Nee hoor, prima munt, goed product voor alt betalingenquote:Op vrijdag 13 april 2018 18:26 schreef noobcrypto het volgende:
Ripple gaat ook lekker, maar dat is ook gevoelig hier
ETH ook wel beter bekend als ETHitler.quote:Op vrijdag 13 april 2018 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Ripple is geen crypto. De Stalin onder de coins.
Oke meneer de rechterquote:Op vrijdag 13 april 2018 18:35 schreef Nattekat het volgende:
XRPTHEMOTHERF*CKINGSTANDARDquote:Op vrijdag 13 april 2018 18:26 schreef noobcrypto het volgende:
Vandaag nog wat geld overgezet met Ripple, moet zeggen dat het toch altijd wel een fijne ervaring is.quote:Op vrijdag 13 april 2018 18:26 schreef noobcrypto het volgende:
Laten we het niet overdrijven, even een kleine stijging na een dal.quote:
daar praat ik pas weer over als ik er een huis mee heb gekochtquote:Op vrijdag 13 april 2018 18:26 schreef noobcrypto het volgende:
Kijk eens nog een keer naar mijn foto. Ziet dat eruit als een geslaagde maanlanding?quote:Op vrijdag 13 april 2018 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laten we het niet overdrijven, even een kleine stijging na een dal.
Om teleurstelling te voorkomen
Haha ja oke niet afgekekenquote:Op vrijdag 13 april 2018 19:03 schreef alilami het volgende:
[..]
Kijk eens nog een keer naar mijn foto. Ziet dat eruit als een geslaagde maanlanding?
Stellar maakt Ripple overbodig aangezien Stellar straks door centrale banken gebruikt gaat worden.quote:Op vrijdag 13 april 2018 18:35 schreef Nattekat het volgende:
twitter:Hotkatchina twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 19:14:55Hey honey bunnies! Here's a short clip on going fractal hunting, and doing fundamental research on https://t.co/75n9QGZaSz 💞Charts and Indicatorshttps://t.co/lJ8SbXKS8a https://t.co/K6Io8xSRCG reageer retweet
Waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stellar maakt Ripple overbodig aangezien Stellar straks door centrale banken gebruikt gaat worden.
quote:
quote:Stellar Lumens (XLM) – The Central banks link will give this crypto a major boost
The last few days have seen an increased interest in Stellar Lumens. That’s after the IBM head of blockchain development revealed that Stellar Lumens is now live on the IBM blockchain. But what is getting people excited is the mention of central banks. Lund has been quoted saying that,
“The most durable digital asset is one that is issued by central banks and represent fit currency in the real world.”
That’s an indication that the biggest aspect of the Stellar-IBM deal is to give central banks an efficient crypto that they can work with. The details of the deal have been broken down by different experts, but what I am most excited about are the implications to investors.
The most possible implication of this deal is that Stellar Lumens (XLM) will become the default crypto for central banks, since IBM already offers many of them tech related services. Besides, Lund has met with the heads of more than 20 central banks. Once this adoption happens, we are likely to see an upsurge in demand for Stellar Lumens by the average Joe, those who are yet to invest in crypto because they believe it’s “not money.” This demand will give Stellar Lumens a “2017 moment” again when money was flowing into Crypto from all quarters.
A collaboration with Central banks could also see Stellar Lumens (XLM) emerge as the leader in blockchain based finance, the same market that the likes of Ripple (XRP) are angling for. That’s because central banks are powerful entities, and their decisions have a bearing on the decisions of banks within their jurisdictions. In essence, the adoption of Stellar Lumens by Central banks could create a chain reaction where banks follow suit. The possibility of thousands of banks across the globe adopting Stellar is quite high, and the impact on Stellar Lumens (XLM) value will be exponential.
Closely linked to this is the issue of regulations. Central banks do play a role in the regulation of the finance industry. Considering that crypto is currently in a regulatory limbo, investors are looking for a crypto that is on the right side of a possible global regulatory framework. That’s why Ripple has seen massive investments in the last few months, because investors feel that it works closely with the regulated mainstream finance. But now, they have something that is clearly on the right side of any possible regulations. That’s because Stellar is working with the shapers of regulations, and that’s Central banks. On this basis, the next few weeks are likely to see an upsurge in the levels of investment in XLM, by people who believe that regulations will favor this crypto.
That excitement is already building up, and crypto has made some significant gains in the last 24 hours. It’s an indication that investors are coming in, trying to take advantage of its low prices, in anticipation of a possible price rally. It really doesn’t take an analyst to know that Stellar Lumens (XLM) is headed to the moon!
Lekkerrrrrr!quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:05 schreef Gehrman het volgende:
twitter:Hotkatchina twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 19:14:55Hey honey bunnies! Here's a short clip on going fractal hunting, and doing fundamental research on https://t.co/75n9QGZaSz 💞Charts and Indicatorshttps://t.co/lJ8SbXKS8a https://t.co/K6Io8xSRCG reageer retweet
Een flutartikel geschreven door ene "Albert Kim Kimanzi", even zijn facebook opgezocht, zijn eerste post is:quote:
Stellar komt dit jaar met een lightning implementatie wat dus in principe de mogelijkheid biedt voor private transacties. En de toepassing voor banken zal voornamelijk gericht zijn op 'cross border payments'; transacties tussen banken onderling van USD naar EUR zal via het Stellar netwerk vrijwel real-time zijn in tegenstelling tot de huidige infrastructuur waarbij dat dagen kan duren. Stellar is dus vooral bedoelt als een 'bridge currency' waarbij transacties in fiat via het Stellar netwerk gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:56 schreef Afwazig het volgende:
Ja banken gaan een open blockchain gebruiken. En Sony en Microsoft gaan verge gebruiken. Slaap lekker jongens.
Hoeveel % van jouw portfolio bestaat uit XLM?quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stellar komt dit jaar met een lightning implementatie wat dus in principe de mogelijkheid biedt voor private transacties. En de toepassing voor banken zal voornamelijk gericht zijn op 'cross border payments'; transacties tussen banken onderling van USD naar EUR zal via het Stellar netwerk vrijwel real-time zijn in tegenstelling tot de huidige infrastructuur waarbij dat dagen kan duren. Stellar is dus vooral bedoelt als een 'bridge currency' waarbij transacties in fiat via het Stellar netwerk gaan.
Niet eens zo heel veel, ongeveer 12,5%. Hoeveel procent is jouw Ripple stack?quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Hoeveel % van jouw portfolio bestaat uit XLM?
0% want REKT. Momenteel 100% BTC.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Niet eens zo heel veel, ongeveer 12,5%. Hoeveel procent is jouw Ripple stack?
Ik kocht even wat Universa in met fiat. Sorry.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:06 schreef EP3 het volgende:
Wat is er gisteren tussen 1300 en 1330 gebeurd? Ik zie n sprong van 7k naar 8k in een half uur tijd,.
zou leuk zijn als we langzaam zouden doorstijgen naar een ATH eind van het jaar....quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:11 schreef BadVlad het volgende:
Zou leuk zijn als we dit weekend naar de 9K gaan.
Elke dag 1% en je bent er alquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:12 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zou leuk zijn als we langzaam zouden doorstijgen naar een ATH eind van het jaar....
quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stellar maakt Ripple overbodig aangezien Stellar straks door centrale banken gebruikt gaat worden.
https://www.reuters.com/a(...)ripple-idUSKCN1FZ0LDquote:Saudi Arabia’s central bank has signed a deal with U.S.-based Ripple to help banks in the kingdom settle payments using blockchain software, as Gulf regulators begin to explore new forms of financial technology.
Klein bumpje omhoog op de lange weg naar beneden was dit.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:02 schreef iloveshitcoins het volgende:
mij was verteld dat we weer in een stierenmarkt zitten.
Ik zou voor Ripple gaan i.p.v. Stellar (XRP-copycat).quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:11 schreef MAHL het volgende:
Tot op heden enkel begin 2017 in BTC en ETH wat geld gemikt, waarvan ik de helft in december en januari weer heb verkocht (). Wil nu weer in wat anders gaan maken (gewoon buy & hold), zou ik Stellar of Ripple doen?
Thank god overigens dat ik in 2017 ook gewoon buy & hold heb gedaan ipv zitten traden met allerlei altmeuk
Niet geloven.quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:02 schreef iloveshitcoins het volgende:
mij was verteld dat we weer in een stierenmarkt zitten.
Mhm, maar Ripple is een (briljante?) scam imo, gepremined, waarvan een hoop aan de oprichters terechtkomen.... Aan de andere kant, als maar genoeg mensen er in geloven...quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:12 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik zou voor Ripple gaan i.p.v. Stellar (XRP-copycat).
Momenteel wacht ik tot XRP weer rond 7000 sat komt voordat ik het terugkoop.
idd kijk naar Verge.......quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, maar Ripple is een (briljante?) scam imo, gepremined, waarvan een hoop aan de oprichters terechtkomen.... Aan de andere kant, als maar genoeg mensen er in geloven...
Waarom kies je dan niet voor Stellar als Ripple een scam isquote:Op vrijdag 13 april 2018 23:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, maar Ripple is een (briljante?) scam imo, gepremined, waarvan een hoop aan de oprichters terechtkomen.... Aan de andere kant, als maar genoeg mensen er in geloven...
quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ripple kopen is samenwerken met de Saudi's.quote:Op vrijdag 13 april 2018 22:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
[..]
https://www.reuters.com/a(...)ripple-idUSKCN1FZ0LD
Niet exclusief.quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:20 schreef chroestjov het volgende:
Ripple kopen is samenwerken met de Saudi's.
de AFM.....quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:28 schreef Nappeklapperapper het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rde-markt-ter-wereld
Wat denken jullie hiervan?
Ik vind het belachelijk, misschien hebben ze de soft en harddrugs markt per ongeluk over het hoofd gezien
Omdat als maar genoeg mensen wel in ripple geloven het alsnog winstgevend kan zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2018 23:19 schreef alilami het volgende:
[..]
Waarom kies je dan niet voor Stellar als Ripple een scam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |