Succes, komt goedquote:Op maandag 9 april 2018 10:00 schreef Marsenal het volgende:
Vanmiddag 15.00 gesprek lees ik net
Bedankt haags, fideel van je, ik voelde bijna geen sarcasme daar.
Iets meer context pls.quote:Op maandag 9 april 2018 09:42 schreef Marsenal het volgende:
Goed begin van de dag![]()
Ik vond dat ik onheus bejegend werd en antwoorde met ‘nee’, een repliek die weinigen hier durven te gebruiken.
De held van de vloer, maar waarschijnlijk ook wel flink de lul vanmiddag.
quote:
Check hoe lang je al bij dit bedrijf werkt. Meld jouw baas dat jij het recht hebt als werknemer een weerwoord te geven ook als hem dat niet bevalt. Geen enkele huisregel/voorwaarde mag dat inperken of desnoods bestraffen en tot slot vertel hem ook dat jij je voldoende inzet voor dit bedrijf en tenslotte geen nummer bent.quote:Op maandag 9 april 2018 09:42 schreef Marsenal het volgende:
Goed begin van de dag![]()
Ik vond dat ik onheus bejegend werd en antwoorde met ‘nee’, een repliek die weinigen hier durven te gebruiken.
De held van de vloer, maar waarschijnlijk ook wel flink de lul vanmiddag.
Als het vanmiddag niet goed gaat neem ik gewoon ontslag, dan neem ik een paar maandjes vrijquote:Op maandag 9 april 2018 11:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Check hoe lang je al bij dit bedrijf werkt. Meld jouw baas dat jij het recht hebt als werknemer een weerwoord te geven ook als hem dat niet bevalt. Geen enkele huisregel/voorwaarde mag dat inperken of desnoods bestraffen en tot slot vertel hem ook dat jij je voldoende inzet voor dit bedrijf en tenslotte geen nummer bent.
Oh ja tip: Meld je aan bij de Vakbond als vakbondslid en lokaal vertegenwoordiger, geniet je nog een 'beschermde' status.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |