SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een boerinnetje zonder kiespijnquote:Op donderdag 12 april 2018 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje watje is ivan wel zeg met die verstandskies trekken. Madi heb je helemaal niet erover gehoord en die was gelijk weer aan het lachen.
Die niet geleverd werd.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, je kan altijd weer proberen om haar af te schepen met een tweedehands kast
Haha ja had juist verwacht dat ze gigantisch zou piepen erna maar dat deed ze dus helemaal niet.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:33 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als een boerinnetje zonder kiespijn
ga er maar vanuit dat die komtquote:Op donderdag 12 april 2018 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die niet geleverd werd.![]()
Ik hoop dat Sanne Hans schijt heeft en niet wil komen.
GM Cosquote:Op donderdag 12 april 2018 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je kanker krijgt heb je het verdiend.
omgquote:Op donderdag 12 april 2018 14:35 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Bij Beau heb ik expliciet gezegd "Laten we gewoon vrienden zijn'
Echt alsof ze anders zou willen, Hij zegt nu eigenlijk over beau dat ze een flirt is.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:35 schreef mazaru het volgende:
Ze wist mij ook vaak te verrassenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha ja had juist verwacht dat ze gigantisch zou piepen erna maar dat deed ze dus helemaal niet.
Beau zit ook meteen in haar seksuele energie.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:36 schreef rowan634 het volgende:
rienk voelt een duidelijke seksuele aantrekkingskracht naar beau toe
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:35 schreef mazaru het volgende:
¤ 5.000,- extra voor de kastquote:Op donderdag 12 april 2018 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die niet geleverd werd.![]()
Ik hoop dat Sanne Hans schijt heeft en niet wil komen.
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
tieten zien en een dikke reet doen het dus ook goed bij de gelovigen
Hij wil zich vast vermenigvuldigen. Als er een God bestaat zorgt hij dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
Bij koeien werkt dat ook.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau wilt hem dus zegt hij eigenlijk
dat denkt hij zeker wetenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau wilt hem dus zegt hij eigenlijk
Nou, dan mag ik mijn deur wel dichtspijkerenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:38 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Dan vraag ik me af waarom ik zo geil wordt. Waar komt die bron vandaan. Niet van mij. Dus komt het van haar af
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, dan mag ik mijn deur wel dichtspijkeren
Vol met waanideeën die halve zoolquote:Op donderdag 12 april 2018 14:41 schreef krabje het volgende:
ow nu is demi aan de beurt bij die engnek rienk,wat verbeeld hij zich allemaal.
Ben zo terug. Even een koude douche nemenquote:
Ohoh hij mag wel oppassen tegen linda heeft ze al maanden wrok door iets wat minder heftig is.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau valt terug naar sex dat klinkt als een slet weer hij is lekker bezig wel
Geen enkele behandeling verloopt hetzelfde. Zo simpel is dat.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben zo terug. Even een koude douche nemen
[..]
Rienk heeft last van wanenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:36 schreef rowan634 het volgende:
rienk voelt een duidelijke seksuele aantrekkingskracht naar beau toe
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat ik wel begrijp van wat Rienk zegt, is dat Beau mensen sexueel benadert, ofwel, zich sexueel profileert.
Dat ziet die Farizeeër wel goed.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau valt terug naar sex dat klinkt als een slet weer hij is lekker bezig wel
Gevaarlijk, dit soort mensen. Heel erg linkquote:Op donderdag 12 april 2018 14:38 schreef mazaru het volgende:
Rienk: Dan vraag ik me af waarom ik zo geil wordt. Waar komt die bron vandaan. Niet van mij. Dus komt het van haar af
[..]
Wie?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Gevaarlijk, dit soort mensen. Heel erg link
griezeligquote:Op donderdag 12 april 2018 14:38 schreef mazaru het volgende:
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat ik wel begrijp van wat Rienk zegt, is dat Beau mensen sexueel benadert, ofwel, zich sexueel profileert.
dat is wat te zien bij haar ook,als ze met een man praat.quote:
Ja Rienk is niet goed, maar zo doet ze wel bij alle mannenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:49 schreef Paule33 het volgende:
[..]
dat is wat te zien bij haar ook,als ze met een man praat.
mond open,natte lippen ,kijkt raar of ze in een orgasme zit !!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:49 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Misschien kan ze carrière maken in de nachtuurtjes op tv. Waar mensen kunnen bellen voor sex en zo. Enige plek waar ze goed pastquote:Op donderdag 12 april 2018 14:49 schreef Paule33 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien kan ze carrière maken in de nachtuurtjes op tv. Waar mensen kunnen bellen voor sex en zo. Enige plek waar ze goed past
Ja dat zou perfect zijnquote:Op donderdag 12 april 2018 14:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien kan ze carrière maken in de nachtuurtjes op tv. Waar mensen kunnen bellen voor sex en zo. Enige plek waar ze goed past
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat zou perfect zijnvinger in haar mond
mannen zijn simpelquote:Op donderdag 12 april 2018 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel grappig de 1 na de ander valt ervoor
en dan ?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Zou mooi zijn als ivan nu die mail krijgt te lezen over Rienk zijn uitspraken.
quote:Op donderdag 12 april 2018 14:58 schreef rowan634 het volgende:
ooh TIETEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhhohohh een REET![]()
![]()
![]()
![]()
en GEIL accentje![]()
![]()
![]()
![]()
die wil ik
Welke over K? Vic zijn favoriete vriendinnetje deed dit ook zo vaak. Doet niemand wat aan.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:56 schreef Koos1958 het volgende:
Zou mooi zijn als ivan nu die mail krijgt te lezen over Rienk zijn uitspraken.
zo zie je maar weer: gelovigen zijn net mensen...quote:Op donderdag 12 april 2018 14:37 schreef rowan634 het volgende:
Jaloers?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja hallo wat wil je, aardig eenzaam opgesloten zitten en dan zo'n soort van krolse poes die de hele tijd om je heen draait, kan mij zelfs als vrouw wel voorstellen dat je dan als man een soort van hitsigheid niet meer kan onderdrukken en de natuur zijn eigen gang gaat. Of je moet er stuk voor stuk eunuch's van makenquote:Op donderdag 12 april 2018 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel grappig de 1 na de ander valt ervoor
Nee absoluut nietquote:
Is mij inderdaad opgevallen. Ze druk mensen altijd heeft sensueelt en lang tegen zich aan. Ik heb erop gelet of ze dat inderdaad bij iedereen deed. En ja, ik zag haar in een knuffel met Rienk en ik had verwacht dat ze zich wat zou inhouden, maar niets was minder waar. Ze knuffelde hem op dezelfde sensuele manier (zeg bewust niet sexueel omdat ik denk dat ze geen erotische gevoelens heeft bij Rien). Ook bij Bas en bij Baldr heb ik dat gezien. Het klopt dus wat Rienk zegt, zoals ik dat voel.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2018 15:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja hallo wat wil je, aardig eenzaam opgesloten zitten en dan zo'n soort van krolse poes die de hele tijd om je heen draait, kan mij zelfs als vrouw wel voorstellen dat je dan als man een soort van hitsigheid niet meer kan onderdrukken en de natuur zijn eigen gang gaat. Of je moet er stuk voor stuk eunuch's van maken![]()
Nou dat ziet iedereen wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2018 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Een vandaar het warm maken en warm houden met de kleding (totale verschijnen en zachte g) als lokmiddel. Ook vind ik het apart dat ze zo boos was op Linda en Madi omdat ze haar trademark zichtbaar gemaakt hebben. Haar plannetje moet natuurlijk niet zichtbaar zijn.
En straks, als ze buiten de hekken van Utopia staat, ben ik er bang voor dat ze een Gina-tje gaat doen bij Johan . Bedankt voor al die stemmen Joan, heb er mooi gebruik van kunnen maken, het gaat je goedquote:Op donderdag 12 april 2018 15:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is mij inderdaad opgevallen. Ze druk mensen altijd heeft sensueelt en lang tegen zich aan. Ik heb erop gelet of ze dat inderdaad bij iedereen deed. En ja, ik zag haar in een knuffel met Rienk en ik had verwacht dat ze zich wat zou inhouden, maar niets was minder waar. Ze knuffelde hem op dezelfde sensuele manier (zeg bewust niet sexueel omdat ik denk dat ze geen erotische gevoelens heeft bij Rien). Ook bij Bas en bij Baldr heb ik dat gezien. Het klopt dus wat Rienk zegt, zoals ik dat voel.
Zag je ook met Johan. Hij kon haar klieren en zelfs beetje pijn doen, maar als hij haar knuffelde, deed ze dat terug op een manier alsof er daarvoor geen vervelende benadering was. Er is dan een soort van overgave, lijkt het wel.
Ze weet de mannetjes wel te bedienen zoals ze bediend willen of kunnen worden.
Vrouwen knuffelt ze ook graag, want knuffelen is universeel en daar maken veel mensen misbruik van.
omgquote:Op donderdag 12 april 2018 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Een vandaar het warm maken en warm houden met de kleding (totale verschijnen en zachte g) als lokmiddel. Ook vind ik het apart dat ze zo boos was op Linda en Madi omdat ze haar trademark zichtbaar gemaakt hebben. Haar plannetje moet natuurlijk niet zichtbaar zijn.
Dat dus , heel gewiekste dame die op 1 lijn staat met BIlly, al is het beide wel in ander gedrag, de uitkomst is hetzelfdequote:Op donderdag 12 april 2018 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Meisje waar ik mee douchte en naakt mee sliep
vintage...quote:Op donderdag 12 april 2018 15:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat spijkerjasje wat Romy draagt
is dat door haarzelf zo inelkaar geflanst ..?
alles hang los
of is dat fashion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |