werkquote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef schizolientje het volgende:
zo zie je maar, niet over sexed maar open voor een goed gesprek, en die jongen is beschaafd genoeg
Wel erg saai....quote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef schizolientje het volgende:
zo zie je maar, niet over sexed maar open voor een goed gesprek, en die jongen is beschaafd genoeg
Tot Dinsdag als ze naar huis wordt gestemtquote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Hoe lang is de bedoeling dat Fay in die beer blijft zitten, en wat is de essentie er eigenlijk van
Ik kan er wel om lachen om die berenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Hoe lang is de bedoeling dat Fay in die beer blijft zitten, en wat is de essentie er eigenlijk van
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel apart een dwerg met een XXL penis
Jahh... de zelfingenomen arrogantie is weer helemaal terug.. 10min had ze nodigquote:
gaat ook gebeurenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:46 schreef schizolientje het volgende:
Ik lach me helemaal suf als ze straks zegt: zal ik je even de boel laten zien hier????? Ik zie het gebeuren.
Is dat zo?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel apart een dwerg met een XXL penis
Daarom zeg ik ook net.... weer 'n faal van Basquote:Op donderdag 12 april 2018 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Eerlijk gezegd, ik vind het een rare introductie.
Bas slaat flink de plank mis. Ze moet hem vragen wat hij komt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |