Zou je Ziggo Sport Racing kunnen streamen? CanalDigitaal heeft die niet in het pakket, alleen select, voetbal en golf.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Is hier interesse in een Ziggo acestream toevallig?
Ben stiekem wel benieuwd of ik zoiets voor elkaar kan krijgen
Ik neem aan voor de F1 worldfeed?quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je Ziggo Sport Racing kunnen streamen? CanalDigitaal heeft die niet in het pakket, alleen select, voetbal en golf.
Geen idee hoe stream opzetten in zijn werk gaat.
Niks houdt ze tegen.quote:Op woensdag 11 april 2018 05:01 schreef wawowiewa het volgende:
Kan RBR dit seizoen de Honda motor nog erin zetten zouden ze dat willen ? Of mag dat niet volgens de regels / contracten ?
Ik zou het zeer onverstandig achten. Deze auto Is gebouwd op een Renault krachtbron. Komt bij dat ze dit jaar willen gebruiken om de Honda te testen. Ik ga er van uit dat TR hem regelmatig gaat vervangen.quote:Op woensdag 11 april 2018 05:01 schreef wawowiewa het volgende:
Kan RBR dit seizoen de Honda motor nog erin zetten zouden ze dat willen ? Of mag dat niet volgens de regels / contracten ?
Contract afkopen zal wel wat kosten al hebben ze wat leverage met de slechte betrouwbaarheid (als die aan blijft).quote:Op woensdag 11 april 2018 05:01 schreef wawowiewa het volgende:
Ja en nee, als RBR toch niet meer mee doet voor het WCC dan kunnen ze de gok wagen en ergens op 2/3e van het seizoen de switch maken en die de laatste races als in-season test gebruiken om dubbel de data te vergaren voor 2019.quote:Op woensdag 11 april 2018 05:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik zou het zeer onverstandig achten. Deze auto Is gebouwd op een Renault krachtbron. Komt bij dat ze dit jaar willen gebruiken om de Honda te testen. Ik ga er van uit dat TR hem regelmatig gaat vervangen.
Dan moeten ze nog wel wat extra vaart vinden. Gasly was welliswaar heel netjes 4de, maar op wat voor afstand? 50ish seconden of zo?quote:Op woensdag 11 april 2018 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Als TR hen het leven zuur gaat maken en Honda een paar motoren over heeft, denk ik niet dat 'of' een moeilijke vraag gaat zijn.
De vraag is of die 50s in het chassis zit of in de motor... Ik gok het meeste in het chassis.quote:Op woensdag 11 april 2018 14:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog wel wat extra vaart vinden. Gasly was welliswaar heel netjes 4de, maar op wat voor afstand? 50ish seconden of zo?
TR zelf zegt dat het andersom is. Ze hebben juist veel chassis updates gedaan voor Bahrein.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De vraag is of die 50s in het chassis zit of in de motor... Ik gok het meeste in het chassis.
Hoeveel updates moet er erop zetten voor het chassis sneller is dan Redbull/Ferrari/Mercedes?quote:Op woensdag 11 april 2018 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
TR zelf zegt dat het andersom is. Ze hebben juist veel chassis updates gedaan voor Bahrein.
hij reed toch ook een beetje in niemandsland dus kan me voorstellen dat thuiskomen het belangrijkste wasquote:Op woensdag 11 april 2018 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
TR zelf zegt dat het andersom is. Ze hebben juist veel chassis updates gedaan voor Bahrein.
Dat is juist, en daar gaan ze ook nooit komen. Alleen al de mindere motor zorgt daar voor.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoeveel updates moet er erop zetten voor het chassis sneller is dan Redbull/Ferrari/Mercedes?
Zover zijn ze nog lang niet.
Idd, daarom denk ik ook dat de meeste winst nog in het chassis zit.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoeveel updates moet er erop zetten voor het chassis sneller is dan Redbull/Ferrari/Mercedes?
Zover zijn ze nog lang niet.
Maar ik acht het chassis van Renault en McLaren als redelijk (sub)top en daar zaten ze voor.
Dit idd.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
RBR zal ongetwijfeld wel weten hoe goed het chassis van TR daadwerkelijk is en ook hoe goed die Honda ingeschat moet worden.
Zat naar de ronde tijden te kijken en idd de laatste 10 rondjes heeft hij redelijk "rustig" aan gedaan want de rest kwam toch niet veel dichterbij.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij reed toch ook een beetje in niemandsland dus kan me voorstellen dat thuiskomen het belangrijkste was
Oh absoluut.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij reed toch ook een beetje in niemandsland dus kan me voorstellen dat thuiskomen het belangrijkste was
Dat is dus niet waar. Honda heeft nog een hoop werk te doen, ze zitten dicht bij Renault maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Idd, daarom denk ik ook dat de meeste winst nog in het chassis zit.
Toch wel, want dat is de eerste benchmark op weg naar het hogere doel, Ferrari en Mercedes. Als je Renault voorbij kunt steken dan weet je dat je als merk veel aantrekkelijker wordt, te meer de Renault met de Red Bull toch successen behaalt.quote:Op woensdag 11 april 2018 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Honda heeft nog een hoop werk te doen, ze zitten dicht bij Renault maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.
Voor TR niet interessant, ze zijn geen op zichzelf staand team. Je hebt het over Williams (quote:Op woensdag 11 april 2018 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel, want dat is de eerste benchmark op weg naar het hogere doel, Ferrari en Mercedes. Als je Renault voorbij kunt steken dan weet je dat je als merk veel aantrekkelijker wordt, te meer de Renault met de Red Bull toch successen behaalt.
Voor Honda welquote:Op woensdag 11 april 2018 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor TR niet interessant, ze zijn geen op zichzelf staand team. Je hebt het over Williams ().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |