Polllllllllska!quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:54 schreef PSVCL het volgende:
liverpoolllllllllllll liverpoollllllllllll liverpolllllllllllllll
3-1-4-2?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:57 schreef Bolasie het volgende:
Iemand die de City line-up al heeft kunnen vertalen?
Dag allen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Het feest kan beginnen want Orlando is binnen.
Cringe.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Het feest kan beginnen want Orlando is binnen.
Gewoon lekker aanvallen allen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat spelers zelf ook geen idee hebben
Zoals hoort bij Liverpool op Champions League avondjesquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Da's prima. En lekker spannend.
Jong PSV speelt he, prioriteiten.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:25 schreef KingRoland het volgende:
waar de fuck is coco
ik mis nog een aantal andere figuren
En?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TR gezet. Nu een stopwatch hoelang dat duurt.
Al hebben ze er 20. Liverpool heeft Van DijkGOD dus ik denk dat ze er 1-2 inknallen ofzo en Salah pakt er ook een (misschien Ginni ook LOL)quote:
Geen BLACKED?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk nu naar 3 schermen tegelijk
Nederland-Ierland
Liverpool-Man City
en Zuckerberg
Ik naar De Van Rossems.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef Evertjan het volgende:
Nederland-Ierland
Liverpool-Man City
en Zuckerberg
Wedstrijd uitzenden op SBS9quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:31 schreef Evertjan het volgende:
Nederland-Ierland
Liverpool-Man City
en Zuckerberg
SBS9 RTL7 BNR Eredivisie Live en Filmnet allemaal topzenders waar Genee om te zien is geweest of te zien zal zijnquote:
Krijgen we weer zo'n WK-hype in Nederland volgend jaar, met Willem Vissers die columns gaat schrijven dat we damesvoetbal heel serieus moeten nemen.quote:
Nou ja, als de mannen maar blijven teleurstellen zit er verder weinig op...quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we weer zo'n WK-hype in Nederland volgend jaar, met Willem Vissers die columns gaat schrijven dat we damesvoetbal heel serieus moeten nemen.
Ik denk dat ik wel voldoende ga genieten het komende WK.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja, als de mannen maar blijven teleurstellen zit er verder weinig op...
6 aanvallers, de dood of de gladiolen, geen goal tegen krijgen, in de 1e helft scoren of anders niet.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Zojuist gehoord. Hoe moet Manchester dit omdraaien?
Zeker, Polen en Duitsland ga ik sowieso deels supporten, leuke teams hebben zequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel voldoende ga genieten het komende WK.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker, Polen en Duitsland ga ik sowieso deels supporten, leuke teams hebben ze
Ik ben elk toernooi weer Kroatiëfanquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker, Polen en Duitsland ga ik sowieso deels supporten, leuke teams hebben ze
geen idee waarom, maar misschien wil ik het ook niet wetenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben elk toernooi weer Kroatiëfan
De tijden zijn veranderd, oude WO2 sentimenten slaan tegenwoordig nergens meer op.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]Die Mannschaft
![]()
![]()
Rickert is het niet met mij eens en spuugt op mij
stik erinquote:
Want PSG heeft een type Van Dijk achterenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo als Liverpool een goal maakt is het gebeurd, commentator? Vorig seizoen Barca - PSG gemist?
ModricGodquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen idee waarom, maar misschien wil ik het ook niet weten
Ook leuk teampjequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ballen in de 16 pompen?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stik erin
niet aanwezig zijn tijdens de voorbeschouwing. Ik durf te wedden dat jij niet weet wat de tactiek van City gaat worden
jeetjequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stik erin
niet aanwezig zijn tijdens de voorbeschouwing. Ik durf te wedden dat jij niet weet wat de tactiek van City gaat worden
AGAINST MODERN FOOTBALLquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef Grifte het volgende:
CL Anthem blijven uitjouwen wedstrijd in wedstrijd uit
Dit jaar op de eerste zondag 4 duelsquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan er gewoon weer op een tragische manier uit.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook leuk teampjeMaar ze moeten zichzelf dan wel echt een keer bewijzen op een eindtoernooi
Sigthorsson tegen Messi sowquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit jaar op de eerste zondag 4 duels. Hele dag broekje uit.
Feesboek kijkt mee.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie bij mijn overburen twee schermen met damesvoetbal (lol)
Ik zie ze nog wel verrassen tegen IJsland en Nigeria. Tweede ronde wordt dan weer een ander verhaal. Tegen Frankrijk zie ik ze helaas niet winnen (uitgaande ervan dat Fr. 1e wordt en Kroatië 2e onder Argentinië)quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan er gewoon weer op een tragische manier uit.
Die komt noch uit duitsland nog uit ijslandquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:44 schreef Coco. het volgende:
KingRoland en ik zijn voor Duitsland en IJslandgoden. (songod)
Ik juich voor iedereen behalve Portugal en Braziliëquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:44 schreef Coco. het volgende:
KingRoland en ik zijn voor Duitsland en IJslandgoden. (songod)
Tenzij ze in het Franse kamp weer gaan rellen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel verrassen tegen IJsland en Nigeria. Tweede ronde wordt dan weer een ander verhaal. Tegen Frankrijk zie ik ze helaas niet winnen (uitgaande ervan dat Fr. 1e wordt en Kroatië 2e onder Argentinië)
Dan moeten we hem vast missen tijdens het komende WK dartsquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:46 schreef Coco. het volgende:
Ik heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat Wereldgozer een date heeft met Anneloos.
Het is niet op Ziggo Extra, maar op Ziggo Racing dus wel HDquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk noodgedwongen Veronica want Ziggo Extra heeft bij XS4All geen HD ;')
JA WAT IS DIT?
Ik hoop op 4-0 met in blessuretijd de 4-1 van Liverpool
Ziggo heeft ook geen ziggo extra HD..quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk noodgedwongen Veronica want Ziggo Extra heeft bij XS4All geen HD ;')
JA WAT IS DIT?
Ik hoop op 4-0 met in blessuretijd de 4-1 van Liverpool
Geswitcht/switched/switst weet ik veel, thanks!quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet op Ziggo Extra, maar op Ziggo Racing dus wel HD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hetkannog.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:52 schreef Bolasie het volgende:
Why the fuck wordt die wedstrijd niet uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hetkannog.![]()
Wonen in het noordenGenotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Op naar het WW3 topic.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Liverpool nu scoort is het gespeeld.
'Breaking'; een tweet van bijna 2 uur geleden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Ja, zag het. Maar 54 jaar gewordenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)plotseling-overleden
Halfspaces, stoer.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef skysherrif het volgende:
City kan wederom de druk p de halfspaces niet aan, hebben in afgelopen week kennelijk NIETS geleerd.
Hopelijk staan er een paar messentrekkersquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
over een maandje lekker koersen in Jeruzalem met de Giro
Wilde hij daar gisteren niet juist nog weg?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Evertjan het volgende:
1 - 4,5quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Als Liverpool nu scoort, staat ons aller City 1-4 achter.
Professor dr. Bruggink op Fok!quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef skysherrif het volgende:
City kan wederom de druk p de halfspaces niet aan, hebben in afgelopen week kennelijk NIETS geleerd.
Echt?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Dat was volgens mij een paar dagen geleden, voordat de chemische aanval plaatsvond.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilde hij daar gisteren niet juist nog weg?
1-5 , uitgoals tellen dubbelquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Maar Manchester ligt heel dichtbij Liverpool, dus dan tellen de uitgoals iets minder zwaar.quote:
Zo gaat het altijd met dit soort wedstrijden. Het wordt straks 2-0 of misschien wel 3-0, dan gaat het hele stadion uit zijn dak en daarna valt de 2-1 of 3-1 en is meteen de wedstrijd dood.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Er telt dus niks dubbel. In geval van gelijkspel wint de ploeg met de meeste uitdoelpunten.quote:For matches played under the knockout system, if the two teams involved in a tie
score the same number of goals over the two legs, the team which scores more
away goals qualifies for the next stage.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er telt dus niks dubbel. In geval van gelijkspel wint de ploeg met de meeste uitdoelpunten.
gvdquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er telt dus niks dubbel. In geval van gelijkspel wint de ploeg met de meeste uitdoelpunten.
heb jij het gezien? neequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ederson kreeg gwn geel he ouwe reus
Klopt ze tellen 3x ipv 2x meequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is gewoon een running gag net als "Waarom draagt die keeper een helm?"quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die was wel te zien.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gele kaart richting de keeper niet. Zelfs de commentator zegt dat
Je zag de begin van de beweging van de scheids, maar toen schakelde de regie over naar de herhaling en zei de commentator dat er geen kaart was (zit die niet meer in het stadion tegenwoordig?)quote:
Precies. @frozenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zag de begin van de beweging van de scheids, maar toen schakelde de regie over naar de herhaling en zei de commentator dat er geen kaart was (zit die niet meer in het stadion tegenwoordig?)
Dat snap ik, maar alsnog denken mensen dat uitdoelpunten dubbel tellen bij gelijkspel. Dat is ook niet zo.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is gewoon een running gag net als "Waarom draagt die keeper een helm?"
Uh nee.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zag de begin van de beweging van de scheids, maar toen schakelde de regie over naar de herhaling en zei de commentator dat er geen kaart was (zit die niet meer in het stadion tegenwoordig?)
Was toch overduidelijk dat er geel werd gegeven. Kom nou, waarom uberhaupt luisteren naar de commentatorquote:
In Europa wel.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar alsnog denken mensen dat uitdoelpunten dubbel tellen bij gelijkspel. Dat is ook niet zo.
Als de keeper een helm draagt gaan we in dat geval verlengen, tenzij het donderdag avond is, dan volgen penalties.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is gewoon een running gag net als "Waarom draagt die keeper een helm?"
Als Groninger heb ik gemixte gevoelens met deze manquote:
met welke landen zitten ze in de groepquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef skysherrif het volgende:
Het WK komt er aan en de Belgische spelers kunnen er niets meer van, typisch.
Wel de nuchterheid.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als Groninger heb ik gemixte gevoelens met deze man
Je vergeet goviequote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we na klaas, hmf, scarface, psvcl nu Merkie...
Mijn citaat komt rechtstreeks uit reglement van de CL. Is toch vrij duidelijk.quote:
Engeland, Tunesië en Panama. Komen ze wel uit dus.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met welke landen zitten ze in de groep
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook fijn dat Liverpool van die halve kutspelers heeft rondlopen
Denk niet dat ze nr 1 in de groep wordenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Engeland, Tunesië en Panama. Komen ze wel uit dus.
Even kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met welke landen zitten ze in de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |