Yup, mijn faam is al vervlogen. Was even hét gesprek na de vergadering, maar is al weer vergeten.quote:Op maandag 9 april 2018 11:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Een held omdat je nee zei?
Zal wel meevallen he.
Wat een deceptie weer.quote:Op maandag 9 april 2018 11:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Yup, mijn faam is al vervlogen. Was even hét gesprek na de vergadering, maar is al weer vergeten.
Je had je pener uit je broek moeten halen en zeggen: dit is de enige lul waar in naar luister.quote:Op maandag 9 april 2018 11:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Yup, mijn faam is al vervlogen. Was even hét gesprek na de vergadering, maar is al weer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Welneequote:Op maandag 9 april 2018 11:26 schreef Marsenal het volgende:
Hij kwam (zoals altijd) tien minuten te laat de vergadering en begon tegen mij over een taak die iemand anders op zou pakken. Die had dat vrijdagmiddag te horen gekregen, en had nog niks gedaan. Toen vroeg ie aan mij waarom ik dat niet gecontroleerd had, toen zei ik ‘ik ben net koud tien minuten binnen, ik heb nog geen tijd gehad om andermans werk te doen’.
Toen werd ie pissig en wilde hij dat ik even bij hem kwam staan. Toen werd ik pissig, kwam bij hem staan en begon hij over mijn houding. Toen zei ik dat leiding geven iets anders was dan commanderen. Hij begon nog een keer over mijn houding, toen zei ik dat mijn 170 overuren iets anders vertelden. Toen mocht ik de vergadering overslaan.
Nu ben ik wel de lul met m’n grote bek.
Heb je ook recht op een uitkering als je full-time mod wordt op Fok?quote:Op maandag 9 april 2018 12:53 schreef HSG het volgende:
Ik post hem maar TS, gewoon om je te helpen.
https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/home
Kun je alvast doornemen wat je moet doen om een uitkering aan te vragen.
Word je daarvoor betaald?quote:Op maandag 9 april 2018 12:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je ook recht op een uitkering als je full-time mod wordt op Fok?
Office Spacequote:
Jammer van de sneer, daar had je zo mooi the bigger man kunnen zijn door het concreet en bij jezelf te houden. Nu is het gewoon een beetje haantjesgedrag ten opzichte van de baas.quote:Op maandag 9 april 2018 11:26 schreef Marsenal het volgende:
Hij kwam (zoals altijd) tien minuten te laat de vergadering en begon tegen mij over een taak die iemand anders op zou pakken. Die had dat vrijdagmiddag te horen gekregen, en had nog niks gedaan. Toen vroeg ie aan mij waarom ik dat niet gecontroleerd had, toen zei ik ‘ik ben net koud tien minuten binnen, ik heb nog geen tijd gehad om andermans werk te doen’.
Toen werd ie pissig en wilde hij dat ik even bij hem kwam staan. Toen werd ik pissig, kwam bij hem staan en begon hij over mijn houding. Toen zei ik dat leiding geven iets anders was dan commanderen. Hij begon nog een keer over mijn houding, toen zei ik dat mijn 170 overuren iets anders vertelden. Toen mocht ik de vergadering overslaan.
Nu ben ik wel de lul met m’n grote bek.
De cultuur hier is eat or be eaten. Ik kan dat wel redelijk handelen normaal, maar vandaag had ie een slechte aan mij, geen zin om te bukken soms.quote:Op maandag 9 april 2018 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer van de sneer, daar had je zo mooi the bigger man kunnen zijn door het concreet en bij jezelf te houden. Nu is het gewoon een beetje haantjesgedrag ten opzichte van de baas.
Maar ja, daar moet je ook niet willen blijven werken, dus ach. Dan is het op zich wel waard om die kerel een beetje op te fokken en daar plezier aan te beleven.
Wat voor werk is het eigenlijk waarbij zo'n autoritaire opstelling geaccepteerd wordt en de boel niet leegloopt? Mensen die enigszins zelfstandig kunnen werken moet je niet op deze manier aan willen sturen.
UWV?quote:Op maandag 9 april 2018 14:58 schreef Marsenal het volgende:
Ik moet nu gaan, see you on the other side.
quote:Op maandag 9 april 2018 11:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Je had je pener uit je broek moeten halen en zeggen: dit is de enige lul waar in naar luister.
Dan werd er de hele dag nog over je gepraat.
quote:Op maandag 9 april 2018 11:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Je had je pener uit je broek moeten halen en zeggen: dit is de enige lul waar in naar luister.
Dan werd er de hele dag nog over je gepraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |