SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
mino estampar in jouquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
hola todo lo bueno que estás allí.
¿estás aquí por primera vez o ya eres conocido?
estampar con sus pies, poner sus manos dentro de usted.
Soy Alexia y ¿quién eres tú?
Niet echtquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Weet jij wel tegen wie jij het hebt?
Dat niet maar als je dat wel wist had je dit niet tegen me gezegd.quote:
Je bent hexx?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat niet maar als je dat wel wist had je dit niet tegen me gezegd.
Dus maak maar gauw even je excuses.
Je bent zelf diegene die reageert op mijn Spaanse stukje..
Ik vind dit zo zwak om te gaan schelden.
Ik ben de grootste ouwehoer, en in voor allemaal grapjes.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent hexx?
Mam man man.
Doe niet zo verdomme serieus.
kom op dan!quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste ouwehoer, en in voor allemaal grapjes.
Maar zou nooit gaan schelden.
Maar ook prima, dan maak je niet je excuses.
Je merkt het nog wel dan.
Tssskkk je kent me nog niet dus..quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
kom op dan!
Steek mijn autobanden lek!
negeer mij nou maar gewoon, tref mij in mijn armzalige hart!quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Tssskkk je kent me nog niet dus..
waarom denk je dat ik gewoon uren niet post?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
Jij hebt er al genoeg.
Niet leuk om de concurrentie iets dichterbij te laten komen?
aardig van jequote:Op dinsdag 10 april 2018 22:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik gewoon uren niet post?
quote:
Ga je voor een topnotering? Je klimt aardig.quote:
Murp had zelf trek in popcornquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
De vorige keer dat ik "ff popcorn pakken" poste, werd dat weggehaald door murp. Dus ik houd het maar bij een blokje kaas
Relnicht!quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
De vorige keer dat ik "ff popcorn pakken" poste, werd dat weggehaald door murp. Dus ik houd het maar bij een blokje kaas
neequote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je voor een topnotering? Je klimt aardig.
ik neem zometeen nog een stukje worst.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
sabbel maar aan je eigen worstquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik neem zometeen nog een stukje worst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |