SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De "enkele planken"quote:Op zondag 8 april 2018 14:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En ze beginnen gewoon weer met liegen.
"Geen regels"![]()
![]()
Ze gaan staan waar nu de parkeerplek is.quote:Op zondag 8 april 2018 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "enkele planken"
[ afbeelding ]
En alle van tevoren gekapte bomen liggen er "toevallig" ook nog
Ik vind het stemmen helemaal niet spannend meer nu we weten dat het gewoon doorgaat.quote:Op zondag 8 april 2018 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
Drieling weer begonnen over het stemmen van morgen.
Fay en Billy op de bank aubquote:Op zondag 8 april 2018 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
Drieling weer begonnen over het stemmen van morgen.
nee Senna is heel aantrekkelijkquote:Op zondag 8 april 2018 14:44 schreef Braudje het volgende:
Fay: Doe mij maar gewoon Chipp hoor.
Demi: Ik vond Ivan echt niet aantrekkelijk gisteren.
Ze zitten elkaar nu uit te horen .quote:Op zondag 8 april 2018 14:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft de nieuwe drieling al afspraken gemaakt?
Ja die twee blijven wel porren en roepen ik weet helemaal niet wat ik moet doen.quote:
Speciaal voor fokquote:Op zondag 8 april 2018 14:46 schreef Bramenstruik het volgende:
wat loopt Ivan daar nu geil te doen ???
Niet aantrekkelijk hoorquote:Op zondag 8 april 2018 14:50 schreef Flow3r het volgende:
Is Rowan naar de carwash?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmmjjjjj uuuhh hhmmmm, berachtje, chacken, hhmmmmmm, fantastischquote:Op zondag 8 april 2018 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipkutje ZC!! Ik versta er nu helemaal niet meer wat ze mompelt...
[ afbeelding ]
En meer zal dat ook niet worden.... fantaserenquote:Op zondag 8 april 2018 14:55 schreef rowan634 het volgende:
linda en billy fantaseren over seks met een medebewoner
De warmte stijgt naar hun hoofdquote:Op zondag 8 april 2018 14:55 schreef rowan634 het volgende:
linda en billy fantaseren over seks met een medebewoner
Dit dus. Het voelt als het paard achter de wagen spannen.quote:Op zondag 8 april 2018 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het stemmen helemaal niet spannend meer nu we weten dat het gewoon doorgaat.
mss weet zij iets wat wij niet weten, en komt het publiek erinquote:Op zondag 8 april 2018 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipkutje is laat met haar Inslijm-act en questionairs.. morgen is het alweer zover
jawel hoor ik word ook niet goedquote:Op zondag 8 april 2018 15:00 schreef Gooddeal het volgende:
Die vrouw van de carwash, is niet helemaal goed?
Of kan ik dat zo niet zeggen.
Bats heeft echt een lelijk lichaam. Gisteren vrij opvallend met die bodypaint, totaal geen taille en een buikjequote:
Er is wel iets met haar , heb een vriendin en die is bijna doof en praat ook zo een beetje net als die vrouw ?quote:Op zondag 8 april 2018 15:00 schreef Gooddeal het volgende:
Die vrouw van de carwash, is niet helemaal goed?
Of kan ik dat zo niet zeggen.
Nou ik wel hoor. Geef mij maar zo'n klusjesman, alhoewel mijn klusjesman er ook wel mag wezen hoor.quote:Op zondag 8 april 2018 14:44 schreef Braudje het volgende:
Fay: Doe mij maar gewoon Chipp hoor.
Demi: Ik vond Ivan echt niet aantrekkelijk gisteren.
Ja, heel lelijk. Vormloos.quote:Op zondag 8 april 2018 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Bats heeft echt een lelijk lichaam. Gisteren vrij opvallend met die bodypaint, totaal geen taille en een buikje
Nu hier ook te zien, allemaal plooien in haar buik.
Lelijk gewoon
Dat kan het ook zijn, maar ze praat op een hele kinderlijke manier.quote:Op zondag 8 april 2018 15:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er is wel iets met haar , heb een vriendin en die is bijna doof en praat ook zo een beetje net als die vrouw ?
Als je denkt dat het niet erger kan.quote:
quote:
Helemaal niks.quote:Op zondag 8 april 2018 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet erger kan.![]()
Heeft Marjet nu voor niks in haar blote erwtjes gelopen gisteren? Niet eens een troostprijs voor haar?
Wacht op hun kinderen.quote:Op zondag 8 april 2018 14:48 schreef Braudje het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Senna heel goed bij Demi past.
quote:Op zondag 8 april 2018 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
De twins hebben meer.......ondanks dat die ook tenger zijn....
staat geweldig op haar cv als ze straks als presentatrice wil gaan solliciterenquote:Op zondag 8 april 2018 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet erger kan.![]()
Heeft Marjet nu voor niks in haar blote erwtjes gelopen gisteren? Niet eens een troostprijs voor haar?
Vind ik ook mooi. Lekker nonchalant.quote:
Bofk&tquote:
... en die dan stevig vastpakken zo nu en dan.quote:
Als het te lang wordt krijgt het zo'n champignon model, omdat het zo dik is.quote:Op zondag 8 april 2018 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik ook mooi. Lekker nonchalant.
Die werken er hard genoeg voor. Kunnen het hebben.quote:
Dat is ook waar, kan nog net w.m.b.quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als het te lang wordt krijgt het zo'n champignon model, omdat het zo dik is.
Als ze zo dom is om hem te laten gaan, is ze hem ook niet waard.quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en die dan stevig vastpakken zo nu en dan.
Is zeker in de war met St.Tropez. wat boten betreft. Ze kletst mij trouwens te vaak over St. Maarten. Ze zal het wel missen daar.quote:Op zondag 8 april 2018 15:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dom geklets van Billy. Op St.Maarten komen veel canadezen met hun boot, want dat ligt natuurlijk dicht bij elkaar
Ja ze heeft haar zelf niet gemaaktquote:
Daar moest ik ook meteen aan denken. Maar Marjet heeft immers schijt aan alles?quote:Op zondag 8 april 2018 15:13 schreef Verida het volgende:
[..]
staat geweldig op haar cv als ze straks als presentatrice wil gaan solliciteren
quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en die dan stevig vastpakken zo nu en dan.
Ligt aan het type man. Baard van Ivan mag wel wat minder, al kan hij het wel hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 15:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind stoppeltjes leuk.
Of lange krullen.
Ik ben gek op champignons.quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als het te lang wordt krijgt het zo'n champignon model, omdat het zo dik is.
Dat is waar.quote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ze heeft haar zelf niet gemaakt
Het is ook veel te warm.quote:
Het klinkt interessant, daarom praat ze daar graag over.quote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is zeker in de war met St.Tropez. wat boten betreft. Ze kletst mij trouwens te vaak over St. Maarten. Ze zal het wel missen daar.
Ja prec vind het oordelen op uiterlijk zo vreemd.... niemand heeft zich zelf gemaakt...quote:Op zondag 8 april 2018 15:07 schreef Braudje het volgende:
Hier in de Cos heeft iedereen het perfecte lijntje.
Yep.quote:Op zondag 8 april 2018 15:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind stoppeltjes leuk.
Of lange krullen.
Mee eens hoor.quote:Op zondag 8 april 2018 15:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja prec vind het oordelen op uiterlijk zo vreemd.... niemand heeft zich zelf gemaakt...
je wordt zo geboren dus kan niemand iets aan doen
Zou hij ook best kunnen hebben.quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou met een baard aan de muur krijg je die vanzelf
Dat weet ze ook niet, want ze doet wel alsof ze miss World is.quote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ze heeft haar zelf niet gemaakt
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 8 april 2018 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Beau ook nagelstyliste was dus waarom doet die de meiden daar dan niet?
omdat ze de spullen niet heeft misschienquote:Op zondag 8 april 2018 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Beau ook nagelstyliste was dus waarom doet die de meiden daar dan niet?
Lekker interessant als je er uit een auto wordt gegooid.quote:Op zondag 8 april 2018 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het klinkt interessant, daarom praat ze daar graag over.
Wel die plakplaatjes.quote:Op zondag 8 april 2018 15:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja prec vind het oordelen op uiterlijk zo vreemd.... niemand heeft zich zelf gemaakt...
je wordt zo geboren dus kan niemand iets aan doen
Romy heeft ook haar certificaat nagelstyliste.quote:Op zondag 8 april 2018 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar heeft ze het dan liever niet zo graag overquote:Op zondag 8 april 2018 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker interessant als je er uit een auto wordt gegooid.
Gelukkig voor haar dat ze zelf vertrouwen heeft onzeker zijn is kut..quote:Op zondag 8 april 2018 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet ze ook niet, want ze doet wel alsof ze miss World is.
WTF, in de dierentuin gezien zeker op St. Maarten.quote:Op zondag 8 april 2018 15:19 schreef mazaru het volgende:
Bats vertelt over haar Jaguar. Die ging jonguh!!
Korte broeken staan nooit eigenlijkquote:Op zondag 8 april 2018 15:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die korte broek slaat nergens op met de rest van de kleding.
Zelfverzekerdheid is prima, maar het kan ook doorslaan en dan is het kut.quote:Op zondag 8 april 2018 15:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar dat ze zelf vertrouwen heeft onzeker zijn is kut..
nee geen billy fan mag van mij morgen op de bank
Heeft daar les gehad maar was er al heel snel zat van. Romy hè.quote:Op zondag 8 april 2018 15:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Romy heeft dat ook een poosje gedaan dacht ik.
Dat ligt aan de vent die erin loopt.quote:Op zondag 8 april 2018 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Korte broeken staan nooit eigenlijk
Dat zou best kunnen maar Romy had toch nog van alles van haar cursus daar?quote:Op zondag 8 april 2018 15:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
omdat ze de spullen niet heeft misschien
Is toen ook verkocht volgens mij.quote:Op zondag 8 april 2018 15:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar Romy had toch nog van alles van haar cursus daar?
quote:
Die mag geloof ik ook een voetenbad nemen.quote:
Als er iemand heel onzeker is dan is het Marjet wel. Als zij zich een beetje normaal zou gedragen zou hier niet zoveel commentaar op haar uiterlijk zijn. Dat denk ik tenminste.quote:Op zondag 8 april 2018 15:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar dat ze zelf vertrouwen heeft onzeker zijn is kut..
nee geen billy fan mag van mij morgen op de bank
..en al helemaaaaaal niet driekwart broeken, niet bij mannen, niet bij vrouwen !!quote:Op zondag 8 april 2018 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aan.quote:Op zondag 8 april 2018 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het ergste vind ik mannen met een "korte" broek tot onder de knieën of op je enkels.quote:Op zondag 8 april 2018 15:28 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
..en al helemaaaaaal niet driekwart broeken, niet bij mannen, niet bij vrouwen !!
ik ook hoor, want t zit wel lekker!quote:Op zondag 8 april 2018 15:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aan.![]()
Word nou opeens heel onzeker.
Jij bent 88 dan geeft dat geen fuck meer kan je alles doenquote:Op zondag 8 april 2018 15:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aan.![]()
Word nou opeens heel onzeker.
die bedoel ik ook, ik dacht dt dat driekwart heet...en dan ook nog sokken en sandalen...quote:Op zondag 8 april 2018 15:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het ergste vind ik mannen met een "korte" broek tot onder de knieën of op je enkels.
Doe dan gewoon een lange broek aan.
Precies.quote:Op zondag 8 april 2018 15:31 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
die bedoel ik ook, ik dacht dt dat driekwart heet...en dan ook nog sokken en sandalen...
Waar komt dat gore ding vandaan opeensquote:Op zondag 8 april 2018 15:32 schreef Gooddeal het volgende:
Mehmet zit met zijn bakkes helemaal in die pispaal.
Ze raken dat ding ook gewoon met hun blote handen aanquote:Op zondag 8 april 2018 15:32 schreef Gooddeal het volgende:
Mehmet zit met zijn bakkes helemaal in die pispaal.
Ze hebben er twee zie ik.quote:Op zondag 8 april 2018 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar komt dat gore ding vandaan opeens
het is toch ook een schat,Ivan....zag er trouwens wel heeeeel lekker uit in z'n roze korte broekquote:
Zo smerig.quote:Op zondag 8 april 2018 15:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze raken dat ding ook gewoon met hun blote handen aan
Ik heb lekker schijt.quote:Op zondag 8 april 2018 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent 88 dan geeft dat geen fuck meer kan je alles doen
we kunnen de COS beter SOP gaan noemenquote:Op zondag 8 april 2018 15:34 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
het is toch ook een schat,Ivan....zag er trouwens wel heeeeel lekker uit in z'n roze korte broek
Ik vind het bij een vrouw eerder staan dan bij een man ook hahaquote:
Ja joh kost weer geld natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2018 15:35 schreef Gooddeal het volgende:
Daar heb je toch bedrijven voor die zo'n ding schoonmaken en ophalen? net als een dixie?
Bescheidenheid siert de mens, Billy daarentegen met haar grootheidswaanzin..quote:Op zondag 8 april 2018 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Karakter ook, maar daar kun je nog wat aan knutselen.
TE zot...Johan, wie was nou Johan....quote:Op zondag 8 april 2018 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Johan fan's blijven Beau steunen die broodmongolen nog 49%
Dus datquote:Op zondag 8 april 2018 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet ze ook niet, want ze doet wel alsof ze miss World is.
Litertje benzine erover en de fik erin is sneller en beter voor iedereen.quote:Op zondag 8 april 2018 15:35 schreef Gooddeal het volgende:
Daar heb je toch bedrijven voor die zo'n ding schoonmaken en ophalen? net als een dixie?
Zeker weten.quote:Op zondag 8 april 2018 15:34 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
het is toch ook een schat,Ivan....zag er trouwens wel heeeeel lekker uit in z'n roze korte broek
Dat is wel heel rigoreus.quote:Op zondag 8 april 2018 15:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Litertje benzine erover en de fik erin is sneller en beter voor iedereen.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 8 april 2018 15:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we kunnen de COS beter SOP gaan noemen
snap gewoon niet dat ze dat kan, net als de twins...er is veel te doen en dan ga je zitten kijken...quote:Op zondag 8 april 2018 15:35 schreef snetje het volgende:
En wat doet Billy?.... zonnen en ships vreten...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 april 2018 15:35 schreef Gooddeal het volgende:
Oh ja bijna Jarigquote:Op zondag 8 april 2018 15:38 schreef Gooddeal het volgende:
Er komt ook nog een piswagen, voor het eindfeest.
Ligt aan de benen. Bij mannen met witte spillebeentjes vind ik het lelijk.quote:Op zondag 8 april 2018 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind het bij een vrouw eerder staan dan bij een man ook haha
Normaal wel.quote:Op zondag 8 april 2018 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou dat niet in de huur zitten van die dingen?
Ik ga niet op pisbakken googlenquote:Op zondag 8 april 2018 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou dat niet in de huur zitten van die dingen?
Geen excuus meer dat ze voor haar vriendinnetjes moet zorgen.quote:Op zondag 8 april 2018 15:35 schreef snetje het volgende:
En wat doet Billy?.... zonnen en ships vreten...
[ afbeelding ]
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2018 15:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens, Billy daarentegen met haar grootheidswaanzin..
witte spillebeentjes bij vrouwen zijn ook niet mooiquote:Op zondag 8 april 2018 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ligt aan de benen. Bij mannen met witte spillebeentjes vind ik het lelijk.
Verbaas me daar ook over. Mijn handen jeuken al als ik ze daar zie sjouwen met een klein klupje. Ik zou me kapot schamen om dan te gaan zitten toekijken.quote:Op zondag 8 april 2018 15:37 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
snap gewoon niet dat ze dat kan, net als de twins...er is veel te doen en dan ga je zitten kijken...
alles is toch een kwestie van smaak...tis niet de mijnequote:Op zondag 8 april 2018 15:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
een mooie spijkerbroek tot net over de knie staat een vrouw echt wel
Heeft ze tóch iets geleerd?quote:Op zondag 8 april 2018 15:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
Romy lult gelijk verder over haar bikini als marjet over botox begint.![]()
Oja, natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2018 15:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze moeten die pisbakken verplaatsen omdat morgen het weiland op slot gaat.
misschien gaan ze die vervuilde grond wel opschonenquote:Op zondag 8 april 2018 15:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het ging dan ook over mannen in korte broek. Dat GB dat niet mooi vond.quote:Op zondag 8 april 2018 15:41 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
witte spillebeentjes bij vrouwen zijn ook niet mooi
O, is ook zo. Ik vroeg me al af vanwaar al dat werk opeens.quote:Op zondag 8 april 2018 15:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zolang de bewoners daar zitten zou ik er toch ff mee wachten.quote:Op zondag 8 april 2018 15:45 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
misschien gaan ze die vervuilde grond wel opschonen
o,sollyquote:Op zondag 8 april 2018 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het ging dan ook over mannen in korte broek. Dat GB dat niet mooi vond.![]()
Maar je hebt gelijk hoor.
staan straks vast geen camera's meer op, geen haan die er naar kraaitquote:Op zondag 8 april 2018 15:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zolang de bewoners daar zitten zou ik er toch ff mee wachten.
Misschien anderen die op Marjet gaan? Denk dat er niet veel op Mehmet zullen stemmen i.v.m. de finance.quote:Op zondag 8 april 2018 15:48 schreef Flow3r het volgende:
Baldr gaat dus op Mehmet , goodbye 3 stemmen voor Billy
Geeft niks.quote:Op zondag 8 april 2018 15:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
o,solly
Rienk met z'n dikke benen en kont vind ik trouwens ook niet zo mooi in een korte broek
What's new?quote:Op zondag 8 april 2018 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling doet dus helemaal niets voor de groep alleen voor zichzelf. En weer aan het konkelen over het stemmen.
quote:Op zondag 8 april 2018 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geeft niks.![]()
Vind Rienk helemaal geen mannenfiguur hebben. Lijkt eerder het lijf van een ouwe man dan.
Madi had de naam met linda, maar blijkt nu toch wel heel duidelijk dat juist de nieuwe drieling van het konkelen zijn.quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 15:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy;ga lekker zitten,die jongen zit in een rolstoel trut.
Wat kan ze dat goed he, met bezoekers. Ze in de maling nemen en tv met ze maken, meer is het niet. Maar.... ze is er goed in. Ze laat ze niet meer gaan.quote:
Je kunt ook te ver gaan hè.quote:Op zondag 8 april 2018 15:55 schreef VitaSackville het volgende:
Ivan kan beter die spijkerbroek uitdoen...leuk voor ons, beter voor hem. VOoral een andere maat schoenen zoeken...
Ja, want wie weet kijkt er wel iemand die haar een baantje kan geven.quote:Op zondag 8 april 2018 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze speelt presentarise, dit keer van een medisch programma. Serieuze journalistiek.
Ga maar weer terug naar de tuin. Moet nog genoeg gebeuren. Billy hoeft in ieder geval nu ook niets te doen.quote:
Altijd bijdehand willen zijn.quote:Op zondag 8 april 2018 15:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy;ga lekker zitten,die jongen zit in een rolstoel trut.
Met dát talent had ze gisteren ruimschoots kunnen winnen.quote:Op zondag 8 april 2018 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat kan ze dat goed he, met bezoekers. Ze in de maling nemen en tv met ze maken, meer is het niet. Maar.... ze is er goed in. Ze laat ze niet meer gaan.
Dat is ook gelul, de Twins hebben altijd tactisch gestemd nog lang voor de UVHJ verkiezing alquote:Op zondag 8 april 2018 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Madi had de naam met linda, maar blijkt nu toch wel heel duidelijk dat juist de nieuwe drieling van het konkelen zijn.
Zo lijkt ze inderdaad steeds bezig te zijn. Gezien worden en tonen wat ze wel niet allemaal kan.quote:Op zondag 8 april 2018 16:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja, want wie weet kijkt er wel iemand die haar een baantje kan geven.
quote:Op zondag 8 april 2018 16:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Onze keukenprinses weer alles voor elkaar voor de bezoekers.
Nou nee dank jequote:Op zondag 8 april 2018 15:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
een mooie spijkerbroek tot net over de knie staat een vrouw echt wel
Gelukkig heb ik maar 1 stream en hoor dat niet van Marjet. Maar daardoor mis ik wel veel met bezoekers want krijg alleen die zwerver maar achter de computer in beeld.quote:
Dacht ze zeker dat de aorta in de benen zit ofzo.quote:Op zondag 8 april 2018 16:22 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats: "Ik hoor best vaak een verband tussen de aorta en het hart..."
En Bil wacht tot het eten wordt opgediend,ondertussen kletsenquote:Op zondag 8 april 2018 16:22 schreef Chea49 het volgende:
En natuurlijk is het Romy weer die komt helpen. De zwerver komt alleen maar kijken waar hij van kan snoepen.
quote:Op zondag 8 april 2018 16:24 schreef snetje het volgende:
Nu Beau ziek is vraag ze Linda wel of ze kan helpen (anders nooit)... even extra nadruk op leggen wat een bikkel ze wel niet is en helpt terwijl ze ziek is...
quote:
Och ja ..dat hebben we ook nog ja...quote:Op zondag 8 april 2018 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Heeft niets met Maandag te maken....
lekker dan, kan ze fijn even over het eten heenhoesten...Dan gaan deze gasten in ieder geval met een souveniertje naar huis...quote:Op zondag 8 april 2018 16:23 schreef mazaru het volgende:
En Beau vraagt met haar zieke lichaam of ze kan helpen. Dat is pas een bikkel. De rest zit op zijn reet in de zon
quote:Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef Vinamp het volgende:
Ik zie mensen met mogelijkheden.
Geen utopianen dus
Ze hoesten daar allemaal over het eten. En lekker slingeren en plukken met hun haren boven de pan.quote:Op zondag 8 april 2018 16:26 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker dan, kan ze fijn even over het eten heenhoesten...Dan gaan deze gasten in ieder geval met een souveniertje naar huis...
nee,nee,nee...niet-bij mannen,niet bij vrouwen!quote:Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Een mooie spijkerbroek tot over de knie wel mooi hoor bij mannen
quote:Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nee,nee,nee...niet-bij mannen,niet bij vrouwen!
Zag het net voor het eerst.quote:Op zondag 8 april 2018 16:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze zetten daar al jaren hete pannen op het aanrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |