aaaaa, wr zit een groter plan achter? Mastermind Beu? Welnee joh...8)7quote:Op donderdag 12 april 2018 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Een vandaar het warm maken en warm houden met de kleding (totale verschijnen en zachte g) als lokmiddel. Ook vind ik het apart dat ze zo boos was op Linda en Madi omdat ze haar trademark zichtbaar gemaakt hebben. Haar plannetje moet natuurlijk niet zichtbaar zijn.
Daar hoor je echt iedereen over klagen he. Dat hij zo stinkt. Dat is toch erg dat je daar niets aan doet.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy: Ik wil iets over Bas zijn geur zeggen
Nee. natuurlijk niet. Beau denkt er echt niet over na. Ze doet het automatisch...een soort mechanisme.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:13 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
aaaaa, wr zit een groter plan achter? Mastermind Beu? Welnee joh...8)7
Ja begrijp ik ook niet en dan heb je soms een Billy die aan Bas zit te snuivenquote:Op donderdag 12 april 2018 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar hoor je echt iedereen over klagen he. Dat hij zo stinkt. Dat is toch erg dat je daar niets aan doet.
wat dan...ruikt ie lekker of stinkt ie?quote:Op donderdag 12 april 2018 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy: Ik wil iets over Bas zijn geur zeggen
En waar is de tweeling dan geblevenquote:Op donderdag 12 april 2018 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn drie groepen voor de roast.... dus
Bas, Billy en Beau
Ivan mehmet en baldr
Cemal, Romy, Rienk en Linda
Stinkt dat hoor je al zolang Bas daar isquote:Op donderdag 12 april 2018 15:17 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat dan...ruikt ie lekker of stinkt ie?
Ik denk dat hij geen deo gebruikt....quote:Op donderdag 12 april 2018 15:17 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Al heel vaak van mensen daar gehoord dat hij heel erg stinkt.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:17 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Die willen niet...quote:Op donderdag 12 april 2018 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En waar is de tweeling dan gebleven
Hij moet erg stinken....waar het vandaan komt weet ik niet hoor, of het vanuit de poriën komt, okselzweet, stinkvoeten of weet ik veel, wil er eigenlijk niet te veel overna denkenquote:Op donderdag 12 april 2018 15:17 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij moet erg stinken....waar het vandaan komt weet ik niet hoor, of het vanuit de poriën komt, okselzweet, stinkvoeten of weet ik veel, wil er eigenlijk niet te veel overna denken![]()
Bas stinkt op een positieve manierquote:Op donderdag 12 april 2018 15:21 schreef Copycat het volgende:
De positieve roast is toch niet zo positief?
getver...tja sommige mensen ruiken sterk om t maar even aardig te zeggen. Ik sta weleens bij de kassa ofzo en dan komt er zo'n penetrante geur...zal best rottig zijn als je dat hebt maar je kunt t vast wel miniserenquote:Op donderdag 12 april 2018 15:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij moet erg stinken....waar het vandaan komt weet ik niet hoor, of het vanuit de poriën komt, okselzweet, stinkvoeten of weet ik veel, wil er eigenlijk niet te veel overna denken![]()
En zo is Beau op weg naar de titel Utopiaan Van De Eeuw. En eigenlijk is ze ook de enige die recht heeft op die titel.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:13 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
quote:
Krijg er wel eens mee te maken tijdens mijn werk.....pfffff dat is dan snel diep inademen zo lang mogelijk dat vasthouden vooral je neus niet meer gebruiken en dan met smoes ff weg lopen. en weer lucht halenquote:Op donderdag 12 april 2018 15:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
getver...tja sommige mensen ruiken sterk om t maar even aardig te zeggen. Ik sta weleens bij de kassa ofzo en dan komt er zo'n penetrante geur...zal best rottig zijn als je dat hebt maar je kunt t vast wel miniseren
nou nou, wat zullen papa en mama dan trots zijn zegquote:Op donderdag 12 april 2018 15:22 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
En zo is Beau op weg naar de titel Utopiaan Van De Eeuw. En eigenlijk is ze ook de enige die recht heeft op die titel.
jajajajaja...ik ken het...ademnoodquote:Op donderdag 12 april 2018 15:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Krijg er wel eens mee te maken tijdens mijn werk.....pfffff dat is dan snel diep inademen zo lang mogelijk dat vasthouden vooral je neus niet meer gebruiken en dan met smoes ff weg lopen. en weer lucht halen
Gewoon hoerenstreken.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:13 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:25 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
jajajajaja...ik ken het...ademnood
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:26 schreef Copycat het volgende:
Dit is toch niet bedoeld voor betalend publiek, hoop ik?
Of hebben Jan Piet Snot, Sjaak en Annie al kaartjes gekocht?
Doe mij dan Billy want bij haar is het duidelijk waar ze op uit is. Beau is een uitgenaste.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus , heel gewiekste dame die op 1 lijn staat met BIlly, al is het beide wel in ander gedrag, de uitkomst is hetzelfde
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:38 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Dan vraag ik me af waarom ik zo geil wordt. Waar komt die bron vandaan. Niet van mij. Dus komt het van haar af
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:22 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
En zo is Beau op weg naar de titel Utopiaan Van De Eeuw. En eigenlijk is ze ook de enige die recht heeft op die titel.
Herkenbaar. Ik zit nu ook naar Beau te kijken, die loopt steeds ook met iets in de mond he, is het niet de pen dan is het wel 1 van haar nepnagels die haar mond passeertquote:Op donderdag 12 april 2018 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij dan Billy want bij haar is het duidelijk waar ze op uit is. Beau is een uitgenaste.
En nee, ben niet jaloers. Ben dan nog liever jaloers op Billy, en haar bloed kan ik wel drinken met het gelieg, gemanipuleer en ordinaire en smerig gedrag.
Wauw, altijd maar naar anderen wijzen zeg!quote:Op donderdag 12 april 2018 14:38 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Dan vraag ik me af waarom ik zo geil wordt. Waar komt die bron vandaan. Niet van mij. Dus komt het van haar af
Ik lach me rot, ik bedoel, hoop dat Romy afgemaakt wordt. Die is zo naief om te denken dat het allemaal grappig en leuk blijft.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het moet positief zijn Roast
is vervallen ???
vragen vragen
er moet dringend een dikke grote lulll inquote:Op donderdag 12 april 2018 15:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zit nu ook naar Beau te kijken, die loopt steeds ook met iets in de mond he, is het niet de pen dan is het wel 1 van haar nepnagels die haar mond passeert
Als je daar dan persé iets wilt kopen kun je het ook maar beter metéén gaan ophalen voor een bewoner zich bedenkt.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:27 schreef lorrie03 het volgende:
[..]die hebben wel geld over nu ze het rokersbankje en de dj set niet meer mogen kopen
Ze noemen zich nu al de three B'squote:Op donderdag 12 april 2018 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Die roast is toch met 2 personen, zie nu Bas, Billy en Beau bij elkaar.
Ze is zich heel erg bewust van haar lichaam, uitstraling en denk ook dat ze zichzelf heel sexy vind.En dat ze denkt dat anderen dat ook vinden, met name mannen.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zit nu ook naar Beau te kijken, die loopt steeds ook met iets in de mond he, is het niet de pen dan is het wel 1 van haar nepnagels die haar mond passeert
Misschien heeft haar knuffel wel een grote .......quote:Op donderdag 12 april 2018 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
er moet dringend een dikke grote lulll in
tot dr huig
maar ja wie neemt die taak op zich
Ja?
ja
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze is zich heel erg bewust van haar lichaam, uitstraling en denk ook dat ze zichzelf heel sexy vind.En dat anderen dat ook vinden, met name mannen.
Zie haar nog op de feestavond Jeroen aan het opgeilen (Ze had toen ook gezopen, en dan is zo ook een beetje los in het moraal). Hij wilde iets wegpoetsen rond haar lippen en zij deed haar mond geel sensueel open en keek alsof ze net op het punt stond iets te ontvangen. (Toen was ze eigenlijk al een setje met Bas).quote:Op donderdag 12 april 2018 15:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze vertelde pas nog tegen Rienk dat zij zichzelf erg lelijk vindt. Hoe ongeloofwaardig ben je dan? En Rienk meteen: je doet jezelf écht tekort. Je bent mooi, niet alleen de vormen van je lichaam maar ook je innerlijk.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze is zich heel erg bewust van haar lichaam, uitstraling en denk ook dat ze zichzelf heel sexy vind.En dat ze denkt dat anderen dat ook vinden, met name mannen.
Ja kan mij dat ook nog herinneren, ze liep Jeroen toen ook gewoon steeds op te zoeken. Madam was toen nog zo beledigd dat ze niets meer van hem hoorde toch?quote:Op donderdag 12 april 2018 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zie haar nog op de feestavond Jeroen aan het opgeilen (Ze had toen ook gezopen, en dan is zo ook een beetje los in het moraal). Hij wilde iets wegpoetsen rond haar lippen en zij deed haar mond geel sensueel open en keek alsof ze net op het punt stond iets te ontvangen. (Toen was ze eigenlijk al een setje met Bas).
Ze hengelt naar bevestiging, misschien komt het ergens voort uit onzekerheid.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde pas nog tegen Rienk dat zij zichzelf erg lelijk vindt. Hoe ongeloofwaardig ben je dan? En Rienk meteen: je doet jezelf écht tekort. Je bent mooi, niet alleen de vormen van je lichaam maar ook je innerlijk.![]()
Ik vrees toch dat wij streamers weinig mensen kennis hebben.
Vandaar de krakkers, het vele sporten, nog niet weten of ze kinderen wil, opgebonden hondjes. Ze heeft jaren aan het lijf gewerkt. Zonder make up kan (volgens haar) ook niet, want stel je voor dat een man het niet sexy genoeg vindt en afknapt.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze is zich heel erg bewust van haar lichaam, uitstraling en denk ook dat ze zichzelf heel sexy vind.En dat ze denkt dat anderen dat ook vinden, met name mannen.
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:39 schreef DKUp het volgende:
Geile Boooo is heel onzeker over haar uiterlijk hoowrrrrrrrrr, daarom loopt ze in die onschuldige pakjes![]()
![]()
Ze wil gewoon de beste, de mooiste, de meest sexy, de meest alles zijn. Past bij haar dwangmatigheid.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze hengelt naar bevestiging, misschien komt het ergens voort uit onzekerheid.
Johan is een passant in haar leven.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vandaar de krakkers, het vele sporten, nog niet weten of ze kinderen wil, opgebonden hondjes. Ze heeft jaren aan het lijf gewerkt. Zonder make up kan (volgens haar) ook niet, want stel je voor dat een man het niet sexy genoeg vindt en afknapt.Ik zou graag haar hele bucketlist willen zien; wanneer ze vindt dat ze haar doel bereikt heeft. Johan mag wel oppasse, die is veel te naief hiervoor.
Tussen 19.00-20.00 uur heb ik begrepen.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer komt die gigolo voor Linda? Vandaag?
20:00, las ikquote:Op donderdag 12 april 2018 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer komt die gigolo voor Linda? Vandaag?
Dat zijn alle vriendinnen van Marjet toch?quote:Op donderdag 12 april 2018 15:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Johan is een passant in haar leven.
Doe gebruikt ze nu alleen voor de stemmen...Straks buiten zo ze hem missc 1x zien en dan zo het snel klaar zijnquote:Op donderdag 12 april 2018 15:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tussen 19.00-20.00 uur heb ik begrepen.
quote:
Ik hoop dat íe 'm er vanavond keihard bij ViesTiet in ramt.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Eigenlijk zou Rienk zich hiermee ook niet mee moeten bemoeien. Hij weet niet waar zijn grenzen liggen. Ze gewoon hem teveel de lengte.
Je bedoelt dat ze hem teveel de ruimte geven?quote:Op donderdag 12 april 2018 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Eigenlijk zou Rienk zich hiermee ook niet mee moeten bemoeien. Hij weet niet waar zijn grenzen liggen. Ze gewoon hem teveel de lengte.
Ja, een passant is nog teveel, hij is een gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
dat schijnt te bestaan...vrij knappe mensen die dat dan zelf niet zien of sterker nog zich schamen voor hun zelf bedachte lelijkheid...heeft een naam,is ook een soort fobie of psquote:Op donderdag 12 april 2018 15:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vertelde pas nog tegen Rienk dat zij zichzelf erg lelijk vindt. Hoe ongeloofwaardig ben je dan? En Rienk meteen: je doet jezelf écht tekort. Je bent mooi, niet alleen de vormen van je lichaam maar ook je innerlijk.![]()
Ik vrees toch dat wij, streamers, weinig mensenkennis hebben.
Ja dat kan best eens kloppen. En anders dan bij een natural beauty, die zich daar niet zo van bewust is, komt het bij Beau allemaal wat geforceerd over.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze wil gewoon de beste, de mooiste, de meest sexy, de meest alles zijn. Past bij haar dwangmatigheid.
An hoegenmadam in spé zat ag al.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:43 schreef DKUp het volgende:
Een gigolo, ja een echt familieprogramma
Bahs
Jaquote:Op donderdag 12 april 2018 15:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zijn alle vriendinnen van Marjet toch?
oggggg wa leuk....Beau ,TE onnozelquote:Op donderdag 12 april 2018 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bas verteld Bo over Markus
voor Linda de date
Bas wil de Sauna ff gebruiken
Bas verteld
Bo ; Ja?????????????
og wa leuk??????????????
Ja ??
hoe laat kump ut
dan moet ik mn huis op orde maggeh
Bas ; dat zou fijn zijn
niet verder vertellen he
Ja.... ze geven hem teveel touw/bewegingsvrijheid (letterlijk en figuurlijk).quote:Op donderdag 12 april 2018 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze hem teveel de ruimte geven?
Mehmet beweerde daarnet nog dat Baldr heel erg goed kan roasten.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Baldr zn Roast
voorlezen aan Bo
ha ha ha
ja?
Baldr door
.. Baldr zn roast zal niet landen
90% snapt ut niet
Ze zouden hem er uit moeten trappen. De dingen die die idioot loopt te beweren zijn echt schandalig.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Vermoeiend al die aangeleerde maniertjes. Of tics.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:44 schreef DaniqueV het volgende:
Beide gifjes, Beau in gesprek met Baldr
[ afbeelding ]
Maar die mensen uiten zich dan ook héél anders, die flirten echt niet zo openlijk als Beau doet.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:43 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
dat schijnt te bestaan...vrij knappe mensen die dat dan zelf niet zien of sterker nog zich schamen voor hun zelf bedachte lelijkheid...heeft een naam,is ook een soort fobie of ps
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vermoeiend al die aangeleerde maniertjes. Of tics.
Klopt, en uiteindelijk kun je dat onzekerheid noemen (wat eigenlijk niet nodig is) Een anders zou er content mee zijn.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja dat kan best eens kloppen. En anders dan bij een natural beauty, die zich daar niet zo van bewust is, komt het bij Beau allemaal wat geforceerd over.
ze wil het beste voor zichzelfquote:Op donderdag 12 april 2018 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze wil gewoon de beste, de mooiste, de meest sexy, de meest alles zijn. Past bij haar dwangmatigheid.
O, wat vreselijk was dát hè.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Roast.. maar niemand willen kwetsen... typisch eindronde Utopia, geen tegenstemmen uitlokken [ afbeelding ]
Doe het goed of helemaal niet![]()
Nah dan Bezopen Boyt maar
of teveel breedte....iig geven ze hem teveel ruimte voor zijn quasi dieptequote:Op donderdag 12 april 2018 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze hem teveel de ruimte geven?
Dat is zijn mening, en ik denk niet dat zijn opmerking de uitzending haalt mag ik aannemen...of ze willen reuring in het land veroorzaken...quote:Op donderdag 12 april 2018 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zouden hem er uit moeten trappen. De dingen die die idioot loopt te beweren zijn echt schandalig.
Is het ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze wil het beste voor zichzelf
op zich is daar niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |