SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende: [..] Ik blijf wakker van koffie.
![]()
Zeker is c mooi maar ik heb liever D/E like myselfquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:37 schreef devzero het volgende:
De trein met tetten komt er aan. Mooi geluid
Ik heb geen kloons.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:39 schreef _--_ het volgende:
Stiekem is iedereen hier een kloon van aloa en praat ik tegen 1 persoon.
ik heb er nog niet ingekeken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Klopt nootje heeft ook mooie ogen !
Nee. Secretpret misschien maar die is permabanned.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:41 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee. Secretpret misschien maar die is permabanned.
De 2e heeft wel een leuk gezicht.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo de trein kan vertrekken!
[ afbeelding ]
Wowquote:
op dit moment haal ik er niet 1 denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe jij liever niets aan die punten.
Jij bent gevaarlijk:Squote:Op zaterdag 7 april 2018 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
op dit moment haal ik er niet 1 denk ik.
haha echtquote:
te jong geef ik toe maar daar had ik het niet over.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Veel te jong, en totaal niet Mn type.
Geschokt van jouquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben je al geschokt van Lingerie
Je zou dr een duw gevenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
te jong geef ik toe maar daar had ik het niet over.
Wrm zijn bananen krom en heb ik 55cm?quote:
Tegenwoordig heeft Hunkemöller ook leuke grote cup lingerie.quote:
En als ze je aankijkt met zaadvragende boven de 18 ogen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik zeg zelden nee. Maar onder de 25 bedank ik toch wel.
Dan zou ik ze keihard doen!!!111quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En als ze je aankijkt met zaadvragende boven de 18 ogen?
Omdat je toch ergens gecompenseerd moest wordenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wrm zijn bananen krom en heb ik 55cm?
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat je toch ergens gecompenseerd moest worden![]()
![]()
nee. Ik zou dan echt het idee hebben dat ik mijn dochter zou pakken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En als ze je aankijkt met zaadvragende boven de 18 ogen?
Ja ik snap je volkomen Haha.. we worden oud. Ik werdt laatst versierd door de vriend van Mn neefjequote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee. Ik zou dan echt het idee hebben dat ik mijn dochter zou pakken.
Dat is tegenwoordig de norm onder die jonkies.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik snap je volkomen Haha.. we worden oud. Ik werdt laatst versierd door de vriend van Mn neefje
Wie dan, goede vriend?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef BoneThugss het volgende:
Aloamans is weer #READY hoor, man man man. Zo maak ik toch geen kans chef!!11
quote:
Nou ik schrok nogal van de tekst die hij mij influisterde. Ik zei dat gaan we even niet doen jongeman... als ie opgewonden was hoop ik dat het met die woorden over was.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig de norm onder die jonkies.
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik schrok nogal van de tekst die hij mij influisterde. Ik zei dat gaan we even niet doen jongeman... als ie opgewonden was hoop ik dat het met die woorden over was.
quote:
dat niet ik heb er wel een foto van gemaaktquote:
suiker?quote:
die roept dat tegen haags die komt nog verstandig over.quote:
Ssssst it's all good nowquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Hier verdween een as aloapost.
Of ik faal gewoon.
hey jij ging toch ijskarten?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Hier verdween een as aloapost.
Of ik faal gewoon.
ik ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik dol alleen maar. Ik heb geen kloon.
weet ik maar we hadden de god des zoetheid nodig in deze bittere hoofdgangquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik dol alleen maar. Ik heb geen kloon.
Nee, waterpoloën.quote:
Was eerste keer dat je gedaan had?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, waterpoloën.
Ijskarten was gisteren. Flinke klappers de muur in gemaakt
jahquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je die per ongeluk ook zou weghalen
crepes zusete?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weet ik maar we hadden de god des zoetheid nodig in deze bittere hoofdgang
murp moet een scriptje maken zodat verwijderde posts in tetten veranderenquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom maar doorquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Open er een topic overquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
murp moet een scriptje maken zodat verwijderde posts in tetten veranderen
ik weet niet hoe scriptjes werken, geen idee of het mij te leren is?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
murp moet een scriptje maken zodat verwijderde posts in tetten veranderen
Misschien een keer ik heb nog een ander idee, een wedstrijd nieuwe smiley maken.quote:
Ja hoor is niet zo moeilijk allemaal en best leukquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet hoe scriptjes werken, geen idee of het mij te leren is?
ik heb nog appeltaartquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
morgen misschien. Vanavond ga ik alleen nog aan de eiersalade en kaas.
hup hup, leer het mequote:Op zaterdag 7 april 2018 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hoor is niet zo moeilijk allemaal en best leuk
Valt allemaal wel mee. En je hebt het een heel topic met de hand gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet hoe scriptjes werken, geen idee of het mij te leren is?
Nou moet wel weten wat er moet gebeurenquote:
heel topic wat met de hand gedaan?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. En je hebt het een heel topic met de hand gedaan.
vinkje aan bij verwijderen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee hoe post verwijderen werkt
dit kan je zó verkeerd lezen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. En je hebt het een heel topic met de hand gedaan.
Hoest nou?quote:
Ah oké dan zou ik zelf even moeten nadenken, dan worden de tetten sowieso onder jouw naam gepost en niet op die plaats.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
vinkje aan bij verwijderen.
En dan op verwijderen klikken
stabielquote:
jepquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
helaas heb je altijd rotte appels er tussen zitten.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké dan zou ik zelf even moeten nadenken, dan worden de tetten sowieso onder jouw naam gepost en niet op die plaats.
Maar kan met een chrome plugin als je chrome gebruikt.quote:
of 2 rotte appels.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
helaas heb je altijd rotte appels er tussen zitten.
Ik ben gewoon erg rijpquote:
hoe dan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar kan met een chrome plugin als je chrome gebruikt.
Kan ik wel eens uitzoeken wou dat zelf ook eens maken.quote:
piovanquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die 2e weet je vast wel wie ik zou aanwijzen.
nou zegquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan ik wel eens uitzoeken wou dat zelf ook eens maken.![]()
Weet dat niet uit mijn hoofd.
quote:
Ja, heb ik gedaan, maar kon het even niet ontdekken. Ik las iets over verwijderde posts maar kon geen aanleiding ontdekken. Misschien komt dat omdat ik niet helemaal nuchter ben of mis ik gewoon iets..quote:
Mou dat is gewoon een IMG BB tag met een url, die url verwijst naar een plaatje op een server. En dat plaatje op de server vervang je gewoon telkens, de verwijzing blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:34 schreef murp het volgende:
Hoe maak he dan een plaatje met tekst dat kan veranderen?
ik maak niets, ik ben alleen een soort mamma voor julliequote:Op zaterdag 7 april 2018 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Jullie maken het te moeilijk op FOK!
Ja okéquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
ik maak niets, ik ben alleen een soort mamma voor jullie
quote:
ik zou het gewoon op mijn eigen server hosten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien kan het zelfs met iets s dropbox.
welke server, hoe danquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mou dat is gewoon een IMG BB tag met een url, die url verwijst naar een plaatje op een server. En dat plaatje op de server vervang je gewoon telkens, de verwijzing blijft hetzelfde.
Ja dat is sowieso het beste en dan kan je gewoon met een python script het plaatje telkens laten veranderen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik zou het gewoon op mijn eigen server hosten.
Is dat hoe jij het mod-schap ervaart?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
ik maak niets, ik ben alleen een soort mamma voor jullie
waarom zou je een eigen server hebben?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik zou het gewoon op mijn eigen server hosten.
Op de server van bondage staat het score plaatje.quote:
nou, ik voel me niet meer dan users. Ik hoop dat ze het naar hun zin hebben. Daar draag ik op deze manier een steentje an bijquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Is dat hoe jij het mod-schap ervaart?
Hmmm maar is chiller als je meer dan alleen ftp server hebt, simpele linux server zonder GUI is lekker.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
apache http en een ftp server. Op zich is dat niet zo moeilijk op te zetten
dan moet je ook een server hebben toch?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
apache http en een ftp server. Op zich is dat niet zo moeilijk op te zetten
zou toch te doen moeten zijnquote:
een server is gewoon een computerquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
dan moet je ook een server hebben toch?
Zonder GUI kan ik nietsquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm maar is chiller als je meer dan alleen ftp server hebt, simpele linux server zonder GUI is lekker.
kan het op elke pc?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een server is gewoon een computer
😱quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee hoor raspberry pi is heel veel meer dan zat voor plaatjes ding en dan ben je paar euro kwijt.
kan op een simpel I3_tje Met elke Windows of linux.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:40 schreef murp het volgende:
[..]
dan moet je ook een server hebben toch?
Meer dan dat kun je niet doen toch?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:39 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik voel me niet meer dan users. Ik hoop dat ze het naar hun zin hebben. Daar draag ik op deze manier een steentje an bij
Ja eigenlijk wel.quote:
ik ga binnenkort een klooienquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kan op een simpel I3_tje Met elke Windows of linux.
Ja je moet in je router (dacht ik) wat open zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:43 schreef murp het volgende:
Maar dan heb je toch ook nog gedoe met je fitewall ed
proostquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Proost op het leven omdat het zo mooi is
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was eerste keer dat je gedaan had?
Draait hier op server 2012.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm maar is chiller als je meer dan alleen ftp server hebt, simpele linux server zonder GUI is lekker.
Echt niet.quote:
poort 80 openzetten op router en firewall voor http.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:43 schreef murp het volgende:
Maar dan heb je toch ook nog gedoe met je fitewall ed
Ah cool.quote:
Ja dat is nog beter.quote:
moet ik mijn bot aan slingeren?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is nog beter.![]()
Maar als je raspberry gebruikt of zo.
staat genoeg op tweakers om dat simpel en veilig op te zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is nog beter.![]()
Maar als je raspberry gebruikt of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |