Nee ik bedoel dat je jezelf te oud vind voor piercingsquote:Op maandag 9 april 2018 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Why not?Ik heb ook piercings in mijn oren?
Een soort Maltese Tokkies?quote:Op maandag 9 april 2018 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als je een eckte hammalu bent en in Marsa of Bormla woont.
ah dat gaat nog wel meestal, zo'n koeiengeval howeverquote:
Ik twijfel teveel. Is met piercings wel iets makkelijker dan met tattoo's, maar toch.quote:Op maandag 9 april 2018 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel. En tattoos. Zoveel wensen....
Soms vind ik oorbellen er best mooi uitzien (al heb ik daar zelf geen gaatjes voor). Maar ringetjes door neuzen enzo, vind het gewoon allemaal een beetje mwahquote:Op maandag 9 april 2018 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb vijf oorbellen (dus niet echt piercings, vier links en één rechts) en ik voel me naakt zonder. Zoals sommige vrouwen niet zonder make-up de straat op willen. Ik vind het gewoon leuk om oorbellen die matchen met mijn kleding te dragen
Ik vind dit echt spuuglelijk maar ik kan er wel om lachenquote:Op maandag 9 april 2018 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje naar te staren en ik weet niet of ik het grappig of heel erg lelijk vind
Ohja het staat op internet dus het is waarquote:Op maandag 9 april 2018 13:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je jezelf te oud vind voor piercings
Yep. Hilarisch lawaaivolkquote:
Toen ik jonger was wilde ik graag een snake bite en zo'n biggenring en door mijn kraakbeen van het oor en dat soort nonsens. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Zeker de snake bite. Ik ken mensen die dat hadden en nu nog steeds littekens van hebbenquote:Op maandag 9 april 2018 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms vind ik oorbellen er best mooi uitzien (al heb ik daar zelf geen gaatjes voor). Maar ringetjes door neuzen enzo, vind het gewoon allemaal een beetje mwah
Dat inderdaad!quote:Op maandag 9 april 2018 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit echt spuuglelijk maar ik kan er wel om lachen
Het hep niet of feesboek gestaan maar tog geloofde ik utquote:Op maandag 9 april 2018 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit echt spuuglelijk maar ik kan er wel om lachen
[..]
Ohja het staat op internet dus het is waar![]()
Maar nee dus, kan nog genoeg bedenken wat ik zou willen
Korting is korting.quote:Op maandag 9 april 2018 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien krijgen jullie wel stelletjeskorting.
Ik ben op den duur door een mannelijke klasgenoot naar de oorbellenwinkel gesleept voor mijn normale gaatjes... Nu zou ik dat echt niet meer pikkenquote:Op maandag 9 april 2018 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
Was altijd de enige in de klas zonder oorbelgaatjes. Altijd maar vragen wanneer ik dan eens gaatjes ging nemen
Bij sommige ziet dat er wel echt gaaf uit.quote:Op maandag 9 april 2018 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik jonger was wilde ik graag een snake bite en zo'n biggenring en door mijn kraakbeen van het oor en dat soort nonsens. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Zeker de snake bite. Ik ken mensen die dat hadden en nu nog steeds littekens van hebben
Ik heb bijna al m'n 'extra' gaatjes laten dichtgroeien en eentje moet ik nog regelmatig doorprikkenquote:Op maandag 9 april 2018 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd knopjes in die drie overige gaatjes en hangers die passen bij mijn kleding in de "normale" gaatjes
(ik ben nergens ijdel mee, behalve met dat)
Mijn moeder wilde me elke keer bij de juwelier overhalenquote:Op maandag 9 april 2018 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben op den duur door een mannelijke klasgenoot naar de oorbellenwinkel gesleept voor mijn normale gaatjes... Nu zou ik dat echt niet meer pikken
Treffend.quote:Op maandag 9 april 2018 13:41 schreef Barbusse het volgende:
tal-pepe
This is a term used amongst people from Malta to describe the people from the upper classes or those pretending to be from the upper class.Usually, they would be those living in the area of Sliema, St.Julians etc. They would be those that mix English words in Maltese phrases to make themselves seem that they come from upper class. its a term to describe the stuck up people from Malta- those that put their noses in the air and who wear only brand names.
Yep, that's me, ta![]()
Dat!quote:Op maandag 9 april 2018 13:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij sommige ziet dat er wel echt gaaf uit.
Maar ik doe het niet.
Ow... dat lijkt me pijnlijk...quote:Op maandag 9 april 2018 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb bijna al m'n 'extra' gaatjes laten dichtgroeien en eentje moet ik nog regelmatig doorprikken
Ben vorige week nog met een vriendin mee geweest, die wilde ze toch stiekem wel een keertjequote:Op maandag 9 april 2018 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben op den duur door een mannelijke klasgenoot naar de oorbellenwinkel gesleept voor mijn normale gaatjes... Nu zou ik dat echt niet meer pikken
Nee dat mag je niet en hij heeft niets met maltaquote:Op maandag 9 april 2018 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Mag ik vragen als Barbusse iets met Malta heeft ?
Matige fixquote:Op maandag 9 april 2018 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Klamme vingers van het klitten gister.
Je bedoelt "of Barbusse iets met Malta heeft?"quote:Op maandag 9 april 2018 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Mag ik vragen als Barbusse iets met Malta heeft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |