That moment you think it’s all fun an games until you see that all the swimwear you try on is NOTHING compares your own NEW swimwear collection 🤓 In other words... I can’t wait to show you girls the items 😩 It’s a small collection (maybe I will expand it if you girls like it) but when do I go online???? I can go online in the end of next week 😳 But a few items are a bit delayed but I just want to go online hihi! And show you my favorites!!! What do you think? Just go online with the bikinis or wait a few weeks??? Let me know and follow @lilymoonwomen because I will say when and what time on this account 😍
Waarom krijg je reclame's te zien bij YouTube filmpjes?quote:Op maandag 16 april 2018 23:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voorafgaand aan die video’s krijg ik nu reclame over landskampioenschap van PSV (Bavaria) te zien![]()
Dubbel leuk voor Ajax fans.
quote:Op maandag 16 april 2018 21:00 schreef Scarface88 het volgende:
Hier nogmaals deze parels voor wie t gemist heeft.
De armoe is de concurrentiequote:Op dinsdag 17 april 2018 01:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Gefeliciteerd, kampioen van de armoe.
Mad!quote:Op dinsdag 17 april 2018 01:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Gefeliciteerd, kampioen van de armoe.
Toch 56K volgers, verdient ze vast een dikke boterham mee, of wat leuke producten.quote:Op maandag 16 april 2018 23:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Vriendin Eloy Room
Je weet dus niet dat jij die reclames krijgt omdat ze zijn afgestemd op jou?quote:Op maandag 16 april 2018 23:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voorafgaand aan die video’s krijg ik nu reclame over landskampioenschap van PSV (Bavaria) te zien![]()
Dubbel leuk voor Ajax fans.
Das die wilde panter jaquote:Op maandag 16 april 2018 23:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Vriendin Eloy Room
beetje voetbal kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2018 08:09 schreef Heufd het volgende:
Wat denken jullie dat Marcel Brands gaat doen volgend seizoen?
Eens, haar stem doet haar trouwens wel 40+ lijken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 07:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En zoiets gaat dan naar Elroy Room
Vrouwen zijn snel tevreden tegenwoordig.
Hij speelt nu in een minder opvallende rol als in (met name) zijn eerste seizoen, waardoor hij (pingels daargelaten) minder scoort.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:39 schreef StarGazer het volgende:
Terecht dat PSV er alles aan gaat doen om Ginkel definitief los te weken. Ben benieuwd of het ze gaat lukken.
quote:Op maandag 16 april 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsof je die filmpjes ooit nog eens terug kijkt..... snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft Brenet Japans bloed? Heeft werkelijk continu staan filmen
Over 10 jaar gelooft niemand dat die gozer kampioen is geworden. Bewijs verzamelen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je die filmpjes ooit nog eens terug kijkt..... snap dat echt niet.
Zij is ook echt geen super knappe vrouw anders. Vind haar niks bijzonders.quote:Op dinsdag 17 april 2018 07:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En zoiets gaat dan naar Elroy Room
Vrouwen zijn snel tevreden tegenwoordig.
Ik vind haar zelfs lelijk. Hebben we Dumfries en Viergever al binnen onderhand? En die braziliaan (lb) van HSV is na hun degradatie ook zo op te halen he.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zij is ook echt geen super knappe vrouw anders. Vind haar niks bijzonders.
Speelt jong psv vrijdag niet?quote:Op dinsdag 17 april 2018 10:02 schreef JaafkeJunior het volgende:
Nog steeds aan het genieten!
Andere kant wel jammer, 3 wedstrijden die echt 0 boeie
Hoop dat 'we' morgen zo spelen:
Room
Gakpo - Obispo - Luckassen - Santi
Rigo - Albert Gudmondsson - Lundqvist
Mauro - Lammers - Malen
Inderdaad. Maar goed, zie een jongen als Brenet maar iets aan zijn verstand te brengen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je die filmpjes ooit nog eens terug kijkt..... snap dat echt niet.
Lekker man, Arias linksback, Obispo met zn linkerbeen als rcv en een aanvaller rechtsback.quote:Op dinsdag 17 april 2018 10:02 schreef JaafkeJunior het volgende:
Nog steeds aan het genieten!
Andere kant wel jammer, 3 wedstrijden die echt 0 boeie
Hoop dat 'we' morgen zo spelen:
Room
Gakpo - Obispo - Luckassen - Santi
Rigo - Albert Gudmondsson - Lundqvist
Mauro - Lammers - Malen
Dacht eigenlijk dat lundqvist weer terug wasquote:Op dinsdag 17 april 2018 10:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Lekker man, Arias linksback, Obispo met zn linkerbeen als rcv en een aanvaller rechtsback.
En speelt lundqvist dan op krukken? Die heeft blessa
Stond er voor de wedstrijd, tuig galore. Heerlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2018 10:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Ging trouwens nog aardig los na PSV-Ajax bij de Aftrap hoorde ik, vechtpartijtje onderling als ik me niet vergis
Iemand neergestoken volgens Ed idd.quote:Op dinsdag 17 april 2018 10:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Ging trouwens nog aardig los na PSV-Ajax bij de Aftrap hoorde ik, vechtpartijtje onderling als ik me niet vergis
Gaan ze dat echt doen ja? Voor PSV wel een prima speler, maar lijkt me dat Van Ginkel toch wel meer ambitie heeft buiten de Eredivisie.quote:Op dinsdag 17 april 2018 08:39 schreef StarGazer het volgende:
Terecht dat PSV er alles aan gaat doen om Ginkel definitief los te weken. Ben benieuwd of het ze gaat lukken.
Ja Rikkie (Elfrink) twitter enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen ja? Voor PSV wel een prima speler, maar lijkt me dat Van Ginkel toch wel meer ambitie heeft buiten de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
https://www.voetbalultras(...)porter-neergestoken/
quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Heeft iemand een gifje van NistelGOD? Die MOET in de OP
quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:10 schreef RipCity het volgende:
Deze is wel mooi: https://instagram.com/p/BhqwA48gsHJ/
Heeft ie vast, maar is tot nu toe niet zo goed uitgepakt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen ja? Voor PSV wel een prima speler, maar lijkt me dat Van Ginkel toch wel meer ambitie heeft buiten de Eredivisie.
Die is blij dat hij nu gewoon speeltijd krijgt en noet elk half jaar hoeft te verhuizen naar de andere kant van Europa. Denk ook wel dat hij beseft dat z'n knie gewoon te kut is voor de top. Zit hier lekker op z'n plek.quote:Op dinsdag 17 april 2018 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Zeker die laatste twee niet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat nou als Luuk, MVG, Schwaab, Isi een contract voor het leven zouden willen, willen wij dat dan ook?
Ja. Zeker die laatste twee wel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat nou als Luuk, MVG, Schwaab, Isi een contract voor het leven zouden willen, willen wij dat dan ook?
Dat zijn ineens de beste verdedigers van Europa als ik alle euforie zie. How easy we forget.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Zeker die laatste twee wel.
Schwaab heeft het gewoon prima gedaan, tweede seizoenshelft. Zeker sinds hij wat voorzichtiger is geworden in de opbouw.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn ineens de beste verdedigers van Europa als ik alle euforie zie. How easy we forget.
Nee, maar betere CV's betaal je gewoon een hoofdprijs voor op dit moment.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn ineens de beste verdedigers van Europa als ik alle euforie zie. How easy we forget.
Beter dan Isi moet toch wel kunnen hoor. Dat is echt een hele matige verdediger gebleken. Ik heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar het is gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, maar betere CV's betaal je gewoon een hoofdprijs voor op dit moment.
Ze zijn niet top, maar voor de Nederlandse competitie voldoen ze gewoon.
Iets beters is voor PSV normaliter onhaalbaar.
Beter dan Isi en betaalbaar?quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beter dan Isi moet toch wel kunnen hoor. Dat is echt een hele matige verdediger gebleken. Ik heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar het is gewoon niet goed genoeg.
Het laatste staat toch volledig los van het eerste?quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beter dan Isi en betaalbaar?
PSV geeft liever grote bedragen uit aan middenvelders en aanvallers.
Weet ik niet, het budget voor een verdediger lijkt gewoon lager te zijn dan dat voor een Lozano/Pereiro/Romero. Dus als je een betere speler wilt dan Isi, dan mag die sowieso geen drol kosten.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het laatste staat toch volledig los van het eerste?
Moreno nu bij Sociedad, wellicht wil hij terug, Europa in.quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik niet, het budget voor een verdediger lijkt gewoon lager te zijn dan dat voor een Lozano/Pereiro/Romero. Dus als je een betere speler wilt dan Isi, dan mag die sowieso geen drol kosten.
Brenet kan er op rechtsback ook niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:30 schreef rubbereend het volgende:
Met Room is de vervanging van Zoet al wel in huis. Die is heel bewust gehaald.
Ik vermoed dat Brenet zijn kans gaat krijgen op de plek van Arias. Meer zijn plek en als hij niet meer zo vaak door de ondergrens zakt dan zou dat best kunnen. Je levert wel in, maar hetzelfde niveau als Arias haal je niet zomaar even. En Brenet voldoet in zijn goede fases prima. Vreemd dat die jongen alleen soms zo terugvalt.
Je gaat vooral veel op leeftijd inleveren met een vertrek van Zoet/Arias/De Jong/Van Ginkel. Juist ook wat jongens met ervaring in het elftal maakt het veel sterker.
ik heb ook liever een betere rechtsback maar hij is er minder gehandicapt dan op links, dus dan geef ik eerst de voorkeur aan een nieuwe LBquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Brenet kan er op rechtsback ook niets van.
Maar dat lijkt me geen reden om dergelijke middelmaat een contract voor het leven te gevenquote:Op dinsdag 17 april 2018 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, maar betere CV's betaal je gewoon een hoofdprijs voor op dit moment.
Ze zijn niet top, maar voor de Nederlandse competitie voldoen ze gewoon.
Iets beters is voor PSV normaliter onhaalbaar.
Er moeten gewoon 2 backs bij, daar is straks ook echt wel geld bij. Brands zei bij Kees laatst dat ze al bijna rond waren met een zuid amerikaanse lb.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ook liever een betere rechtsback maar hij is er minder gehandicapt dan op links, dus dan geef ik eerst de voorkeur aan een nieuwe LB
Zo langzamerhand zou je verwachten dat dat geen argument meer mag zijn. Na jaren op links gespeeld te hebben. Dan zou je toch wel verwachten dat je daar aan gewend bent geraakt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ook liever een betere rechtsback maar hij is er minder gehandicapt dan op links, dus dan geef ik eerst de voorkeur aan een nieuwe LB
Room is echt wel een hele slag minder dan Zoet. Dat verschil mag je niet zomaar accepteren, daar moet iemand bij die in een concurrentieslag van Room kan winnen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:30 schreef rubbereend het volgende:
Met Room is de vervanging van Zoet al wel in huis. Die is heel bewust gehaald.
Ik vermoed dat Brenet zijn kans gaat krijgen op de plek van Arias. Meer zijn plek en als hij niet meer zo vaak door de ondergrens zakt dan zou dat best kunnen. Je levert wel in, maar hetzelfde niveau als Arias haal je niet zomaar even. En Brenet voldoet in zijn goede fases prima. Vreemd dat die jongen alleen soms zo terugvalt.
Je gaat vooral veel op leeftijd inleveren met een vertrek van Zoet/Arias/De Jong/Van Ginkel. Juist ook wat jongens met ervaring in het elftal maakt het veel sterker.
LOL wat zeg jij nou..... meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:30 schreef rubbereend het volgende:
Met Room is de vervanging van Zoet al wel in huis.
Bronnen binnen VVVquote:Op dinsdag 17 april 2018 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LOL wat zeg jij nou..... meen je dit serieus?
