Ik moet een uurquote:Op maandag 9 april 2018 08:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit, maar van 20 minuten fietsen ga ik nou niet echt zweten eigenlijk...
Meer dan terechte klacht waarover ik 5? jaar geleden al een topic over opende.quote:Op maandag 9 april 2018 07:46 schreef VarkensHart het volgende:
Nu het weer lente is zie je die asociale wielrenners weer ik vol ornaat plus bierbuik sochtends naar hun werk fietsen.
Lekker zweten en op het werk andere kleren aan en de rest vd dag stinken in je nette pak.
Klacht: onhygiënische wielrenners
Antiklacht: een paar dopjes olie in mijn mat gouden Vespa gedaan om die gasten lekker te vergassen![]()
quote:Op maandag 9 april 2018 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht waarover ik 5? jaar geleden al een topic over opende.
Zegt meer over je tempo dan je conditiequote:Op maandag 9 april 2018 08:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dan fiets je niet hard genoegquote:Op maandag 9 april 2018 08:32 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2018 12:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zegt meer over je tempo dan je conditie
Als je 's ochtends vroeg vol gas naar je werk pedaalt ben je ook gewoon niet helemaal honderd.quote:
Nee, in de file staan is lekker.quote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
[..]
Als je 's ochtends vroeg vol gas naar je werk pedaalt ben je ook gewoon niet helemaal honderd.
Als je in vol ornaat op je racefiets stapt om vervolgens op het gemakje te fietsen, dan ben je ook niet helemaal honderdquote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
[..]
Als je 's ochtends vroeg vol gas naar je werk pedaalt ben je ook gewoon niet helemaal honderd.
Tegenwoordig zou die gast z'n tepels af moeten plakken.quote:Op maandag 9 april 2018 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2018 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wielrenners moeten kapot , allemaal!
Drinkt wel fijner koffie dan uit zo'n bidonquote:
Ga je wel met dezelfde inspanning veel harder dan op je stadfiets, als je een flink stuk naar je werk moet vind ik dat niet zo heel gek.quote:Op maandag 9 april 2018 12:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je in vol ornaat op je racefiets stapt om vervolgens op het gemakje te fietsen, dan ben je ook niet helemaal honderd
quote:Op maandag 9 april 2018 07:46 schreef VarkensHart het volgende:
Nu het weer lente is zie je die asociale wielrenners weer
Waarom duw je altijd plaatjes in andermans OP wanneer je die quote?quote:Op maandag 9 april 2018 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2018 20:07 schreef Triptamine2 het volgende:
Wielrenners verdienen een zwaar ongeluk
Met zijn zessen langs elkaarquote:Op maandag 9 april 2018 20:22 schreef Acryl het volgende:
Wielrenners... altijd terechte klacht.
Denken dat ze de weg bezitten en als je ze daardoor in de weg zit worden ze nog aggresief ook
Of te laat vertrokken.quote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
[..]
Zat al in het gebouw vriend.quote:Op dinsdag 10 april 2018 06:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Triest dat je dat nodig hebt, zo'n noodmaatregel van je werkgever.
Kutvolk die denken dat de weg alleen van hun is.quote:
quote:
Aan je gedrag te zien ben jij hier toch echt degene die denkt dat de weg alleen van jou is.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kutvolk die denken dat de weg alleen van hun is.
Lopen schelden en tieten wanneer je niet snel genoeg oversteekt of als je je auto even dubbel parkeert omdat ff niet anders kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |