SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Billy altijd wel leuk gevonden. Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:45 schreef Lavenderr het volgende: [..] Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.
Vlaai is vanaf de eerste minuut al niksquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk alleen hier maar. Ineens vinden sommigen Billy toch wel leuk en Beau kan geen goed meer doen.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Vlaai is vanaf de eerste minuut al niks
gelijk aan die kaaslul knagen ook
putlucht van Do hing er nog aan
sneak we doen niks![]()
met dr vrandeh
Bil en beau samen op de bank aubquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen Billy vergeten? De haat tegen Beau is momenteel veel groter.
voila, goed verwoord,nix meer aan doen...quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sneak we doen niks![]()
met dr vrandeh
Welke kant wees ze op dan?quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:12 schreef DaniqueV het volgende:
Beau en Bill over de nieuwe plek.
Beau jij weet euhh?
Jaja die kant op wijst Bil...precies dezelfde.....
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sneak we doen niks![]()
met dr vrandeh
Die goede oude tijd....quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:50 schreef rowan634 het volgende:
het had ook anders kunnen gaan
ik weet nog dat nicole hem een keer wakker wilde maken
en dat hij haar toen een rotschop gaf en steeds eruit duwde.. helemaal in een andere wereld
Kiespijn legt je volledig lam. Zo'n vreselijke pijn. Dan kun je echt niks meer velen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:49 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Sneu hoor. Raar dat het niet even wat sneller kan met die tandarts.
vind t rot voor Ivan. ALs die wortel van kies ontstoken is gaat ie een beroerde nacht in...laat die knul slapen KAASLULquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bas al een muilpeer kado gehad van Ivan
tyf op joh kwal
laat Eifan met rust
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kiespijn legt je volledig lam. Zo'n vreselijke pijn. Dan kun je echt niks meer velen.
ik word nu toch een beetje een soort van misselijk struiszquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sneak we doen niks![]()
met dr vrandeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |