Wat kinderachtig zeg.quote:Op zondag 8 april 2018 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vechtpartijtje in Utrecht afgelopen nacht. Maar of het supporters waren en van welke club is nog niet bekend. Ja dan weiger je maar meteen de supporters van ADO natuurlijk.
Broekje uit de hele dagquote:
Hey Sked. Gefeliciteerd met je promotiequote:Op zondag 8 april 2018 11:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeg.
[..]
Broekje uit de hele dag
Er is ook moeilijk aan te ontkomen als er een Nederlander wint.quote:Op zondag 8 april 2018 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet helaas voetballen vanmiddag.. Opnemen dan maar. Vorige week werd ik gespoilerd.
Dankjewelquote:Op zondag 8 april 2018 11:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hey Sked. Gefeliciteerd met je promotie
Klopt. Als ik niks hoor weet ik eigenlijk al dat er geen NL heeft gewonnen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is ook moeilijk aan te ontkomen als er een Nederlander wint.
[..]
Dankjewel
Dus wat hoop je dan, dat er een Nederlander wint of niet?quote:Op zondag 8 april 2018 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt. Als ik niks hoor weet ik eigenlijk al dat er geen NL heeft gewonnen.
Niet. Quick step heeft sowieso wel genoeg gewonnen, sky is aids en een andere Nederlander zie ik niet winnen. En bijkomend voordeel is dat ik de uitslag niet weet.quote:Op zondag 8 april 2018 11:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus wat hoop je dan, dat er een Nederlander wint of niet?
quote:Op zondag 8 april 2018 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet. Quick step heeft sowieso wel genoeg gewonnen, sky is aids en een andere Nederlander zie ik niet winnen. En bijkomend voordeel is dat ik de uitslag niet weet.
'nog niet bekend'.quote:Op zondag 8 april 2018 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vechtpartijtje in Utrecht afgelopen nacht. Maar of het supporters waren en van welke club is nog niet bekend. Ja dan weiger je maar meteen de supporters van ADO natuurlijk.
Ik dacht dat F1 altijd 's ochtends was.quote:Op zondag 8 april 2018 11:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een snelle koers zodat ik op tijd naar de F1 kan schakelen
Nee joh, zijn maar een paar races per jaar. Zou het overigens niet ergens vinden als het vaker 's ochtends is, dan is er toch niks op de televeequote:Op zondag 8 april 2018 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat F1 altijd 's ochtends was.
Ah oké. Hoeveelste start Max?quote:Op zondag 8 april 2018 11:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee joh, zijn maar een paar races per jaar. Zou het overigens niet ergens vinden als het vaker 's ochtends is, dan is er toch niks op de televee
Ai. Wordt weer een inhaalrace dus.quote:Op zondag 8 april 2018 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
15e. Probleempje bij de kwalificatie gehad.
Of niet.quote:Op zondag 8 april 2018 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nu al gegarandeerd meer actie op de baan dan in Melbourne.
Ben wel benieuwd hoe slecht de merc nu daadwerkelijk is in dirty airquote:Op zondag 8 april 2018 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Met Lewis op 9 en Max op 15 heb ik er alle vertrouwen in.
zullen wel toevallig een paar mensen met een ADO shirtje aan gestaan hebben. Zo gaat dat wel vaker. Dan denkt men meteen dat het hooligans uit Den Haag waren.quote:Op zondag 8 april 2018 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'nog niet bekend'.
https://www.ad.nl/utrecht(...)wel-oorlog~a601c9f6/
'toevallig'.quote:Op zondag 8 april 2018 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen wel toevallig een paar mensen met een ADO shirtje aan gestaan hebben. Zo gaat dat wel vaker. Dan denkt men meteen dat het hooligans uit Den Haag waren.
"Alsof er een oorlog was uitgebroken". Is een beetje als "Het komt erg dichtbij nu"quote:Op zondag 8 april 2018 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen wel toevallig een paar mensen met een ADO shirtje aan gestaan hebben. Zo gaat dat wel vaker. Dan denkt men meteen dat het hooligans uit Den Haag waren.
Hoop heel slecht, Lewis mad op de boardradio genotquote:Op zondag 8 april 2018 11:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe slecht de merc nu daadwerkelijk is in dirty air
echt hequote:Op zondag 8 april 2018 11:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Alsof er een oorlog was uitgebroken". Is een beetje als "Het komt erg dichtbij nu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |