abonnement Unibet Coolblue
pi_178468331
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, want iedereen wordt dik van relaties, jwtz.
Klopt wel ^O^
pi_178468360
Jup ik was slank toen ik mijn man leerde kennen.. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178468421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo zit ik bijna iedere avond, inclusief snuggie. :7 Kan vent me m'n biertje brengen. :D
Ik breng mijn vent altijd biertjes. ;( (Ik zit stiekem keihard onder de plak)

Tevens ben ik nu gezonder dan ooit tijdens m'n relatie! *O* Sowieso ook dan ooit in m'n hele leven denk ik. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_178468452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jup ik was slank toen ik mijn man leerde kennen.. :')
Ikke mager. En mijn man nog veel magerder.. was niet goed hoor :X :N
Schommel al mijn hele leven.. maar zo mager wil ik nooit meer worden.
pi_178468527
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er hier ook nog echt vrijgezellen zonder date? :')
:Y

Ik vind het ook veel makkelijker om structuur te hebben met eten etc. in een relatie. Als single ga je ook naar veel meer borrels etc. :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 12 april 2018 @ 13:51:49 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_178468688
Ik vind het pas écht makkelijk sinds ik kinderen heb. Nooit meer borrels, nooit meer feestjes, altijd gezond eten en tegen de tijd dat het veilig is om de chocolade te pakken ben je zo moe dat je maar naar bed gaat :')
disclaimer
  donderdag 12 april 2018 @ 13:55:24 #207
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178468774
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik breng mijn vent altijd biertjes. ;( (Ik zit stiekem keihard onder de plak)

Tevens ben ik nu gezonder dan ooit tijdens m'n relatie! *O* Sowieso ook dan ooit in m'n hele leven denk ik. :')
Check op dat tweede. :') Vooral de extra sport-stimulans en braaf op de hoeveelheden groente letten helpt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178469770
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het pas écht makkelijk sinds ik kinderen heb. Nooit meer borrels, nooit meer feestjes, altijd gezond eten en tegen de tijd dat het veilig is om de chocolade te pakken ben je zo moe dat je maar naar bed gaat :')
Ja ik heb er nu ook 2 kinderen "bijgekregen" bij mijn vriend, dat helpt wel om het niet volledig los te laten ;)

Dus avondeten gaat wel goed als zij er zijn, maar dat is maar de helft van de week en af en toe wil je ook wel eens friet of pannenkoeken eten ...
pi_178469833
Ik heb net iemand een halve dadeltaart weg zien werken want gezond en goed voor de lijn :D

o: een hele galiameloen
l: drie boterhammen met pindakaas
t: Sinaasappel
d: gevulde zoete aardappel met zwarte bonen, beetje zure room en kaas
t: een handje pistache noten

t: weer een lesje hardlopen van C210K
pi_178469844
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het pas écht makkelijk sinds ik kinderen heb. Nooit meer borrels, nooit meer feestjes, altijd gezond eten en tegen de tijd dat het veilig is om de chocolade te pakken ben je zo moe dat je maar naar bed gaat :')
Heb je dan niet dat je eerder snoep of chips in huis haalt e.d.? 'Voor de kinderen'??
  donderdag 12 april 2018 @ 15:55:11 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_178470637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heb je dan niet dat je eerder snoep of chips in huis haalt e.d.? 'Voor de kinderen'??
neuh, ze zijn 1 en 3 ;) en dan koop ik gewoon snoep wat ik niet lust ofzo :')
disclaimer
pi_178470638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heb je dan niet dat je eerder snoep of chips in huis haalt e.d.? 'Voor de kinderen'??
En bij mij ook niet, want die zijn van mijn vriend en ken ik pas bijna 2 jaar (zijn 9 en 12), en ik heb nog niet zo lang neefjes en nichtjes waar het voor te verantwoorden was :D

Dus nu mijn vriend dat lekker vind pak ik het te makkelijk }:|
pi_178470808
Jeetje wat loop ik weinig.

Sinds vandaag heb ik een fitbit en elk uur gilt dat ding dat ik van mijn reet moet afkomen en dan loop ik braaf een rondje in de regen over de parkeerplaats.
En mijn thee pak ik nu in de keuken ipv de waterkoker in mijn kantoor te gebruiken.
Pas 3500 stappen vandaag! :@
  Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 16:22:32 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_178471035
Lijstje vandaag:
O: banaan, 100g druiven en handje noten
L: twee crackers met hummus, salade van spinazie, paprika, linzen, cherrytomaatjes en komkommer
S: 36 minuten hardlopen 2-5-5-5-5-2 met 1 minuut wandelen
T: sneetje brood met pindakaas (194 kcal)
D: bami, groenten, gebakken ei

:9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 12 april 2018 @ 16:24:30 #215
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_178471068
O Vanille skyr
L Wraps met gehaktballen in tomatengroentenprut (leftover pastasaus)
D HF Shakshuka met rundertartaar
S IJshockeytraining


Vandaag de tickets en zulks voor Nieuw Zeeland gekregen. Nog 11 dagen!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:24:58 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_178471076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:07 schreef Missladybug het volgende:
Jeetje wat loop ik weinig.

Sinds vandaag heb ik een fitbit en elk uur gilt dat ding dat ik van mijn reet moet afkomen en dan loop ik braaf een rondje in de regen over de parkeerplaats.
En mijn thee pak ik nu in de keuken ipv de waterkoker in mijn kantoor te gebruiken.
Pas 3500 stappen vandaag! :@
3500 stappen is toch niet bizar weinig met kantoorbaan en vervoer met de auto? Ik vind het knap dat je er al 3500 hebt ;)
Maar pauzerondjes schelen ook veel!
disclaimer
pi_178471082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:22 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:
O: banaan, 100g druiven en handje noten
L: twee crackers met hummus, salade van spinazie, paprika, linzen, cherrytomaatjes en komkommer
S: 36 minuten hardlopen 2-5-5-5-5-2 met 1 minuut wandelen
T: sneetje brood met pindakaas (194 kcal)
D: bami, groenten, gebakken ei

:9
Ik snap niet hoe jij het trekt om zo weinig te eten overdag met sporten er nog bij :o
Ik heb geen recht van spreken want ik blijf al veel te lang op hetzelfde gewicht terwijl ik probeer af te vallen, maar ik zou echt omvallen bij zo'n lijstje. Of misschien zit dat vooral in mijn hoofd, ik weet het niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_178471111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij het trekt om zo weinig te eten overdag met sporten er nog bij :o
Ik heb geen recht van spreken want ik blijf al veel te lang op hetzelfde gewicht terwijl ik probeer af te vallen, maar ik zou echt omvallen bij zo'n lijstje. Of misschien zit dat vooral in mijn hoofd, ik weet het niet.
Ik denk dat laatste, want zo weinig vind ik het niet. Bovendien verbaast het me altijd hoeveel mensen zeggen "dan zou ik omvallen!" of flauwvallen, terwijl die ook heus niet uit bed richting ontbijt rollen zonder op te staan. Je lijf kan veel langer zonder eten dan je denkt, doorgaans. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 16:29:01 #219
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_178471151
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij het trekt om zo weinig te eten overdag met sporten er nog bij :o
Ik heb geen recht van spreken want ik blijf al veel te lang op hetzelfde gewicht terwijl ik probeer af te vallen, maar ik zou echt omvallen bij zo'n lijstje. Of misschien zit dat vooral in mijn hoofd, ik weet het niet.
Nouja ik ben vandaag vrij dus de ruimte tussen het eten is wat kleiner omdat ik dan niet vroeg uit bed hoef. Zo'n lunch is 400kcal, maar hij vult enorm door al die groenten. En de bami heb ik allemaal nog niet gewogen dus daar kan ik altijd meer bami bij doen als de calorieën me niet aanstaan :P

Maar nee, ik val hierbij niet om. En dat hardlopen stelt voor mij nu nog niet zoveel voor, het is met wandelpauzes nog. Komt straks toch 1800-1900kcal uitrollen gok ik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_178471152
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik denk dat laatste, want zo weinig vind ik het niet. Bovendien verbaast het me altijd hoeveel mensen zeggen "dan zou ik omvallen!" of flauwvallen, terwijl die ook heus niet uit bed richting ontbijt rollen zonder op te staan. Je lijf kan veel langer zonder eten dan je denkt, doorgaans. ;)
Mja ik probeer ook naar minder eetmomenten op een dag te gaan (denk dat ik nu wel 8-9 keer per dag iets kleins pak) maar ik vind dat wel erg moeilijk, in de tussentijd ben ik echt constant aan het vechten om dat moment uit te stellen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 12 april 2018 @ 16:30:01 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_178471169
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij het trekt om zo weinig te eten overdag met sporten er nog bij :o
Ik heb geen recht van spreken want ik blijf al veel te lang op hetzelfde gewicht terwijl ik probeer af te vallen, maar ik zou echt omvallen bij zo'n lijstje. Of misschien zit dat vooral in mijn hoofd, ik weet het niet.
vind je dat echt zo weinig ja? Ik zie best veel gezonde en vullende dingen juist?
disclaimer
pi_178471207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja ik probeer ook naar minder eetmomenten op een dag te gaan (denk dat ik nu wel 8-9 keer per dag iets kleins pak) maar ik vind dat wel erg moeilijk, in de tussentijd ben ik echt constant aan het vechten om dat moment uit te stellen.
Maar is dat vanwege honger, trek, gewoonte, verveling, etc? Iets moeilijk vinden is nogal wat anders dan omvallen omdat je "te weinig" binnen zou krijgen.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:31:46 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_178471208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nouja ik ben vandaag vrij dus de ruimte tussen het eten is wat kleiner omdat ik dan niet vroeg uit bed hoef. Zo'n lunch is 400kcal, maar hij vult enorm door al die groenten. En de bami heb ik allemaal nog niet gewogen dus daar kan ik altijd meer bami bij doen als de calorieën me niet aanstaan :P

Maar nee, ik val hierbij niet om. En dat hardlopen stelt voor mij nu nog niet zoveel voor, het is met wandelpauzes nog. Komt straks toch 1800-1900kcal uitrollen gok ik.
En dit vind ik ook een gekke uitspraak :D Je verbrandt echt niet significant minder calorieen omdat je 6 minuten wandelt tussendoor :D
disclaimer
  donderdag 12 april 2018 @ 16:32:35 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_178471221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja ik probeer ook naar minder eetmomenten op een dag te gaan (denk dat ik nu wel 8-9 keer per dag iets kleins pak) maar ik vind dat wel erg moeilijk, in de tussentijd ben ik echt constant aan het vechten om dat moment uit te stellen.
Dan moet je je hoofdmaaltijden dus groter maken.
Echt, als ik een flinke maaltijd eet heb ik veel minder behoefte aan snacks tussendoor :)
disclaimer
pi_178471231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nouja ik ben vandaag vrij dus de ruimte tussen het eten is wat kleiner omdat ik dan niet vroeg uit bed hoef. Zo'n lunch is 400kcal, maar hij vult enorm door al die groenten. En de bami heb ik allemaal nog niet gewogen dus daar kan ik altijd meer bami bij doen als de calorieën me niet aanstaan :P

Maar nee, ik val hierbij niet om. En dat hardlopen stelt voor mij nu nog niet zoveel voor, het is met wandelpauzes nog. Komt straks toch 1800-1900kcal uitrollen gok ik.
Ja, in kcal is het dus ongeveer hetzelfde als wat ik vandaag eet alleen jij eet het in 4 eetmomenten. Dat is wel makkelijker te managen, ik moet die ommezwaai toch ook gaan maken, maar op één of andere manier zit er een soort angst in mij om langer dan 1.5 uur zonder iets te eten te gaan of zo. Maar het is ook helemaal niet goed voor mijn gebit.

Voorbeeld; lijstje:
07.45 ontbijt: yoghurt met bosbessen en muesli
08.10 nog een snack a jack en 2 walnoten
09.30 op werk een pakje lu crackers en wat cherry tomaatjes
12.30 lunch; 3 boterhammen, een stuk komkommer, een granenreep, een kwarkbol en een mandarijn
15.00: nog een mandarijn
17.00: appel
18.30 - 21.00 sporten
21.30 avondeten zoete aardappel met spinazie en een eitje

En dan moet ik me echt inhouden om niet voor het sporten nog een handje rozijnen te pakken of na het eten nog iets. In termen van kcal valt het elke keer wel mee wat ik pak maar ik ben gewoon verslaafd aan zo vaak mogelijk iets eten geloof ik.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')