SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De "enkele planken"quote:Op zondag 8 april 2018 14:23 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En ze beginnen gewoon weer met liegen.
"Geen regels"![]()
![]()
Ze gaan staan waar nu de parkeerplek is.quote:Op zondag 8 april 2018 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "enkele planken"
[ afbeelding ]
En alle van tevoren gekapte bomen liggen er "toevallig" ook nog
Ik vind het stemmen helemaal niet spannend meer nu we weten dat het gewoon doorgaat.quote:Op zondag 8 april 2018 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
Drieling weer begonnen over het stemmen van morgen.
Fay en Billy op de bank aubquote:Op zondag 8 april 2018 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
Drieling weer begonnen over het stemmen van morgen.
nee Senna is heel aantrekkelijkquote:Op zondag 8 april 2018 14:44 schreef Braudje het volgende:
Fay: Doe mij maar gewoon Chipp hoor.
Demi: Ik vond Ivan echt niet aantrekkelijk gisteren.
Ze zitten elkaar nu uit te horen .quote:Op zondag 8 april 2018 14:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Heeft de nieuwe drieling al afspraken gemaakt?
Ja die twee blijven wel porren en roepen ik weet helemaal niet wat ik moet doen.quote:
Speciaal voor fokquote:Op zondag 8 april 2018 14:46 schreef Bramenstruik het volgende:
wat loopt Ivan daar nu geil te doen ???
Niet aantrekkelijk hoorquote:Op zondag 8 april 2018 14:50 schreef Flow3r het volgende:
Is Rowan naar de carwash?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmmjjjjj uuuhh hhmmmm, berachtje, chacken, hhmmmmmm, fantastischquote:Op zondag 8 april 2018 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipkutje ZC!! Ik versta er nu helemaal niet meer wat ze mompelt...
[ afbeelding ]
En meer zal dat ook niet worden.... fantaserenquote:Op zondag 8 april 2018 14:55 schreef rowan634 het volgende:
linda en billy fantaseren over seks met een medebewoner
De warmte stijgt naar hun hoofdquote:Op zondag 8 april 2018 14:55 schreef rowan634 het volgende:
linda en billy fantaseren over seks met een medebewoner
Dit dus. Het voelt als het paard achter de wagen spannen.quote:Op zondag 8 april 2018 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het stemmen helemaal niet spannend meer nu we weten dat het gewoon doorgaat.
mss weet zij iets wat wij niet weten, en komt het publiek erinquote:Op zondag 8 april 2018 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipkutje is laat met haar Inslijm-act en questionairs.. morgen is het alweer zover
jawel hoor ik word ook niet goedquote:Op zondag 8 april 2018 15:00 schreef Gooddeal het volgende:
Die vrouw van de carwash, is niet helemaal goed?
Of kan ik dat zo niet zeggen.
Bats heeft echt een lelijk lichaam. Gisteren vrij opvallend met die bodypaint, totaal geen taille en een buikjequote:
Er is wel iets met haar , heb een vriendin en die is bijna doof en praat ook zo een beetje net als die vrouw ?quote:Op zondag 8 april 2018 15:00 schreef Gooddeal het volgende:
Die vrouw van de carwash, is niet helemaal goed?
Of kan ik dat zo niet zeggen.
Nou ik wel hoor. Geef mij maar zo'n klusjesman, alhoewel mijn klusjesman er ook wel mag wezen hoor.quote:Op zondag 8 april 2018 14:44 schreef Braudje het volgende:
Fay: Doe mij maar gewoon Chipp hoor.
Demi: Ik vond Ivan echt niet aantrekkelijk gisteren.
Ja, heel lelijk. Vormloos.quote:Op zondag 8 april 2018 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Bats heeft echt een lelijk lichaam. Gisteren vrij opvallend met die bodypaint, totaal geen taille en een buikje
Nu hier ook te zien, allemaal plooien in haar buik.
Lelijk gewoon
Dat kan het ook zijn, maar ze praat op een hele kinderlijke manier.quote:Op zondag 8 april 2018 15:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er is wel iets met haar , heb een vriendin en die is bijna doof en praat ook zo een beetje net als die vrouw ?
Als je denkt dat het niet erger kan.quote:
quote:
Helemaal niks.quote:Op zondag 8 april 2018 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet erger kan.![]()
Heeft Marjet nu voor niks in haar blote erwtjes gelopen gisteren? Niet eens een troostprijs voor haar?
Wacht op hun kinderen.quote:Op zondag 8 april 2018 14:48 schreef Braudje het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat Senna heel goed bij Demi past.
quote:Op zondag 8 april 2018 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
De twins hebben meer.......ondanks dat die ook tenger zijn....
staat geweldig op haar cv als ze straks als presentatrice wil gaan solliciterenquote:Op zondag 8 april 2018 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet erger kan.![]()
Heeft Marjet nu voor niks in haar blote erwtjes gelopen gisteren? Niet eens een troostprijs voor haar?
Vind ik ook mooi. Lekker nonchalant.quote:
Bofk&tquote:
... en die dan stevig vastpakken zo nu en dan.quote:
Als het te lang wordt krijgt het zo'n champignon model, omdat het zo dik is.quote:Op zondag 8 april 2018 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik ook mooi. Lekker nonchalant.
Die werken er hard genoeg voor. Kunnen het hebben.quote:
Dat is ook waar, kan nog net w.m.b.quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als het te lang wordt krijgt het zo'n champignon model, omdat het zo dik is.
Als ze zo dom is om hem te laten gaan, is ze hem ook niet waard.quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en die dan stevig vastpakken zo nu en dan.
Is zeker in de war met St.Tropez. wat boten betreft. Ze kletst mij trouwens te vaak over St. Maarten. Ze zal het wel missen daar.quote:Op zondag 8 april 2018 15:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dom geklets van Billy. Op St.Maarten komen veel canadezen met hun boot, want dat ligt natuurlijk dicht bij elkaar
Ja ze heeft haar zelf niet gemaaktquote:
Daar moest ik ook meteen aan denken. Maar Marjet heeft immers schijt aan alles?quote:Op zondag 8 april 2018 15:13 schreef Verida het volgende:
[..]
staat geweldig op haar cv als ze straks als presentatrice wil gaan solliciteren
quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en die dan stevig vastpakken zo nu en dan.
Ligt aan het type man. Baard van Ivan mag wel wat minder, al kan hij het wel hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 15:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind stoppeltjes leuk.
Of lange krullen.
Ik ben gek op champignons.quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als het te lang wordt krijgt het zo'n champignon model, omdat het zo dik is.
Dat is waar.quote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ze heeft haar zelf niet gemaakt
Het is ook veel te warm.quote:
Het klinkt interessant, daarom praat ze daar graag over.quote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is zeker in de war met St.Tropez. wat boten betreft. Ze kletst mij trouwens te vaak over St. Maarten. Ze zal het wel missen daar.
Ja prec vind het oordelen op uiterlijk zo vreemd.... niemand heeft zich zelf gemaakt...quote:Op zondag 8 april 2018 15:07 schreef Braudje het volgende:
Hier in de Cos heeft iedereen het perfecte lijntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |