Ik heb geen FOK! vriendenquote:Op donderdag 12 april 2018 09:45 schreef Plompzakker het volgende:
En dankzij pharkus ben je straks ook al je fok vrienden kwijt
Alsof TS niet allang een Facebookpagina voor zijn karretje heeft aangemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:17 schreef CoolGuy het volgende:
Jouw beste vriend is Celerio TS, die heeft geen Feestboek.
quote:Op donderdag 12 april 2018 10:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof TS niet allang een Facebookpagina voor zijn karretje heeft aangemaakt.
Wat bedoel je? Heeft hij zijn eigen account niet opgezegd dan?quote:Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef hugecooll het volgende:
Laffe hond. Iedereen aansporen om op woensdag z'n Facebook op te zeggen en dan zelf afwachten
[ afbeelding ]
Dat is niet zijn pagina:quote:Op donderdag 12 april 2018 11:18 schreef hugecooll het volgende:
Laffe hond. Iedereen aansporen om op woensdag z'n Facebook op te zeggen en dan zelf afwachten
[ afbeelding ]
Mwah, ik wel, denk ik. Er zijn veel mensen die Facebook sowieso al een tijd de neus uitkomt. Die genoeg hebben van de hele tijd maar tegen de egotripperij van mensen aan te kijken, genoeg van de tijd- en aandachtvragende tijdlijnen die er uiteindelijk altijd hetzelfde uitzien. En die geen problemen hebben met een punt te maken tegen de verregaande digitalisering van ons sociaal leven. En die dan deze aanleiding aangrijpen om de stap eindelijk te zetten.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap deze trend totaal niet.
Toevallig nog niet aangemaakt: maar je brengt mij op ideeënquote:Op donderdag 12 april 2018 10:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof TS niet allang een Facebookpagina voor zijn karretje heeft aangemaakt.
MySpace heeft er ook aan moeten gelovenquote:Op donderdag 12 april 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In het echt echt heb slechts 1 echte goede vriend: maar die woont in Düsseldorf.quote:Op donderdag 12 april 2018 14:04 schreef Pharkus het volgende:
Eindelijk net zoveel Facebook vrienden als offline vrienden.
New Yorkquote:Op donderdag 12 april 2018 11:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Sterkte.
MAX WESTERMAN, RTL NIEUWS.
Laten we ons dan gewoon ontmoeten!quote:Op donderdag 12 april 2018 14:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Heb jou echter nog nooit ontmoet
quote:Op donderdag 12 april 2018 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die nu pas doorhebben dat Facebook een CIA data harvesting website is en helemaal verontwaardigd reageren
0?quote:Op donderdag 12 april 2018 14:04 schreef Pharkus het volgende:
Eindelijk net zoveel Facebook vrienden als offline vrienden.
is goedquote:Op donderdag 12 april 2018 15:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom kerkrade dan. Wij drie bij d'r happy italy
Ja, vróéger waren rechtse mensen meer down to earth. Tegenwoordig zijn juist de linksen rustiger en realistischer, terwijl ze ter rechterzijde hysterisch op en neer springen, bang voor de veranderingen in hun vertrouwde wereldje.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:20 schreef Strani het volgende:
ArjEn Lubach is eigenlijk helemaal niet zo links. Hij werkt dan wel voor de VPRO maar z'n monologen zijn meestal veel te down to earth om echt links te zijn. Een verstandig man, over het algemeen.
Dan heb je het over een heel specifiek soort rechtse mensen hoor. Ik gok dat Arjen gewoon een beetje in het midden van het spectrum zit en alles objectief probeert te bekijken.quote:Op donderdag 12 april 2018 17:31 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, vróéger waren rechtse mensen meer down to earth. Tegenwoordig zijn juist de linksen rustiger en realistischer, terwijl ze ter rechterzijde hysterisch op en neer springen, bang voor de veranderingen in hun vertrouwde wereldje.
Happy Italyquote:Op donderdag 12 april 2018 15:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom kerkrade dan. Wij drie bij d'r happy italy
Voor hetzelfde geld eet je vijf kilometer verderop met twee man en nog beter ook. Snap niet dat al die vreettokos daar levensvatbaar zijn. Die rijen voor zompige pasta en nutellapizza's snap ik al helemaal niet. Beste daar is nog de BK.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:03 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Happy Italy![]()
Niet gewoon naar Parkstad Wok gaan als je toch daar bent
Net even de grens over naar Duitsland is over het algemeen wel beter ja.. Maar voor het Sauerbratenpalast moet je toch iets verderquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld eet je vijf kilometer verderop met twee man en nog beter ook. Snap niet dat al die vreettokos daar levensvatbaar zijn. Die rijen voor zompige pasta en nutellapizza's snap ik al helemaal niet. Beste daar is nog de BK.
Ik snapte de trend vna het hyves/facebook aanmaken al niet. Laat staan dit!quote:Op donderdag 12 april 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meh, ik heb soms wel het idee dattie soms word gestuurd.quote:Op donderdag 12 april 2018 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb je het over een heel specifiek soort rechtse mensen hoor. Ik gok dat Arjen gewoon een beetje in het midden van het spectrum zit en alles objectief probeert te bekijken.
Hij schrijft zelf mee aan de show, samen met een team van mensen die hij zelf heeft uitgezocht, waarmee hij samen de onderwerpen van de week uitzoekt.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:47 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Meh, ik heb soms wel het idee dattie soms word gestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |