SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Oh vertel eens?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn hier wel enkele dames die ik leuk vind.............In Utopia zit er niets bij............
Ja hahaha, maar was per ongeluk. Toen ze het ontdekte benadrukte ze het maar even....quote:Op donderdag 12 april 2018 20:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker dubbelzinnig weer van Linda
Toch is dit leuker dan een stripper, met deze kan je tenminste normaal mee praten en er hoeft niks te gebeuren......dat ligt helemaal aan de vrouw wat die wil.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik zou die dwerg straal voorbij lopen op straat. Niks bijzonders. Op Tinder zag ik genoeg leukere voorbij komen en nog gratis ook
Doe maar niet Hidiquote:
quote:
Ik ben twee koppen groterquote:
Als Linda slim is, laat zij zich even lekker masseren door hemquote:Op donderdag 12 april 2018 20:41 schreef schizolientje het volgende:
Ik lach me suf, dit was natuurlijk niet de bedoeling, een normaal gesprek, hahahahahaha
Ik denk dat we het snappen RRRrrrrrrrrrrrrrrquote:
Komt de TT iig door het kinderfilter heenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat we het snappen RRRrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:41 schreef snetje het volgende:
Ik hoop dat Fay een fikse huiduitslag aan die beer overhoud....
Op z'n minst.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:41 schreef snetje het volgende:
Ik hoop dat Fay een fikse huiduitslag aan die beer overhoud....
Geen inwendige stokslagen?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Als Linda slim is, laat zij zich even lekker masseren door hem
Zo is datquote:Op donderdag 12 april 2018 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt de TT iig door het kinderfilter heen
Ja zeurpiet...volgende mag jij hebbenquote:
Met het TV-Programma Utopia...Kent U dat?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Door Bas en betaald met DE-zegeltjes
Ja, die had jequote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zeurpiet...volgende mag jij hebben
Nee die gast heeft een prima avond, Beetje lullenquote:
werkquote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef schizolientje het volgende:
zo zie je maar, niet over sexed maar open voor een goed gesprek, en die jongen is beschaafd genoeg
Wel erg saai....quote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef schizolientje het volgende:
zo zie je maar, niet over sexed maar open voor een goed gesprek, en die jongen is beschaafd genoeg
Tot Dinsdag als ze naar huis wordt gestemtquote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Hoe lang is de bedoeling dat Fay in die beer blijft zitten, en wat is de essentie er eigenlijk van
Ik kan er wel om lachen om die berenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Hoe lang is de bedoeling dat Fay in die beer blijft zitten, en wat is de essentie er eigenlijk van
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel apart een dwerg met een XXL penis
Jahh... de zelfingenomen arrogantie is weer helemaal terug.. 10min had ze nodigquote:
gaat ook gebeurenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:46 schreef schizolientje het volgende:
Ik lach me helemaal suf als ze straks zegt: zal ik je even de boel laten zien hier????? Ik zie het gebeuren.
Is dat zo?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Daarom zeg ik ook net.... weer 'n faal van Basquote:Op donderdag 12 april 2018 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Eerlijk gezegd, ik vind het een rare introductie.
Bas slaat flink de plank mis. Ze moet hem vragen wat hij komt doen.
ze hoopten natuurlijk op een orgiequote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef Dotteke het volgende:
meestal worden die ingehuurd voor (zaken) vrouwen die niet alleen naar een diner willen maar met een mooie heer.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef schizolientje het volgende:
Dat Ze er maar uitkomt.Volgens mij voelt hij zich er ook ongemakkelijk doorquote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vraag het sukkelquote:
Wat 'ie qua normale lengte tekort komt maakt 'ie van onderen dus ruimschoots goedquote:Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja de hele tijd, zit te wachten tot ze dat pak van zichaf gooit met een vuurrood hoofd...die gaat zo van der stokkie, 2 uur zo zitten gaat ze echt niet volhouden hahahahaquote:
Hoezo, hoe lang is hij dan?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat 'ie qua normale lengte tekort komt maakt 'ie van onderen dus ruimschoots goed
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Fay gaat echt voor lul staan als ze tevoorschijn komt
Ik heb het antwoord alquote:
en dan aankomen met dit gedrocht, aparte toestanden.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
meestal worden die ingehuurd voor (zaken) vrouwen die niet alleen naar een diner willen maar met een mooie heer.
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja de hele tijd, zit te wachten tot ze dat pak van zichaf gooit met een vuurrood hoofd...die gaat zo van der stokkie, 2 uur zo zitten gaat ze echt niet volhouden hahahaha
Ja en waarom?quote:
Wat koste die gigolo?quote:
Ik verwacht ook niet meer...quote:Op donderdag 12 april 2018 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die gast heeft een prima avond, Beetje lullen
Sorry, vindt het geen gedrocht.....quote:Op donderdag 12 april 2018 20:49 schreef goldback het volgende:
[..]
en dan aankomen met dit gedrocht, aparte toestanden.
Haha, ja volgens mij durft Fay er ook niet meer uit te komen, want zou maar even blijven zitten eigenlijk en ze dan hun privacy gunnenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou woest worden als ik erachter kwam dat er iemand zat mee te luisteren.
Je zit in een spel, dus dat vind ik not done.
Eerst haar op haar gemak stellenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:49 schreef Disana het volgende:
Hij mag wel eens wat meer initiatief nemen en bijvoorbeeld een massage voorstellen.
Tja.................vraag ik mij ook af........quote:
Denk dat Linda dat dan niet kan waarderenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Fay gaat echt voor lul staan als ze tevoorschijn komt
Jammer dat ze zo zit (met haar rug naar de beren).quote:Op donderdag 12 april 2018 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja... hoe lang gaat ze dat volhouden?
Konijntje wiebelt al
[ afbeelding ]
Jaquote:
Zeker duur gesprek danquote:
Ik zou haar een vlog op haar neus geven.quote:
Billy had die paal al bewerkt............quote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
denken ze nu echt dat linda verder gaat
Lekker voor d'rquote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Fay krijgt kramp![]()
[ afbeelding ]
beetje zelfde foto als van cemal gisteravondquote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Beau staat er al helemaal klaar voor ontvangst..
[ afbeelding ]
De vorige kerel kostte toch iet van 225 ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik geloof iets tussen de 400/500 euro voor 2 uur?
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben een gaatje in het oog gemaakt om te kijken, maar ik dacht ook dat ze haar camera daar hadquote:Op donderdag 12 april 2018 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou haar een vlog op haar neus geven.
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:49 schreef goldback het volgende:
[..]
en dan aankomen met dit gedrocht, aparte toestanden.
Duck assquote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
beetje zelfde foto als van cemal gisteravond
Huh, hoerensite? OMG, je meent het niet?!quote:
welnee, die denkt dit is makkelijk verdienen.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hoor die geeft er geen moer om
Die lult 2 uur volquote:Op donderdag 12 april 2018 20:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hoor die geeft er geen moer om
En als 'ie voor dat geld ook nog zijn kleren aanhoudt, is helemaal een blamage natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2018 20:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik geloof iets tussen de 400/500 euro voor 2 uur?
hij krijgt er dik voor betaald dus moet maar luisterenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:53 schreef Soury het volgende:
Ja ok Linda dat boeit die gast helemaal niks
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot Dinsdag als ze naar huis wordt gestemt
www.hoerensite.nlquote:Op donderdag 12 april 2018 20:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, hoerensite? OMG, je meent het niet?!
Nee, maar hiervoor zou ik ook niet betalen hoor. Een beetje gelul in de ruimte.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Gigolo is natuurlijk niet alleen neuken................
Jup maar ook niet alleen lullenquote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is grappig, maar ik snap de lol er niet van.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen om die beren
Linda heeft er geen probleem meequote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet je zeggen tegen iemand die je niet kent ook
Hat spal mat da vgagankaagtjas, natuuglijk.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet je zeggen tegen iemand die je niet kent ook
quote:
Zo is dat, ook al was Bo aan het praten........quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
hij krijgt er dik voor betaald dus moet maar luisteren
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hat spal mat da vgagankaagtjas, natuuglijk.
En een psychiater is niet alleen praten?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
het gaat niet over jouquote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, maar hiervoor zou ik ook niet betalen hoor. Een beetje gelul in de ruimte.
Deze: https://www.gigolo-services.com/gigoloservice/gigolo-mannen/quote:Op donderdag 12 april 2018 20:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, hoerensite? OMG, je meent het niet?!
Toch zijn er vrouwen die hier voor betalen, voor een goed gesprek............quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, maar hiervoor zou ik ook niet betalen hoor. Een beetje gelul in de ruimte.
Ik kijk niet, maar het zou ook een hele verademing kunnen zijn. Altijd maar omgeven met randdebielen.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ging toch echt niet 2 uur zitten lullen met iemand die me opgedrongen was zeg.![]()
Ik had de anderen ook geïnstrueerd om maar eens een paar hapjes en drankjes aan te rukken.
Beetje droog daar zitten zeg, 2 uur lang.
Ja zoietsquote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De lol is dat Fay ook naar dit gezever moet luisteren maar zij krijgt er niks voor betaald.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is grappig, maar ik snap de lol er niet van.
Nee het is weer 'n miskleun van bas, in dikke vette FAALquote:Op donderdag 12 april 2018 20:55 schreef Koesjes het volgende:
Dus Linda vindt het afschuwelijk dat Bas haar dit heeft aangedaan zie ik.
Appels met peren............Blablablaquote:Op donderdag 12 april 2018 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En een psychiater is niet alleen praten?
goeie goeiequote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze lult 5 kwartier in een uur, als je dat zo ziet.quote:
Ban ja waliens ien Twaailan gawees?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ban ja waliens ien Twaailan gawees?
Wat lul je nou gast. Er zijn geen vrouwen die betalen voor een goed gesprek.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch zijn er vrouwen die hier voor betalen, voor een goed gesprek............
Zou kunnen, maar uiteindelijk is het gewoon 2 uur vol lullen met iemand waar je niet om gevraagd hebt.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar het zou ook een hele verademing kunnen zijn. Altijd maar omgeven met randdebielen.
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
Open ruggetje zit al klaar om de resten van die Lekkere Bruine Dropstaaf op te vangen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul je nou gast. Er zijn geen vrouwen die betalen voor een goed gesprek.
Gelukkig niet, ze pakt het goed opquote:Op donderdag 12 april 2018 20:55 schreef Koesjes het volgende:
Dus Linda vindt het afschuwelijk dat Bas haar dit heeft aangedaan zie ik.
Open ruggetje zit al klaar om de resten van die Lekkere Bruine Dropstaaf op te vangen...![]()
[ afbeelding ]
Ze gaat steeds meer bewegen. Maar vind het sowieso grappig, die Marcus weet dat ze erin zit, die moet vanuit zijn ooghoeken die beer toch achter Linda zien te bewegen, ik was echt in lachen uitgebarstenquote:
Nou tot nu toe komt hij meer over als psychiater dan als gigoloquote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Appels met peren............Blablabla
Ik zie het. Ze heeft het niet haar zin. Iemand die naar haar gelul luistert.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee het is weer 'n miskleun van bas, in dikke vette FAAL![]()
Ik lul niet bro..................quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet ze is. Ze is niet oppervlakkig. Weet wel een gesprek gaande te houden. Moet denken aan de borrel met Beau.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Linda is koningin smalltalk
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze gaat steeds meer bewegen. Maar vind het sowieso grappig, die Marcus weet dat ze erin zit, die moet vanuit zijn ooghoeken die beer toch achter Linda zien te bewegen, ik was echt in lachen uitgebarsten
Of Linda droog is weten we nietquote:Op donderdag 12 april 2018 20:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ging toch echt niet 2 uur zitten lullen met iemand die me opgedrongen was zeg.![]()
Ik had de anderen ook geïnstrueerd om maar eens een paar hapjes en drankjes aan te rukken.
Beetje droog daar zitten zeg, 2 uur lang.
Mop,...quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hab je ook n vasatakaaagtje? Kan je lateggg bai mai kome warkequote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ban ja waliens ien Twaailan gawees?
Nee die zit verplicht 2 uur daarquote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Die durft niet meer uit dat pak te komen
A ok zo bedoel je dat dus...............Tjaquote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou tot nu toe komt hij meer over als psychiater dan als gigolo
[ afbeelding ]
A la Rowena.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Wel en ik wil een goed gesprekquote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lul niet bro..................
Linda met weglopen en die gast moet op haar aflopen en nep grijpen.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik denk dat Fay er niet meer uit durft
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van de Febo misschien, zij bepalen allesquote:Op donderdag 12 april 2018 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Skeet ken je me nog steeds nietquote:
Ach, ze kan er om lachenquote:
Fay is tevoorschijn gekomen hahahaquote:Op donderdag 12 april 2018 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
2 cams en 600.000 kijkers... die moet nog even goed nadenken![]()
Ohhw... tóch de massage maar
Whut? Ze heeft lolquote:
Grappig toch. Ze heeft een heerlijke avond zo.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:01 schreef Is-It-Heaven het volgende:
![]()
die Lin, ze vind het enig allemaal
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
Het was idd leuker als ze naakt uit die beer kwam
Ja doeg he?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het momentum is eruit voor de massage
Ik vind het leuk dat ze het zo leuk heeft. Had het niet verwacht. Dusquote:Op donderdag 12 april 2018 21:02 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Grappig toch. Ze heeft een heerlijke avond zo.
Ze heeft last van een druipgrot denk ik, staat ook al 9 maanden droogquote:Op donderdag 12 april 2018 21:01 schreef Is-It-Heaven het volgende:
![]()
die Lin, ze vind het enig allemaal
Jazeker dat weet jijquote:
Behangen, verven, plankjes ophangenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou hem alles laten doen voor die prijs
Er is helemaal geen momentum meer.... Jet mag nu snel een poging wagen voordat Linda terugkomt van plassenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het momentum is eruit voor de massage
Als boterquote:
Ach, de baas betaaltquote:Op donderdag 12 april 2018 21:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom laat Bas een gigolo komen voor alleen praten en een massage?
Ja weet ik............Ben helderziend, zoals zovelen hier..............quote:
Ze heeft in elk geval een goed gevoel voor humor. De rest laat ik even in het middenquote:Op donderdag 12 april 2018 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft last van een druipgrot denk ik, staat ook al 9 maanden droog
Om hier heel FF op terug te komen, ik denk dat meer dames voor de "boyfriend experience" zouden gaan dan puur seks. Meen ooit gelezen te hebben dat het vrouwen vaak meer gaat om een stukje aandacht. Waarom dacht je dat de wallen vol zitten met dames en niet mannen?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
......................................................................................................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja weet ik............Ben helderziend, zoals zovelen hier..............
Omdat Linda zelf mag weten wat ze met hem doet, ze kan het zo bont maken als ze zelf wil.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom laat Bas een gigolo komen voor alleen praten en een massage?
Ja vind ik ook Bas heeft weinig schik zoquote:Op donderdag 12 april 2018 21:04 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval een goed gevoel voor humor. De rest laat ik even in het midden
En hoe................Maar goed al die maanden zonder sex...............Ze konden mij afvoeren........Ik hield dat niet vol........quote:
wat ben je weer op dreef vandaagquote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
......................................................................................................
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Om hier heel FF op terug te komen, ik denk dat meer dames voor de "boyfriend experience" zouden gaan dan puur seks. Meen ooit gelezen te hebben dat het vrouwen vaak meer gaat om een stukje aandacht. Waarom dacht je dat de wallen vol zitten met dames en niet mannen?
.........................................................quote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
......................................................................................................
Jaquote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Om hier heel FF op terug te komen, ik denk dat meer dames voor de "boyfriend experience" zouden gaan dan puur seks. Meen ooit gelezen te hebben dat het vrouwen vaak meer gaat om een stukje aandacht. Waarom dacht je dat de wallen vol zitten met dames en niet mannen?
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Paul hield het ook niet lang vol, maar die was tevreden met een closetrolquote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En hoe................Maar goed al die maanden zonder sex...............Ze konden mij afvoeren........Ik hield dat niet vol........
logischquote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zonder camera's had Linda allang op die gast gedoken, nog voor de massage
Dan kun je beter naar de kapper gaanquote:Op donderdag 12 april 2018 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |