En Ajax verloren trouwens!quote:Op zondag 15 april 2018 18:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh lekker manEcht een prima dag zo.
Dank, ik heb jou vaak zien juichen voor PSV, hoe kan dat?quote:Op zondag 15 april 2018 18:53 schreef PicoMMP het volgende:
Hierbij feliciteer ik jullie met de verdiende titel!
Lekker wedden tegen Ajax. Werkt goedquote:Op zondag 15 april 2018 18:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dank, ik heb jou vaak zien juichen voor PSV, hoe kan dat?
sowieso goede spelerquote:Op zondag 15 april 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
Hendrix speelde trouwens een fantastische pot. Hoe hij Ziyech steeds op de huid zat, geweldig.
Hopelijk gaat hij weer de razende reporter uithangen.quote:Op zondag 15 april 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
Hendrix speelde trouwens een fantastische pot. Hoe hij Ziyech steeds op de huid zat, geweldig.
En toch heeft ziyech een paar mooie ballen mogen geven.quote:Op zondag 15 april 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
Ziyech heeft dan ook een fantastische pass. Prima speler, maar vaak veel tijd nodig om te kijken voor hij hem geeft. Net te weinig voetbalintelligentie om snel te handelen. Hendrix profiteerde daar best vaak van. Ook meteen de reden waarom Ziyech het niet gaat redden op hoger niveau.quote:Op zondag 15 april 2018 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En toch heeft ziyech een paar mooie ballen mogen geven.
Verder wel helemaal eens
Voor mij Zoet hoor.quote:Op zondag 15 april 2018 19:03 schreef DeParo het volgende:
Man of the season voor mij Luuk de Jong, wat een comeback, van not naar hot.
Hangt denk van de competitie afquote:Op zondag 15 april 2018 18:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ziyech heeft dan ook een fantastische pass. Prima speler, maar vaak veel tijd nodig om te kijken voor hij hem geeft. Net te weinig voetbalintelligentie om snel te handelen. Hendrix profiteerde daar best vaak van. Ook meteen de reden waarom Ziyech het niet gaat redden op hoger niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |