Ik wil gaan met diequote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga nou geen appels met peren vergelijken. Voetbal jongen voetbal
Denk een stuk minder als er geen Nederlanders meedoenquote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het wordt wel beide overhyped in Nederland
Ja ik bedacht het me toen ik typte al.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
"op bed gaan"
Uitdrukking uit het Noorden.
Dan staat F1 idd gelijk aan darts.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja want je moet appels en peren vergelijken.
Op bed?quote:Op woensdag 11 april 2018 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er 'en terecht' bijzet. Toen ging je ook altijd op bed als er mooie potjes waren.
Dan ga ik maar eens langs jou zittenquote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef Coco. het volgende:
"op bed gaan"
Uitdrukking uit het Noorden.
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Zeggen jullie ook: 'ik ga om boodschappen' trouwens?
Wel wachten tot ik ben afgewerkt.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens langs jou zitten
Vandaar dat de Mercedessen ook die Silberpfeile genoemd worden.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan staat F1 idd gelijk aan darts.
Staat dan een dartbord op de baan. Moeten ze uitstappen en pijltjes gooien, beetje zoals biathlon.
Dat zeker, ook in voetbal worden altijd alle Nederlandse spelers opgenoemd in het buitenland tijdens een samenvatting of voetbalzone artikel. Het wordt bijna een beetje zielig, wij zijn zowat het enige land die dit doet.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk een stuk minder als er geen Nederlanders meedoen
Ik denk dat die users dat vooral zo grappig vinden omdat er zo gehapt wordt.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
In F1 wordt snel gejankt door een hoop users maar er zijn ook wel een stel users die het grappig vinden om week in week uit elke goede prestatie van Max te bagatelliseren zelfs al heeft ie het goed gedaan en daarmee lekker te zuigen etc
Nooit gehoord.quote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
wtfquote:Op woensdag 11 april 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Jaquote:Op woensdag 11 april 2018 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Dat kut Real stelt zich echt te veel aan. Doen ze dit ook in de Spaanse competitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |