SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: NOS)quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.
Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."
Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No ThanksAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Kssssst. Verkeerde topic, jij badass Outlaw.quote:Op donderdag 12 april 2018 22:03 schreef Nexum het volgende:
HAVE YOU EVER THOUGHT ABOUT IT
WE WENT TOO FAR
NOW THERES NO WAY BACK....
De choreo van Outlaw in emquote:
Ik ga line dancen, en ik neem mee....quote:
.. m'n virtuele lasso!quote:Op donderdag 12 april 2018 23:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ga line dancen, en ik neem mee....
Dit sla ik even over op de ESF Twitter account qua posten. Ik vind het lief enzo maar ik geloof niet dat dit onze inzending goed doetquote:
... m'n gebrek aan synchroniteit.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ga line dancen, en ik neem mee....
twitter:ton65jacobs twitterde op donderdag 12-04-2018 om 23:59:39#Pauw over het songfestival. Bulgarije komt voorbij, @JamaiLoman tipt Polen… ik weet niet hoor, maar Waylon krijgt het moeilijk…. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
En voor dat extreem korte Pauw optreden ben ik dan de hele tijd opgebleven.![]()
Ik word stiekem (heel kinderachtig, I know) een beetje pissig om te zien dat je daar twee zogenaamde "experts" ziet die dan zeggen dat ze jarenlang niet meer gekeken hadden en dan wel ineens wel weer toen er gevestigde artiesten meededen. En vervolgens ontstijgt het gesprek niet het niveau van een borrelpraatje over wie welke inzending nou leuk vindt.
Zet daar een aantal van ons neer en je hebt een veel beter en leuker item.
Klinkt nu met band ook al energieker dan in AvroTros videoquote:Op vrijdag 13 april 2018 00:22 schreef grazz het volgende:
Waylon is vanavond aan zijn clubtour begonnen. Fragmentje van Outlaw in em. Met of zonder?
https://www.instagram.com/p/BhfJxl7lck9/?tagged=grenswerk
Hij moet dit gewoon met band op podium doen. Ik zie niet hoe dit over komt als hij in zijn uppie gaat staan.quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:22 schreef grazz het volgende:
Waylon is vanavond aan zijn clubtour begonnen. Fragmentje van Outlaw in em. Met of zonder?
https://www.instagram.com/p/BhfJxl7lck9/?tagged=grenswerk
En het was niet eens een grap.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:59 schreef grazz het volgende:
Waar gaat toy over?
Jamai: Het gaat over speelgoed
Die gast is echt zó fotogeniek, niet normaal.quote:Op vrijdag 13 april 2018 00:51 schreef Greys het volgende:
Mooie foto van eerste concert vanavond.
[ afbeelding ]
Oh kan je het al luisteren op spotify? Geweldig.quote:Op vrijdag 13 april 2018 06:42 schreef Manusje_v_a het volgende:
Lekker even spotify aangezet voor het nieuwe album. And I like it!
Als ik het album zo hoor vind ik Outlaw wederom een briljante keuze als inzending hoor. Echt wel outstanding vind ik.
Verder vrij veel ‘middle of the road’ nummers. En zo op het album vind ik ‘the World can wait’ wel erg mooi!
Straks hopelijk de cd in de brievenbus, en dan lekker hard in de auto meegalmen
Het blijft een mysterie wat die Stefan ooit door Waylon is aangedaan om te doen alsof het nummer een Shine-Shalalie mash-up is dat is verpakt in een remix dor Rednex.quote:Op vrijdag 13 april 2018 07:24 schreef RipCity het volgende:
Stefan...https://www.ad.nl/show/he(...)ngfestival~ad9f4992/
Ik heb de zender de hele dag op mijn werk aan staan, zit niet continu achter mijn bureau maar ik heb het deze week twee keer voorbij horen komen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 07:28 schreef vencodark het volgende:
Ik hoor het liedje trouwens nooit op de radio (2) terwijl ik met Douwe Bob destijds doodgegooid werd.
Dat is nog relatief weinig toch?quote:Op vrijdag 13 april 2018 07:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de zender de hele dag op mijn werk aan staan, zit niet continu achter mijn bureau maar ik heb het deze week twee keer voorbij horen komen.
Hij is trouwens straks te gast in de studio, volgens mij bij Gijs.
De keren dat ik het vaak hoor is juist in de uren die jij niet luistert.quote:Op vrijdag 13 april 2018 07:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is nog relatief weinig toch?
Ik luister toch wel een paar uur per dag (vooral in de ochtend voor 8:30 en vaak na 14) maar misschien sinds de release 2 keer gehoord.
Kwam net voorbij op radio 2quote:Op vrijdag 13 april 2018 07:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is nog relatief weinig toch?
Ik luister toch wel een paar uur per dag (vooral in de ochtend voor 8:30 en vaak na 14) maar misschien sinds de release 2 keer gehoord.
Allebei foto's met een ietwat melancholieke blik. Mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2018 03:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gast is echt zó fotogeniek, niet normaal.![]()
In het "buitenlandse reacties" topic zag ik ook al een beeld van hem waarvan ik wil weten of er een goeie foto van is.
Ik zit inmiddels in kamp 'doe lekker wat je zelf wilt' want idd mét hoed staat hem gewoon ook prima. Was eerst voor zonder omdat het dan zelfs op dat vlak anders is dan TCL maar ach. Maakt ook weinig uit.quote:Op vrijdag 13 april 2018 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinige ben die pro-hoed is. Het hoort bij Waylon, en het is ook gelijk herkenbaar voor iedereen die hem misschien nog herkent van vorige keer.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:46 schreef Zen90 het volgende:
Hier nog meer van gisteravond
https://www.facebook.com/mcsharq.nl/posts/2398590223499715
Nog niet. Maar m'n gevoel zegt dat 'ie vanmiddag komt. Hopen dat m'n gevoel mij niet in de steek laatquote:
Mijn gevoel zegt ook vandaag.quote:Op vrijdag 13 april 2018 08:59 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Nog niet. Maar m'n gevoel zegt dat 'ie vanmiddag komt. Hopen dat m'n gevoel mij niet in de steek laat![]()
Ik luister nu Thanks but no Thanks op spotifyPrachtig nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |