BBC is toch staatsmedia die wordt gestuurd door Downing Street?quote:Op zondag 15 april 2018 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze voormalig Britse ambassadeur in Syrië zal ook wel gek zijn.
Is dit nu ook BNW?quote:Op zondag 15 april 2018 21:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij gaat er toch vanuit dat de VS, Frankrijk en de UK bewijs hebben dat Assad chemische wapens heeft ingezet?
Terwijl ie notabane aan de winnende hand is
Met sancties ben ik het ook niet eens. Zou liever zien dat ze middels de dialoog een oplossing vinden voor dit conflict. Dat Rusland en de VS daar hun proxy oorlog voeren is duidelijk. Maar deze specifieke gasaanval staat daar helemaal los van. Daar volg ik de lijn van Nederland die acht dat het hoogst waarschijnlijk is dat Assad verantwoordelijk is.quote:Op zondag 15 april 2018 21:49 schreef crystal_meth het volgende:
Who cares. De VS willen oorlog, en blijven pushen tot die uitbreekt.
US to impose sanctions on Russia in wake of Syrian chemical attack
http://thehill.com/homene(...)rian-chemical-attack
Wat geloof jij in deze?quote:Op zondag 15 april 2018 21:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nogmaals: waar heb ik dat gezegd? Quote het maar.
Ik geloof dat we een onafhankelijk onderzoek moeten uitvoeren.quote:Op zondag 15 april 2018 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat geloof jij in deze?
Heeft Assad chemische wapens ingezet? Of waren het de rebellen... of?
Dat geloof ik ook, maar ik neig wel sterk naar een gestaged gebeuren om een aanval van de VS uit te lokken.quote:Op zondag 15 april 2018 22:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we een onafhankelijk onderzoek moeten uitvoeren.
Zoiets faken is vrijwel onmogelijk. We hoorden met Khan Sheikhoun en Ghouta ook dat het allemaal niet echt was, nadat de OPCW bevestigde dat er wel degelijk een chemische aanval had plaatsgevonden kwamen Syrië en Rusland daarop terug.quote:Op zondag 15 april 2018 22:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, maar ik neig wel sterk naar een gestaged gebeuren om een aanval van de VS uit te lokken.
Dat is dan ook een van de redenen dat ik het hoogst waarschijnlijk vind dat Assad die rommel heeft gebruikt of op zijn minst verantwoordelijk is. De Russen hebben al te vaak ontkend/verdraaid en hun verhalen gewijzigd dat zij onbetrouwbaar zijn. Zeker na mh17 vertrouw ik de Russen totaal niet.quote:Op zondag 15 april 2018 22:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zoiets faken is vrijwel onmogelijk. We hoorden met Khan Sheikhoun en Ghouta ook dat het allemaal niet echt was, nadat de OPCW bevestigde dat er wel degelijk een chemische aanval had plaatsgevonden kwamen Syrië en Rusland daarop terug.
Precies. Daarnaast heeft hij heeft de schijn tegen zich. Onafhankelijke onderzoeken van de VN en de OPCW hebben met wetenschappelijk ondersteund onderzoek aangetoond dat het Syrische leger al tientallen malen die zooi heeft ingezet. Bewijs is bewijs.quote:Op zondag 15 april 2018 22:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is dan ook een van de redenen dat ik het hoogst waarschijnlijk vind dat Assad die rommel heeft gebruikt of op zijn minst verantwoordelijk is. De Russen hebben al te vaak ontkend/verdraaid en hun verhalen gewijzigd dat zij onbetrouwbaar zijn. Zeker na mh17 vertrouw ik de Russen totaal niet.
Niet echt.quote:Op zondag 15 april 2018 22:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zoiets faken is vrijwel onmogelijk. We hoorden met Khan Sheikhoun en Ghouta ook dat het allemaal niet echt was, nadat de OPCW bevestigde dat er wel degelijk een chemische aanval had plaatsgevonden kwamen Syrië en Rusland daarop terug.
Er was geen aanval denk ik.quote:Op zondag 15 april 2018 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat geloof jij in deze?
Heeft Assad chemische wapens ingezet? Of waren het de rebellen... of?
quote:Op maandag 16 april 2018 08:29 schreef Anoniem1982 het volgende:
Zelfde verhaal als Irak!
Amerika wil gewoon oorlog voeren want dat brengt geld op hebben ze altijd al gedaan!
Echte terroristen!
Alle oorlogen die zijn geweest hebben zij gecrieert.
Is dit een echte reactie of een persiflage?quote:Op maandag 16 april 2018 08:29 schreef Anoniem1982 het volgende:
Zelfde verhaal als Irak!
Amerika wil gewoon oorlog voeren want dat brengt geld op hebben ze altijd al gedaan!
Echte terroristen!
Alle oorlogen die zijn geweest hebben zij gecrieert.
Ajax-tokkie's, zowaar een nog verschrikkelijk volk.quote:Op maandag 16 april 2018 17:12 schreef kurk_droog het volgende:
linkse tokkies...verschrikkelijk volk
Ook wel terroristen genoemd.quote:Op maandag 16 april 2018 17:12 schreef kurk_droog het volgende:
linkse tokkies...verschrikkelijk volk
Wat lul jij nou weer een false flag en dat het de rebellen waren is exact hetzelfde gegeven.quote:Op zondag 15 april 2018 23:51 schreef Nintex het volgende:
Dat de Russen eerst roepen false flag, daarna roepen het waren de rebellen zegt genoeg.
Totaal ongeloofwaardig.
Ik een EU troll?quote:Op maandag 16 april 2018 18:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer een false flag en dat het de rebellen waren is exact hetzelfde gegeven.
http://www.foxnews.com/po(...)hemical-weapons.html
https://www.nytimes.com/2(...)yria-iraq-mosul.html
Kunnen alle eu trolls nu eens opflikkeren, allerliefst natuurlijk van de planeet maar om te beginnen dit topic uit.
Wat?quote:Op maandag 16 april 2018 17:06 schreef alilami het volgende:
'Het standbeeld is een symbool van het imperialisme en de VS in Griekenland.''
Dat lijkt mij geen slimme move van Poetin.quote:Op maandag 16 april 2018 21:10 schreef Anoniem1982 het volgende:
Noem eens 1 oorlog waar Amerika niet bij betrokken is
Word echt tijd dat Poetin terug slaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |