Zo zie je meteen ook waarom Waylon niet zo hoog meer staat. Geen preparty optredens nog. Wacht maar na zaterdagquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:58 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Klonk niet super vond ik. En ze is na dat optreden ook flink gezakt bij betfair market bookmaker. Dat reageert ook meteen blijkbaar
Worden wel goede youtubes. Zonder gelul van mensen tussendoor.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef grazz het volgende:
Ik heb de meeste optredens gemist zo te lezen. Dan maar wachten op de youtube filmpjes
quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me belde 20 minuten geleden en hangt net op en ik heb NIKS GEMIST.
Dammmn nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik zie België nog wel de grote verrassing van het jaar worden door in de semi’s te blijven...
Dat zou ik dan weer niet zo verrassend vinden. Heb haar optreden nog niet gezien, maar dat hele lied is toch niks aan?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:01 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik zie België nog wel de grote verrassing van het jaar worden door in de semi’s te blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |