abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 april 2018 @ 07:41:43 #151
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_178463750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 10:11 schreef Rangono het volgende:

[..]

Experts zijn er over uit dat de beelden meer dan genoeg zeggen. De beelden tonen mensen (vooral kinderen) die symptomen vertonen dat wijst op aanraking met gifgas. Het kwam uit een helikopters, dus de kans dat het regime hier achter zit is erg groot.

Natuurlijk is dit geen bewijs zoals in de exacte wetenschap. Maar dat is dit dan ook niet. Geopolitiek gaat ook om vermoedens. Je kan hier wel een heel serieus onderzoek tegenaan gooien, maar tegen de tijd dat dat klaar is ben je al te laat als je als grootmacht zou willen reageren op deze gifgasaanval.

Kortom: je moet het altijd deels met vermoedens doen.
Waar is het bewijs dat het uit een helicopter kwam?
pi_178463828
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat het uit een helicopter kwam?
Heb ik al gevraagd, is er niet.
  donderdag 12 april 2018 @ 08:05:34 #153
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178463880
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 00:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Tijd begint te tikken :P
Ik geef de hoop op. ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178463913
Mensen die hopen dat het op een confrontatie komt tussen de VS en Rusland... |:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 april 2018 @ 08:30:30 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178464072
Lijkt erop dat Yarmouk vandaag of morgen aan de beurt is
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 12 april 2018 @ 09:15:53 #156
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_178464396
quote:
13s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:09 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die hopen dat het op een confrontatie komt tussen de VS en Rusland... |:(
Dat is een beetje alsof je hoopt dat een kudde leeuwen aan jouw linkerkant het aan de stok krijgt met een kudde olifanten aan jouw rechterkant.
pi_178465736
goed artikel met veel info mbt de sunni sjia schisma

'Soennieten en sjiieten zijn vergeten wat hen bindt'
....
Blaast IS of Al Qaeda nu graven van familieleden van Mohammed op in Syrië, dan worden dat 'sjiitische heiligdommen' genoemd. Maar die zijn ooit gemaakt door zogenaamde soennitische leiders, ook al onder de Umayyaden, de grondleggers van de soennitische islam. Eeuwenlang bezochten soennieten die graven ook samen met sjiieten. Totdat iemand zei: Dit zijn niet onze helden, dit zijn sjiitische helden. In de twintigste eeuw gaan er vooral nog Iraanse pelgrims daar op bezoek. Maar er was geen sprake van dat de lokale bevolking die graven kapot zou gaan maken."
.....
"Nog zoiets: een bekende Marokkaanse familienaam is 'Alawi', letterlijk: afstammeling van Ali. De Marokkaanse koninklijke familie heet ook zo. Dat zijn natuurlijk geen sjiieten. Maar ze baseren hun politieke legitimiteit op het feit dat ze van Ali en Fatima afstammen. Al sinds de Middeleeuwen is het sjiitische erfgoed helemaal soennitisch gemaakt in Marokko.
....
"Ze kunnen dat soms niet goed accepteren. Dan zeg ik: Maar jongens, Abu Hanifa (699-767), de grondlegger van een soennitische islamitische rechtsschool, citeerde gewoon twee van de twaalf imams, en zei er niet iets bij als 'die stomme sjiitische imams' of 'dit zijn sjiitische denkers maar in dit geval kunnen we ze volgen'.
.......
"Overigens heeft die revolutie van Iraanse theocraten een enorme rol gespeeld voor de politieke islam in het algemeen. Ook soennieten dachten toen: het kan. Soennitische aanhangers van de politieke islam zoals de Moslimbroeders liepen nog weg met de leiders van de islamitische revolutie in Iran. Dat het om sjiitische denkers ging, was toen kennelijk nog niet zo belangrijk. Sommigen gingen zelfs zo ver dat ze hoopten op de herrijzing van het kalifaat onder leiderschap van Khomeini! Er loopt een directe lijn van de revolutie in Iran naar de opkomst van IS. Maar het gaat soms hard - intussen maakt IS sjiieten af."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178465753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:30 schreef Szura het volgende:
Lijkt erop dat Yarmouk vandaag of morgen aan de beurt is
BAQIYA!!! ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178466269
de russen denken, die trump is all talk en gaan weer verder waar ze waren gebleven :P

QalaatAlMudiq twitterde op donderdag 12-04-2018 om 09:06:58 N. #Hama: #Russia|n Air Force resumed airstrikes after pause of several days, bombing area of Hamirat. https://t.co/0NCQZWva1l https://t.co/RopQTWSZ7W reageer retweet
airlivenet twitterde op donderdag 12-04-2018 om 10:52:58 ALERT Arab Coalition fighter jets arrived at RAF Akrotiri airbase, Cyprus during the night https://t.co/imnm5eOx7m reageer retweet


[ Bericht 26% gewijzigd door Slayage op 12-04-2018 11:40:20 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178466498
gefeliciteerd assadisten ook douma volledig roodgekleurd, een kleine gasaanval finished the job :Y)

alkassimm twitterde op donderdag 12-04-2018 om 09:36:27 Leader of Jaish al-Islam (Army of Islam) Syrian rebel group exit Douma after surrendering heavy weapons. #Syria #EasternGhoutta #Douma #Trump #Russia @i24NEWS_EN reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 april 2018 @ 11:47:35 #161
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178466516
quote:
Trump wil Turkse steun voor mogelijke aanval in Syrië
https://nos.nl/artikel/22(...)aanval-in-syrie.html

Staat op de voorpagina van NOS.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178466625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:47 schreef _--_ het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)aanval-in-syrie.html

Staat op de voorpagina van NOS.
good luck with that! zelfs als erdo zou willen draaien en trump willen joinen, zou hij de draai niet kunnen verkopen aan het turkse publiek, omdat de amerikanen in turkije al sinds obama als "grote PKK backers worden geportretteerd die een PKK staat willen stichten om de veiligheid van turkije te ondermijnen".

ik bedoel rusland geeft de turken backing om isis te bestoken via euphrates shield en de pkk te bestoken via olive branch terwijl de amerikanen lijnrecht tegenover deze operaties stonden en nu wil trump dat de turken zich keren tegen de russen die zo veel hebben betekent voor de turken? srsly? :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178466644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:47 schreef _--_ het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)aanval-in-syrie.html

Staat op de voorpagina van NOS.
Cannon fodder is gevonden zie ik.
pi_178466730
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat het uit een helicopter kwam?
Waar is het bewijs dat het de rebellen waren?

Echt. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 12 april 2018 @ 12:05:24 #165
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178466812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:00 schreef Montagui het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat het de rebellen waren?

Echt. :')
Is die oorlog überhaupt wel echt? Zijn het niet gewoon allemaal crisis actors?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 12 april 2018 @ 12:16:50 #166
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178466973
realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-04-2018 om 12:15:25 Never said when an attack on Syria would take place. Could be very soon or not so soon at all! In any event, the United States, under my Administration, has done a great job of ridding the region of ISIS. Where is our “Thank you America?” reageer retweet
Vandaag dus. :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178466995
dat is een goeie
never said when, en wij maar wachten
deze ga ik ook gebruiken in dagelijkse leven :)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_178467004
Ah Trump is al aan het terugkrabbelen, je verwacht het niet _O-
blablablabla
pi_178467076
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:18 schreef Elan het volgende:
Ah Trump is al aan het terugkrabbelen, je verwacht het niet _O-
Komt door Erdo
Hij belde hem op en zei 'niet doen'
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_178467122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:16 schreef _--_ het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-04-2018 om 12:15:25 Never said when an attack on Syria would take place. Could be very soon or not so soon at all! In any event, the United States, under my Administration, has done a great job of ridding the region of ISIS. Where is our “Thank you America?” reageer retweet
Vandaag dus. :)
"where is our thank you america" _O- _O- :')

het trieste is dat hij het meent ook :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178467126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Komt door Erdo
Hij belde hem op en zei 'niet doen'
:D !
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 april 2018 @ 12:27:45 #172
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178467134
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

"where is our thank you america" _O- _O- :')

het trieste is dat hij het meent ook :Y)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:24 schreef _--_ het volgende:
Doe niet zo debiel jongens. Hij heeft met elke regeringsleider gesproken. Hij heeft zelfs met Erdogan gesproken. Alle schepen staan klaar.

Dan denk je toch niet dat hij terugkrabbelt :D

Dit geeft integendeel juist aan dat het heel snel zal komen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178467493
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:16 schreef _--_ het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-04-2018 om 12:15:25 Never said when an attack on Syria would take place. Could be very soon or not so soon at all! In any event, the United States, under my Administration, has done a great job of ridding the region of ISIS. Where is our “Thank you America?” reageer retweet
Vandaag dus. :)
Wat een figuur.
pi_178467925
ik quote dit frontmannetje van een misdadig regime niet graag, maar feit is wel wat het verzwakken van het regime zonder een plan om een alternatief te bieden (wat ik vermoed dat zal gebeuren) het conflict alleen maar zal verlengen en alleen maar nog meer instabiliteit zal zorgen. zou wel een droomscenario voor israel zijn, dat dan weer wel.

RudawEnglish twitterde op donderdag 12-04-2018 om 11:59:08 #BREAKING: #Syria’s Bashar al-Assad responds to threats of intervention from #US President @realDonaldTrump, “Any attack by western powers will lead to further instability in the region.” https://t.co/YZ64O2c8fm reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 april 2018 @ 13:20:09 #175
365082 IPA35
Patriarch
pi_178468023
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')