Je mag ook per ongeluk z'n shirt uittrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker! Cee en ik moeten hem even duokussen op een foto vind ik.
Echte. Twee jaar geleden deed ie dit ook al daar.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
Is dit de echte Izhar Cohen of een nepperd?
Niet slecht slecht. Maar veel hadden het beter verwacht denk ik. Ze klonk bij het echo echo alsof ze al nonstop vijf dagen had geschreeuwd.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Em31 het volgende:
Was België echt zo slecht?had ik totaal niet verwacht
Oh hmm ze kan natuurlijk iets met haar stem hebben, maar dan zie je toch wel weer dat het uiteindelijk live allemaal zo anders kan zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet slecht slecht. Maar veel hadden het beter verwacht denk ik. Ze klonk bij het echo echo alsof ze al nonstop vijf dagen had geschreeuwd.
Klonk niet super vond ik. En ze is na dat optreden ook flink gezakt bij betfair market bookmaker. Dat reageert ook meteen blijkbaarquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:54 schreef Em31 het volgende:
Was België echt zo slecht?had ik totaal niet verwacht
Er komt ook echt geen einde aan!quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Wuwwa het volgende:
Je eigen land op deze manier aanprijzen, betekent ook wel dat er eigenlijk weinig deugt in realiteit.
Vond haar eerlijk gezegd ook verdomd weinig charisma hebben zo livequote:Op dinsdag 10 april 2018 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh hmm ze kan natuurlijk iets met haar stem hebben, maar dan zie je toch wel weer dat het uiteindelijk live allemaal zo anders kan zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef Cyan9 het volgende:
Technisch hoogstaand en innovatief land. *kijkt naar de LED wall*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |