abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:53:27 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178421633
registreer om deze reclame te verbergen
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo (beoogd)
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Ronny Jackson???
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI), Herbert McMaster (National Security Adviser), David Shulkin (Secretary Veterans Affairs)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:54:01 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:49 schreef KoosVogels het volgende: [..] Exporteert de VS Řberhaupt significante aantallen auto's? In Europa zie ik zelden Amerikaanse wagens op de weg.
Ford? Tesla? Chevrolet?
Of bedoel je in de VS geproduceerde auto’s?
Mercedes produceert bv zijn suv’s In de vs, tesla ook.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het gaat vooral om het marktaandeel van Chinese auto's op de Chinese markt. Als die terugloopt kunnen zowel Europese, Amerikaanse, en andere Aziatische merken profiteren.
China produceert nu al meer auto's dan Amerika en Japan bij elkaar opgeteld, net zoveel als in de hele EU, en dat gaat alleen maar meer worden. Ik verwacht niet echt een dalend marktaandeel voor Chinese auto's, ook met iets lagere importtarieven. De kans is een stuk groter dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt op gaan in de komende jaren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178421660
registreer om deze reclame te verbergen
Welke Chevrolet bedoel je, de Amerikaanse of Koreaanse?

De eerste zie je namelijk maar amper op de Europese wegen.

[ Bericht 38% gewijzigd door anoniem_141120181032 op 10-04-2018 09:55:37 ]
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:55:36 #5
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178421674
In je raid, Cohen :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:57:01 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178421685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:55 schreef klappernootopreis het volgende:
In je raid, Cohen :')
Love it. ^O^
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178421689
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die worden hier gemaakt
Een deel wordt hier gemaakt. Net als Volkswagen een deel in de VS maakt en een deel vanuit Europa exporteert naar Amerika.
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:58:02 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178421696
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ford? Tesla? Chevrolet?
Of bedoel je in de VS geproduceerde auto’s?
Mercedes produceert bv zijn suv’s In de vs, tesla ook.
En waar halen ze de grondstoffen en onderdelen weg? je ziet maar al te vaak vaak adverts langskomen op de Amerikaanse tv: This product is assembled in the united states
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:58:30 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178421703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een deel wordt hier gemaakt. Net als Volkswagen een deel in de VS maakt en een deel vanuit Europa exporteert naar Amerika.
En aan dit soort globalisering moet een einde worden gemaakt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178421712
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

China produceert nu al meer auto's dan Amerika en Japan bij elkaar opgeteld, net zoveel als in de hele EU, en dat gaat alleen maar meer worden. Ik verwacht niet echt een dalend marktaandeel voor Chinese auto's, ook met iets lagere importtarieven. De kans is een stuk groter dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt op gaan in de komende jaren.
Dat ligt aan de consument en zijn buidel. Een Chinese auto ligt veel meer in het budget van de gemiddelde Chinese consument maar zij preferen vaak, als statussymbool, een Europese of Amerikaanse auto. Wanneer prijzen voor Amerikaanse auto's competiever zijn zullen er ook meer auto's verkocht kunnen worden. En dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt opgaan lijkt me onvermijdelijk maar juist daarom is het des te belangrijker om ook de Chinese markt te kunnen betreden.
pi_178421717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een deel wordt hier gemaakt. Net als Volkswagen een deel in de VS maakt en een deel vanuit Europa exporteert naar Amerika.
De enige modellen die je hier in grote getale ziet rijden zijn Europese Ford's.
pi_178421725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

En aan dit soort globalisering moet een einde worden gemaakt?
Er valt wat voor te zeggen in ieder geval.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:00:52 #13
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178421735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ligt aan de consument en zijn buidel. Een Chinese auto ligt veel meer in het budget van de gemiddelde Chinese consument maar zij preferen vaak, als statussymbool, een Europese of Amerikaanse auto. Wanneer prijzen voor Amerikaanse auto's competiever zijn zullen er ook meer auto's verkocht kunnen worden. En dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt opgaan lijkt me onvermijdelijk maar juist daarom is het des te belangrijker om ook de Chinese markt te kunnen betreden.
Logistiek lijkt het me rendabeler om auto's te importeren uit Europa dan uit de VS.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:00:54 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:54 schreef Chewie het volgende:
Welke Chevrolet bedoel je, de Amerikaanse of Koreaanse?

De eerste zie je namelijk maar amper op de Europese wegen.
En Mercedes en BMW produceren auto’s in de VS met veel onderdelen uit andere landen. Ford produceert oa in Duitsland en in Spanje met onderdelen uit allerlei landen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

De enige modellen die je hier in grote getale ziet rijden zijn Europese Ford's.
https://www.trade.gov/td/otm/assets/auto/ExportPaper2015.pdf
Hier kan je wat meer exportcijfers vinden van verschillende merken.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:01:40 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Logistiek lijkt het me rendabeler om auto's te importeren uit Europa dan uit de VS.
Kunnen met de schepen mee die Japanse auto’s naar Europa hebben gebracht bedoel je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ligt aan de consument en zijn buidel. Een Chinese auto ligt veel meer in het budget van de gemiddelde Chinese consument maar zij preferen vaak, als statussymbool, een Europese of Amerikaanse auto. Wanneer prijzen voor Amerikaanse auto's competiever zijn zullen er ook meer auto's verkocht kunnen worden. En dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt opgaan lijkt me onvermijdelijk maar juist daarom is het des te belangrijker om ook de Chinese markt te kunnen betreden.
De Chinese automarkt wat status betreft gaat om de ruimte op de achterbank, als de Europese en Amerikaanse automakers daar rekening mee houden kunnen ze goed scoren.
pi_178421753
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Logistiek lijkt het me rendabeler om auto's te importeren uit Europa dan uit de VS.
Omdat?
pi_178421759
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En Mercedes en BMW produceren auto’s in de VS met veel onderdelen uit andere landen. Ford produceert oa in Duitsland en in Spanje met onderdelen uit allerlei landen.
mooi toch die globalisering.
pi_178421788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

https://www.trade.gov/td/otm/assets/auto/ExportPaper2015.pdf
Hier kan je wat meer exportcijfers vinden van verschillende merken.
Ja vrij klein aandeel in geŰxporteerde auto's vanuit de VS, bouwen waar het verkocht wordt is het mantra
pi_178421799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

De Chinese automarkt wat status betreft gaat om de ruimte op de achterbank, als de Europese en Amerikaanse automakers daar rekening mee houden kunnen ze goed scoren.
China is een enorme markt met steeds beter geinformeerde consumenten. Ook zij zullen in toenemende mate het verschil kunnen proeven tussen Chinese en Westerse kwaliteit.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:04:12 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421800
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:58 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En waar halen ze de grondstoffen en onderdelen weg? je ziet maar al te vaak vaak adverts langskomen op de Amerikaanse tv: This product is assembled in the united states
Correct, niet anders voor de meeste auto’s
Een auto wordt nauwelijks nog in 1 land geproduceerd, eigenlijk werden ze dat nooit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja vrij klein aandeel in geŰxporteerde auto's vanuit de VS, bouwen waar het verkocht wordt is het mantra
Dat betekent niet dat er niet gexporteerd wordt naar Europa vanuit de VS (of andersom).
pi_178421820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

China is een enorme markt met steeds beter geinformeerde consumenten. Ook zij zullen in toenemende mate het verschil kunnen proeven tussen Chinese en Westerse kwaliteit.
Dat werkt alleen als je er van uitgaat dat Chinese kwaliteit altijd achter zou blijven bij de westerse kwaliteit en dat is geen realistisch scenario.

Je zegt zelf in China te zijn geweest en ik ken het land ook aardig goed, dus je moet ook wel op de hoogte zijn hoe de consument daar ge´nformeerd wordt
pi_178421834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat er niet gexporteerd wordt naar Europa vanuit de VS (of andersom).
Oh was dat het discussiepunt die we hadden? :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')