ow, hij rijdt hem niet lees ik netquote:Op maandag 9 april 2018 22:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik weet dat Terpstra een paar jaar terug met de verkenning in elk geval meereed. Kan me niet heugen wanneer hij voor het laatst deelnam. Over verkennen gesproken. Heb voor vrijdag vrij gevraagd op het werk. Rondje zuid Limburg rijden :p
2013 deed Terpstra voor het laatst mee hier (DNF toen). En denk dat hij wel een eind kan komen in deze koers als hij er zich echt op richt, maar hij heeft zich volledig gefocust op de kasseikoersen dit jaar.. En "eventjes" overschakelen zoals van Avermaet en Gilbert gaan doen, zie ik hem niet zo snel doen.quote:Op maandag 9 april 2018 22:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik weet dat Terpstra een paar jaar terug met de verkenning in elk geval meereed. Kan me niet heugen wanneer hij voor het laatst deelnam. Over verkennen gesproken. Heb voor vrijdag vrij gevraagd op het werk. Rondje zuid Limburg rijden :p
Huh, hoe kom je erbij dat hij hem niet rijdt? Hij gaf gisteren zelf nog gewoon aan van wel, maar wel compleet in dienst van Gilbert: http://www.wielerflits.nl(...)-goede-voorjaar.htmlquote:Op maandag 9 april 2018 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, hij rijdt hem niet lees ik net
toch jammer
mijn planning is minimaal 20x. Heb 24 plaatsen gemarkeerd. Vorig jaar door last minute parcourswijziging ook maar 21 of 22 plaatsen kunnen zien.quote:Op maandag 9 april 2018 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
Dit jaar maar eens proberen om op een stuk of vijf, zes verschillende plaatsen langs de kant te gaan kijken.
Uitsloverquote:Op maandag 9 april 2018 22:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
mijn planning is minimaal 20x. Heb 24 plaatsen gemarkeerd. Vorig jaar door last minute parcourswijziging ook maar 21 of 22 plaatsen kunnen zien.
verdomme, een oud berichtquote:Op maandag 9 april 2018 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je erbij dat hij hem niet rijdt? Hij gaf gisteren zelf nog gewoon aan van wel, maar wel compleet in dienst van Gilbert: http://www.wielerflits.nl(...)-goede-voorjaar.html
Ja, die parcourskennis heb ik ook wel. Maar ik doe het gewoon iets rustiger aan.quote:Op maandag 9 april 2018 22:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dat heet parcourskennism.n. Eperheide/Camerig is altijd cruciaal
Hoeveel krijg je eigenlijk mee van het koersverloop op dagen zoals afgelopen en komende zondag?quote:Op maandag 9 april 2018 22:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dat heet parcourskennism.n. Eperheide/Camerig is altijd cruciaal
maar dit gaat over de AGR, niet over LBLquote:Op maandag 9 april 2018 22:23 schreef Faraday01 het volgende:
Over de OP: jammer dat ze die steile kasseienklim na 1 jaar hebben laten vallen in de finale van LBL. Poels vond dat een prima bergje
daarom zei ik ook dat het over de OP ging waar de relatie met de kasseienklassiekers gelegd werd.quote:Op maandag 9 april 2018 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dit gaat over de AGR, niet over LBL
om eerlijk te zijn vrij weinig.quote:Op maandag 9 april 2018 22:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je eigenlijk mee van het koersverloop op dagen zoals afgelopen en komende zondag?
Dat vond ik inderdaad ook een prima toevoeging. Raar dat die maar 1 jaar stand gehouden heeft.quote:Op maandag 9 april 2018 22:23 schreef Faraday01 het volgende:
Over de OP: jammer dat ze die steile kasseienklim na 1 jaar hebben laten vallen in de finale van LBL. Poels vond dat een prima bergje
quote:Ik wordt een beetje moe van de term “draaien en keren”.
Er wordt nergens gekeerd op een weg en het draaien gebeurt gewoon in bochten net zoals in elke andere koers.
Inderdaad. Zeker de Belgen hebben daar een handje van. Gek genoeg gebeuren in de Binck Banktour de zwaarste valpartijen altijd op Belgisch grondgebiedquote:
ha lol niet eens opgemerkt toen ik deze quote kopieerdenquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van mensen die 'Ik wordt' schrijven.
Ze bedoelen met keren uiteraard dat je als het ware omdraait en dezelfde richting terugneemt. Het is een koers op een postzegel. Dat is gewoon zo.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ha lol niet eens opgemerkt toen ik deze quote kopieerde.
Toen was het ook nog een andere koers. Minder lastig, maar wel interessanterquote:Op dinsdag 10 april 2018 19:40 schreef Evertjan het volgende:
grappig weetje Armstrong noemde dit 1 van zijn favo springclassics om te rijden in zijn laatste podcast over Roubaix
Is ook misschien wel de lastigste omdat zeker op het oude parcours vrijwel altijd de sterkste won (net als bij de WP).quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:51 schreef TLC het volgende:
Na Parijs-Roubaix, LBL, de Classica San Sebastian, en de Ronde van Vlaanderen zou het toch ook erg leuk zijn om ook hier weer eens een Nederlandse overwinning te hebbenHet is al zo lang geleden !
Tsjah. En Wuyts laat altijd onverlet dat ongeveer elke Vlaamse kasseienkoers over de Taaienberg en Oude Kwaremont gaat. Over koersen op een klein gebied gesproken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker de Belgen hebben daar een handje van. Gek genoeg gebeuren in de Binck Banktour de zwaarste valpartijen altijd op Belgisch grondgebied
Misschien wordt hij wel klaargestoomd voor Romandie met Wielco in de lappenmand.quote:Op donderdag 12 april 2018 09:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kämna van de startlijst gehaald voor de Gold Race, hopelijk geen last van het Silviosyndroom.
Dan nog moet ie wel wat koerskilometers in de benen hebben, zijn laatste wedstrijd was MSR.quote:Op donderdag 12 april 2018 11:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel klaargestoomd voor Romandie met Wielco in de lappenmand.
quote:Op donderdag 12 april 2018 09:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kämna van de startlijst gehaald voor de Gold Race, hopelijk geen last van het Silviosyndroom.
quote:Mike Teunissen is vandaag door zijn ploeg Sunweb alsnog opgenomen in de selectie voor de Amstel Gold Race. De 25-jarige renner uit Ysselsteyn vervangt de Duitser Lennard Kämna, die kampt met een lichte verkoudheid.
Weet jij toevallig ook waarom Schachmann, die hier normaal ook zou rijden, ontbreekt bij Quick-Step?quote:
Dat zijn uiteraard de Duitsers die toe hebben geslagenquote:Op donderdag 12 april 2018 19:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
De Hollanders zakken weer massaal af naar Limburg, en gelijk stijgt het aantal fietsendiefstallen
https://www.1limburg.nl/a(...)ook?context=topstory
veel plezierquote:Op donderdag 12 april 2018 18:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen mijn traditionale dagje vrij gepland voor de Amstel.
Morgenvroeg met de motor aan de belgische kant van de grens richting Maastricht.
Daar even langs de hotels om wat ploegbussen en dergelijke te spotten, en daarna vanaf de Cauberg richting Keutenberg, Fromberg, Eyserbosweg en Kruisberg om de ploegen te bekijken die aan de parcoursverkenning bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |