Uitschakeling , moakt niet uut , lekker warmquote:
Het is en blijft idd een foute uitleg die heel erg verkeerd geïnterpreteerd kan wordenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar alsnog denken mensen dat uitdoelpunten dubbel tellen bij gelijkspel. Dat is ook niet zo.
Tunesië en Panama stellen geen ruk voor hoor. En Engeland gaat des Engels gewoon weer choken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nr 1 in de groep worden
Uitdoelpunten in de Europese competities tellen gewoon dubbel, ongeacht wat het reglement zegt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn citaat komt rechtstreeks uit reglement van de CL. Is toch vrij duidelijk.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uitschakeling , moakt niet uut , lekker warm
Heb je hier een bron voor?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Uitdoelpunten in de Europese competities tellen gewoon dubbel, ongeacht wat het reglement zegt.
PanamaGoden wordt het Costa Rica van het vorige WKquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tunesië en Panama stellen geen ruk voor hoor. En Engeland gaat des Engels gewoon weer choken.
Behalve in de champions league. Dan gaan ze keer 1,5.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Uitdoelpunten in de Europese competities tellen gewoon dubbel, ongeacht wat het reglement zegt.
Dan halen ze een toeschouwer van de tribune en die moet dan keepen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Als de keeper rood krijgt speelt de ploeg dan zonder keeper?![]()
Die schat ik toch wel echt minder in dan Costa Rica. Maar ja, ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PanamaGoden wordt het Costa Rica van het vorige WK
Ik heb ook geen flauw idee, maar ik zou een choke van Engeland weer heerlijk vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die schat ik toch wel echt minder in dan Costa Rica. Maar ja, ik laat me graag verrassen.
Dat is bijna een garantie geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, maar ik zou een choke van Engeland weer heerlijk vinden.
Welkom allen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iedere dag word ik zwetend wakker wetende dat ik nooit zo cool ga zijn als Xzibit was.
Speelt Wiz Khalifa dan mee?quote:
alleen in de eredivisiequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:15 schreef fetX het volgende:
2x tegen dezelfde speler aanschieten binnen 3 sec
Genot
Europa nog steedsquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is de CL voor volgend seizoen al ergens ondergebracht trouwens?
Moeten we jou nou dvdfreak of kc27 noemen?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bang kindje onderuit schoppen genot.
Je kan toch een nieuw account aanmaken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef dvdfreak het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 april 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we jou nou dvdfreak of kc27 noemen?
liever kc27 jammer dat ik mijn nick niet kan veranderen
Ik ook bij AZ - PSV 2-0 standquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Liverpoolsupporters zitten nu met samengeknepen billen te kijken.
Hier gaat iets niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef dvdfreak het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 april 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we jou nou dvdfreak of kc27 noemen?
liever kc27 jammer dat ik mijn nick niet kan veranderen
Blurayfreak (lol)quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch een nieuw account aanmaken.
Hij duwde anders wel lekker in de rug bij het springenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:18 schreef Merkie het volgende:
Was beide keren geen penalty. Goed gezien van de scheids.
Heeft ie gele kaarten in zijn borstzak dan? Merk ik vrij weinig van.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bas Nijhuis had geen geel gegeven aan Ederson en Sadio Mane
geen zin inquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch een nieuw account aanmaken.
Blijft uit.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:19 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer valt de eerste rode kaart? Place your bets
Laat dit maar over aan onlogisch.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lijkt je moeder afgelopen nacht wel
Sorry
Is zij blacked?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boh boh sow koekoek
Ik vind dat meisje er raar uit zien. Wel bohhh opzich, maar eigenlijk meer bohhhh (?)quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boh boh sow koekoek
Bohhh blijft bohhhquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje er raar uit zien. Wel bohhh opzich, maar eigenlijk meer bohhhh (?)
Ik wil haar wel zien met een groep negersquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje er raar uit zien. Wel bohhh opzich, maar eigenlijk meer bohhhh (?)
Ze ziet er jong uitquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga dit zo in de rust even opzoeken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil haar wel zien met een groep negers
Graag.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit zo in de rust even opzoeken.
Brobbey, Matusiwa en Sanchezquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil haar wel zien met een groep negers
Elsa Jean allenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit zo in de rust even opzoeken.
Een goal van City kan dit weer omdraaienquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Saaie wedstrijd trouwens. Begon leuk maar daarna eigenlijk weinig meer gebeurd
saai??quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
filmpjes?quote:
Ik kijk vooral Eredivisie en ben daarom snel tevreden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Follow the damn train CJquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met een mede gangmember op de brommer de wijken inrijden.
Een paar meter maarquote:
In het Duits noemen ze het best wel hetzelfde als Engels (Abseits)quote:
OG Loc godquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met een mede gangmember op de brommer de wijken inrijden.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In het Duits noemen ze het best wel hetzelfde als Engels (Abseits)
Probeer nu punt nl, die stream is wel decent.quote:
Was het niet via een speler van Lpoolquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel
Laatste man was die verdediger he, niet de keeper.
Was geen city speler die de bal speelde he.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel
Laatste man was die verdediger he, niet de keeper.
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het niet via een speler van Lpool
doe eens niet zo ordinair Rolandquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moeder vond dat wel lekker doe ik haar gisteren anaal nam
Sjaak is super objectief, weet vooral bij ajax spellen veel zinnigs te zeggenquote:
Hou je van grannysex?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moeder vond dat wel lekker doe ik haar gisteren anaal nam
Die speelt alleen maar breed en terug, saaie speler.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik Wijnaldum ook maar 1 bal heb zien aanraken.
Doet ie bij NL elftal ook vrij vaak hoor, ik ben niet verrast.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik Wijnaldum ook maar 1 bal heb zien aanraken.
Wel een gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
Liverpool heeft nog geen gebrek aan pech deze 2 wedstrijden.
Dan was het hands. Of duwen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:31 schreef Bolasie het volgende:
Absoluut geen buitenspel. Geen flauw idee wat die commentator lult.
Black fraud dus.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doet ie bij NL elftal ook vrij vaak hoor, ik ben niet verrast.
Daarmee zeg je dat ze veel pech hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
Ja raar, gewoon een gebrek aan voetbalkennis dusquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:31 schreef Bolasie het volgende:
Absoluut geen buitenspel. Geen flauw idee wat die commentator lult.
Huh?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:32 schreef silverhill het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat ze veel pech hebben.
Hij lulde iets als 'de keeper is weg'quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja raar, gewoon een gebrek aan voetbalkennis dus
Het is Lahoz die ziet wel vaker dingen niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Of die Spanjool is blind
Ik denk het laatste
fuck cityquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
Daarom moeten barca en real zo snel mogelijk tegen elkaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik gun t lpool meer. Maar city maakt veel meer kans tegen barca of real
Barca en Real tegen elkaar in CL? Mooie droomquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom moeten barca en real zo snel mogelijk tegen elkaar
best vreemd dat dit niet vaak is gebeurd, maarja marketing he als de een eruit flikkert verliezen ze miljoenen kijkers.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Barca en Real in CL? Mooie droom
Gravity is deel 1, Interstellar deel 2, Oblivion deel 3.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
Is die 2e film een vervolg op oblivion?
Liverpool is een van de populairste club in de wereld en in de underdogrolquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
best vreemd dat dit niet vaak is gebeurd, maarja marketing he als de een eruit flikkert verliezen ze miljoenen kijkers.
hmmmquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gravity is deel 1, Interstellar deel 2, Oblivion deel 3.
klopt, maar als je een keuze moet maken dan laat je Barca en Real niet tegen elkaar gaan tot de finale.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool is een van de populairste club in de wereld en in de underdogrol
Een goed marketingapparaat laat ze in de CL-finale komen
Aan de tegenovergestelde kant blijft Atletico Real maar loten...quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef KingRoland het volgende:
in plaats daarvan krijgen we
Real - Schalke/Dortmund
Barca - Leverkusen/PSG
nummer zoveel volgend jaar
2001: A Space Odyssey is de prequel.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gravity is deel 1, Interstellar deel 2, Oblivion deel 3.
Ik brand een kaarsje voor een finale Liverpool - FC Beieren Münchenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt, maar als je een keuze moet maken dan laat je Barca en Real niet tegen elkaar gaan tot de finale.
Wonderen bestaanquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik brand een kaarsje voor een finale Liverpool - FC Beieren München
twitter:jonnysmiffy twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:39:14Guardiola sent off at half time. Incensed with the referee after their ridiculous decision. reageer retweet
Lolquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:41 schreef skysherrif het volgende:
twitter:jonnysmiffy twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:39:14Guardiola sent off at half time. Incensed with the referee after their ridiculous decision. reageer retweet
![]()
![]()
https://streamable.com/sty5aquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:41 schreef skysherrif het volgende:
![]()
![]()
Schuld van Makkelie.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:42 schreef Jonmen het volgende:
Afgekeurde goal is onterecht afgekeurd trouwens.
En Guardiola zal je niet meer op het veld zien in de 2de helft
Hij voelt de bui al hangen (ontslag)quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:41 schreef skysherrif het volgende:
![]()
![]()
Prima, zo lang City er maar uitflikkert.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:42 schreef Jonmen het volgende:
Afgekeurde goal is onterecht afgekeurd trouwens.
En Guardiola zal je niet meer op het veld zien in de 2de helft
Dat camerawerk. Oscarwaardig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar het Riley Reid topic
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij voelt de bui al hangen (ontslag)
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Riley Reidgodinquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ff serieus, wat is dat toch daarmee? Slechte scheidsrechtersopleiding in Spanje?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Tyf alle Spaanse scheidsrechters uit de CL
Dm ff linkjequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat in het archiefje.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:47 schreef VeX- het volgende:
Heerlijk dat Peppie van het veld af moet. En het is natuurlijk een schande dat die goal werd toegestaan. Er ging gewoon een duidelijke overtreding aan vooraf! Zonder die vroege goal had je een andere wedstrijd.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denken dat die mag blijven als die niet de halve finale haalt
Idd!quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:47 schreef VeX- het volgende:
Heerlijk dat Peppie van het veld af moet. En het is natuurlijk een schande dat die goal werd toegestaan. Er ging gewoon een duidelijke overtreding aan vooraf! Zonder die vroege goal had je een andere wedstrijd.
Hij levert een wereldprestatie in de Premier League. Ja, hij zal er vast uitgegooid worden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sjeik Mubarak laat hem wel zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:50 schreef KingRoland het volgende:
De broer van Sané2/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De broer van SanéZus van SanéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
De broer van SanéSaja had beter geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
De broer van SanéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:52 schreef Zorro het volgende:
Moeder van SanelolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:52 schreef Zorro het volgende:
Moeder van SaneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()