Ik heb van bronnen binnen VVV begrepen dat Unnerstall al aantal keren met PSV heeft gesproken over een contract...... maar dat is ook alweer nieuws van vorige week en het blijft nog angstvallig stil.......
Nee, medewerker. En voor de rest doet het er niet toe, zeg alleen wat ik hoorde.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bronnen binnen VVV? De fan van rij 18 stoel 2?
Ik vind een Duitser in ons elftal al veel. Maar twee. Dat wordt wennen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, medewerker. En voor de rest doet het er niet toe. Zeg alleen wat ik hoorde.
Kunnen eindelijk de NSB vlaggen weer uit de kast.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind een Duitser in ons elftal al veel. Maar twee. Dat wordt wennen.
Eindhoven arbeiderscollectief tegen fascisme. Helaas is daar met die dwaze liedjes soms weinig van te merken. Verstand van een pinda sommige fans.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kunnen eindelijk de NSB vlaggen weer uit de kast.
Leuk Badder.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Room is echt wel een hele slag minder dan Zoet. Dat verschil mag je niet zomaar accepteren, daar moet iemand bij die in een concurrentieslag van Room kan winnen.
Hetzelfde geldt op rechts. Ik heb Brenet op rechts nog nooit een goede pot zien spelen. Minimaal iemand er bij waar hij mee moet knokken.
Eens. Zondag ging hij nog finaal onder een lange bal door omdat hij hem niet goed inschatte en dus verkeerd gepositioneerd stond. Dat is niet omdat hij op links staat als rechtspoot, dat is omdat hij gewoon niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo langzamerhand zou je verwachten dat dat geen argument meer mag zijn. Na jaren op links gespeeld te hebben. Dan zou je toch wel verwachten dat je daar aan gewend bent geraakt.
Aanvallend zou hij op rechts misschien beter uit de verf komen maar verdedigend verwacht ik dezelfde middelmaat met uitschieters naar boven en beneden.
Prima keeper. Ik opperde er ook al voor hem te halen. Denk dat Marcel meeleest in dit topic.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen binnen VVV begrepen dat Unnerstall al aantal keren met PSV heeft gesproken over een contract...... maar dat is ook alweer nieuws van vorige week en het blijft nog angstvallig stil.......
Gegen die Judenquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hebben we met Schwaab een mooie Duitse verteidigung.
Unnerstall vind ik eerlijk gezegd niveautje Room. Een keeper die punten pakt voor een degradatieclub, leuk, maar niet als vervanger voor de beste keeper van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LOL wat zeg jij nou..... meen je dit serieus?
Ik denk dat Unnerstall het wel kan redden, Room niet.quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Unnerstall vind ik eerlijk gezegd niveautje Room. Een keeper die punten pakt voor een degradatieclub, leuk, maar niet als vervanger voor de beste keeper van de Eredivisie.
Waarom moet ik iemand in gedachte hebben?quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik denk dat Unnerstall het wel kan redden, Room niet.
Maar wie heb jij dan in gedachten?
Moet niet hoor, ik was gewoon nieuwsgierig lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom moet ik iemand in gedachte hebben?
Toen Zoet de kans kreeg als eerste keeper was hij ook veel minder dan hij nu isquote:Op dinsdag 17 april 2018 16:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Room is echt wel een hele slag minder dan Zoet. Dat verschil mag je niet zomaar accepteren, daar moet iemand bij die in een concurrentieslag van Room kan winnen.
Hetzelfde geldt op rechts. Ik heb Brenet op rechts nog nooit een goede pot zien spelen. Minimaal iemand er bij waar hij mee moet knokken.
Haha wat?quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze zouden die struikelstenen in de stad tot kniehoogte moeten brengen.
Zie liever Twente er uit vliegen. Door hun fraude zijn we een titel misgelopen. Die verdienen het.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Mag toch hopen dat morgen gewoon gewonnen wordt en dat dat roda eruit vliegt. Maar ik zie het somber in.
Inderdaad, Roda boeit mij echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Mag toch hopen dat morgen gewoon gewonnen wordt en dat dat roda eruit vliegt. Maar ik zie het somber in.
zie liever beide eruit vliegenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zie liever Twente er uit vliegen. Door hun fraude zijn we een titel misgelopen. Die verdienen het.
Natuurlijk. Vraag me echt af hoe belabberd ze er aan toe zullen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie liever beide eruit vliegen
en nog liever zie ik PSV gewoon nog drie keer winnen, 89 punten
door de fraude van FCT is PSV minimaal 2 titels misgelopenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zie liever Twente er uit vliegen. Door hun fraude zijn we een titel misgelopen. Die verdienen het.
Moet je je voorstellen, dan waren we 12 keer kampioen geworden in 18 jaar tijd, was ook wel een beetje saai geworden toch. Bedankt Twente, voor de spanningquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
door de fraude van FCT is PSV minimaal 2 titels misgelopen
Alsof we zonder die fraude ineens boven Ajax waren geëindigd toenquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik las vandaag in Dagblad de Limburger dat Jurjus zelf heeft aangegeven nog graag een seizoen bij Roda te blijven.... dus dat gaat ‘m niet worden... nu niet en nooit niet.quote:
hoedanquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Morgen winnen bij Roda zou ik echt een hele prestatie vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie liever beide eruit vliegen
en nog liever zie ik PSV gewoon nog drie keer winnen, 89 punten
Omdat we van Twente verloren. Spelers gekocht met fraude.quote:
Ik denk zelfs 4!quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ok manquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat we van Twente verloren. Spelers gekocht met fraude.
ik ook welquote:Op dinsdag 17 april 2018 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen winnen bij Roda zou ik echt een hele prestatie vinden.
En hoogstens zo veel voor Feyenoord de komende 100 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
net zo veel als Feyenoord in de afgelopen 45 jaar
quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*40-45quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2018 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
Max Huiberts dus op weg naar PSV om Brands op te volgenRot eens op met alles van AZ te halen. Word er schijtziek van. Gaan we ook weer spelers van AZ kopen deze zomer. En de komende 10 jaar.
Klopt. Maar die was toen jonger en heeft een ontwikkeling doorgemaakt die te verwachten was.quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen Zoet de kans kreeg als eerste keeper was hij ook veel minder dan hij nu is
Waar kwam Brands ook alweer vandaan?quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
Max Huiberts dus op weg naar PSV om Brands op te volgenRot eens op met alles van AZ te halen. Word er schijtziek van. Gaan we ook weer spelers van AZ kopen deze zomer. En de komende 10 jaar.
Ach, in het Ajax-topic klagen ze ook steeds over 'de jaarlijkse AZ-aankoop'.quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
Word er serieus schijtziek van. Typisch om weer bij AZ aan te kloppen. T lijkt wel alsof AZ onze sattelietclub is onderhand.
Op basis van wat is Max Huiberts een volwaardige opvolger van Brands dan. Teert nog steeds op zn miljoenenverkoop van Janssen. Verder niks bijzonders gedaan tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, in het Ajax-topic klagen ze ook steeds over 'de jaarlijkse AZ-aankoop'.
AZ is gewoon een stabiele subtopper met een goede jeugdopleiding en ze voeren keurig beleid.
Niets meer dan logisch dat de topclubs daar regelmatig spelers en beleidsvolk vandaan halen. Dat het niet altijd een succes wordt is een tweede, maar ik zie het in dit geval niet als een slechte keuze.
Ik zag (zie) alleen een gebroken link. Dacht dat de plaatjes gewoon kapot waren. Blijkt aan de imageupload te liggen. Zal morgen terugzetten.quote:Op dinsdag 17 april 2018 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom heb je deze uit de OP gehaald LBM
[ afbeelding ]
Volwaardig is natuurlijk een onmogelijke typering. Prima vervanger is het wel. Selectie AZ is, voor de middelen die de club heeft, uitstekend.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op basis van wat is Max Huiberts een volwaardige opvolger van Brands dan. Teert nog steeds op zn miljoenenverkoop van Janssen. Verder niks bijzonders gedaan tot nu toe.
de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het isquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Viergever natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2018 07:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het is
Dat denk ik niet. Die opmerking van Brands over een LB waren al van voor de 4giver geruchten.quote:
Misschien wel, maar dan kan Brands het gewoon zeggen omdat het contract van Viergever over 2 maanden afgelopen isquote:
die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige backquote:Op woensdag 18 april 2018 08:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die opmerking van Brands over een LB waren al van voor de 4giver geruchten.
Maar dat is ook een beetje hoop tegen beter weten in.
Die gast heeft zo'n slaanbaar gezicht! Echt, de rattigheid straalt er van afquote:Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
Erbij ja.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan je er best bij hebben hoor, dat ze hem bij Ajax laten gaan zonder behoorlijke alternatieven achter de hand te hebben verbaast me wel, al is die Tagliafico een hele aardige back
Maar niet als eerste keuze, voor welke positie dan ook.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ondanks z'n slaanbare gezicht zit er een goeie kop op mentaal gezien dan
Tagliafico.. Ooh, die gast. Schijnt dat hij nog steeds op zoek is naar Lozano, arme ziel.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had het over Tagliafico, Viergever ziet er uit als een nette jongen.quote:Op woensdag 18 april 2018 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, ondanks z'n slaanbare gezicht zit er een goeie kop op mentaal gezien dan
Je hoeft er alleen maar dit topic op na te slaan.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar dit topic op na te slaan.
Geen haat richting Amsterdam (mooiste stad van het land) maar alleen ‘haat’ tegen Ajax maar gewoon puur vanwege rivaliteit.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee.![]()
Maar ik denk zelfs niet dat zij zich "inferieur" voelen, maar gewoon een ongezonde haat hebben tegen Ajax/randstad/Amsterdam. Net als dat Johan dit heeft tegen de randstad, volgens mij deelt een groot deel van Nederland deze aversie, maar niet omdat ze zich inferieur voelen, ik denk veel eerder het tegenovergestelde (wat ook niet goed is overigens)
http://psv.netwerk.to/nie(...)20is%20binnen%27.phpquote:Op woensdag 18 april 2018 07:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de nieuwe LB is al binnen, maar Brands zegt nog niet wie het is
Woordkeuze "inferieur" vind ik ook raar.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:27 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ok maar Littekenhoofd en PSVCL tellen niet mee.![]()
Maar ik denk zelfs niet dat zij zich "inferieur" voelen, maar gewoon een ongezonde haat hebben tegen Ajax/randstad/Amsterdam. Net als dat Johan dit heeft tegen de randstad, volgens mij deelt een groot deel van Nederland deze aversie, maar niet omdat ze zich inferieur voelen, ik denk veel eerder het tegenovergestelde (wat ook niet goed is overigens)
Het is de typische manier van omdraaien. Het is niet ons minderwaardigheidscomplex, maar een afkeer van het superioriteitsgevoel dat vanuit Amsterdam keer op keer wordt geuit. Dat WZAWZDB, die ééntjes op de stropdas, die grootspraak, dat elk talent met Messi vergelijken, dat constante belangrijk doen over stromingen in de club. En natuurlijk de afgelopen weken de arrogante grootspraak over de wedstrijd tegen PSV.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe komt Wim Kieft er toch bij dat onze aversie jegens Ajax gegrond is op het gevoel van ons inferieur zijn? Hebben mensen dat gevoel hier? Ik ken echt niemand die dat voelt over Ajax (of de randstad).
Mijn aversie jegens Ajax is gebaseerd op 2 dingen: het is de grote rivaal en ze hebben er een te grote bek.quote:Op woensdag 18 april 2018 10:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Topfilmpje, gaaf!quote:
Heb jij het nou weer over Ajax/Amsterdam? Wat is dat toch hahahaquote:Op woensdag 18 april 2018 12:28 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens zegt dit meer over de gemiddelde Amerikaan. Maar als men mij hier vraagt waar ik vandaan kom en zeg Netherlands hebben ze geen flauw idee wat dat is. Dus vaak zeg ik dan gewoon Holland tot mn spijt omdat dat bekender is hoewel Brabant daar niet toe behoort.
En dan is 9 vd 10x de reactie oooooh Amsterdam?!!! Wat ze uitspreken als EmsterdemBlijkbaar is dat een land waar Denen wonen. Youre Danish right?
Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Stinkstad met kotsende toeristen. Meurende grachten. Alles is duur. Overal heroine junks. Er is gewoon helemaal niks mooi aan Amsterdam. 0,0 niks. Maar blijkbaar vind iedereen het geweldig.
Als ik een Amsterdammer al hoor praten met die vieze harde G alsof ze hun lunch uit kotsen word ik al agressief. Mn zus en ik waren een paar jaar geleden in Amsterdam toen een negerin zei ga eens aan de kant Limburgers. Toen heb ik dr voor 2 centen meegegeven. Trotse Brabander hier.
quote:Op woensdag 18 april 2018 12:28 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens zegt dit meer over de gemiddelde Amerikaan. Maar als men mij hier vraagt waar ik vandaan kom en zeg Netherlands hebben ze geen flauw idee wat dat is. Dus vaak zeg ik dan gewoon Holland tot mn spijt omdat dat bekender is hoewel Brabant daar niet toe behoort.
En dan is 9 vd 10x de reactie oooooh Amsterdam?!!! Wat ze uitspreken als EmsterdemBlijkbaar is dat een land waar Denen wonen. Youre Danish right?
Zou er nog niet doodgevonden willen worden. Stinkstad met kotsende toeristen. Meurende grachten. Alles is duur. Overal heroine junks. Er is gewoon helemaal niks mooi aan Amsterdam. 0,0 niks. Maar blijkbaar vind iedereen het geweldig.
Als ik een Amsterdammer al hoor praten met die vieze harde G alsof ze hun lunch uit kotsen word ik al agressief. Mn zus en ik waren een paar jaar geleden in Amsterdam toen een negerin zei ga eens aan de kant Limburgers. Toen heb ik dr voor 2 centen meegegeven. Trotse Brabander hier.
Utrecht binnenstad en Haarlem zijn veel mooier.quote:Op woensdag 18 april 2018 12:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]![]()
Ik vind Ajax op vrijwel alle punten een teringstad, ook die je noemde - behalve dat van die zachte G, dat kan me echt niets boeien- alleen is Amsterdam wel met afstand de mooiste stad van Nederland, esthetisch gezien. Jammer van al dat andere.
Die zijn beiden schattiger en leuker, dat wel.quote:Op woensdag 18 april 2018 12:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Utrecht binnenstad en Haarlem zijn veel mooier.
Hendrix is zo dronken dat hij per ongeluk bij een van zijn beroemde afstandschoten net genoeg in slaap valt zodat hij in zijn schot meer naar voren buigt waardoor de bal eens niet 400 meter te hoog gaat. Goal. Roda schrikt er zo erg van dat Hendrix of all places zoiets kan doen( scoren vanuit een afstandschot), dat ze hierna nergens anders meer aan kunnen denken. PSV wint.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:04 schreef TehRocks het volgende:
Maaruh heren, Roda uit. Wordt dat wat?
Dit is het anti-Ajax Amsterdamtopic. Voor wedstrijdgeleuter moet je ergens anders zijn.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:04 schreef TehRocks het volgende:
Maaruh heren, Roda uit. Wordt dat wat?
Lijkt me wel een mooie kans om onze talentjes de kans te geven. Denk dat dan de kans iig groter is om te winnen dan wanneer Cocu de normale 11 opstelt.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hendrix is zo dronken dat hij per ongeluk bij een van zijn beroemde afstandschoten net genoeg in slaap valt zodat hij in zijn schot meer naar voren buigt waardoor de bal eens niet 400 meter te hoog gaat. Goal. Roda schrikt er zo erg van dat Hendrix of all places zoiets kan doen( scoren vanuit een afstandschot), dat ze hierna nergens anders meer aan kunnen denken. PSV wint.
Ik vond Rigo zo traag begin van het seizoen, denk dat hij geen basisspeler gaat worden. Malen, Obispo en Mauro wel.quote:Op woensdag 18 april 2018 13:26 schreef TehRocks het volgende:
Ik wil iig Rigo zien, volgens mij moet dat een heerlijk duo zijn. Hendrix (of Rosario) als jager en dan alles inleveren bij Rigo.
Kijk je wel eens Jong? Daar is ie echt niet traag.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:24 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vond Rigo zo traag begin van het seizoen, denk dat hij geen basisspeler gaat worden. Malen, Obispo en Mauro wel.
https://www.dumpert.nl/me(...)b/wij_zijn_ajax.htmlquote:Op woensdag 18 april 2018 11:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is de typische manier van omdraaien. Het is niet ons minderwaardigheidscomplex, maar een afkeer van het superioriteitsgevoel dat vanuit Amsterdam keer op keer wordt geuit. Dat WZAWZDB, die ééntjes op de stropdas, die grootspraak, dat elk talent met Messi vergelijken, dat constante belangrijk doen over stromingen in de club. En natuurlijk de afgelopen weken de arrogante grootspraak over de wedstrijd tegen PSV.
Dat is wat ik haat aan Ajax, al is het extra vermakelijk als ze op hun bek gaan daardoor.
Maar qua voetbalfilosofie, historie en betekenis voor het Nederlandse voetbal, is er niks mis met de club.
En Amsterdam is een Hoerenstad, maar dat staat volledig los van Ajax.
Begin van het seizoen vaak gekeken, daarna niet meer. Fijn, hoop dat je gelijk hebt hoor.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Jong? Daar is ie echt niet traag.
Rigo kan zich ontwikkelen tot een speler die het echt allemaal heeft, of tot een speler die 1 ding mist en daardoor bij Roda terecht komt.quote:Op woensdag 18 april 2018 17:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Begin van het seizoen vaak gekeken, daarna niet meer. Fijn, hoop dat je gelijk hebt hoor.
twitter:PSV twitterde op woensdag 18-04-2018 om 17:31:02OPSTELLINGDeze kampioenen spelen over een uur tegen Roda JC Kerkrade.Eendracht maakt macht!#RODPSV reageer retweet
dat heb ik bij ariasquote:Op woensdag 18 april 2018 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die gast heeft zo'n slaanbaar gezicht! Echt, de rattigheid straalt er van af
Ah vandaar Luckassen. Die speelt toch al altijd bezopen.quote:Op woensdag 18 april 2018 18:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ze zijn geselecteerd op alcoholpromillage, Malen kan gewoon iets te goed drinken
quote:Op woensdag 18 april 2018 18:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mensen, Romaurio gaat scoren
quote:Op woensdag 18 april 2018 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah vandaar Luckassen. Die speelt toch al altijd bezopen.
Alleen deze wedstrijdquote:Op woensdag 18 april 2018 19:16 schreef PSVCL het volgende:
Mauro voert zijn acties alijd te ver door
Probleem is dat Lammers geen bal goed heeft geraakt vandaag, op z'n Locadiaansquote:Op woensdag 18 april 2018 19:54 schreef tja77 het volgende:
Oogt egoïstisch voorin zeg.
Afspelen is de allerlaatste optie lijkt het wel.
Niet alleen Lammers, iedereen lijkt “de actie” te moeten maken.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Probleem is dat Lammers geen bal goed heeft geraakt vandaag, op z'n Locadiaans
Ook niet belangrijkquote:Op woensdag 18 april 2018 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ach. Puntverlies. Niet heel verrassend. Veel te kort na de festiviteiten.
Gewoon de bekerfinale ná het seizoen plannen, in plaats van een hele speelronde voor één wedstrijd te verschuiven.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n midweekse wedstrijd? Kan de competitie niet gewoon een week langer duren?
WK komt er aan.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n midweekse wedstrijd? Kan de competitie niet gewoon een week langer duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |