4e plek gaat naar Gando of Gurneyquote:Op donderdag 12 april 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
Met dit legsaldo gaat Van Barneveld onmogelijk de play-offs halen.
zo wordt het niet veel neequote:Op donderdag 12 april 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
Met dit legsaldo gaat Van Barneveld onmogelijk de play-offs halen.
Heeft hij mooi een paar weken de tijd om de #focus te leggen op het World Serie-event in Gelsenkirchen en het WK voor Landenteams.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4e plek gaat naar Gando of Gurney
hij mag nog wel gewoon de boot op toch?quote:Op donderdag 12 april 2018 20:39 schreef heywoodu het volgende:
Van Barneveld haalt Rotterdam niet eens meer
We hadden als enige van de top-5 Gurney als winnaar maat, proost.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya zijn gemiddelde over PL heen is best aardig. Maar aardig is niet goed genoeg in dit veld
quote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hadden als enige van de top-5 Gurney als winnaar maat, proost.
[ afbeelding ]
Ik laat iedereen even ruiken aan de eindzege.quote:Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hadden als enige van de top-5 Gurney als winnaar maat, proost.
[ afbeelding ]
Volgende keer 12 legs x 15 pijlen per leg = 180 verschillende pijlen meequote:
Hier gooide hij ook mee op de vloer tegen Raya zondag.quote:
Dan zijn het voor Wright al best oude pijlen.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hier gooide hij ook mee op de vloer tegen Raya zondag.
Ik ken iemand die runt een B&B maar je kan er geen ontbijt krijgenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die runt een B&B maar je kan er geen ontbijt krijgen
Wel slapen?quote:Op donderdag 12 april 2018 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die runt een B&B maar je kan er geen ontbijt krijgen
Hoop het niet, heb m'n toto op Wright.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney staat er beter voor mbt de laatste partij vd avondEn een half uurtje langer rust. Gaat winnen
![]()
Dat is niet zo slim.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:34 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Hoop het niet, heb m'n toto op Wright.
Raymond stopt zichzelf.quote:Op donderdag 12 april 2018 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN
Behalve Raya
Veel mensen met 2-7quote:Op donderdag 12 april 2018 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut. Mijn prono wordt weer helemaal niks vandaag
Valt een beetje tegen ja na al dat voetbalgenot afgelopen week.quote:
Nja, in elk geval mijn eerste puntje vanavondquote:
twitter:Superchin180 twitterde op donderdag 12-04-2018 om 22:17:56A few sleepless nights since Daryl Junior was born a week ago and I’ve had no practice.It’s great looking after my wee boy and helping Aine. But that was a big win for me.Just pleased to get the job done and go for the top four place.Thanks for all the messages 👍 https://t.co/t6c4dI7Gsw reageer retweet
Konden we dat nou maar in samenvatting zien, na afloop van de dartserijquote:
RB Salzburg - Lazioquote:Op donderdag 12 april 2018 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht, als Barney ff opschiet lukt dat ook wel ook. Wat zendt RTL 7 live uit eigk?
ah aids. Net de enige die we nu missen dus. Wet van Behoud van Maximale Ellendequote:
Die chick was lekker.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooooh cameraman moet je kijken ik heb nog een foto op me telefoon
Ik wil best even het register van de resultaten van Wright in de Premier League erbij pakken. Maar met een ''oh lol wat zei je xd xd foute voorspelling skkltj'' gedrag heb ik niet zoveel.quote:
Op die 132 en die vijf minuten Cross na, inderdaad. En RVB's 158 natuurlijk.quote:
Oh ja, en die 158 finish van ouwe tegen gurniequote:Op donderdag 12 april 2018 23:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Op die 132 en die vijf minuten Cross na, inderdaad.
Ja, mee eens.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en die 158 finish van ouwe tegen gurnie
Hij kan beter een Taylortje doen en alvast aan demense verklappen dat hij alleen nog het WK2020 gooit en dat het daarna toedeloe is.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zie Barney nog wel bedanken voor de pl volgend jaar.
En dat zegt degene die aankomt met een reactie: dat is niet zo slimquote:Op donderdag 12 april 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik wil best even het register van de resultaten van Wright in de Premier League erbij pakken. Maar met een ''oh lol wat zei je xd xd foute voorspelling skkltj'' gedrag heb ik niet zoveel.
Überhaupt 94 gemiddeld maar.
Is goed. Er was inderdaad veel aanleiding om te denken dat Wright wel even ging winnen van Van Barneveld, want Wright verloor afgelopen weekend ook niet van Van Barneveld. Is maar fake news.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
En dat zegt degene die aankomt met een reactie: dat is niet zo slim
Je hebt toch zelf ook wel gezien hoe Barney eerder op de avond speelde. Ik zag de odds en waagde een gokje op Wright. En in het verleden behaalde resultaten bieden ook hier geen enkele garantie.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Is goed. Er was inderdaad veel aanleiding om te denken dat Wright wel even ging winnen van Van Barneveld, want Wright verloor afgelopen weekend ook niet van Van Barneveld. Is maar fake news.
Zoiets?
Eens.quote:Op donderdag 12 april 2018 23:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij kan beter een Taylortje doen en alvast aan demense verklappen dat hij alleen nog het WK2020 gooit en dat het daarna toedeloe is.
WK 2019 danquote:Op donderdag 12 april 2018 23:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij kan beter een Taylortje doen en alvast aan demense verklappen dat hij alleen nog het WK2020 gooit en dat het daarna toedeloe is.
twitter:Raybar180 twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 06:51:10There is no excuse for last night! But after the big losses last couple of weeks I really wanted to turn up and when I lost to Daryl I felt that it was over.Saw my chances for Play Offs gone up in flames and felt so bad. Tried to fire up but couldn’t. I am sorry to disappoint you reageer retweet
Sjak kijk eens dom in de microfoon? Ja ho maar.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:06 schreef Wereldgozer het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/n(...)ched_the_premier_le/
Zjak heeft voor de gelegenheid een vrijetijdsshirtje aangetrokken.
Op naar het monkyyy topicquote:Op woensdag 18 april 2018 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjak kijk eens dom in de microfoon? Ja ho maar.
[ afbeelding ]
Er was een avond afgelast eerder ofzo tochquote:Op woensdag 18 april 2018 18:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ff vraagje.
In de gids staat dat vnv PL in Rotterdam is.
En dat het morgen PL in Rotterdam is.
Ik snap er geen zak meer van.
Wie kan dit verklaren?
De speelronde van 1 maart inderdaad. Toen was het zulk slecht weer dat de UK Open dat weekend erna zonder toeschouwers werd gespeeldquote:Op woensdag 18 april 2018 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was een avond afgelast eerder ofzo toch
Dus nu 2 dagen Rotterdamgoden
Oh geweldig!!quote:Op woensdag 18 april 2018 18:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De speelronde van 1 maart inderdaad. Toen was het zulk slecht weer dat de UK Open dat weekend erna zonder toeschouwers werd gespeeld.
Is die ellendige Europa League er eens niet, ga je in de zon zitten wat je nog een half jaar kunt doen. Man man man.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk vanaf 21:00 wel of zo. Tot die tijd lekker in de zon zitten
Want je kunt niet kijken als de Europa League er is?quote:Op woensdag 18 april 2018 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is die ellendige Europa League er eens niet, ga je in de zon zitten wat je nog een half jaar kunt doen. Man man man.
En valt binnenkort uit de top 32. Hoera allen.quote:
Zal eens tijd worden.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En valt binnenkort uit de top 32. Hoera allen.
Nu Benito nogquote:Op woensdag 18 april 2018 19:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En valt binnenkort uit de top 32. Hoera allen.
Dit is leuker met Koosquote:Op woensdag 18 april 2018 19:36 schreef Szura het volgende:
Owja Gies gaat de hele avond mongolen interviewen
Vorig jaar kwam er anders ook geen flikker van terechtquote:Op woensdag 18 april 2018 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is die ellendige Europa League er eens niet, ga je in de zon zitten wat je nog een half jaar kunt doen. Man man man.
Donnie wordt ook een beroemde darter.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die van de 2 op de foto Arjan de bekendste vind?
Ander is blijkbaar een rapper.
Nee, ik ken die andere gast ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
down met arjanquote:Op woensdag 18 april 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wie die goochem rechts is nee.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, wekenlang bloedheet geweest man.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er anders ook geen flikker van terechtdus ieder moment dat ik in de zon kan zitten zit ik in de zon jah
FilGod.twitter:PhilTaylor twitterde op maandag 16-04-2018 om 10:25:03Over the moon for @maximiser180 on his win yesterday well done buddy. reageer retweet
quote:Op woensdag 18 april 2018 19:38 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
No Kondogbia, no party.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stukje Valencia meepikken voordat topshow begint met infantiele Raya
Raymond gaat ongenadig hard uithalen vanavondquote:Op woensdag 18 april 2018 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stukje Valencia meepikken voordat topshow begint met infantiele Raya
Whitlock was ziek afgelopen weekend, #leukefeitjesquote:Op woensdag 18 april 2018 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Raymond gaat ongenadig hard uithalen vanavond
Na afloop op Binnenwegplein 35?quote:Op woensdag 18 april 2018 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Raymond gaat ongenadig hard uithalen vanavond
Jammer genoeg zit hij elk TV-toernooi iedere dag in de studio.quote:Op woensdag 18 april 2018 19:59 schreef Szura het volgende:
Vinnie kan weer excuusjes blaten voor z’n smerig dikke voorkomen
quote:Op woensdag 18 april 2018 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Fuck it, ik doe het zelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou even dimmenquote:
quote:Op woensdag 18 april 2018 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waar is Dutroux als je hem nodig hebt.
Wat een aidsplanningquote:Op woensdag 18 april 2018 20:02 schreef heywoodu het volgende:
We gaan allemaal dood
http://frontpage.fok.nl/s(...)wntime-verwacht.html
Opflikkeren met deze onzin.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:02 schreef heywoodu het volgende:
We gaan allemaal dood
En dan doet Imgur het weer?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:02 schreef heywoodu het volgende:
We gaan allemaal dood
Wat zou jij, stel dat je ooit een kind krijgt, een normale naam vinden?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:03 schreef Masterminded het volgende:
Waarom geven mensen toch godvergeten vinex-namen aan hun kinderen tegenwoordig.
Even het Imgur-stekkertje inpluggen ja, zo werkt datquote:
Geen bijbelse namen, geen Vinex-namen, gewoon Nederlandsche normale namen.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zou jij, stel dat je ooit een kind krijgt, een normale naam vinden?
Karel, Piet, Klaas, Hans of Jan?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geen bijbelse namen, geen Vinex-namen, gewoon Nederlandsche normale namen.
quote:Op woensdag 18 april 2018 20:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
jan, piet, klaas?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maximilian.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Prima!quote:Op woensdag 18 april 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga mijn dochter Laura noemen, dan is dat alvast bekend. Is dat een goedgekeurde naam?
Naar dat nummer van Jantje Smit?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga mijn dochter Laura noemen, dan is dat alvast bekend. Is dat een goedgekeurde naam?
Geen naam als ''Pele'' of ''Diogo"?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat zou ik maar een rare naam vinden voor een dochter.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geen naam als ''Pele'' of ''Diogo"?
Nu twijfel ik. Lul.quote:
Dus dat ga je heel de maand juni doen.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:
als het niet hierin zitquote:Op woensdag 18 april 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Al haar toekomstige vriendjes gaan dat nummer voor haar zingen.quote:
Of ze gaat de wereld overzeilenquote:Op woensdag 18 april 2018 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al haar toekomstige vriendjes gaan dat nummer voor haar zingen.
Hier trap ik niet in.quote:
Weet je al dat je een dochter krijgt?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik maar een rare naam vinden voor een dochter.
Ja, kan ik ook wel zeggen. Maar wie gaat mijn dochter baren??quote:Op woensdag 18 april 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Of haar naaktfoto’s worden gehackt door een Almeerse VVD’erquote:
Of ze gaat werken voor Sky Sports.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Of haar naaktfoto’s worden gehackt door een Almeerse VVD’er
Ik dacht eigenlijk altijd dat dit soberzo niet kon trouwensquote:
Nou, dat is nog niet 100% zeker nee.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je al dat je een dochter krijgt?
Of ze wint op een veel te kleine fiets olympisch bronsquote:Op woensdag 18 april 2018 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Of haar naaktfoto’s worden gehackt door een Almeerse VVD’er
Of het tumor dat FOX News heet om daar slachtoffers van een mass shooting te schofferenquote:Op woensdag 18 april 2018 20:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Of ze gaat werken voor Sky Sports.
Maar wel een kind?quote:Op woensdag 18 april 2018 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dat is nog niet 100% zeker nee.
Ooit wel, hoop ik, maar dat is nog niet in de maak. Alleen over een naam heb ik wel eens voor de lol nagedachtquote:Op woensdag 18 april 2018 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wel een kind?
Goede planning
Wel een goede biatlonnaam trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ooit wel, hoop ik, maar dat is nog niet in de maak. Alleen over een naam heb ik wel eens voor de lol nagedacht
Hoi Sherlockquote:Op woensdag 18 april 2018 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel een goede biatlonnaam trouwens.
Eerder boksen om zijn agressie kwijt te raken..quote:Op woensdag 18 april 2018 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Bully Boy mag ook wel eens gaan badmintonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |