Ban voor je als je daar kritisch bentquote:Op woensdag 11 april 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En wel F1 waar alleen mensen posten die Max in zijn hol kruipen.
Als je daar ook maar iets lichtelijk kritisch over Max zegt...quote:Op woensdag 11 april 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En wel F1 waar alleen mensen posten die Max in zijn hol kruipen.
Iedereen behalve Real vind ik prima.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt
Was de afgelopen jaren ook gewoon zo, dit jaar wel geinige stuntjes
Hoop alleen dat real en Bayern die cup niet pakken
Hij eet ananas op pizza.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je daar ook maar iets lichtelijk kritisch over Max zegt...
quote:Op woensdag 11 april 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Iedereen behalve Real vind ik prima.
Mani zit daar altijd heerlijk te trollen.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je daar ook maar iets lichtelijk kritisch over Max zegt...
quote:Op woensdag 11 april 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nattekrant.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ban voor je als je daar kritisch bent
Finale Liverpool - Roma zou geweldig zijnquote:Op woensdag 11 april 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
en Maxquote:
He gatverdamme nee, ronaldo die real naar de halve finale schiet in de pingels is het ergste wat denkbaar is.quote:
quote:
Grindbakken zijn zo vorige eeuwquote:
Srs?quote:Op woensdag 11 april 2018 21:52 schreef Coco. het volgende:
F1 is geen sport
(daar staat een ban op in het F1 topic)
Darten is geen sport. Dus F1 = darts?quote:Op woensdag 11 april 2018 21:52 schreef Coco. het volgende:
F1 is geen sport
Soort Noord Korea met Max als Kim Jong Unquote:Op woensdag 11 april 2018 21:52 schreef Coco. het volgende:
F1 is geen sport
Wordt bij DRT nooit weggehaald. (en terecht) Het is echt een enge sekte die F1.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:52 schreef Coco. het volgende:
F1 is geen sport
Wielrennen ook.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Dus F1 = darts?
Appel is geen groentequote:Op woensdag 11 april 2018 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Darten is dan ook echt geen sportquote:Op woensdag 11 april 2018 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt bij DRT nooit weggehaald. (en terecht) Het is echt een enge sekte die F1.
Kritiek op Renault ookquote:Op woensdag 11 april 2018 21:52 schreef Coco. het volgende:
F1 is geen sport
Eerste biertje is al open hiero, ik ga nog zo naar een bierpongtoernooi.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:52 schreef Caland het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een snelle 1-2 want ben mokermoe en wil naar bed
/mietje
Ga nou geen appels met peren vergelijken. Voetbal jongen voetbalquote:Op woensdag 11 april 2018 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Appel is geen groente
Peer is geem groente
Dus appel = peer?
Ja want je moet appels en peren vergelijken.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Appel is geen groente
Peer is geem groente
Dus appel = peer?
Vandaar dat ik er 'en terecht' bijzet. Toen ging je ook altijd op bed als er mooie potjes waren.quote:
Het wordt wel beide overhyped in Nederlandquote:Op woensdag 11 april 2018 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil gaan met diequote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga nou geen appels met peren vergelijken. Voetbal jongen voetbal
Denk een stuk minder als er geen Nederlanders meedoenquote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het wordt wel beide overhyped in Nederland
Ja ik bedacht het me toen ik typte al.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
"op bed gaan"
Uitdrukking uit het Noorden.
Dan staat F1 idd gelijk aan darts.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja want je moet appels en peren vergelijken.
Op bed?quote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er 'en terecht' bijzet. Toen ging je ook altijd op bed als er mooie potjes waren.
Dan ga ik maar eens langs jou zittenquote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
"op bed gaan"
Uitdrukking uit het Noorden.
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Zeggen jullie ook: 'ik ga om boodschappen' trouwens?
Wel wachten tot ik ben afgewerkt.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens langs jou zitten
Vandaar dat de Mercedessen ook die Silberpfeile genoemd worden.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan staat F1 idd gelijk aan darts.
Staat dan een dartbord op de baan. Moeten ze uitstappen en pijltjes gooien, beetje zoals biathlon.
Dat zeker, ook in voetbal worden altijd alle Nederlandse spelers opgenoemd in het buitenland tijdens een samenvatting of voetbalzone artikel. Het wordt bijna een beetje zielig, wij zijn zowat het enige land die dit doet.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk een stuk minder als er geen Nederlanders meedoen
Ik denk dat die users dat vooral zo grappig vinden omdat er zo gehapt wordt.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
In F1 wordt snel gejankt door een hoop users maar er zijn ook wel een stel users die het grappig vinden om week in week uit elke goede prestatie van Max te bagatelliseren zelfs al heeft ie het goed gedaan en daarmee lekker te zuigen etc
Nooit gehoord.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
wtfquote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Jaquote:Op woensdag 11 april 2018 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Dat kut Real stelt zich echt te veel aan. Doen ze dit ook in de Spaanse competitie?
Geen flauw of dit ook opgaat voor andere landen maar soms loopt dat chauvinisme wel heel erg uit de hand .quote:Op woensdag 11 april 2018 21:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zeker, ook in voetbal worden altijd alle Nederlandse spelers opgenoemd in het buitenland tijdens een samenvatting of voetbalzone artikel. Het wordt bijna een beetje zielig, wij zijn zowat het enige land die dit doet.
alleen debielen zeggen dat en gehandicaptenquote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Is zo'n mooiboi kut elftal.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Dat kut Real stelt zich echt te veel aan. Doen ze dit ook in de Spaanse competitie?
Nooit gehoordquote:
Daar staat de Spaanse competitie bekend om manquote:Op woensdag 11 april 2018 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik lust geen kiwi ik lust geen appel.. ik wil gaan met die.. ik wil gaan met die .. ik wil gaan met die banaanquote:
En allochtonen. Wat ons dan weer terugbrengt bij de Friezen.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alleen debielen zeggen dat en gehandicapten
Gewoon doorpompen.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zoals de Groningers altijd zeggen
Als ze die rotzooi maar binnen houden
Weet niet wat jullie allemaal doen dat monkyyy ervan gaat schuimbekken, maar laat die arme dame met rustquote:
Moet je die andere Anne even vragen. En Monkyy is een vrouw.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet wat jullie allemaal doen dat monkyy ervan gaat schuimbekken, maar laat die arme jongen met rust
Oh nein..quote:Op woensdag 11 april 2018 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je die andere Anne even vragen. En Monkyy is een vrouw.
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:02 schreef Tchock het volgende:
Juventus gaat dit nooit volhouden, echt jammer.
Oké.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:02 schreef Tchock het volgende:
Ja maar sommige van die "acts" zijn wel erg treurig hoorquote:Op woensdag 11 april 2018 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat die users dat vooral zo grappig vinden omdat er zo gehapt wordt.
Wiens moeder zei dit vannacht ook?quote:
verstand vanquote:Op woensdag 11 april 2018 22:02 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:03 schreef R-woud88 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:03 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die boekjesverkopende Anne?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je die andere Anne even vragen. En Monkyy is een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |