SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Zijn hier beelden van?quote:Woedende fans wachtten de bus op en eisten de komst van algemeen directeur Edwin van der Sar, die de supporters tekst en uitleg moest geven en dat ook deed.
Wel lekker dat er blijkbaar supporters zijn die zich agressief gedroegen tegenover spelersDan ben je pas echt dom
![]()
Morgen staan ze weer op de sociale werkplaatsquote:Op zondag 15 april 2018 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?
Wel lekker dat er blijkbaar supporters zijn die zich agressief gedroegen tegenover spelersDan ben je pas echt dom
Ik ben inmiddels overleden![]()
Doodziekquote:
Ten Hag moet nog wel een kans krijgen met een goede voorbereiding, maar bij de eerste slechte reeks mag hij van mij meteen opkrassen. Siem de fucking JongDe man is knettergek met z'n idiote praatjes
![]()
We hebben onszelf dit seizoen als club Ajax echt zo ongelofelijk voor lul gezet. Het is echt bizar gewoon. Je ontslaat een trainer zonder echt goede reden, je haalt er zodoende nog iemand slechter voor terug die ons in de media profileert als een achterlijke met downsyndroom. Je speelt de allerslechtste wedstrijden die zelfs in de tijd van de Boer een stempel van waardeloos zouden krijgen en je speelt bovendien maar 4 wedstrijden in Europa.
Ik zou normaal gesproken zeggen van vergeten en doorgaan maar dit kan niet zomaar vergeten worden. Er moeten koppen rollen. Van der Sar, Heinrichs en zijn vriendjes, Ten Hag en het grosse middelmaat (Veltman, Sjeune, Kluivert en Long) mag ook bedankt worden voor hun diensten.![]()
Ik snap echt niet wat al die trainers in Siem de Jong zien, Heeinz.quote:Op zondag 15 april 2018 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doodziek
Ten Hag moet nog wel een kans krijgen met een goede voorbereiding, maar bij de eerste slechte reeks mag hij van mij meteen opkrassen. Siem de fucking JongDe man is knettergek met z'n idiote praatjes
Oh.![]()
Hij heeft ervaring JR ervaring!!! #thirdstarheroquote:Op zondag 15 april 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat al die trainers in Siem de Jong zien, Heeinz.![]()
BoszGod wees hem gewoon afquote:Op zondag 15 april 2018 23:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij heeft ervaring JR ervaring!!! #thirdstarheroOh.![]()
Je moest eens weten hoeveel mensen ik nog hoor zeggen dat ze Siem wel goed vindenquote:Op zondag 15 april 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat al die trainers in Siem de Jong zien, Heeinz.
Maar goed, volgend seizoen gaan we er toch allemaal wel weer voor zitten met nieuw vertrouwen![]()
https://nos.nl/artikel/22(...)rek-van-der-sar.htmlquote:Op zondag 15 april 2018 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?
'Kankermongolen', dit dat. Herkenbaar, helaas![]()
Hennie co overleven alles, behalve een hartaanval. Keizer en Ten Hag zijn beiden kut. Ze hadden bosz nooit moeten laten gaan. Kut bergkampquote:Op zondag 15 april 2018 23:13 schreef Brammess het volgende:
We hebben onszelf dit seizoen als club Ajax echt zo ongelofelijk voor lul gezet. Het is echt bizar gewoon. Je ontslaat een trainer zonder echt goede reden, je haalt er zodoende nog iemand slechter voor terug die ons in de media profileert als een achterlijke met downsyndroom. Je speelt de allerslechtste wedstrijden die zelfs in de tijd van de Boer een stempel van waardeloos zouden krijgen en je speelt bovendien maar 4 wedstrijden in Europa.
Ik zou normaal gesproken zeggen van vergeten en doorgaan maar dit kan niet zomaar vergeten worden. Er moeten koppen rollen. Van der Sar, Heinrichs en zijn vriendjes, Ten Hag en het grosse middelmaat (Veltman, Sjeune, Kluivert en Long) mag ook bedankt worden voor hun diensten.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik keek een aantal dagen geleden een video over de wedstrijden in de Europa League van drie kwartier, kon er bijna wel om janken. Enerzijds omdat het zo geweldig was (en nog beter had kunnen zijn), maar ook omdat er nu helemaal niks van over isquote:![]()
Vorig seizoen had ik echt zin in het nieuwe seizoen, nu vind ik een aantal maanden zonder Ajax wel even prima.quote:Op zondag 15 april 2018 23:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen ik nog hoor zeggen dat ze Siem wel goed vinden
Maar goed, volgend seizoen gaan we er toch allemaal wel weer voor zitten met nieuw vertrouwenOh.![]()
Het idee was natuurlijk vorig jaar om te oogsten wat Bosz opgebouwd had. Kwam er niet echt van uiteindelijik, door de ego's van het Technisch Hart die hun eigen baantje belangrijker vonden dan de prestaties van Ajax.quote:Op zondag 15 april 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had ik echt zin in het nieuwe seizoen, nu vind ik een aantal maanden zonder Ajax wel even prima.2000 light years from home![]()
Ach een beetje gescheld kan ik nog wel inkomen, hoort niet natuurlijk maar wel voor te stellen dat een paar mensen zich even laten gaan. Ook klasse dat die gasten gewoon de bus uitkomen, ondanks dat een paar mensen roepen 'ERUIT KOMEN' alsof ze meteen de spelers op hun bek gaan slaan. Maar dat er blijkbaar mensen zijn die gaan lopen duwen enzo, doe toch even normaalquote:Op zondag 15 april 2018 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)rek-van-der-sar.html
'Kankermongolen', dit dat. Herkenbaar, helaasAgressieve gedoe, alsof je daar wat mee opschiet
![]()
Anders ik wel, wat was het heerlijk geweest als Bosz toch gewoon gebleven was. Met een beetje geluk trappen ze Ten Hag eruit en komt Bosz weer terug, maar goed dat zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 15 april 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had ik echt zin in het nieuwe seizoen, nu vind ik een aantal maanden zonder Ajax wel even prima.![]()
Wat een opgefokte idioten zeg, je zou ze maar te woord moeten staan.quote:Op zondag 15 april 2018 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
'Kankermongolen', dit dat. Herkenbaar, helaasOh.![]()
Fascinerend hoe ze dat twee weken na de finale al totaal verkloot hebben.quote:Op zondag 15 april 2018 23:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik keek een aantal dagen geleden een video over de wedstrijden in de Europa League van drie kwartier, kon er bijna wel om janken. Enerzijds omdat het zo geweldig was (en nog beter had kunnen zijn), maar ook omdat er nu helemaal niks van over isOh.![]()
Ja er was ook genoeg aanleiding toen om te denken dat het goed zou komen dit jaar, maar daarna alles weggespoeld.quote:Op zondag 15 april 2018 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het idee was natuurlijk vorig jaar om te oogsten wat Bosz opgebouwd had. Kwam er niet echt van uiteindelijik, door de ego's van het Technisch Hart die hun eigen baantje belangrijker vonden dan de prestaties van Ajax.Ten Hag geven ze gewoon de kans ja, ben wel benieuwd waar Bosz uiteindelijk weer aan de bak komt.quote:Op zondag 15 april 2018 23:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Anders ik wel, wat was het heerlijk geweest als Bosz toch gewoon gebleven was. Met een beetje geluk trappen ze Ten Hag eruit en komt Bosz weer terug, maar goed dat zal wel niet gebeurenOh.![]()
Tuurlijk was dit een kutseizoen uiteindelijk, maar ik blijf erbij dat het grootste probleem van Ajax in de eerste competitiehelft lag, waar je volgens mij alleen al 8 punten in thuiswedstrijden laat liggen.. en dat is de afgelopen jaren precies de achilleshiel van Ajax geweest, thuiswedstrijden moeten je 49-51 punten opleveren in NL, maar Ajax komt al jaren maar rond de 43-45 uit. Een oorzaak is juist misschien ook wel het feit dat de spelers zich niet genoeg gesteund voelen door het publiek en daardoor te verkrampt raken...
Dan mag je best een keer bij Utrecht, Vitesse of PSV in een uitpot verliezen, maar doordat je thuis al niet oppermachtig bent en je belangrijkste concurrent wel (vorig jaar Feyenoord en nu PSV) sta je continue onder drukOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is complete waanzin, ik geloof best dat er veel externe factoren bij komen kijken maar uiteindelijk moeten die gasten gewoon hun werk doen, of er nou 50000 man zitten te fluiten of te juichen. Laat ze het publiek maar een reden geven om achter ze te gaan staanquote:Op zondag 15 april 2018 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk was dit een kutseizoen uiteindelijk, maar ik blijf erbij dat het grootste probleem van Ajax in de eerste competitiehelft lag, waar je volgens mij alleen al 8 punten in thuiswedstrijden laat liggen.. en dat is de afgelopen jaren precies de achilleshiel van Ajax geweest, thuiswedstrijden moeten je 49-51 punten opleveren in NL, maar Ajax komt al jaren maar rond de 43-45 uit. Een oorzaak is juist misschien ook wel het feit dat de spelers zich niet genoeg gesteund voelen door het publiek en daardoor te verkrampt raken...
Dan mag je best een keer bij Utrecht, Vitesse of PSV in een uitpot verliezen, maar doordat je thuis al niet oppermachtig bent en je belangrijkste concurrent wel (vorig jaar Feyenoord en nu PSV) sta je continue onder druk![]()
lekker voor zequote:Op zondag 15 april 2018 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
'Kankermongolen', dit dat. Herkenbaar, helaasgraag op anoniem![]()
Gemis van de sterkhouders Sanchez en Klaassen was mogelijk ook wat groter dan verwachtquote:Op zondag 15 april 2018 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het idee was natuurlijk vorig jaar om te oogsten wat Bosz opgebouwd had. Kwam er niet echt van uiteindelijik, door de ego's van het Technisch Hart die hun eigen baantje belangrijker vonden dan de prestaties van Ajax.![]()
Welnee joh, Klaassen was ook vaak zat onzichtbaar.quote:Op zondag 15 april 2018 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Gemis van de sterkhouders Sanchez en Klaassen was mogelijk ook wat groter dan verwachtOh.![]()
Siemquote:Op zondag 15 april 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat al die trainers in Siem de Jong zien, Heeinz.
Hij moet alleen met zijn voetbalpensioen![]()
Ik ben het persoonlijk wel met je eens, maar het feit is dat ze al een aantal jaren er niet in slagen om van de Arena een bastion te maken waar weinig te halen valt... ik denk dat je dat niet los kan zien van erg jonge spelers die mentaal soms niet allemaal even lekker om kunnen gaan met een kritisch thuispubliekquote:Op zondag 15 april 2018 23:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is complete waanzin, ik geloof best dat er veel externe factoren bij komen kijken maar uiteindelijk moeten die gasten gewoon hun werk doen, of er nou 50000 man zitten te fluiten of te juichen. Laat ze het publiek maar een reden geven om achter ze te gaan staanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hij moet lekker nog een paar jaar bij De Graafschap ballen.quote:Op zondag 15 april 2018 23:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Siem
Hij moet alleen met zijn voetbalpensioenOh.![]()
Ben niet zijn grootste fan, maar hij trok wel meer het middenveld open dan wat er nu staat. En scoorde veel (belangrijke) doelpunten. Ook wel lekkerquote:Op zondag 15 april 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee joh, Klaassen was ook vaak zat onzichtbaar.![]()
Qua doelpuntenproductie zit v/d Beek er ook niet ver onder hoor.quote:Op zondag 15 april 2018 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben niet zijn grootste fan, maar hij trok wel meer het middenveld open dan wat er nu staat. En scoorde veel (belangrijke) doelpunten. Ook wel lekker
We missen vooral het echt samen als een team druk zetten en de tegenstander opjagen.Oh.![]()
Als spelers daar niet mee om kunnen gaan moeten ze maar iets anders gaan zoeken, het valt of staat uiteindelijk toch met de mentaliteit van een speler en als een kritisch publiek al voldoende is om niet te kunnen presteren houdt het al snel opquote:Op zondag 15 april 2018 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben het persoonlijk wel met je eens, maar het feit is dat ze al een aantal jaren er niet in slagen om van de Arena een bastion te maken waar weinig te halen valt... ik denk dat je dat niet los kan zien van erg jonge spelers die mentaal soms niet allemaal even lekker om kunnen gaan met een kritisch thuispubliek
Vorig seizoen zag je van ongeveer januari t/m einde seizoen ook een hele andere sfeer ontstaan in het stadion. Er werd gewoon lekker gevoetbald, supporters genoten, en dus meer steun voor de spelers. Als er een ongelooflijke zaadpot op de mat wordt gelegd, wat moet je dan doen met z'n allen? Zingen en springen zodat een paar jongens niet op hun teentjes getrapt zijn?![]()
Er is één moment geweest in het seizoen dat de supporters de steun niet volledig gaven en dat was bij Vitesse. Ook vandaag een tjokvol uitvak dat gewoon het gros van de tijd de spelers positief aanmoedigde, zelfs na de wedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2018 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Dan mag je best een keer bij Utrecht, Vitesse of PSV in een uitpot verliezen, maar doordat je thuis al niet oppermachtig bent en je belangrijkste concurrent wel (vorig jaar Feyenoord en nu PSV) sta je continue onder druk
Non-argument![]()
Klopt inderdaad, word al lastig genoeg zo voor jullie.quote:Op zondag 15 april 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongenadige druk ligt er toch op komend seizoen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Als er geen Europees voetbal wordt gehaald of de eerste paar speelrondes zijn kut mag van mij iedereen meteen oprottenquote:Op zondag 15 april 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een ongenadige druk ligt er toch op komend seizoen.![]()
Niet meer dan normaal. Gaan gewoon weer paar sterkhouders weg en komt weer wat bij.quote:Op zondag 15 april 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vrees overigens ook wel voor spelers als Onana, De Ligt, Dolberg etc als er een leuke club voorbijkomt. Die zien ook wel de puinhoop die er is ontstaan en dat er een trainer is waar je geen normaal gesprek mee kan voeren, ik denk dat het dan heel verleidelijk is om lekker weg te gaan![]()
Ik mag toch hopen dat ze wel minimaal de Europese groepsfase halen volgend seizoenquote:Op zondag 15 april 2018 23:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als er geen Europees voetbal wordt gehaald of de eerste paar speelrondes zijn kut mag van mij iedereen meteen oprottenanders is het seizoen weer al klaar in augustus
Oh.![]()
Ja maar de noodzaak voor een kampioenschap wordt wel per seizoen zonder prijs groter.quote:Op zondag 15 april 2018 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal. Gaan gewoon weer paar sterkhouders weg en komt weer wat bij.Oh.![]()
Ik zie het met al deze onrust ook niet echt goed komen volgend jaar. Voorlopig lijkt het een kwestie van tijd tot de bom met Ten Hag ook gaat barsten, al zal dit niet meer dit seizoen worden. Doorselecteren kan echter geen kwaad, ik ben het niet met Ten Hag oneens dat deze selectie strijders mist. Ik zie Onana, De Ligt, Veltman en Ziyech wel weg gaan.quote:Op zondag 15 april 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gezever over Ten Hag mag wel stoppen. Geef die man gewoon een heel seizoen en oordeel dan. Die kerel kwam hier binnen met een taak die amper haalbaar was.![]()
wat was zijn taak dan?quote:Op zondag 15 april 2018 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gezever over Ten Hag mag wel stoppen. Geef die man gewoon een heel seizoen en oordeel dan. Die kerel kwam hier binnen met een taak die amper haalbaar was.![]()
PROCES!quote:Op zondag 15 april 2018 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gezever over Ten Hag mag wel stoppen. Geef die man gewoon een heel seizoen en oordeel dan. Die kerel kwam hier binnen met een taak die amper haalbaar was.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: