abonnement Unibet Coolblue
pi_128794775
Kijk, dat je van een bepaalt sportevenement houdt begrijpt iedereen maar als je de hele week hard hebt gewerkt en je maar 1 vrije dag hebt, vervolgens je in zo een fietsoutfit wringt,alsof jezelf meedoet met de Tour de France, +/- 5 km gaat omrijden om naar een locatie te gaan en daar, terwijl de zon buiten schijnt als een zombie naar een beeldscherm te gaan zitten kijken met zijn allen, dan ben jij m.i. |:(





Bedoel zoveel inspanning op je vrije dag voor een beetje tv kijken, dan ben je gewoon rijp voor een gesticht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 13:46:35 ]
pi_128794887
Mensen die hier speciaal een topic over maken wat mij betreft ook.
pi_128794929
Dank je. Ik zal het tegen mijn psycholoog zeggen als ik weer een afspraak heb. :D
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 13:45:19 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_128794931
Het ziet er niet bepaald gezellig uit daar :') Het is geen gezellige kroeg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128794959
ik geniet altijd van de tour de france want die gaan van die bierbuiken in pakjes fietsen en dan trap ik die van hun fietsje. is echt genieten
<hr>
pi_128795082
Wielrennen kijken is voor mij een beetje op internet hangen en de TV als radio gebruiken, tot het spannend wordt en dan wil ik ook alleen zijn en mijn volledige aandacht bij de koers hebben.
pi_128795360
Heerlijk. Niet zoals in beeld gebracht in de OP, maar wel lekker op de bank met een fris drankje erbij. Pak me jaarlijks twee middagen vrij om de Tour te kijken. Heeft gewoon iets. En ieder zo zijn hobby he :)
U MAD?
pi_128796139
Als je nou in een cafe gaat zitten met een lekker biertje en wat slap geouwehoer tussendoor oke, maar dat ziet eruit als een bejaardenbingo :')
pi_128796184
Is dit je nieuwe faaltopic TS?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 14:23:53 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_128796189
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik geniet altijd van de tour de france want die gaan van die bierbuiken in pakjes fietsen en dan trap ik die van hun fietsje. is echt genieten
:')
pi_128825734
Ik heb voor volgende week 2 vrije middagen opgenomen om de Tour te kijken :@. Gewoon lekker een middagje op de bank hangen en dan maar kijken hoe ze 2x over l'Alpe gaan *O*
Get it and Bet it
pi_128826241
quote:
15s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:
Kijk, dat je van een bepaalt sportevenement houdt begrijpt iedereen maar als je de hele week hard hebt gewerkt en je maar 1 vrije dag hebt, vervolgens je in zo een fietsoutfit wringt,alsof jezelf meedoet met de Tour de France, +/- 5 km gaat omrijden om naar een locatie te gaan en daar, terwijl de zon buiten schijnt als een zombie naar een beeldscherm te gaan zitten kijken met zijn allen, dan ben jij m.i. |:(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bedoel zoveel inspanning op je vrije dag voor een beetje tv kijken, dan ben je gewoon rijp voor een gesticht.
Ik heb geen medelijden met je.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_128826670
Het feit dat TS zich hier druk om maakt is de grootste klacht imo.
pi_128828490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die hier speciaal een topic over maken wat mij betreft ook.
pi_128832236
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik geniet altijd van de tour de france want die gaan van die bierbuiken in pakjes fietsen en dan trap ik die van hun fietsje. is echt genieten
*lol* Maar vwb het schuin gedrukte is het wel waar dat je dit soort tour liefhebbers en masse ziet rondrijden in hun pas aangeschafte strakke pakjes waar ze het veel te zware en dikke lichaam in hebben gepropt en dan vervolgens het idee hebben dat ze zelf aan een Tour meedoen, terwijl ze alleen maar naar een locatie rijden om daar uitgezakt en wel naar de Tour te kijken.

En weet je wat nog gekker is? Ze filmen hun ritjes ook alsof ze echt in De Tour zitten :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 13:15:55 ]
pi_128832266
Doen mensen toch ook met voetbal? Partytent opbouwen, met de hele buurt een beetje schreeuwen naar het scherm etc.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:19:54 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128832342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Doen mensen toch ook met voetbal? Partytent opbouwen, met de hele buurt een beetje schreeuwen naar het scherm etc.
Dat was mijn eerste gedachte ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128902301
Met andere evenementen wordt het vaak in de buurt gedaan, is de aankleding stukken goedkoper en meer van dat.

Hier kiest men een dag uit,prima, maar hijst zich vervolgens in een strak wielrenners outfit( of men koopt het!) stapt vervolgens op de racefiets (ook niet goedkoop/misschien ook speciaal voor aangeschaft) en rijdt vervolgens een paar kilometer! voor... een locatie om daar vervolgens neer te ploffen met het veel te dikke lijf in een wielrenners outfit om tv te gaan kijken.

|:( |:( |:(

Mij ontgaat elke vorm van realiteitszin.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 12:47:31 ]
pi_128902467
Waar maak je je in hemelsnaam druk om, ieder zn lol.

quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:46 schreef Iwanius het volgende:
Met andere evenementen wordt het vaak in de buurt gedaan, is de aankleding stukken goedkoper en meer van dat.

Hier kiest men een dag uit,prima, maar hijst zich vervolgens in een strak wielrenners outfit( of men koopt het!) stapt vervolgens op de racefiets (ook niet goedkoop/misschien ook speciaal voor aangeschaft) en rijdt vervolgens een paar kilometer! voor... een locatie om daar vervolgens neer te ploffen met het veel te dikke lijf in een wielrenners outfit om tv te gaan kijken.

|:( |:( |:(

Mij ontgaat elke vorm van realiteitszin.
:?

Het lijkt erop dat die gasten eerst samen gefietst hebben en als afsluiter samen de etappe zitten te kijken. Prima dagbesteding. Volgens mij zijn er ook bij mijn club plannen om een schermpje op te hangen. Eerst trainen daarna de etappe bekijken. ^O^
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')