Maar van Billy weten we het en ze komt er min of meer ook voor uit. Beau doet nog steeds alsnog ze de heilige madonna is.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:39 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
[..]
Omdat Beau ook 10x eerlijker is dan Billy
Ze stonden in de loods bij de kasten, geen idee welke kant dat dan wasquote:
Toen hij die zogenaamde oververmoeidheid had was Utopia te klein als ze hem voor 11 uur 's ochtends wakker maaktenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:51 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
vind t rot voor Ivan. ALs die wortel van kies ontstoken is gaat ie een beroerde nacht in...laat die knul slapen KAASLUL
Ik heb het altijd een vreselijk mens gevonden en dat gevoel is alleen maar versterkt door alles wat ze elke keer weer flikt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik heb Billy altijd wel leuk gevonden. Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk.
mjah...quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik word nu toch een beetje een soort van misselijk struisz
Wel eens bijgehouden hoeveel mensen hier hun reacties plaatsen?quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.
nou ookweer niet gaan overdrijvenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:52 schreef rowan634 het volgende:
die challenges van bas zijn zo dom altijd
de utopiaanse spelen van Laupie B zaten beter in elkaar
Ze hebben de hele dag de tijd, maar nee hoor, dan hangen ze in de zon.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:51 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
vind t rot voor Ivan. ALs die wortel van kies ontstoken is gaat ie een beroerde nacht in...laat die knul slapen KAASLUL
Echt, en dat laten ze zomaar gebeuren. Ga met hem naar de spoed. Dit is gewoon een marteling.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:51 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een vreselijk mens gevonden en dat gevoel is alleen maar versterkt door alles wat ze elke keer weer flikt.
Bas vind ik ook een naar stokertje en Rienk een onsmakelijke hypocriet en uitvreter en Baldr vind ik gewoon niks maar Billy staat echt op de eerste plaats van mensen daar waar ik een afkeer van heb. Wat zij allemaal flikt zou niemand mee weg horen te komen.
# team Billyquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wel eens bijgehouden hoeveel mensen hier hun reacties plaatsen?
Totaal niet representatief qua aantal, en daardoor statistisch gezien behoorlijk onbetrouwbaar.
Dus dat. Dan mag Do misschien afwijzingen hebben gekregen op sollicitaties vanwege bepaalde acties in Utopia, Billy krijgt waarschijnlijk nooit geen werk meer.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een vreselijk mens gevonden en dat gevoel is alleen maar versterkt door alles wat ze elke keer weer flikt.
Bas vind ik ook een naar stokertje en Rienk een onsmakelijke hypocriet en uitvreter en Baldr vind ik gewoon niks maar Billy staat echt op de eerste plaats van mensen daar waar ik een afkeer van heb. Wat zij allemaal flikt zou niemand mee weg horen te komen.
Ik kan het niet met je oneens zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weleens bijgehouden hoeveel mensen positief posten over Bo? Nee? Ja? Ja! Precies 2.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wel eens bijgehouden hoeveel mensen hier hun reacties plaatsen?
Totaal niet representatief qua aantal, en daardoor statistisch gezien behoorlijk onbetrouwbaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Gooddeal het volgende:
Billy is top voor in uto.
[ afbeelding ]
Gemaakt door Danique.
Billy krijgt alles voor mekaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dus dat. Dan mag Do misschien afwijzingen hebben gekregen op sollicitaties vanwege bepaalde acties in Utopia, Billy krijgt waarschijnlijk nooit geen werk meer.
djesusquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Gooddeal het volgende:
Billy is top voor in uto.
[ afbeelding ]
Gemaakt door Danique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |