Dat was toen inderdaad mijn gedachte. In principe was er ook nog niks aan de hand, maar ondertussen hebben bepaalde ploegen het toch verkeerd gespeeld.quote:
Terpstra is een linkmiechel.quote:Op zondag 8 april 2018 16:22 schreef Stoffa het volgende:
@kaas snap jij het besluit van Terpstra om Sagan te laten gaan?
Straks ff takkenquote:Op zondag 8 april 2018 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje raar dat "de groten" tijd verliezen terwijl Sagan niet eens hard genoeg gaat om Dillier en Wallays te lossen.
Die blonk toch niet heel erg uit in de klassiekers?quote:Op zondag 8 april 2018 16:21 schreef raptorix het volgende:
Geen Anekedote van die gast waar ze vader vermist was op zee?
Kasia schakelt net in mag ik hopentwitter:KNiewiadoma twitterde op zondag 08-04-2018 om 16:23:10Im gonna have a heart attack soon... aleeeeeee @taylorphinney #parisroubaix reageer retweet
quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef showtimer het volgende:
Kasia schakelt net in mag ik hopentwitter:KNiewiadoma twitterde op zondag 08-04-2018 om 16:23:10Im gonna have a heart attack soon... aleeeeeee @taylorphinney #parisroubaix reageer retweet
Zijn medevluchters zijn Saganfans (of hebben een leuke enveloppe belofte gehad)quote:Op zondag 8 april 2018 16:23 schreef Mansjester het volgende:
Hoe kan die groep nou niet inlopen op Sagan....
quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef showtimer het volgende:
Kasia en Taylor zijn een raar stel.quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef showtimer het volgende:
Ja misschien wel.quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Denk dat ie hier zn hand heeft overspeeld.
Boonen 2012 vergeten? Met goeie benen zie ik dit Sagan nog afmaken. Onbegrijpelijk dat ze Sagan zo makkelijk lieten gaan.quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Nikki het slim speelt, Sagan is te vroeg gegaan.
Ja dat zou kunnenquote:Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Willen zelf ook op het podium misschien?
Nice and slow, here we goquote:Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Boonen 2012 vergeten? Met goeie benen zie ik dit Sagan nog afmaken. Onbegrijpelijk dat ze Sagan zo makkelijk lieten gaan.
Op zijn Tjallingii'squote:Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Willen zelf ook op het podium misschien?
Sagan gaat er vandoor op het Carrefour d'Arbre.quote:Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Ze weten toch dat bij een mogelijke sprint tussen 3 sagan wint
Ze zijn gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef TheArt het volgende:
Ik snap niets van de tactiek van Quick Step.
Ze willen niet voor elkaar rijden, alleen maar kopmannen. Of gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef TheArt het volgende:
Ik snap niets van de tactiek van Quick Step.
45 secondenquote:
met bijna een minuut voorsprongquote:Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet nog wel 30km solo rijden...
Grondahl.quote:Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Wie is doe LottoJumbo die er nog bij zit ?
Dat zal de Noor zijn.quote:Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Wie is doe LottoJumbo die er nog bij zit ?
Zitten nog 2 man bij hemquote:Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet nog wel 30km solo rijden...
Niks mis met de Dorpstraatquote:Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef raptorix het volgende:
Ik ken de wegen van Assendelft, de wegen hier zijn luxe
quote:Op zondag 8 april 2018 16:29 schreef Klepper272 het volgende:
Als die zo meteen niet met die belachelijke bril op het podium staat mag Sagan wat mij betreft winnen
ik kijk geen NOSquote:Op zondag 8 april 2018 16:34 schreef raptorix het volgende:
Ik mis trouwens het word "Hanessen" van Maarten, tegenvaller.
Laatste keer dat ik er over heen ging viel het nog wel mee? Communicatieweg is wel een drama.quote:Op zondag 8 april 2018 16:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zolang je er niet met de fiets over moet
Ideale gelegenheid om podium te rijden.quote:
Waarom kijk je NOS?quote:Op zondag 8 april 2018 16:34 schreef raptorix het volgende:
Ik mis trouwens het word "Hanessen" van Maarten, tegenvaller.
Kan me niet voorstellen dat hij het nog 27km volhoudt.quote:Op zondag 8 april 2018 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Ideale gelegenheid om podium te rijden.
Nikiquote:Op zondag 8 april 2018 16:36 schreef raptorix het volgende:
Als Nikki nog wat wil mag hij nu wel gas geven.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 8 april 2018 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij het nog 27km volhoudt.
Tsja, gewoon altijd proberen. Evenals Dillier.quote:Op zondag 8 april 2018 16:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij het nog 27km volhoudt.
Zou sensationeel zijn maar ook ongeloofwaardig.quote:Op zondag 8 april 2018 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Het zal bij 1955 blijven dat er een debutant wint. Michel was wat voorbarig.
Pech dat Sagan weg reed.quote:
Ja.quote:Op zondag 8 april 2018 16:40 schreef Salina het volgende:
Beetje saaie finale tot nu toe. Gaat Sagan echt zo makkelijk winnen?!!![]()
Flopsjow zoquote:Op zondag 8 april 2018 16:40 schreef Salina het volgende:
Beetje saaie finale tot nu toe. Gaat Sagan echt zo makkelijk winnen?!!![]()
Waarom zou ie ? 2e / 3e plek is het hoogst haalbarequote:
Daar is Stuyven het niet mee eens.quote:Op zondag 8 april 2018 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Dillier is wel een held hoor.
Ja knap hoor. Vrij laat ook toegevoegd pas aan de ploegquote:Op zondag 8 april 2018 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Dillier is wel een held hoor.
Ja, beetje matig idd.quote:
En dan na afloop klagen dat de rest niet meewerktequote:Op zondag 8 april 2018 16:44 schreef wattel het volgende:
Phinney en Marcke willen niet winnen blijkbaar, lekker achterin blijven hangen, wat een laffe ploeg
Ze konden gewoon niet volgenquote:Op zondag 8 april 2018 16:44 schreef raptorix het volgende:
Snap niet dat QS Sagan zo laat rijden, je kan die move toch zien aankomen.
Fantastisch wat hij doet en hij mag van mij zeker winnen maar matig dat ze daar achter niets doen toch.quote:Op zondag 8 april 2018 16:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, beetje matig idd.
Als het Boonen was die dit deed, dan was 'ie superlatieven tekort gekomen.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 8 april 2018 16:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Fantastisc wat hij doen en hij mag van mij zeker winnen maar matig dat ze daar achter niets doen toch.
Ik gok dat ze niet meer zo fris zijn, anders hadden ze er op de kasseistroken wel naartoe gereden. Of het gat iig kleiner gemaakt. En daar werd het ook alleen maar groter.quote:Op zondag 8 april 2018 16:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Fantastisc wat hij doen en hij mag van mij zeker winnen maar matig dat ze daar achter niets doen toch.
Deze rijdt zonder motorquote:Op zondag 8 april 2018 16:46 schreef Madhouse11 het volgende:
De regenboogtrui en de Zwitserse Kampioen aan kop van deze koers. #flashbacks
Daar zullen ze in Belgie hun twijfels over hebben.quote:
Met een wheeliequote:Op zondag 8 april 2018 16:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Lekker straks een surplace op de baan doen
Die miljoenenaanbiedingen zijn managerspraat. Tot nu toe heeft hij alleen ereplaatsen gereden en normaal gesproken is zijn seizoen nu klaar.quote:Op zondag 8 april 2018 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wout kan vanaf morgen leuk de vette contractvoorstellen gaan vergelijken.
Volgende week nog even Tro Bro Leon winnen.quote:Op zondag 8 april 2018 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die miljoenenaanbiedingen zijn managerspraat. Tot nu toe heeft hij alleen ereplaatsen gereden en normaal gesproken is zijn seizoen nu klaar.
Rijdt al jaren niet in de reguliere outfit van zijn ploeg volgens mij. Laatste keer zou bij een nationaal kampoenschap zijn geweestquote:Op zondag 8 april 2018 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Sagan die ook gewoon al 2.5 jaar in deze goddelijke outfit rijdt.
Zijn tweet zinspeelde al op het einde van zijn seizoen.quote:Op zondag 8 april 2018 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die miljoenenaanbiedingen zijn managerspraat. Tot nu toe heeft hij alleen ereplaatsen gereden en normaal gesproken is zijn seizoen nu klaar.
hij kan nog schroeien in de balwaase belgium tourquote:Op zondag 8 april 2018 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wanneer volgt MvP wout?quote:Op zondag 8 april 2018 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn tweet zinspeelde al op het einde van zijn seizoen.
Na OS 2020quote:
Desondanks zal de hele nabeschouwing over hem gaan.quote:
Morele winnaarquote:Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Desondanks zal de hele nabeschouwing over hem gaan.
Zou mooi zijn idd.quote:Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef franklop het volgende:
Hopelijk dat Dillier wel het podium kan halen
Jepquote:Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef marcodej het volgende:
Niki knalt er in 100 meter 10 seconden vanaf.
Heel vreemd idd.......quote:Op zondag 8 april 2018 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Krek rijdt dit jaar geen deuk in een pakje boter waar ie de laatste jaren van Februari tot Oktober iedereen naar huis fietste.
Pippo is er niks bijquote:Op zondag 8 april 2018 16:53 schreef Szura het volgende:
Dillier zit morgenochtend nog in het wiel van Sagan
Dit is overdreven.quote:Op zondag 8 april 2018 16:55 schreef skysherrif het volgende:
Niki had gewoon mee moeten zitten, duidelijk de sterkste.
Op een kasseistrook niet echt evidentquote:
Daarom reed hij enkel Debusschere los?quote:Op zondag 8 april 2018 16:55 schreef skysherrif het volgende:
Niki had gewoon mee moeten zitten, duidelijk de sterkste.
De rest is laf (Vanmarcke) of kan niet beter (Greg en Stuif).quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef Befbekje het volgende:
Gaat Niki eigenlijk de Tour rijden dit jaar?
Heeft ie niets te zoekenquote:Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef Befbekje het volgende:
hij is niet zo'n fan van de Tour. Te weinig kansen voor hem.quote:Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef Befbekje het volgende:
Heeft Vanmarcke al een meter op kop gereden?quote:Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
De rest is laf (Vanmarcke) of kan niet beter (Greg en Stuif).
Wie dan?quote:Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef Max23 het volgende:
Toch zijn er wel renners geweest die in dit stuk nog flink zijn ingestort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |