abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178541612
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat geloof jij in deze?

Heeft Assad chemische wapens ingezet? Of waren het de rebellen... of?
Ik geloof dat we een onafhankelijk onderzoek moeten uitvoeren.
Incelfrikandel
pi_178541639
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ik geloof dat we een onafhankelijk onderzoek moeten uitvoeren.
Dat geloof ik ook, maar ik neig wel sterk naar een gestaged gebeuren om een aanval van de VS uit te lokken.
pi_178541686
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook, maar ik neig wel sterk naar een gestaged gebeuren om een aanval van de VS uit te lokken.
Zoiets faken is vrijwel onmogelijk. We hoorden met Khan Sheikhoun en Ghouta ook dat het allemaal niet echt was, nadat de OPCW bevestigde dat er wel degelijk een chemische aanval had plaatsgevonden kwamen Syrië en Rusland daarop terug.
Incelfrikandel
pi_178541750
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Zoiets faken is vrijwel onmogelijk. We hoorden met Khan Sheikhoun en Ghouta ook dat het allemaal niet echt was, nadat de OPCW bevestigde dat er wel degelijk een chemische aanval had plaatsgevonden kwamen Syrië en Rusland daarop terug.
Dat is dan ook een van de redenen dat ik het hoogst waarschijnlijk vind dat Assad die rommel heeft gebruikt of op zijn minst verantwoordelijk is. De Russen hebben al te vaak ontkend/verdraaid en hun verhalen gewijzigd dat zij onbetrouwbaar zijn. Zeker na mh17 vertrouw ik de Russen totaal niet.
pi_178541896
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 22:09 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat is dan ook een van de redenen dat ik het hoogst waarschijnlijk vind dat Assad die rommel heeft gebruikt of op zijn minst verantwoordelijk is. De Russen hebben al te vaak ontkend/verdraaid en hun verhalen gewijzigd dat zij onbetrouwbaar zijn. Zeker na mh17 vertrouw ik de Russen totaal niet.
Precies. Daarnaast heeft hij heeft de schijn tegen zich. Onafhankelijke onderzoeken van de VN en de OPCW hebben met wetenschappelijk ondersteund onderzoek aangetoond dat het Syrische leger al tientallen malen die zooi heeft ingezet. Bewijs is bewijs.

Dat betekent niet automatisch dat hij deze aanval ook heeft uitgevoerd, maar de aanname dat het nep moet zijn is irrationeel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frikandelbroodje op 15-04-2018 22:24:55 ]
Incelfrikandel
pi_178542119
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Niet echt.
pi_178542597
Daar heb je "muh westerse media" weer om vervolgens te 'bewijzen' dat de media fout is door z'n eigen propaganda te posten :D
Conscience do cost.
pi_178543222
Dat de Russen eerst roepen false flag, daarna roepen het waren de rebellen zegt genoeg.

Totaal ongeloofwaardig.
pi_178543838
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat geloof jij in deze?

Heeft Assad chemische wapens ingezet? Of waren het de rebellen... of?
Er was geen aanval denk ik.
pi_178544701
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 00:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Er was geen aanval denk ik.
:z
pi_178546278
Zelfde verhaal als Irak!

Amerika wil gewoon oorlog voeren want dat brengt geld op hebben ze altijd al gedaan!
Echte terroristen!
Alle oorlogen die zijn geweest hebben zij gecrieert.
pi_178546301
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 08:29 schreef Anoniem1982 het volgende:
Zelfde verhaal als Irak!

Amerika wil gewoon oorlog voeren want dat brengt geld op hebben ze altijd al gedaan!
Echte terroristen!
:')
zie email 27 oktober
pi_178546992
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 08:29 schreef Anoniem1982 het volgende:
Zelfde verhaal als Irak!

Echte terroristen!
Is dit een echte reactie of een persiflage?
pi_178557409

Griekse betogers vallen standbeeld Amerikaanse oud-president aan

Griekse betogers hebben in Athene geprobeerd een standbeeld neer te halen van Harry Truman, de voormalige president van de Verenigde Staten. Ze vielen het beeld van de Amerikaan aan tijdens een demonstratie tegen de aanval van Amerikanen en bondgenoten op doelen in Syrië.
Een getuige zei dat de betogers, aanhangers van de communistische partij, onder meer probeerden om door de voeten van het beeld te zagen. Ook werd naar verluidt een poging gedaan het standbeeld met touwen omver te trekken. Dit lukte uiteindelijk niet. De oproerpolitie greep in en vuurde traangas af om de menigte uiteen te drijven.

''Wat we vandaag deden was een symbolische daad tegen de VS en de oorlog'', zei een lid van de linkse groep PAME. ''Het standbeeld is een symbool van het imperialisme en de VS in Griekenland.''

Activisten hebben al eerder hun woede gekoeld op de beeltenis van Truman. Het standbeeld is in het verleden onder meer besmeurd met verf.
https://www.nu.nl/buitenl(...)e-oud-president.html
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178557523
linkse tokkies...verschrikkelijk volk
pi_178558084
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax-tokkie's, zowaar een nog verschrikkelijk volk.
pi_178558242
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ook wel terroristen genoemd.
pi_178559533
Dat mensen nog RT durven te quoten, of het hebben over de mediavrijheid van Rusland tegenover het westen.... :')
https://www.volkskrant.nl(...)van-balkon~a4592888/
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 16 april 2018 @ 18:58:27 #294
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178559668
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 23:51 schreef Nintex het volgende:
Dat de Russen eerst roepen false flag, daarna roepen het waren de rebellen zegt genoeg.

Totaal ongeloofwaardig.
Wat lul jij nou weer een false flag en dat het de rebellen waren is exact hetzelfde gegeven.

http://www.foxnews.com/po(...)hemical-weapons.html
https://www.nytimes.com/2(...)yria-iraq-mosul.html

Kunnen alle eu trolls nu eens opflikkeren, allerliefst natuurlijk van de planeet maar om te beginnen dit topic uit.

[ Bericht 30% gewijzigd door BaajGuardian op 16-04-2018 19:04:23 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_178562697
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer een false flag en dat het de rebellen waren is exact hetzelfde gegeven.

http://www.foxnews.com/po(...)hemical-weapons.html
https://www.nytimes.com/2(...)yria-iraq-mosul.html

Kunnen alle eu trolls nu eens opflikkeren, allerliefst natuurlijk van de planeet maar om te beginnen dit topic uit.
Ik een EU troll? _O- _O_ :')
pi_178563144
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:06 schreef alilami het volgende:
'Het standbeeld is een symbool van het imperialisme en de VS in Griekenland.''
Wat?
Was het niet de VS die Griekenland nog een lening wilde geven zodat ze zich onder valse voorwendselen in de EU konden wurmen?
Nederlanders zouden elk symbool wat naar Griekenland verwijst moeten molesteren.
Racist
pi_178563235
Gaat er nog wat gebeuren of wat ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178563670
Noem eens 1 oorlog waar Amerika niet bij betrokken is

Word echt tijd dat Poetin terug slaat!
pi_178563729
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 21:10 schreef Anoniem1982 het volgende:
Noem eens 1 oorlog waar Amerika niet bij betrokken is

Word echt tijd dat Poetin terug slaat!
Dat lijkt mij geen slimme move van Poetin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')