Dan weer wel, dan weer niet.. Het is heel vaag.. Maar eenmaal gerefreshd doet 'ie het weer goed..quote:
Gelukkig. Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan weer wel, dan weer niet.. Het is heel vaag.. Maar eenmaal gerefreshd doet 'ie het weer goed..
Hej 'maat'quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:58 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET FB TOPIC.
HET BEGIN VAN HET VERVAL IS INGEZET!!!
Even tumblr afstruinen, moment.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post dan eens pics van lekkere dikke tietjes.
quote:
Ik kom ernstig in de verleiding om je een mild kriebelhoestje toe te wensen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:48 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk geven wij Twente morgen de genadeklap.
Ik kan niet wachten op die verzuurde gezichten van vak P
Welke club ga je vanaf volgend seizoen supporten?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kom ernstig in de verleiding om je een mild kriebelhoestje toe te wensen.
Ik blijf gewoon Twentefan, duh.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club ga je vanaf volgend seizoen supporten?
Maar die bestaan dan niet meer.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon Twentefan, duh.
Tuurlijk bestaan ze dan nog welquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die bestaan dan niet meer.
PSV niks voor je?
Denk wel dat de boel gaat klappen als ze degraderen hoor, is toch nauwelijks op te vangen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan ze dan nog wel
Ik heb wel sympathie voor PSV, maar zal nooit een andere Nederlandse club kunnen supporten. Stel jij jezelf eens voor dat Ajax degradeert en failliet gaat en stel jezelf dan je eigen vraag
Dat is niet nodig, want dat zal Ajax nooit gebeurenquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan ze dan nog wel
Ik heb wel sympathie voor PSV, maar zal nooit een andere Nederlandse club kunnen supporten. Stel jij jezelf eens voor dat Ajax degradeert en failliet gaat en stel jezelf dan je eigen vraag
Ik zou NL's voetbal wel blijven volgen als Twente klapt, alleen met veel minder interesse, Beetje juichen voor de underdogs enzo, maar verder niks interessants.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk wel dat de boel gaat klappen als ze degraderen hoor, is toch nauwelijks op te vangen.
Als Ajax failliet zou gaan zou ik gewoon stoppen met Nederlands voetbal te volgen, dan slaat het nergens meer op. Al zie ik Ajax niet snel failliet gaan, ja sportief failliet maar dat is al jaren zo.
Ik zei toch stel datquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, want dat zal Ajax nooit gebeuren..
jammer jaquote:Op zondag 8 april 2018 00:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zelfs in mijn meest abjecte fantasieën zie ik Ajax nog niet failliet gaan..
Je kan dan beter buitenlands voetbal volgen, zie je tenminste nog wat kwaliteit. Maar daar hou jij niet zo van volgens mij, om Liverpool of Barcelona te kijken.quote:Op zondag 8 april 2018 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou NL's voetbal wel blijven volgen als Twente klapt, alleen met veel minder interesse, Beetje juichen voor de underdogs enzo, maar verder niks interessants.
Die streams lopen nog verder achter, omdat ze uit het buitenland moeten komen..quote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dan beter buitenlands voetbal volgen, zie je tenminste nog wat kwaliteit. Maar daar hou jij niet zo van volgens mij, om Liverpool of Barcelona te kijken.
Drizzt gaat lekker NHL en NFL volgen.quote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dan beter buitenlands voetbal volgen, zie je tenminste nog wat kwaliteit. Maar daar hou jij niet zo van volgens mij, om Liverpool of Barcelona te kijken.
kloptquote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder Ajax is de Eredivisie helemaal niks meer.
Klopt, de topcompetities boeien me niet. Kijk liever naar een RKC - Telstar dan (ik noem maar wat) Barca - Atleticoquote:Op zondag 8 april 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Colorado Avalanchegenotquote:Op zondag 8 april 2018 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt gaat lekker NHL en NFL volgen.
Leuk zeg.quote:Op zondag 8 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eergister nog 3 NHL shirts gekocht (dus geen jerseys, die dingen zijn teringduur)Een standaard Avalanche-shirt met het logo, eentje met ROY 33 op de achterkant en een Gretzky 99 Rangers-shirt. Kostte me alle bij elkaar nog geen 60 euro incl verzondkosten. Genot.
jeetje ©haags_kwartiertjequote:Op zondag 8 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eergister nog 3 NHL shirts gekocht (dus geen jerseys, die dingen zijn teringduur)Een standaard Avalanche-shirt met het logo, eentje met ROY 33 op de achterkant en een Gretzky 99 Rangers-shirt. Kostte me alle bij elkaar nog geen 60 euro incl verzondkosten. Genot.
quote:
Echt he.quote:
Helemaal top gozer!quote:Op zondag 8 april 2018 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Werd in 1995 of 1996 fan van de NHL, was zoekende naar een team en vond de Avs in 1996. Volgens m'n pa heb ik dat van opa geërfd, die was er ook gek op.
Waren de Anaheim Ducks te mainstream voor je?quote:Op zondag 8 april 2018 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Werd in 1995 of 1996 fan van de NHL, was zoekende naar een team en vond de Avs in 1996. Volgens m'n pa heb ik dat van opa geërfd, die was er ook gek op.
ik met spice girls schoenenquote:Op zondag 8 april 2018 00:42 schreef Befbekje het volgende:
Ik liep in 1996 met petjes van de Chicago Bulls..
oh, kutquote:Op zondag 8 april 2018 00:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die kwamen pas in 1997 op de markt..
Fake news..
Jij bent in de war met Buffalo's..quote:Op zondag 8 april 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al die wijfen droegen dat. Waren meteen een meter langer in lengte.
Toen waren het nog de Mighty Ducks. Wel toffe films.quote:Op zondag 8 april 2018 00:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waren de Anaheim Ducks te mainstream voor je?
Ik met een shirt van de Baltimore Ravens, gewoon om anders te doenquote:Op zondag 8 april 2018 00:42 schreef Befbekje het volgende:
Ik liep in 1996 met petjes van de Chicago Bulls..
Ik werd in dat jaar 13 in december.quote:
Had je toen ook al die issues die je nu hebt, of is dat later pas begonnen?quote:Op zondag 8 april 2018 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik werd in dat jaar 13 in december.
Die begonnen pas in 2008.quote:Op zondag 8 april 2018 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je toen ook al die issues die je nu hebt, of is dat later pas begonnen?
Ik heb TMF Hitzone 2, 5 en best of '98 hier nog steeds liggen..quote:Op zondag 8 april 2018 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hitzone begon in die tijd. Bestaat nog steeds
Dat waren de beste. Toen was het nog leuk.quote:Op zondag 8 april 2018 01:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb TMF Hitzone 2, 5 en best of '98 hier nog steeds liggen..
Opvallend dat jij in zoiets de tel bent kwijtgeraaktquote:Op zondag 8 april 2018 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat waren de beste. Toen was het nog leuk.
Ik had toen 1 Tm 70 gedownload ofzo. Niet eens heel lang terug. Weet niet bij welk deel ze nu zijn onderhand.
quote:Op zondag 8 april 2018 01:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Opvallend dat jij in zoiets de tel bent kwijtgeraakt..
Lekker helemaal los gaan op dan inmiddels uitgekotste hits, lekker manquote:Op zondag 8 april 2018 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En de 538 dance smash cd's waren ook prima. Vooral de eindejaarsmix.
TMF Hitzone 5 stonden echt een paar goede nummers op, van onder meer Extince, Hollis P. Monroe en E-Life..quote:Op zondag 8 april 2018 01:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Lekker helemaal los gaan op dan inmiddels uitgekotste hits, lekker man
oh, ik vond die juist wel chill.quote:Op zondag 8 april 2018 01:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Lekker helemaal los gaan op dan inmiddels uitgekotste hits, lekker man
bluueeeedabaaaaadeeeeebaaaadaaaadaaaaaaaquote:Op zondag 8 april 2018 01:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
TMF Hitzone 5 stonden echt een paar goede nummers op, van onder meer Extince, Hollis P. Monroe en E-Life..
Dat is natuurlijk ieder voor zichzelf, ik was er altijd wel klaar mee dan.quote:Op zondag 8 april 2018 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh, ik vond die juist wel chill.
Die stond niet op 5, en dat is echt het grootste aidsnummer wat ooit op 1 heeft gestaan in de Nederlandse verkooplijsten..quote:Op zondag 8 april 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bluueeeedabaaaaadeeeeebaaaadaaaadaaaaaaa
I knowquote:Op zondag 8 april 2018 01:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die stond niet op 5, en dat is echt het grootste aidsnummer wat ooit op 1 heeft gestaan in de Nederlandse verkooplijsten..
Ben jij ooit in de Tempel geweest vroeger?quote:Op zondag 8 april 2018 01:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die stond niet op 5, en dat is echt het grootste aidsnummer wat ooit op 1 heeft gestaan in de Nederlandse verkooplijsten..
?quote:Op zondag 8 april 2018 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij ooit in de Tempel geweest vroeger?
gouden tijden manquote:Op zondag 8 april 2018 01:19 schreef Befbekje het volgende:
Dat was bij mij praktisch om de hoek.. Ben er nooit binnengeweest, nee..
Aan die rotonde daar..quote:Op zondag 8 april 2018 01:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gouden tijden man
Komt een reünie
Dat je daar nooit geweest bent manquote:Op zondag 8 april 2018 01:20 schreef Befbekje het volgende:
Dat is 150 meter lopen van mijn oude studentenkamertje..
Dat was volgens mij niet eens open toen ik daar woondequote:Op zondag 8 april 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat je daar nooit geweest bent man
quote:
Maar waarom dan?quote:Op zondag 8 april 2018 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, de topcompetities boeien me niet. Kijk liever naar een RKC - Telstar dan (ik noem maar wat) Barca - Atletico
Zou kunnenquote:Op zondag 8 april 2018 01:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet eens open toen ik daar woonde..
Ah jammer hoor.quote:Op zondag 8 april 2018 01:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In 2005 gesloten lees ik nu, toen woonde ik nog niet in Agga..
Heb al een rollator besteldquote:Op zondag 8 april 2018 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet mag ik mij al inschrijven in het bejaardentehuis.
Jeetje.quote:
Ach ik kon er wel om lachen hoe lachwekkend AZ dat weg gafquote:Op zondag 8 april 2018 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik moest werken, die 2 - 3 had ik niet overleefd.
Ik heb sowieso maar weinig van het Haagse nachtleven gezien, behalve het laatste jaar misschien.. Ik ging meestal naar Amsterdam of Antwerpen/Brussel..quote:
Het valt dan nog wel mee.quote:Op zondag 8 april 2018 01:26 schreef R-woud88 het volgende:
Ik merk nu ik halverwege de 20 ben dat ik meer last heb van katers en ineens toekomst serieus ga nemen, dat laatste komt ff een paar jaar te laat
Wat heb je nagelaten afgelopen jaren?quote:Op zondag 8 april 2018 01:26 schreef R-woud88 het volgende:
Ik merk nu ik halverwege de 20 ben dat ik meer last heb van katers en ineens toekomst serieus ga nemen, dat laatste komt ff een paar jaar te laat
Ik had na die 2 - 0 echt valse hoop gehad, omdat in 5 minuten dan zo te zien, mjah blij dat ik dat niet heb hoeven meemaken.quote:Op zondag 8 april 2018 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje.
[..]
Ach ik kon er wel om lachen hoe lachwekkend AZ dat weg gaf
Daar kwam ik dan weer niet.quote:Op zondag 8 april 2018 01:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso maar weinig van het Haagse nachtleven gezien, behalve het laatste jaar misschien.. Ik ging meestal naar Amsterdam of Antwerpen/Brussel..
3 duurde teringlangquote:Op zondag 8 april 2018 01:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, maar ik pakte altijd de 3, of de 17..
Ik vind katers sowieso maar kut, dus daarom drink ik nooit meer tot ik dronken word.quote:Op zondag 8 april 2018 01:26 schreef R-woud88 het volgende:
Winst voor de brouwerquote:Op zondag 8 april 2018 01:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat heb je nagelaten afgelopen jaren?
Ik niet, want anders had Ajax toch niet gewonnen volgende week. Alleen pijnlijk dat het hun kampioenswedstrijd is, maar goed dit seizoen is toch al gitzwart.quote:Op zondag 8 april 2018 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had na die 2 - 0 echt valse hoop gehad, omdat in 5 minuten dan zo te zien, mjah blij dat ik dat niet heb hoeven meemaken.
Ik vond 6 jaar geleden een kater heerlijk, beetje brak op de zondag voetbal kijken en in de zomer op het terras de kater wegdrinken en in beide gevallen heerlijk in slaap vallen op de zondagavond..quote:Op zondag 8 april 2018 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind katers sowieso maar kut, dus daarom drink ik nooit meer tot ik dronken word.
ik tegenwoordig ook niet meer.quote:Op zondag 8 april 2018 01:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van katers als ik mijzelf voor de rest goed verzorg..
Dan drink je niet genoeg kerelquote:Op zondag 8 april 2018 01:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van katers als ik mijzelf voor de rest goed verzorg..
Scheveningen ook niet?quote:Op zondag 8 april 2018 01:33 schreef Befbekje het volgende:
Maar ik ging trouwens in die tijd altijd naar Antwerpen en Brussel voor de muziek, Den Haag heeft wat dat betreft een shitnachtleven waar nooit iets spannends wordt geprogrammeerd..
Daar heb je gelijk in. Al zou jij het Musicon wel waarderen denk ik.quote:Op zondag 8 april 2018 01:33 schreef Befbekje het volgende:
Maar ik ging trouwens in die tijd altijd naar Antwerpen en Brussel voor de muziek, Den Haag heeft wat dat betreft een shitnachtleven waar nooit iets spannends wordt geprogrammeerd..
Enige waar ik naar toe ging s'avonds in den haag was "the old jazz" weet niet of jullie dat kennen.quote:
Niet elke dag nee, maar af en toe een feestje is toch lekker manquote:Op zondag 8 april 2018 01:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar ik hoef toch niet elke dag minimaal 6 liter weg te zuipen?
Ja dat heb ik nooit zo gedaan en ik vond het vreselijk als ik moest kotsen van drank en er hoofdpijn van had.quote:Op zondag 8 april 2018 01:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik vond 6 jaar geleden een kater heerlijk, beetje brak op de zondag voetbal kijken en in de zomer op het terras de kater wegdrinken en in beide gevallen heerlijk in slaap vallen op de zondagavond..
Sliep altijd uit en binnen een uur kon ik weer aan het bier, nu moet ik eerst een paar uur opstarten en dan de keuze maken wat ik aankan
Ja, die heeft nu een nieuwe eigenaar sinds kort.quote:Op zondag 8 april 2018 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige waar ik naar toe ging s'avonds in den haag was "the old jazz" weet niet of jullie dat kennen.
Respect voor je discipline, bij aangeschoten worden ze juist te lekker..quote:Op zondag 8 april 2018 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nooit zo gedaan en ik vond het vreselijk als ik moest kotsen van drank en er hoofdpijn van had.
Ik hou het bij aangeschoten zijn en dan vind ik het prima
Ik kom eigenlijk amper nog boven de 1,5/2 liter uit wat bier betreft..quote:Op zondag 8 april 2018 01:34 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Niet elke dag nee, maar af en toe een feestje is toch lekker man
ik hou het vaak na 1 of 2 biertjes wel voor gezienquote:Op zondag 8 april 2018 01:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk amper nog boven de 1,5/2 liter uit wat bier betreft..
Kom er nu ook nooit meer, half jaartje ondergehuurd in de Fred dus woonde er 200m vandaan en daar gingen mn huisgenoten altijd heen. Was wel chillquote:Op zondag 8 april 2018 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die heeft nu een nieuwe eigenaar sinds kort.
Maar jij gaat dan over op 15 baco cola..quote:Op zondag 8 april 2018 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik hou het vaak na 1 of 2 biertjes wel voor gezien
Nicequote:Op zondag 8 april 2018 01:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kom er nu ook nooit meer, half jaartje ondergehuurd in de Fred dus woonde er 200m vandaan en daar gingen mn huisgenoten altijd heen. Was wel chill
Nee, ook hooguit 2. Maar dat heb ik ook al maanden niet meer gedronken.quote:Op zondag 8 april 2018 01:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan over op 15 baco cola..
Dan zoek ik wel wat anders lekkers, een portie bitterballen ofzo.quote:Op zondag 8 april 2018 01:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Respect voor je discipline, bij aangeschoten worden ze juist te lekker..
quote:Op zondag 8 april 2018 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel wat anders lekkers, een portie bitterballen ofzo.
Ik drink gewoon altijd tot ik geen zin meer heb, de ene keer ben ik er na 5 glazen klaar mee en de andere keer kan ik eindeloos doorgaan.quote:Op zondag 8 april 2018 01:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk amper nog boven de 1,5/2 liter uit wat bier betreft..
Ik drink nu een halve liter Kapuziner Weißbier..quote:Op zondag 8 april 2018 01:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik drink gewoon altijd tot ik geen zin meer heb, de ene keer ben ik er na 5 glazen klaar mee en de andere keer kan ik eindeloos doorgaan.
Vooral feestjes met onbeperkt drinken zijn funest voor mij
Liquicityquote:Op zondag 8 april 2018 01:38 schreef Befbekje het volgende:
Maar 2007/2008 was ik helemaal into dubstep muziek, en daar moest ik wel voor naar Antwerpen of Brussel, daar gebeurde het toen..
Cantus is wel chill om mee te makenquote:Op zondag 8 april 2018 01:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik drink gewoon altijd tot ik geen zin meer heb, de ene keer ben ik er na 5 glazen klaar mee en de andere keer kan ik eindeloos doorgaan.
Vooral feestjes met onbeperkt drinken zijn funest voor mij
Dat spul kan ik dus echt niet wegkrijgen, vind ik persoonlijk echt smerigquote:Op zondag 8 april 2018 01:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik drink nu een halve liter Kapuziner Weißbier..
Eens, sterke drank drink ik nooit.quote:Op zondag 8 april 2018 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Drink nu ook alleen nog maar bier (alleen als ik uitga), sterke drank vind ik sws eigenlijk vrij smerig en ik krijg het ook niet echt meer weg
Cola-rum of beerenburg-sinas is prima te doenquote:Op zondag 8 april 2018 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Drink nu ook alleen nog maar bier (alleen als ik uitga), sterke drank vind ik sws eigenlijk vrij smerig en ik krijg het ook niet echt meer weg
Misschien ben ik nu een debiel, maar wat de neuk is een cantus?quote:Op zondag 8 april 2018 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Cantus is wel chill om mee te maken
Iets waar je niet bij wil horen als student..quote:Op zondag 8 april 2018 01:43 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu een debiel, maar wat de neuk is een cantus?
Whisky is dan het enige wat ik heel soms drink, maar niet echt meer dan 1 glas. Heb 1 fles Glenlivet staan wat best prima smaaktquote:Op zondag 8 april 2018 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, sterke drank drink ik nooit.
Whisky vind ik ook echt het smerigste ooit
Ja met cola erbij smaakt het idd nog wel, maar dan vind ik gewone cola lekkerder ghehe. OM even in te drinken is dat wel de beste manier. Al drink ik het liefst gewoon een paar biertjes.quote:Op zondag 8 april 2018 01:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Cola-rum of beerenburg-sinas is prima te doen
Whisky moet je in je auto stoppen, rijdt hij weer als een tiet.quote:Op zondag 8 april 2018 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whisky is dan het enige wat ik heel soms drink, maar niet echt meer dan 1 glas. Heb 1 fles Glenlivet staan wat best prima smaakt
Mjah je hebt het in vele soorten en maten, maar in principe heb je allerlei tafels waar constant je bierglas wordt gevuld en een soort jury geeft je tafel steeds opdrachten, ondertussen moet je steeds je bier glas leegdrinken, als dat niet lukt of je opdracht faalt of je doet iets anders fout word je naar de jury gehaald voor een bepaalde straf (meestal in de vorm van iets drinken)quote:Op zondag 8 april 2018 01:43 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu een debiel, maar wat de neuk is een cantus?
jaquote:Op zondag 8 april 2018 01:45 schreef R-woud88 het volgende:
Ff een snelle Google en die vertelt mij dat een cantus 1 grote zuipfestijn is?
gegarandeerd een kater dus haha, maar ik snap het idee.quote:Op zondag 8 april 2018 01:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah je hebt het in vele soorten en maten, maar in principe heb je allerlei tafels waar constant je bierglas wordt gevuld en een soort jury geeft je tafel steeds opdrachten, ondertussen moet je steeds je bier glas leegdrinken, als dat niet lukt of je opdracht faalt of je doet iets anders fout word je naar de jury gehaald voor een bepaalde straf (meestal in de vorm van iets drinken)
Ja daar ontkom je niet aan.quote:Op zondag 8 april 2018 01:50 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
gegarandeerd een kater dus haha, maar ik snap het idee.
Vind het helemaal niks maar als ik toevallig aanwezig zou zijn word het ook kruipend naar huis ben ik bang![]()
quote:Op zondag 8 april 2018 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar ontkom je niet aan.Ik heb daar eigenlijk nooit de lol van ingezien.. Heb uitnodigingen voor cantussen ook altijd beleefd afgewezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Ja daar ontkom je niet aan.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gatverdamme!Oh.
[..]
Ja daar ontkom je niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel eens aan Stropdas zuipen gedaan in de plaatselijke zuipkeet, moet je ook alleen maar blijven zitten, uiteindelijk niet meer te doen man~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Het is prachtigquote:Op zondag 8 april 2018 01:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit de lol van ingezien.. Heb uitnodigingen voor cantussen ook altijd beleefd afgewezen..
Echt wat enorm walgelijke praktijken, waarom doen mensen mee aan dit soort evenementen? Groepsdruk is de enige logische verklaring.quote:
Is het ook..quote:Op zondag 8 april 2018 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt wat enorm walgelijke praktijken, waarom doen mensen mee aan dit soort evenementen? Groepsdruk is de enige logische verklaring.
Neejoh, is best mooi man. Alleen medelijden met de mensen die corvee hebben volgende dag.quote:Op zondag 8 april 2018 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt wat enorm walgelijke praktijken, waarom doen mensen mee aan dit soort evenementen? Groepsdruk is de enige logische verklaring.
Waar je zin in hebt.quote:Op zondag 8 april 2018 02:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Is het ook..
Ik ga ook slapen, ik wil morgen nog een uurtje knallen in de gym..
Wat is er mooi aan dan?quote:Op zondag 8 april 2018 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh, is best mooi man. Alleen medelijden met de mensen die corvee hebben volgende dag.
Dat zou prachtig zijn!quote:Op zondag 8 april 2018 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als uitgerekend Feyenoord Twente vandaag de nekslag geeft?
Uiterst pijnlijk.quote:Op zondag 8 april 2018 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn als uitgerekend Feyenoord Twente vandaag de nekslag geeft?
ik ook vanuit bed. Vieze gore zwijnen zijn wijquote:Op zondag 8 april 2018 08:49 schreef onlogisch het volgende:
Overigens fok ik vanuit bed. Ik ben echt een lui varken.
Het is jammer idd voor de normale supporters. Ik had ook begrepen dat Ado-supporters knuffels wilde gooien omdat er vandaag kinderen uit het ziekenhuis de wedstrijd komen bezoeken.quote:Op zondag 8 april 2018 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)et-welkom-in-Utrecht
Ze weten nog niet van welke club de supporters waren maar ze straffen wel alvast ado
Klopt ja, was een vervolgacties op die van de wedstrijd tegen Feyenoordquote:Op zondag 8 april 2018 08:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is jammer idd voor de normale supporters. Ik had ook begrepen dat Ado-supporters knuffels wilde gooien omdat er vandaag kinderen uit het ziekenhuis de wedstrijd komen bezoeken.
Dat kan toch niet vanuit het uitvak? Heb je een heel net vol knuffels hangen...quote:Op zondag 8 april 2018 08:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is jammer idd voor de normale supporters. Ik had ook begrepen dat Ado-supporters knuffels wilde gooien omdat er vandaag kinderen uit het ziekenhuis de wedstrijd komen bezoeken.
echt hequote:Op zondag 8 april 2018 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ook vanuit bed. Vieze gore zwijnen zijn wij
volgens mij zouden ze naast het kindervak zitten en ze dan over de wand heen gooien. Maar in mijn belevenis hingen daar ook netten ja.quote:Op zondag 8 april 2018 09:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat kan toch niet vanuit het uitvak? Heb je een heel net vol knuffels hangen...
Ik zou maar niet zo’n grote mond hebben jongeman.quote:Op zondag 8 april 2018 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In tijden niet zo hard gelachen toen ik Sparta de 3-2 zag maken
Vooral icm een sigaartje en een biertje zeker.quote:Op zondag 8 april 2018 09:41 schreef Monopoly het volgende:
Heb met een collega een euro'tje TOTO gezet op 2 Japanse wedstrijden.
Eerste hadden we goed, tweede nog 8 minuten te gaan voor een goal van Kobe. Spannend.
Op het balkon na een nachtdienst met een sigaartje en een biertje, kijkend naar een illegale stream Japans voetbal.
Wat een mooie sport is het ook
even acclimatiseren, tis tenslotte zondagochtendquote:Op zondag 8 april 2018 09:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral icm een sigaartje en een biertje zeker.
Haags vanaf wanneer hoef ik de kruimeldief niet meer te gebruiken na een maaltijd?quote:Op zondag 8 april 2018 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
even acclimatiseren, tis tenslotte zondagochtend
Dit worden de beste rellen in jaren Jojo. Zodra die 0-2 erin ligt en die camera's gaan inzoomen op die tokkies van vak Pquote:Op zondag 8 april 2018 09:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou maar niet zo’n grote mond hebben jongeman.
In ieder geval tot na zijn 5equote:Op zondag 8 april 2018 09:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haags vanaf wanneer hoef ik de kruimeldief niet meer te gebruiken na een maaltijd?
Onlo ik voel een weddenschap aankomen. Feijenoord gaat niet, ik herhaal NIET winnen.quote:Op zondag 8 april 2018 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit worden de beste rellen in jaren Jojo. Zodra die 0-2 erin ligt en die camera's gaan inzoomen op die tokkies van vak P
Dat wordt puur genot
Toch jammer, leuke actie.quote:Op zondag 8 april 2018 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgens mij zouden ze naast het kindervak zitten en ze dan over de wand heen gooien. Maar in mijn belevenis hingen daar ook netten ja.
duurt nog wel evenquote:Op zondag 8 april 2018 09:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haags vanaf wanneer hoef ik de kruimeldief niet meer te gebruiken na een maaltijd?
In het verleden wel, met name onder de tribune bij dat hek. Maar dat is al jaren geleden. Maar inderdaad jammerquote:Op zondag 8 april 2018 09:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Toch jammer, leuke actie.
Sowieso weer veel te overtrokken reactie. Alsof er in het stadion überhaupt iets gebeurt tussen supporters.
Roept u maarquote:Op zondag 8 april 2018 09:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlo ik voel een weddenschap aankomen. Feijenoord gaat niet, ik herhaal NIET winnen.
leg zo'n matje onder zijn stoel. Scheelt een hoop.quote:Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja Jezus.
Nu wil hij alles zelf doen. Leuk en prima hoor maar wat een zooi.
Het voegde wat toe. Kobe won op z'n Duits. Laatste 10 seconden in de 94e minuut. Heerlijk.quote:Op zondag 8 april 2018 09:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral icm een sigaartje en een biertje zeker.
Bij winst van Feyenoord vernoemt Jojo haar volgend kind naar een Feyenoordspeler. Als Twente wint geeft Onlo toe dat hij eigenlijk een Ajacied is. Veel beter dan die pussy-ui-bets.quote:Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij winst Feyenoord neemt Jojo een maand lang een ui van Feyenoord en als Twente wint doet Onlo dat met een Twente ui.
quote:Op zondag 8 april 2018 10:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij winst van Feyenoord vernoemt Jojo haar volgend kind naar een Feyenoordspeler. Als Twente wint geeft Onlo toe dat hij eigenlijk een Ajacied is. Veel beter dan die pussy-ui-bets.
primaquote:Op zondag 8 april 2018 10:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij winst van Feyenoord vernoemt Jojo haar volgend kind naar een Feyenoordspeler. Als Twente wint geeft Onlo toe dat hij eigenlijk een Ajacied is. Veel beter dan die pussy-ui-bets.
Nee gelijkspel en winst Twente win ik.quote:Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij winst Feyenoord neemt Jojo een maand lang een ui van Feyenoord en als Twente wint doet Onlo dat met een Twente ui.
Nice.quote:Op zondag 8 april 2018 09:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het voegde wat toe. Kobe won op z'n Duits. Laatste 10 seconden in de 94e minuut. Heerlijk.
quote:Op zondag 8 april 2018 10:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij gelijkspel?quote:Op zondag 8 april 2018 10:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gelijkspel en winst Twente win ik.
Onlo?
Bedankt voor deze serie open deuren.quote:Op zondag 8 april 2018 10:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het sneu voor de Twente supporters, maar Twente verliest vandaag van Feyenoord. Als Twente geluk heeft, dan ontlopen ze directe degradatie, en via nacompetitie uberhaupt degradatie. Maar na dit voetbalweekeinde, staat Twente nog steeds, fier onderaan.
Sow. Hard dit.quote:Op zondag 8 april 2018 10:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het sneu voor de Twente supporters, maar Twente verliest vandaag van Feyenoord. Als Twente geluk heeft, dan ontlopen ze directe degradatie, en via nacompetitie uberhaupt degradatie. Maar na dit voetbalweekeinde, staat Twente nog steeds, fier onderaan.
Ik waardeer jou altijd, dus ik weet dat je dit niet slecht bedoeld, en jij mij puur beoordeeld op mijn woorden en dat je weet dat ik het bij het rechte eind hebt.quote:Op zondag 8 april 2018 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze serie open deuren.
Ik vind dat we jouw kant van de weddenschap wel wat mogen verzwaren (haha, hierbij bedoel ik niet dat je dik wordt, want dat ben je al xD) maar jij hebt 2 paarden waar je op kan wedden, ik niet.quote:Op zondag 8 april 2018 10:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee gelijkspel en winst Twente win ik.
Onlo?
Volgens mij moet je even googlen op de term open deuren.quote:Op zondag 8 april 2018 10:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik waardeer jou altijd, dus ik weet dat je dit niet slecht bedoeld, en jij mij puur beoordeeld op mijn woorden en dat je weet dat ik het bij het rechte eind hebt.
Ik heb lak aan open deuren. Mijn mening is mijn mening. Ik mak mijn mening niet conform open deurenbeleid.quote:Op zondag 8 april 2018 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even googlen op de term open deuren.
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 april 2018 10:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb lak aan open deuren. Mijn mening is mijn mening. Ik mak mijn mening niet conform open deurenbeleid.
Ja hallo. Ik wed met Twente jij met Feijenoord.quote:Op zondag 8 april 2018 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat we jouw kant van de weddenschap wel wat mogen verzwaren (haha, hierbij bedoel ik niet dat je dik wordt, want dat ben je al xD) maar jij hebt 2 paarden waar je op kan wedden, ik niet.
Winst Feyenoord win ik.quote:Op zondag 8 april 2018 10:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik wed met Twente jij met Feijenoord.
Bij gelijkspel winnen we allebei. Ik ga niet met gelijkspel m’n UI veranderen. DIE KANS IS TE GROOT.quote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Winst Feyenoord win ik.
Winst Twente win jij.
Gelijkspel verliezen we allebei.
Lekker treintje gereden, lekker hoor. Beetje Heino op de speaker.quote:
En dan beticht je mij van pussy zijn?quote:Op zondag 8 april 2018 10:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij gelijkspel winnen we allebei. Ik ga niet met gelijkspel m’n UI veranderen. DIE KANS IS TE GROOT.
Nogmaals ik wed met Twente. HOEZO BANG?quote:Op zondag 8 april 2018 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan beticht je mij van pussy zijn?
Jojo is bang.
Wanneer haal je dat ajax logo uit je ui?quote:Op zondag 8 april 2018 10:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nogmaals ik wed met Twente. HOEZO BANG?
Nooquote:Op zondag 8 april 2018 10:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer haal je dat ajax logo uit je ui?
t.
Ok.quote:Op zondag 8 april 2018 10:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nogmaals ik wed met Twente. HOEZO BANG?
Bedankt voor de opoffering.quote:Op zondag 8 april 2018 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Als Twente verliest haal jij noot noot uit je UI. Voor altijd (Graag gedaan makker)
Als Feyenoord niet wint mag jij een tegenprestatie verzinnen.
DAT NOOIT.quote:Op zondag 8 april 2018 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Als Twente verliest haal jij noot noot uit je UI. Voor altijd (Graag gedaan makker)
Als Feyenoord niet wint mag jij een tegenprestatie verzinnen.
Pussy.quote:Op zondag 8 april 2018 10:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DAT NOOIT.
Winst Twente: jij noot noot een maand lang in je UI
Winst Feijenoord: Jojo UI naar keuze. Wel een beetje schappelijk dan hè.
Gelijkspel: Niks.
denk het wel ja. Man man manquote:Op zondag 8 april 2018 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou idd zeg. Of zou Jojo al weer aan het terugkrabbelen zijn?
#DTV
vechtpartijtje in Utrecht afgelopen nacht. Maar of het supporters waren en van welke club is nog niet bekend. Ja dan weiger je maar meteen de supporters van ADO natuurlijk.quote:
ik juich met je mee.quote:Op zondag 8 april 2018 10:48 schreef Befbekje het volgende:
Vandaag juich ik voor het eerst in m'n leven voor Feyenoord, dit wordt een gedenkwaardige dag..
Wat kinderachtig zeg.quote:Op zondag 8 april 2018 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vechtpartijtje in Utrecht afgelopen nacht. Maar of het supporters waren en van welke club is nog niet bekend. Ja dan weiger je maar meteen de supporters van ADO natuurlijk.
Broekje uit de hele dagquote:
Hey Sked. Gefeliciteerd met je promotiequote:Op zondag 8 april 2018 11:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat kinderachtig zeg.
[..]
Broekje uit de hele dag
Er is ook moeilijk aan te ontkomen als er een Nederlander wint.quote:Op zondag 8 april 2018 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet helaas voetballen vanmiddag.. Opnemen dan maar. Vorige week werd ik gespoilerd.
Dankjewelquote:Op zondag 8 april 2018 11:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hey Sked. Gefeliciteerd met je promotie
Klopt. Als ik niks hoor weet ik eigenlijk al dat er geen NL heeft gewonnen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is ook moeilijk aan te ontkomen als er een Nederlander wint.
[..]
Dankjewel
Dus wat hoop je dan, dat er een Nederlander wint of niet?quote:Op zondag 8 april 2018 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt. Als ik niks hoor weet ik eigenlijk al dat er geen NL heeft gewonnen.
Niet. Quick step heeft sowieso wel genoeg gewonnen, sky is aids en een andere Nederlander zie ik niet winnen. En bijkomend voordeel is dat ik de uitslag niet weet.quote:Op zondag 8 april 2018 11:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus wat hoop je dan, dat er een Nederlander wint of niet?
quote:Op zondag 8 april 2018 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet. Quick step heeft sowieso wel genoeg gewonnen, sky is aids en een andere Nederlander zie ik niet winnen. En bijkomend voordeel is dat ik de uitslag niet weet.
'nog niet bekend'.quote:Op zondag 8 april 2018 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vechtpartijtje in Utrecht afgelopen nacht. Maar of het supporters waren en van welke club is nog niet bekend. Ja dan weiger je maar meteen de supporters van ADO natuurlijk.
Ik dacht dat F1 altijd 's ochtends was.quote:Op zondag 8 april 2018 11:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op een snelle koers zodat ik op tijd naar de F1 kan schakelen
Nee joh, zijn maar een paar races per jaar. Zou het overigens niet ergens vinden als het vaker 's ochtends is, dan is er toch niks op de televeequote:Op zondag 8 april 2018 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat F1 altijd 's ochtends was.
Ah oké. Hoeveelste start Max?quote:Op zondag 8 april 2018 11:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee joh, zijn maar een paar races per jaar. Zou het overigens niet ergens vinden als het vaker 's ochtends is, dan is er toch niks op de televee
Ai. Wordt weer een inhaalrace dus.quote:Op zondag 8 april 2018 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
15e. Probleempje bij de kwalificatie gehad.
Of niet.quote:Op zondag 8 april 2018 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nu al gegarandeerd meer actie op de baan dan in Melbourne.
Ben wel benieuwd hoe slecht de merc nu daadwerkelijk is in dirty airquote:Op zondag 8 april 2018 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Met Lewis op 9 en Max op 15 heb ik er alle vertrouwen in.
zullen wel toevallig een paar mensen met een ADO shirtje aan gestaan hebben. Zo gaat dat wel vaker. Dan denkt men meteen dat het hooligans uit Den Haag waren.quote:Op zondag 8 april 2018 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'nog niet bekend'.
https://www.ad.nl/utrecht(...)wel-oorlog~a601c9f6/
'toevallig'.quote:Op zondag 8 april 2018 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen wel toevallig een paar mensen met een ADO shirtje aan gestaan hebben. Zo gaat dat wel vaker. Dan denkt men meteen dat het hooligans uit Den Haag waren.
"Alsof er een oorlog was uitgebroken". Is een beetje als "Het komt erg dichtbij nu"quote:Op zondag 8 april 2018 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen wel toevallig een paar mensen met een ADO shirtje aan gestaan hebben. Zo gaat dat wel vaker. Dan denkt men meteen dat het hooligans uit Den Haag waren.
Hoop heel slecht, Lewis mad op de boardradio genotquote:Op zondag 8 april 2018 11:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe slecht de merc nu daadwerkelijk is in dirty air
echt hequote:Op zondag 8 april 2018 11:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Alsof er een oorlog was uitgebroken". Is een beetje als "Het komt erg dichtbij nu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |