SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
mino estampar in jouquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
hola todo lo bueno que estás allí.
¿estás aquí por primera vez o ya eres conocido?
estampar con sus pies, poner sus manos dentro de usted.
Soy Alexia y ¿quién eres tú?
Niet echtquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Weet jij wel tegen wie jij het hebt?
Dat niet maar als je dat wel wist had je dit niet tegen me gezegd.quote:
Je bent hexx?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat niet maar als je dat wel wist had je dit niet tegen me gezegd.
Dus maak maar gauw even je excuses.
Je bent zelf diegene die reageert op mijn Spaanse stukje..
Ik vind dit zo zwak om te gaan schelden.
Ik ben de grootste ouwehoer, en in voor allemaal grapjes.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent hexx?
Mam man man.
Doe niet zo verdomme serieus.
kom op dan!quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste ouwehoer, en in voor allemaal grapjes.
Maar zou nooit gaan schelden.
Maar ook prima, dan maak je niet je excuses.
Je merkt het nog wel dan.
Tssskkk je kent me nog niet dus..quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
kom op dan!
Steek mijn autobanden lek!
negeer mij nou maar gewoon, tref mij in mijn armzalige hart!quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tssskkk je kent me nog niet dus..
waarom denk je dat ik gewoon uren niet post?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
Jij hebt er al genoeg.
Niet leuk om de concurrentie iets dichterbij te laten komen?
aardig van jequote:Op dinsdag 10 april 2018 22:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik gewoon uren niet post?
quote:
Ga je voor een topnotering? Je klimt aardig.quote:
Murp had zelf trek in popcornquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
De vorige keer dat ik "ff popcorn pakken" poste, werd dat weggehaald door murp. Dus ik houd het maar bij een blokje kaas
Relnicht!quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
De vorige keer dat ik "ff popcorn pakken" poste, werd dat weggehaald door murp. Dus ik houd het maar bij een blokje kaas
neequote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je voor een topnotering? Je klimt aardig.
ik neem zometeen nog een stukje worst.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
sabbel maar aan je eigen worstquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik neem zometeen nog een stukje worst.
Precies geen worst en kaas denk om je figuurquote:
Borrelbootjequote:
Ik was erbij toen Flippincoin zijn abri koos.quote:
Mijn abri beste abriquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was erbij toen Flippincoin zijn abri koos.
Ja, omdat je een goede abri koosquote:
Zoet of zout?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:18 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Okay, nu ga ik de popcorn pakken.
zo is dat en niet andersquote:
Dat gaat goed zo te lezenquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Hallllllllllllo humberto kkmt zo hoor
dan zet ik de tv uit.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Hallllllllllllo humberto kkmt zo hoor
ja nou ja wat moet ik zeggenquote:
En dan?quote:
Kan dat ook al tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
eigenlijk staat dat ding al uit sinds de dames klaar waren met voetballen.
Gestage vaartquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zoals je ziet, ben ik alweer aan het posten.
van Ierland toch?quote:
Coolquote:
quote:
het was een leuke wedstrijd. Hard maar zonder smerig te worden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool
Met hun mongolen dwerg mcgregor
Beter is dat jaquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het was een leuke wedstrijd. Hard maar zonder smerig te worden.
zei de muis inquote:
voorhuis!!!!!!quote:
Hier ook .quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De mannen kunnen nog wel iets van de dames leren over toewijding en niet kleinzielig zijn.
Ja allemaal nichten johquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De mannen kunnen nog wel iets van de dames leren over toewijding en niet kleinzielig zijn.
excuustruusquote:
Of avondetenquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
morgen tussen de middag lijkt mij dat wel lekker.
Het onweer. Knalt behoorlijk, had ik niet verwacht.quote:
Wat voor kruidenbitter ga je maken?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
Zo fles jenever in huis gehaald. Binnenkort maar weer eens eigen kruidenbitter makenNu nog even dat topic in CUL zien te vinden
Er was ooit een topic over in CUL en dat kwam er vrnl op neer om een hoop specerijen een paar maanden in een fles met alcohol te gooien. Maar het is al een erg oud topic, dus ik denk dat ik gewoon voor dit ga: http://ferrywijsman.blogs(...)een-als-het-ijs.htmlquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat voor kruidenbitter ga je maken?
Check dit maar eensquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was ooit een topic over in CUL en dat kwam er vrnl op neer om een hoop specerijen een paar maanden in een fles met alcohol te gooien. Maar het is al een erg oud topic, dus ik denk dat ik gewoon voor dit ga: http://ferrywijsman.blogs(...)een-als-het-ijs.html
Nattekat nattekat, loopt hij op het ijs, dan valt op zijn gatquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat, geef een kratje en dan wordt ie zat!
quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat, geef een kratje en dan wordt ie zat!
Ziet er goed uit, maarquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Check dit maar eens
https://alcofermbrew.com/(...)ios-p606c62c176.html
Bij de ingrediënten kun je zien wat erin zit dat is lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was ooit een topic over in CUL en dat kwam er vrnl op neer om een hoop specerijen een paar maanden in een fles met alcohol te gooien. Maar het is al een erg oud topic, dus ik denk dat ik gewoon voor dit ga: http://ferrywijsman.blogs(...)een-als-het-ijs.html
Daarom had ik die gekozen. Behalve de tonkabonen heb ik alles al in huis.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Bij de ingrediënten kun je zien wat erin zit dat is lekker
Wel bij toko’s of reformzaak.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar
[..]
ik betwijfel of ze de meeste ingredienten in de supermarkt verkopen
Laat maar, niet gelezen. Dat is een kruidenpakket wat je kunt kopen.. Even verder lezen.
de rijmpjes worden beter.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat, wilde dienst doen op een duikboot maar het werd een fregat!
Venkelzaad erbij zou in jouw recept ook niet misstaanquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom had ik die gekozen. Behalve de tonkabonen heb ik alles al in huis.
Eens.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Venkelzaad erbij zou in jouw recept ook niet misstaan
even quoten voor katje.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:15 schreef devzero het volgende:
Nattekat, nattekat, zijn edele hoofd staat geprint op mijn muismat.
Van mij mag het tot mijn nachtwekkwer doorquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
Nattekat nattekat, ben je het rijmen nu wel zat?
Suzukiquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat, crashte met zijn Lambo en rijdt nu een Fiat!
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat, heeft de moeilijkheid van niet slapen onderschat!
Dat zou wel eens waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat, heeft de moeilijkheid van niet slapen onderschat!
Nattekat nattekat, Lily Allen vind ie echt een schat!quote:
CUL?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:25 schreef devzero het volgende:
Nattekat nattekat, vertel ons wat je nu weer vrat!
quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat, z'n oma zei altijd:'Gij groeit op voor galg en rad!'!
quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nattekat nattekat waarom ga je niet wat vaker voor de fokstok op pad!
Als ik:quote:
1. Minder afspraken makenquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik:
1. Geen belachelijk volle agenda heb
2. Niet 2,5 uur hoef te reizen, die tijd heb ik wel gehad
Ik gun ook andere regio's een kans.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
1. Minder afspraken maken
2. Je lijkt wel het mannelijk voetbal elftal. Geen toewijding.
ah vraag streepje die heeft toch vakantiequote:
wat een smoes.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun ook andere regio's een kans.
Groningen is voor jou ook wel te doenquote:
Zeker wel maar ik moet wel even tijd hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Groningen is voor jou ook wel te doen
Hij ligt vlak bij Borger, daar heb ik hem ooit opgehaald met het ovquote:
Dat is mooi. Je weet dus de weg.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ligt vlak bij Borger, daar heb ik hem ooit opgehaald met het ov
Die dag voor het eerst in de provincie Groningen geweest.
te moe of wat gedronken?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee lijkt me geen goed idee nu..
Nu al...quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Klaar gggrrrrr nattekat nattekat word het nu spuugzat!
45 minuten rijden. Dat is toch wel te doen?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Even zo goed nog wel 100 km hier vandaan !![]()
Naar één zeurpiet luisterenquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu al...een beetje toewijding wordt ook niet meer gewaardeerd hier.
Nou das geen 45 min boyke.. ik wil Mn rijbewijs nog langer behouden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
45 minuten rijden. Dat is toch wel te doen?
Zuipen is een kekke pijnstiller hè!quote:
Neumde gij mij nou een zeurpietquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar één zeurpiet luisteren
Kunnen we hier gewoon de mafklappers der samenleving negeren en de meerderheid volgen?
Nou ja, ibu helpt niet echt, en de antibiotica mocht ik een borreltje bij dus dacht waarom ook niet 1 borreltjequote:Op dinsdag 10 april 2018 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zuipen is een kekke pijnstiller hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |