SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Oh vertel eens?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn hier wel enkele dames die ik leuk vind.............In Utopia zit er niets bij............
Ja hahaha, maar was per ongeluk. Toen ze het ontdekte benadrukte ze het maar even....quote:Op donderdag 12 april 2018 20:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker dubbelzinnig weer van Linda
Toch is dit leuker dan een stripper, met deze kan je tenminste normaal mee praten en er hoeft niks te gebeuren......dat ligt helemaal aan de vrouw wat die wil.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik zou die dwerg straal voorbij lopen op straat. Niks bijzonders. Op Tinder zag ik genoeg leukere voorbij komen en nog gratis ook
Doe maar niet Hidiquote:
quote:
Ik ben twee koppen groterquote:
Als Linda slim is, laat zij zich even lekker masseren door hemquote:Op donderdag 12 april 2018 20:41 schreef schizolientje het volgende:
Ik lach me suf, dit was natuurlijk niet de bedoeling, een normaal gesprek, hahahahahaha
Ik denk dat we het snappen RRRrrrrrrrrrrrrrrquote:
Komt de TT iig door het kinderfilter heenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat we het snappen RRRrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:41 schreef snetje het volgende:
Ik hoop dat Fay een fikse huiduitslag aan die beer overhoud....
Op z'n minst.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:41 schreef snetje het volgende:
Ik hoop dat Fay een fikse huiduitslag aan die beer overhoud....
Geen inwendige stokslagen?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Als Linda slim is, laat zij zich even lekker masseren door hem
Zo is datquote:Op donderdag 12 april 2018 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt de TT iig door het kinderfilter heen
Ja zeurpiet...volgende mag jij hebbenquote:
Met het TV-Programma Utopia...Kent U dat?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Door Bas en betaald met DE-zegeltjes
Ja, die had jequote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef HiDiHo het volgende: