SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh.quote:Op zondag 15 april 2018 19:13 schreef PicoMMP het volgende:
Is die Van Leer goed genoeg als eerste keeper volgend seizoen?![]()
Geen idee. Is niet echt getest bij Ajax. Constant geblesseerd geweest.quote:Op zondag 15 april 2018 19:13 schreef PicoMMP het volgende:
misschienquote:Op zondag 15 april 2018 19:13 schreef PicoMMP het volgende:
Dan is hij dus niet geschiktquote:Op zondag 15 april 2018 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee. Is niet echt getest bij Ajax. Constant geblesseerd geweest.![]()
![]()
bij roda is die genoeg getest voor drie seizoenenquote:Op zondag 15 april 2018 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee. Is niet echt getest bij Ajax. Constant geblesseerd geweest.![]()
Op De Ligt na is iedereen overschat. Dat is misschien nog wel het allergrootste probleem. De meesten spelen 3 wedstrijden op rij goed om vervolgens weer maanden niet thuis te geven en dan zijn ze weer 3 wedstrijden goed om vervolgens weer niet thuis te geven. Een terugkerend verhaal helaas.quote:![]()
Daar kan je niet op bouwen, die is continu geblesseerd.quote:Op zondag 15 april 2018 19:13 schreef PicoMMP het volgende:
Is die Van Leer goed genoeg als eerste keeper volgend seizoen?Oh.![]()
Wat?quote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Ten Hag en de selectie zijn dus gewoon vertrokken zonder interview te geven?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Gooi technisch hart er ook maar uit, word niks van gebakken.quote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
Edwin vd Sar OUT!
Exit exit exit.
RvC exit![]()
Lekker boeiend vandaagquote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Ten Hag en de selectie zijn dus gewoon vertrokken zonder interview te geven?![]()
wat een amateurquote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Ten Hag en de selectie zijn dus gewoon vertrokken zonder interview te geven?![]()
Dat technisch hart is allang al verdwenen in de praktijkquote:Op zondag 15 april 2018 19:18 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Gooi technisch hart er ook maar uit, word niks van gebakken.Oh.![]()
's ochtendsquote:Op zondag 15 april 2018 19:18 schreef Mansjester het volgende:
Siem had beter niet tot 7 uur s'ochtends kunnen stappen
Debiel
Debiel![]()
It it it its over schijnt Ten Hag nog te hebben gezegdquote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Ten Hag en de selectie zijn dus gewoon vertrokken zonder interview te geven?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Komen er nog rellen Rensie?quote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
Edwin vd Sar OUT!
Exit exit exit.
RvC exitCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
He, kappen met deze shit!quote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
Edwin vd Sar OUT!
Exit exit exit.
RvC exit
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Nog een tussenjaarquote:Op zondag 15 april 2018 19:24 schreef KingRadler het volgende:
Er moet een nieuwe revolutie komen bij Ajax, oud spelers moeten de kar trekken.![]()
![]()
Psies. Dean Gorré, Mario Melchiot en Benny.quote:Op zondag 15 april 2018 19:24 schreef KingRadler het volgende:
Er moet een nieuwe revolutie komen bij Ajax, oud spelers moeten de kar trekken.![]()
De platte kar van PSV morgen.quote:Op zondag 15 april 2018 19:24 schreef KingRadler het volgende:
Er moet een nieuwe revolutie komen bij Ajax, oud spelers moeten de kar trekken.What can change the nature of a man?![]()
Dat gebeurt altijd pas de wedstrijd erop dus snap dit niet zo.quote:Op zondag 15 april 2018 19:25 schreef Gutanoth het volgende:
Wat zijn jullie een smerig onsportief stelletje zure verliezers, geen erehaagVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De Toppers zijn toch pas volgende maandquote:Op zondag 15 april 2018 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schijnt dat er fans op weg naar de Arena zijn.
blablablabla![]()
Wij stonden niet op het veld hoor.quote:Op zondag 15 april 2018 19:25 schreef Gutanoth het volgende:
Wat zijn jullie een smerig onsportief stelletje zure verliezers, geen erehaagOh.![]()
Met welke bedoeling kwam je hier naartoe?
Om de wedstrijd te winnen.
Godver de kanker ten Hag,wat een nietszeggende mafkees![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2018 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Godver de kanker ten Hag,wat een nietszeggende mafkees
Oh.![]()
quote:Op zondag 15 april 2018 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Godver de kanker ten Hag,wat een nietszeggende mafkees
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ajax behoord niet meer tot de Nederlandse top, al zolang geen prijs meer geworden. TOPCLUB ONWAARDIG* Verwijderd *![]()
Er zijn dus gewoon interviews gegeven.quote:Op zondag 15 april 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Miel Brinkhuis moeten ze er ook uit flikkeren, eerst een trainer die continu een pingpongwedstrijd aan het volgen was in interviews en dingen riep als "als wij eerder scoren krijg je een andere wedstrijd" en nu deze scheve Harry met zijn gebralOh.![]()
quote:Op zondag 15 april 2018 19:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax behoord niet meer tot de Nederlandse top, al zolang geen prijs meer geworden. TOPCLUB ONWAARDIG~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Waarom heb jij geen UI?quote:Op zondag 15 april 2018 19:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax behoord niet meer tot de Nederlandse top, al zolang geen prijs meer geworden. TOPCLUB ONWAARDIGOh.![]()
behoordquote:Op zondag 15 april 2018 19:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax behoord niet meer tot de Nederlandse top, al zolang geen prijs meer geworden. TOPCLUB ONWAARDIGCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Het is ook wel een ontzettend domme vraag.quote:Op zondag 15 april 2018 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Godver de kanker ten Hag,wat een nietszeggende mafkees![]()
Heitinga wordt de nieuwe trainer van Ajax na Ten Hag.quote:Op zondag 15 april 2018 19:28 schreef KingRadler het volgende:
Sneijder, Heitinga, van der Vaart.
Moeten terugkomen.Oh.![]()
Ik kan mijn afbeelding niet meer selecteren en ben te lui om een nieuwe te maken.quote:* Verwijderd *![]()
En Westermann.quote:Op zondag 15 april 2018 19:28 schreef KingRadler het volgende:
Sneijder, Heitinga, van der Vaart.
Moeten terugkomen.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
quote:Op zondag 15 april 2018 19:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kan mijn afbeelding niet meer selecteren en ben te lui om een nieuwe te maken.
Oh.![]()
Of je daar vrolijk van wordtquote:Op zondag 15 april 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga wordt de nieuwe trainer van Ajax na Ten Hag.![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 15-04-2018 om 19:18:28‘Bepaalde jonge spelers hebben nog niet altijd het besef waar het om gaat. En dat is vandaag pijlnlijk duidelijk geworden’, aldus de laatste woorden van Erik ten Hag tijdens de persconferentie, voordat hij in de bus stapt terug naar Amsterdam. #Ajax reageer retweet
Oh.![]()
JoepGodquote:Op zondag 15 april 2018 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is ook wel een ontzettend domme vraag.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Westermann kan training geven aan de verdediging 1ste elftal.
Van der Vaart kan tips geven over voeding.
Sneijder kan training geven aan de Jeugd.
Heitinga hoofd trainer maken.![]()
Ten Hag mad.quote:Op zondag 15 april 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 15-04-2018 om 19:18:28‘Bepaalde jonge spelers hebben nog niet altijd het besef waar het om gaat. En dat is vandaag pijlnlijk duidelijk geworden’, aldus de laatste woorden van Erik ten Hag tijdens de persconferentie, voordat hij in de bus stapt terug naar Amsterdam. #Ajax reageer retweet
![]()
Gelukkig zijn er dan altijd KJH en Siem nogquote:Op zondag 15 april 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
ERVARINGquote:Op zondag 15 april 2018 19:33 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er dan altijd KJH en Siem nogOh.![]()
Ja, geef je spelers maar de schuld.quote:Op zondag 15 april 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Op de valreep weer even ruzie zoeken met alle spelers die waarde vertegenwoordigenquote:Op zondag 15 april 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mag die Ten Hag welVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mn zus haar buurman zijn nichtje dr vriendje zn oom die zegt dit datquote:Op zondag 15 april 2018 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Ten Hag sluit ik dit scenario zeker niet uit
Leuk allemaal![]()
Geweldig interview met Ten Hag. Die moeten jullie er zo snel mogelijk uitgooienTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Linkje?quote:Op zondag 15 april 2018 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geweldig interview met Ten Hag. Die moeten jullie er zo snel mogelijk uitgooienOh.![]()
Foxsports.nlquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik heb overigens wel contact met de fysio van Munir, dus ik kan alles vertellen over de relatie tussen Frank en hem.
True story![]()
Die Munir van Barcelona? Jeetjequote:Op zondag 15 april 2018 20:06 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb overigens wel contact met de fysio van Munir, dus ik kan alles vertellen over de relatie tussen Frank en hem.
True storyOh.![]()
Ik ben oprecht helemaal klaar met die teksten van Ten Hag.Zogenaamd een geweldige tacticus,maar ik heb hem nog nooit op een goede redenatie of analyse kunnen betrappen. Los van hoe die praat,dat maakt me niet uit.
En ja,ik was voorstander van zn komst![]()
![]()
Ik wil hem nog steeds de voorbereiding gunnen op volgend seizoen, maar eigenlijk heb ik er ook geen vertrouwen in. Maar ook niet in wie hem moet opvolgen, dus laat dan maar niet weer een andere trainer voor de groep staan.quote:Op zondag 15 april 2018 20:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben oprecht helemaal klaar met die teksten van Ten Hag.Zogenaamd een geweldige tacticus,maar ik heb hem nog nooit op een goede redenatie of analyse kunnen betrappen. Los van hoe die praat,dat maakt me niet uit.
En ja,ik was voorstander van zn komstOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: