https://www.facebook.com/IsraelCalling/videos/2009460412627837/quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef Martijnnnpp het volgende:
Kan iemand nog een link van de stream plaatsen?
Ja.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:48 schreef Momo... het volgende:
Het zal wel weer gefixt zijn vlak voor Netta
Ja zeker! Cee en ik moeten hem even duokussen op een foto vind ik.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kun je hem een knuffel geven op zaterdag?
Je mag ook per ongeluk z'n shirt uittrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker! Cee en ik moeten hem even duokussen op een foto vind ik.
Echte. Twee jaar geleden deed ie dit ook al daar.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
Is dit de echte Izhar Cohen of een nepperd?
Niet slecht slecht. Maar veel hadden het beter verwacht denk ik. Ze klonk bij het echo echo alsof ze al nonstop vijf dagen had geschreeuwd.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Em31 het volgende:
Was België echt zo slecht?had ik totaal niet verwacht
Oh hmm ze kan natuurlijk iets met haar stem hebben, maar dan zie je toch wel weer dat het uiteindelijk live allemaal zo anders kan zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet slecht slecht. Maar veel hadden het beter verwacht denk ik. Ze klonk bij het echo echo alsof ze al nonstop vijf dagen had geschreeuwd.
Klonk niet super vond ik. En ze is na dat optreden ook flink gezakt bij betfair market bookmaker. Dat reageert ook meteen blijkbaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Em31 het volgende:
Was België echt zo slecht?had ik totaal niet verwacht
Er komt ook echt geen einde aan!quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Wuwwa het volgende:
Je eigen land op deze manier aanprijzen, betekent ook wel dat er eigenlijk weinig deugt in realiteit.
Vond haar eerlijk gezegd ook verdomd weinig charisma hebben zo livequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh hmm ze kan natuurlijk iets met haar stem hebben, maar dan zie je toch wel weer dat het uiteindelijk live allemaal zo anders kan zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Cyan9 het volgende:
Technisch hoogstaand en innovatief land. *kijkt naar de LED wall*
Zo zie je meteen ook waarom Waylon niet zo hoog meer staat. Geen preparty optredens nog. Wacht maar na zaterdagquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Klonk niet super vond ik. En ze is na dat optreden ook flink gezakt bij betfair market bookmaker. Dat reageert ook meteen blijkbaar
Worden wel goede youtubes. Zonder gelul van mensen tussendoor.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef grazz het volgende:
Ik heb de meeste optredens gemist zo te lezen. Dan maar wachten op de youtube filmpjes
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me belde 20 minuten geleden en hangt net op en ik heb NIKS GEMIST.
Dammmn nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik zie België nog wel de grote verrassing van het jaar worden door in de semi’s te blijven...
Dat zou ik dan weer niet zo verrassend vinden. Heb haar optreden nog niet gezien, maar dat hele lied is toch niks aan?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik zie België nog wel de grote verrassing van het jaar worden door in de semi’s te blijven...
Ik weet zeker dat dit gaat floppen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef grazz het volgende:
Vond hem verschrikt kijken die Deense viking
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:06 schreef Greys het volgende:
Gezellig weer he jongens.
*borrelnoten doorgeeft*
Maar die mensen ga je natuurlijk gewoon iets vragen heb?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef Cee het volgende:
Ik zie dit groepje mensen zaterdag heel sipjes bij hun tafeltje staan zonder dat iemand iets aan ze vraagt.
Autotune is er in mei ook niet toch?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:07 schreef Wuwwa het volgende:
Buitenpodium, ruw, onafgemixed geluidmateriaal, geen autotune zoals bij de Voice, gefilmd met een aardappel.
Ik zou nog niet heel veel waarde hechten aan de kwaliteit.
"Do you really sing that bad, or was it technical issues?"quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar die mensen ga je natuurlijk gewoon iets vragen heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |